Audi A5 Coupe 2016 tests, atsauksmes un iespaidi

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Audi A5 Coupe 2016, kāda pieredze?

 
VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Man nojauta, ka Audi-A5 varētu būt ļoti baudāms - līdzīgs tam Audi-A4, kurš piedalījās pagājušā gada Gada Auto konkursā.

JurisKreicbergs Reģ.: 02.08.2016
2 0 Atbildēt

Skatot atsauksmju skaitu par A5, rodas pazīstama sajūta. Nekā pārsteidzoša - no Audi tiek gaidīts labs automobilis un A5 ir labs automobilis. Var sūdzēties par cenu, līdzekļu trūkumu vai neatbilstību dzīvesveidam, bet automobilī nespēju sajust kaut ko neatbilstošu. Tāpat, kā nebija arī nekas pārsteidzošs. Automobilis datormodeļa veidā jau ir pieredzējis nesalīdzināmi daudz vairāk, nekā var paspēt pārbaudīt ar dažiem izbraucieniem. To var sajust - motors un kārba strādā skaisti saskaņoti, gaitas līdzenums atbilstošs šādas klases automobilim. Liela daļa jaunumu tagad ir ar drošības sistēmām, bet, ja arī tās strādā neuzbāzīgi, grūti tās sajust, pat iebraucot kārtīgi sniegotā meža ceļā. Manuprāt, skaists un baudāms auto.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
4 0 Atbildēt

iAuto testē: jauno "Audi A5 Coupe" 2017 (+ foto)

www.iauto.lv/zinas/testi/24247-iauto-teste-jauno-audi-a5-coupe-2017-foto

Oskars_Irbitis Reģ.: 19.12.2013
6 0 Atbildēt

Audi, līdzīgi kā BMW un Mercedes Benz, ir ilgu laiku bijuši viena no vadošajām autoražotāju firmām, tāpēc vērtējuma laktiņa būtiski atšķiras no nevācu ražotājiem. Ir divu veidu attieksme pret Audi – no vienas puses tiek pieņemts, ka ar Audi jau nu viss ir kārtībā un viss ir lieliski, bet no otras puses tiek gaidīts kaut kas ekstra uzlabots. Ja ir jāsaka par Audi A5 Coupe, tad laikam jau viss ir kārtībā. Es noteikti neesmu Audi fans, pat ne cienītājs. Es novērtēju Audi tehnoloģiskos risinājumus un dizainu, bet sev šo automobili negribētu. Būtiskākais, kas man nepatīk iekš Audi, ir vadības sistēmas izvietojums – tiem, kas nav ar Audi iepriekš ikdienā braukuši, šī sistēma nav intuitīvi uztverama, piemēram, atšķirībā no BMW. Pie negatīvā ir pieminama ari cena – šis tomēr ir auto, kas velk uz premium klasi, nevis ikdienas auto vidusšķiras pilsonim.

Bet par pozitīvo. Šis auto vairāk ir aplūkojams kā dizaina priekšmets. Vai tas ir praktisks braucamrīks klasiskā izpratnē? Noteikti nē. Vai ekonomisks un lēts (pērkot un uzturot)? Arī nē. Tātad būtībā tehnoloģisks mākslas darbs turīgam cilvēkam. Mākslas darbs ar labu tehnisko izpildījumu. Auto ir ar teicamu manevrētspēju un uzprasās uz kādu asāku līkumu, uz kādu kalnu ceļu Alpos. Ari auto dinamika ir tāda, kas atbilstu kādam kalnu ceļam, ne sporta trasei, bet tieši jautrākam braucienam pa kādu serpentīnu. Pa ceļam var baudīt animācijas instrumentu panelī. Šīs animācijas un to izvietojums, iespējams, nav tik uzbāzīgas kā citiem auto ražotājiem, bet vienalga naktī nedaudz traucē. Nakts braucienos gribētos mazāk ilumināciju, bet tas attiecas uz visiem jaunajiem auto, ne tikai uz Audi.

Protams, pats par sevi saprotams šādas klases automobiļos, ir teicams komforta aprīkojums un drošības sistēmu nodrošinājums – kaudze jaunākās elektronikas, kas parūpēsies, gan par ērtu braucienu, gan pielabos kādu vadītāja pieļautu neprecizitāti.

Pieminēšanas vērts ir Audi ārējā apgaismojuma risinājums. Audi ir viens no pirmajiem, kas ari apgaismojumā ievieš šādus tādus animāciju elementus – piemēram, pagriezienu rādītājos. Nakts brauciena laikā ceļš tiek teicami izgaismots, pateicoties jaunākās paaudzes LED lukturiem.

Apkopojot visus sīkumus, pat man kā skeptiķim, nākas atzīt, ka auto rada ļoti patīkamu iespaidu un sīkie trūkumi, uz kopējā fona ir grūti pamanāmi un viegli aizmirstami. Sportisks, labi dizainēts un pārdomāts auto ar labu vēsturisko mantojumu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
6 0 Atbildēt

Visu cieņu par talantu apcerējumam

Nortel Reģ.: 16.03.2007
3 0 Atbildēt

No savas un citu pieredzes var teikt, ka neskatoties uz to cik tas jaunais auto ir inovatīvs, tehnoloģisks un visādi citādi labs, pirkt viņu drīkst tikai pēc kāda laika, kad ir pārslimotas kaudze ar bērnu slimībām un novērsti visi inovatīvo tehnoloģiju trūkumi. Tipiski tas ir franču auto.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti