Renault Megane 2016 tests, atsauksmes un iespaidi

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunā Renault Megane 2016, kāda pieredze?

 
GadaAuto Reģ.: 20.09.2014
7 0 Atbildēt

Renault Megane 2016

VWfans Reģ.: 21.02.2004
11 0 Atbildēt

Renault-Megane ir auto, ar kuru Rudens Mediju testa braucienā nebraucu. Izskatās gan tas skaists! Renault-Megane hečbeka cenas sākas no 14480 EUR.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
9 0 Atbildēt

Vakar jau pavēlu tumsā skrēju Jelgavas nomalē. Garām pabrauca jaunā Megane. Tai ļoti skaisti izskatījās aizmugurējo gabarītu lukturu izgaismotā līnija, kas ar loku nosedz lielāko daļu no auto aizmugures.

feciic Reģ.: 09.05.2008
6 0 Atbildēt

Es teiktu ka pilnīgi noteikti viens no favorītiem-brauc labi, izskatās labi, salons saprotams.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Nedaudz garāmejot...

Bija iauto tāda persona kā PIRMAIS.

Skaidri atceros, kā viņu naturāli izņirdza citi, kad cilvēks iegādājās sev jaunu Renault Megane.

Salīdzināt toreizējo Megane ar jauno vairs nav ko.

Gluži tāpat kā es pats esmu pārkāpis uz citu francūzi - P508. Kur arī nav, ar ko salīdzināt, pirms gadiem 10 Francijas autobūve bija reāli skumja.

Tagad - nesalīdzināmi labāk, varbūt pat negaidīti labi. Stereotipu valsts iedzīvotāji

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
8 0 Atbildēt

Vispār jaunā Megane tiešām pārsteidz. Dizains izdevīgs. Uzskatu, stilīgs, bet ne par traku. Ērts salons ar labu ergonomiku. Viegli lietojama multimēdiju sistēma. Bagāžnieks kā jau visiem hečbekiem, bez pārsteigumiem. Tomēr vispatīkamākās ir sajūtas braucot, auto sliecas uz sportisko pusi. Īpaši to apliecina ar 130zs dīzeli aprīkots spēkrats. Kad ieslēdz sporta režīmu, tad tā vien prasās turēt autiņu tonī. Vispār atstāj labu iespaidu. Vidēji labi aprīkotu šādu auto var dabūt par 22 naudiņām.

rolis Reģ.: 31.08.2001
2 0 Atbildēt

Nezinu , kā lai pasaka pareizi, bet āzijas ienākšana dažu nacionālo brendu autoražotāju akcionāru kārtā, vai kā savādāk , devis jauku vidējās klases auto. Man patika un punkts!

Oskars_Irbitis Reģ.: 19.12.2013
1 0 Atbildēt

Domāju, ka šis ir tas auto, kas tika nepietiekami novērtēts Gada Auto 2017 konkursā. Auto ir pietiekami modernizējies un ļoti būtiski uzlabojis savus dinamiskos rādītājus, lai sauktos par modernu un mūsdienu situācijai ļoti piemērotu auto. Testu laikā īpaši neko no šī auto negaidīju, tāpēc pozitīvais pārsteigums priecēja jo vairāk. Vispozitīvākie iespaidi ir tieši par dzinēju un transmisiju – auto ir pārsteidzoši dinamisks un paklausīgs. Ja gribas braukt mierīgi, tad degvielas līmenis bākā krītas pietiekami lēni, ja gribas kādu apdzītu un vajag pedāli iespiest grīdā, tad nav jāsatraucas par to, ka lieki nāksies aizkavēties pretējā kustības joslā. Pozitīvos iespaidus būtiski papildina arī auto atsaucība stūres ratam – auto ir viegli vadāms un precīzi izpilda stūrētāja prasības, kas nemaz nav tik izplatīta īpašība šīs klases automobiļiem. Kā jau ierasts modernajiem automobiļiem, ari Meganes panelī ir uzradusies “planšete”, caur kuru ir ērti vadīt auto sekundās (varbūt kādam primārās) funkcijas – navigāciju, multimediju sistēmu un komforta aprīkojumu. No ergonomikas viedokļa interesants ir noskaņas aprīkojums – krāsu maiņa interjerā, atkarībā no braukšanas režīma – sīkums, bet patīkami. Visi šie sīkumi padara auto par draudzīgāku lietotājam. Ir vērts pieminēt arī auto drošības aprīkojumu – ar katru nākamo paaudzi auto paliek aizvien drošāki un spējīgāki labot tās kļūdas, kas rodas starp stūri un sēdekli. Iepriecina, ka ari salīdzinoši lētos automobiļos drošības līmenis nebūt nav sliktāks. Piecas zvaigznes Euro NCAP testos tomēr ir ļoti pozitīvs vērtējums, kas nozīmē, ka iespēja palikt sveikam un veselam ari sliktākajā satiksmes scenārijā ir ļoti liela.

Tā kā man savulaik Renault Megane bija darba auto (pirms gadiem 6), tāpēc varu salīdzināt izmaiņas. Bet izmaiņas ir. Auto ir palicis daudz ērtāks un vieglāk vadāms. Viens no tiem retajiem auto, kurā iesēžoties nav jādomā, kā šo automobili vadīt – viss ir pa rokai un saprotams. Vēl jo vairāk tas pārsteidz tāpēc, ka tas ir Renault – pēdējā laika vieni no lielākajiem eksperimentētājiem ar automobiļa interjera dizainu un vadības slēdžu izvietojumu. Arī auto cena ir pietiekoši pievilcīga, lai to padarītu par ērtu un izdevīgu ikdienas automobili. Varbūt šis braucamais nebūs piemērots tālākiem ceļojumiem, bet ikdienas prasības tas apmierinās ar uzviju.

Nortel Reģ.: 16.03.2007
2 2 Atbildēt

Es teiktu - bēdu ieleja tā jaunā Megane. Zinu vismaz divas, kuras par garantiju jau diezgan regulāri un intensīvi skrūvē.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti