Vai mums ir viss kārtībā ar satiksmes un ceļu plānošanu?

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Veiksmīgi un neveiksmīgi piemēri no Latvijas ceļiem. Var jau uztaisīt ļoti labu ceļu, bet kāda jēga, ja to projektējis ... un rezultātā ir bīstams satiksmes dalībniekiem. Ja Tavs piemērs būs īpaši nejēdzīgs, mēs aizbrauksim no iAuto.lv un nofilmēs - mūsu YouTube kanāls ir šeit www.youtube.com/jauniAuto

 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Lai precizētu domu der noskatīties šo video

Pēc ielas rekonstrukcijas bija uztaisīts tā, ka pirmā josla iet uz Akmens tiltu, bet otrā josla uz apgriešanos braukšanai pretējā virzienā. Rezultātā lieli sastrēgumi, jo bija jāstāv pirmajā joslā. Lieki būtu teikt, ka plūsma zem Akmens tilta ir lielāka par automobiļiem, kuri veic apgriešanās manevru.

Pēc laikā šī "gudrā projektētāja doma" kopā ar zemes uzbērumu tika likvidēta un atjaunota satiksme, lai brauktu taisni pa otro joslu zem Akmens tilta.

Vēl tagad var redzētu, kur tika uzklāts jaunais asfalts bijušās saliņas vietā, bet nauda taču tika iztērēta gan būvējot, gan pārtaisot!

aansis Reģ.: 23.11.2012
0 0 Atbildēt

Pavecs video, bet par tēmu: www.youtube.com/watch?v=G5jYISDXMmM

No tiem, kas apgalvo, ka Latvijā ir iespējams nokļūtu visur, nepārkāpjot CSN, sagaidu instrukciju šāda krustojuma izbraukšanai. No Vernona - apstiprinājumu, ka visi video redzamie šoferīši ir Nāves sodu pelnījuši noziedznieki.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

iAuto rakstīja: Lai precizētu domu der noskatīties šo video

Pēc ielas rekonstrukcijas bija uztaisīts tā, ka pirmā josla iet uz Akmens tiltu, bet otrā josla uz apgriešanos braukšanai pretējā virzienā. Rezultātā lieli sastrēgumi, jo bija jāstāv pirmajā joslā. Lieki būtu teikt, ka plūsma zem Akmens tilta ir lielāka par automobiļiem, kuri veic apgriešanās manevru.

Pēc laikā šī "gudrā projektētāja doma" kopā ar zemes uzbērumu tika likvidēta un atjaunota satiksme, lai brauktu taisni pa otro joslu zem Akmens tilta.

Vēl tagad var redzētu, kur tika uzklāts jaunais asfalts bijušās saliņas vietā, bet nauda taču tika iztērēta gan būvējot, gan pārtaisot!

Fascinē, ka nesen tur braucu un poličiem protams savs auto jānovieto pie izgriešanās uz akmens tilta, tā lai vēl grūtāk ir pārskatīt vai josla brīva. Godīgi sakot nesaprotu kāpēc tur nevarētu izbūvēt ieskriešanās joslu un īsi pirms uzbrauktuves labo joslu novirzīt. Ja arī būs kāda avārija vai cits šķērslis pa sliedēm tāpat varēs apbraukt(saņemot gan nāves spriedumu no Vernona) pa atlikušo joslu. Jā būs lielāki sastrēgumi uz tilta, bet nebūs desmitiem dibenā-pļukš avārijas.

dev.laacz.lv/waze/heat.php?lat=56.942891548705&lon=24.098196923733&zoom=19

opelis Reģ.: 03.10.2005
5 0 Atbildēt

Tīnūži - Koknese. Perspektīvā plānots kā bāņa viena virziena puse. Tāpēc ir gari un tāpēc nepārskatāmi līkumi. Kamēr nebūs uzbūvēta ceļa otra puse, tikmēr būs daudz avāriju, diemžēl.... Šorīt arī braucu aiz pasāta, kurš dzina satiksmes autobusu un no frontālas sadursmes ar pretīm nākošo izvairījās tikai tāpēc, ka pretīm nākošais, uguņus mirkšķinādams un taurēdams, aizbrauca pa nomali.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Tasnība, tur bija paredzētas 2 joslas vienā virzienā.

k442 Reģ.: 22.02.2014
5 0 Atbildēt

Ja nav slinkums, varu piedāvāt atbraukt uz Liepāju, mums te Raiņa ielā (iela ar gana intensīvu transporta pl'ūsmu) ir "burvīgi" ierīkotas autobusa pieturas abos virzienos aiz krustojuma ar Jelgavas ielu - pieturas vietas zonā ir nepārtrauktā līnija, aiz kuras - nogriešanās josla pa kreisi pretējā virzienā braucošiem, piedevām pieturas atrodas regulējamu krustojumu tiešā tuvumā.

Lai pieturētos pie CSN burta, aiz pieturā apturēta autobusa jāstāv, kaut tālāk iela brīva, bet 2-3 apturēti auto (vienā no virzieniem, otrā - drusku vairāk) jau bloķē regulējamu krustojumu. Praksē nepārtrauktā līnija vairumā gadījumu tiek ignorēta un pieturā esošais autobuss apbraukts, ja neviens nebrauc pretī, lai grieztu pa kreisi...

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Ir kāds interesants satiksmes organizēšanas brīnums Rīgā, kuru būtu vērts aizbraukt uzfilmēt.

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
0 0 Atbildēt

Loti daudz ačgārnību ar ceļu un ielu plānošanu un kustības organizāciju. Spilgts piemērs dzīvojamās zonas zīmes pie katra iebraucamā ceļa Bauskas ielā no tramvaja galapunkta līdz Ziepniekkalna ielai. Pilnīgs absurds. Diegan neveigsmīgs mēģinājums samazināt sastrēgumus Lubānas ielā nobraucot no dienvidnieka pie Ilūkstes un Saharova ielām. Vispirms vajadzēja paanalizēt situāciju un tad projektēt. Izskatās, ka viss darīts lielā steigā. jaunā papildus josla izbūvēta pārāk īsaun tikai daļēji pilda savu funkciju. Izbūve notika uz zaļās zonas rēķina. Varēja jau pastiept garumā, ja tādus lielus darbus darija. Ieguldītie līdzekļi nedod adekvātu rezultātu. Savā laikā tika reorganizēts Ērgļu šosejas un Rīgas apvedceļa krustojums. Veica pamatīgus darbus, bet atstāja Ērgļu ceļam pa vienai joslai. Rezultātā kreisais pagrieziens reāli aizkavē satiksmi pa Ērgļu ceļu un veido korķus pīkstundās. Tādu vietu ir daudz.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti