VOLVO mantinieki

viencexperc Reģ.: 13.02.2017

Piedāvāju aplūkot, kāpēc ķīniešiem bija nepieciešams VOLVO.

GEELY darbinieki olas nekasa, bet gan aktīvi izmanto Eiropas kompāniju pieredzi.

Pēc cik gadiem Geely tiks pārstāvēts Latvijā?

 
viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Šoreiz piedāvāju aplūkot ķīniešu jaunākos automobīļus no Volvo pašreizējā saimnieka – Geely.

Pirmo piedāvāju Geely NL3

2015,gadā Giandžou izstādē tika prezentēts šis krosovers, kā konceptkārs, bet jau 2016,gada martā tas jau bija pieejams pārdošanā.

Šis auto tiks tirgots arī Krievijā un speciāli priekš NVS valstīm to ražos Baltkrievijā ( Borisovā) esošajā rūpnīcā – “Beldži” ( «БелДжи»). NVS valstīs tas sauksies- Geely Atlas.

Auto garums 4519 mm, augstums 1694, platums 1831. Auto svars no 1,55 t – 1,7 t ( atkarībā no versijas). Klīrenss – 19 cm.

Automobīļa iekšpusē ir reljefaina stūre, instrumentu panelis ( bagātākā komplektācijā – pilnīgi digitāls),

Jāatzīst, ka auto salons ir diezgan stilīgs un vizuāli neatpaliek no eiropas ražojumiem. Redzams, ka sadarbība ar VOLVO ir nesusi augļus.

Ir iespējams arī melns salons.

Bagažnieks.

Auto standarta versija aprīkota ar 2,0 litru atmosfērisku benzīna dzinēju ( 141 zs ), bet ir iespējami arī citi:

1,8 litru, Turbo dzinējiem – 163 un 180 zs.

Pirmie divi ir pārī ar 6 pakāpju mehānisko kārbu, bet 180zs motors ar 6 pakāpju automātu.

Patēriņš ne vairāk kā 7,0 – 8,2 litri uz 100 km.

Bāzes komplektācijas cena – 12 900 EUR. Tajā ietilpst – priekšējie drošības spilveni, kondicionieris, audio sistēma ar 4 skaļruņiem, 17 collu riteņi, ABS, ESP, EBD, BA, sistēma, kas palīdz uzbraukt kalnā, u.c.

( citiem vārdiem sakot, Audi – nervozi smēķē stūrītī).

Bet maksimālā – ādas sēdekļi, 2 joslu klimata kontrole, gaismas diodes, kameras apkārt, utt.

Tagad piedāvāju aplūkot citus GEELY jaunumus,

Geely: Emgrand GT

Emgrand X7

2010.gadā GEELY demonstrēja konceptu –

Tāpēc nebūtu brīnums, ja tāds arī drīzumā parādīsies.

Beigās piedāvāju video, kā krievs brīnās par jaunajiem auto.

sirga Reģ.: 29.10.2002
4 0 Atbildēt

kaut kāds hieroglifs taja visā ir......

osscar Reģ.: 27.08.2002
1 0 Atbildēt

man atsit jaunos fordus- salons, diski un tas baltais pēc kropla mondeo izskatās..

šitie tak kā aliexpress preces - bildēs izskatās labi....tie parketnieki tak visticamāk bezpiedziņas - fwd. varbūt max setupā būs haldex "awd".

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Vienā brīdī Tu fano par DODGE un citiem uscar. Bet tad propagandē ķīniešu ražojumus, cerot, ka drīz tie būs ES tirgū. Noliedz VW grupas izmantotos mazmotorus, kaut gan ķīnieši izmanto vecus mitsu un Toyota dzinējus pēc licences.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
3 0 Atbildēt

Laikam nesapratāt, cienītais kungs.

Es nereklamēju. Vienkarši, pēc pāris ( dažiem) gadiem viņi BŪS pie mums. Es rakstu savus rakstus par Ķīniešu auto, lai cilvēki redzētu, kā tas viss sākās. Piemēram, Sangjongi, kia un hjundai arī nebija līmenī. Bet kādu dienu pie mums uzradās, un viss. Neviens nezin, kas bija pirms tiem rexoniem. Lai gan korejieši tie paši ķīniesi vien ir. Ķīnas Tautas Republikas sastāvā ir tādas teritorijas, kā Macau, Hongkonga, kas patiesībā ir vēl attīstītākas par Dienvidkoreju, tad kāpēc Ķīnu uzskatīt par peramiem zēniem?

Ķīniešu autobūve strauji attīstās. Un gribi tu vai nē, bet pienāks brīdis, kad cilvēki Eiropā pirks ne tikai KIA, bet gan Lifan, Geely, BYD...

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
4 0 Atbildēt

Es pats skatos krievu autoblogerus un redzu, kā ķīniešu auto progresē, bet viņu pašu Lada nē. Ja arī Geely būs ES, es šaubos, ka cena būs tāda pati kā Ķīnā. Bet uzrunāt plašas tautas masas var tikai ar cenu.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Un tik un tā es fanoju par asv auto. Tikai redzu, ka te citi fano par komunistu zaparožeciem. Ko dos, ka es sataisīšu rakstu par jauno cadillac xt5? Uzreiz uzradīsies brēcēji, kas kvieks, ka formula 1 ir ātrāka, ka kartingam labāka vadāmība, ka tankam ir labāka caurgājība, ka ka kaut kādam komunistu sūdam, kurš maksā 30 000 vairāk ir kvalitatūvāks salons, utt.

Tāpēc rakstu par vairuma foruma dalībnieku sapņu auto potenciālajiem konkurentiem.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Man patīk XT5 priekštecis SRX. Sapņu auto ir Mustang. Bet tie tomēr ir sapņi, reālā laikā nākas izmantot vecu VW 1.8 benzīnu. . Motoru, kas šeit mītošajiem rada asociācijas ar nemotoru.

iuziite Reģ.: 04.12.2002
0 0 Atbildēt

Uuuja... te tak liela daļa par 1.2 un tādiem brīnumiem ) labi, ka ne 0.9. 1.8 jau normāls )

Bet nu katram jau savas iespējas, izvēle un sirdslieta.

Tāpēc, expert, raksti vien par amerikāņiem ;) Es labprāt palasīšu. Tur vismaz kaut kas oriģināls un sev raksturīgs, ne sliktas koopijas.

Es piemēram, tagad skatos F&F 4, gremdējos atmiņās un priecājos par dažiem skaistiem amerikāņiem, lai arī japāņi ir manai dvēselei.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tu jau nezini vai tas nav 1.8 mono...

iuziite Reģ.: 04.12.2002
0 0 Atbildēt

Pofig ))) skan ok

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

1.8 20v bez turbīnas.

osscar Reģ.: 27.08.2002
0 0 Atbildēt

Tu pats tam tici ?

es biku paskatījos : tas mazais ala suv - būs tiak fwd un tas sarkanais - tikai niknākā versija ar automātisko awd.

Pārējie fwd - kam tādus suv vajag ?

Un bāzes versijā - 2 airbag 2017 gadā ? hyundai bāzē jau 2000 bija 4 airbagi.

Bāzes versija nekad neatbildīs EU prasībām. tātad cena nekad nebūs zem 0-25 k eur.

2.0 un turbo motoriem vidējais 7-8 l? tie tak ir klaji meli.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 0 Atbildēt

Tikai nepadomā, ka es aizstāvu ķīņus, bet visiem mīļais kakašķis taču arī 4x2. Un tikai dārgākā versija awd.

Tas pats ar daudziem citiem tādiem. No juke, Rav 4 līdz xc90.

Piekritīšu, ka gadus 5 neredzēsim ķīniešus, bet kā būs vēlāk,...redzēsim.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

p.s.

Un par drošību tu arī pasteidzies. 90% ķīņu auto ir nedroši, bet ir daudzi, kuri iztur kraštestus.

piemēram: Qoros 3. Euro NCAP testā savāca 5 zvaigznes un TAS KĻUVA PAR VIENU NO DROŠĀKAJIEM, KĀDS JEBKAD IR TESTĒTS.

jalopnik.com/why-the-chinese-qoros-3s-euro-crash-test-victory-is-a-1383336053

Chankaishi Reģ.: 11.07.2007
0 0 Atbildēt

Kjiina, manupraat saak laiciigi savu autobuuvi. Bagaatie pirka un pirks glaunos rietumnieku vaagjus, straadnieki pagaidaam neko augstaak par mochiem nesapnjo, bet saak paraadiities viduveejie, kam shie autinji kaa radiiti! Kjiinieshi ir labaaki tirgotaaji par zhiidinjiem - buus pirceeji glauniem autinjiem - vinji taadus arii piedaavaas. Vai buus Eiropaa? Iipashas vajadziibas jau viniem nav, dod dies saveejiem sarazhot, kad saaksies pieprasiijums!

nordic Reģ.: 12.04.2002
1 0 Atbildēt

Sanaak tagad kuggot pa Kkiinas ostaam. Pirmajaa vietaa diemzheel uz ielaam ir WW. Paarsvaraa jauni pasaati, daudz arii audi. Pienjemu, ka vismaz pagaidaam to kvalitaate paarsniedz vieteejos razhojumus. Vispaar lloti paarsteidza auto parka vecums, tikai paarsvaraa jaunas automashiinas, teiksim liidz 5 gadu vecas. Japaanji maz, tur nedaudz veesturiska vaina, saistiibaa ar kariem. Ostas

pilseetaas protams darbaspeeks ir labaak apmaksaats, jauno auto daudzums nav videejais raadiitaajs valstii.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Vēl viens jaunums:

Geely Yuanjing X1

Tas taisīts uz geely panda bāzes. Lūk uz šī auto.

Nosaukums panda ir nevis tāpēc, ka līdzīgs fiatam, bet gan, tāpēc, ka auto līdzīgs Ķīnas nacionālajam dzīvniekam - pandai. ( Tai cena bija no 37 000- 50 000 juaņu ( 5 - 6.8 k Eiro))

protams, ka Yuanjing X1 būs dārgāks. prognozē, ka ap 8 000 eiro. Pagaidām auto netiek pārdots.

salons ar oranžiem elementiem. Instrumentu panelis - 10 collu skārienjūtīgs.

salonā spīd hroms un karbona plāksnes.

pagaidām vairāk informācijas nav. Bet ir zināms, ka auto būs pieejams arī elektro - versijā.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 0 Atbildēt

Te kaut kas rakstīja, ka ladas neattīstās, bet ķīnieši progresē.

Manuprāt, tas ir tāpēc, ka valstīs ir atšķirīgas prioritātes. Krievi ir "žoparuki", kuri māk tikai pārdot. Pārdot savus resursus, pārdot savas zināšanas. Piemēram, ladu krievi pārdeva renaultam. Bet ķīnieši savas kompānijas nevis pārdot kaut kam, bet gan paši nopērk. Volvo tas nav vienīgais ķīniešu pirkums. Nopirka eiropas kompāniju, un tādā veidā iegūst informāciju par visu - sākot no rasēšanas "dēļa", beidzot ar mārketingu. Tādā veidā paši savus auto arī var ražot labākus.

Ja mēs skatamies, tad kas krieviem nedeva nopirkt kādu pusbankrotējošu kompāniju. Tas pats opelis bija izlikts pārdošanā. Vai tad krievam naudas nav? Vienas krimas kampaņas vietā varēja kaut ko nopirkt. Bet krieviem ir galvenais russkij mir, un bardaki citās valstīs.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
1 0 Atbildēt

Redzēju dzīvē Lada X-Ray. Lielāku kropli grūti sameklēt. Pat dotā auto izejas materiāls Dacia Sandero ir glītaks

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 3 Atbildēt

Es gan fanoju par japāņu Hondas produkciju un īpaši par lielisko Jazz modeli.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Interesanta lasāmviela un foto

Domāju, gan Eiropas sertifikācijas iegūšana varētu būt šķērslis.

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

viencexperc rakstīja: Te kaut kas rakstīja, ka ladas neattīstās, bet ķīnieši progresē.

Manuprāt, tas ir tāpēc, ka valstīs ir atšķirīgas prioritātes. Krievi ir "žoparuki", kuri māk tikai pārdot. Pārdot savus resursus, pārdot savas zināšanas. Piemēram, ladu krievi pārdeva renaultam. Bet ķīnieši savas kompānijas nevis pārdot kaut kam, bet gan paši nopērk. Volvo tas nav vienīgais ķīniešu pirkums. Nopirka eiropas kompāniju, un tādā veidā iegūst informāciju par visu - sākot no rasēšanas "dēļa", beidzot ar mārketingu. Tādā veidā paši savus auto arī var ražot labākus.

Ja mēs skatamies, tad kas krieviem nedeva nopirkt kādu pusbankrotējošu kompāniju. Tas pats opelis bija izlikts pārdošanā. Vai tad krievam naudas nav? Vienas krimas kampaņas vietā varēja kaut ko nopirkt. Bet krieviem ir galvenais russkij mir, un bardaki citās valstīs.

Nezinu, vai tam ir saistība ar krievu ladu noieta palielināšanos, bet pēdējos mēnešos kaut kā izteikti daudz redzu autovedējus no rašas uzkrautus ar jaunā modeļa (neatceros nosaukumu) ladām. Ja agrāk pa kādam aizgāja (ar Ņivām piekrauti), tad tagad praktiski katru reizi, braucot pa Maskavas šoseju (un braukt man sanāk nedēļā vismaz trīs reizes), pretīm nāk šie autovedēji.

Guzis Reģ.: 23.08.2006
0 0 Atbildēt

Ne jau uz LV tie brauc. Pie mums krievu auto ir galīgi neizdevīgs, ne te daļas ne serviss. Un cena nav ĻOTI zemāka. Kādu Dacia ir vieglāk salabot dziļos pāķos, nekā VAZ. Par visuresošo Golfu un Audi vispār nerunājot, tos 99% servisu māk no galvas.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Jaunie volvo tiks būvēti uz geely platformas.

Volvo ( geely) plāno ražot miljons elektro auto gadā un ražot īstenus prēmiumus.

www.google.lv/amp/mobile.reuters.com/article/amp/idUSKCN0Y92AR

Konuss Reģ.: 10.02.2015
1 0 Atbildēt

Toties jaunais Lincoln Continental no priekšas dikti atgādina Volvo S80

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 0 Atbildēt

Ir līdzīgi.

Sāku pētīt vēsturi, tad redzams, ka pirmais savu jauno s 80 conceptu demonstrēja volvo 2011.gadā BET tas bija savādāks.

2011.gada 09.05. volvo s80 koncepts.

redzams, ka volvo pamainīja savu galarezultātu. Tāpēc lincolns patreizējo s80 nospikot nevarja.

www.caranddriver.com/news/lincoln-continental-concept-revealed-news

bet lincolns savu konceptu demonstrēja 2015.gadā, bet ar mazām izmaiņām.

Tāpēc grūti pateikt, kurš no kura nošpikoja. Drīzākais, ka nejauši sanaca līdzīgi, kā bjuiks lacrose ar jaguāru...

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Lincoln un Volvo kādu laiku bija zem Ford. Lūk arī līdzības.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

GEELY un VOLVO ir radījuši jaunu auto brendu - LYNK & CO.

Būs luksus auto brends. Tā, ka tie, kuri volvo sauc par prēmiumu, var pārāk nepriecāties, jo ja viens prēmiums uzradīsies, volvo var kļūt par tautas auto.

Ir jau pirmais premium LYNK & co modelis ar nosaukumu 01:

šis auto tiks izstādīts šogad, Detroitas auto šovā. Šī kompānija plāno izlaist arī modeļus 02 un 03. Sedanu un hečbeku.

01 tas būs PIRMAIS auto pasaulē ar savu tīklu, un pastāvīgu tīkla savienojumu. Pat tā pārdošana, īre un apkalpošana notiks TIKAI caur internetu. Nebūs dīleru centru.

nu kā jums patīk geely nākotnes perspektīva un ambīcijas?

Mājas lapa:

www.lynkco.com/en/car-ampersand

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt
Iva505 Reģ.: 15.03.2014
0 0 Atbildēt

viencexperc rakstīja: Laikam nesapratāt, cienītais kungs.

Es nereklamēju. Vienkarši, pēc pāris ( dažiem) gadiem viņi BŪS pie mums. Es rakstu savus rakstus par Ķīniešu auto, lai cilvēki redzētu, kā tas viss sākās. Piemēram, Sangjongi, kia un hjundai arī nebija līmenī. Bet kādu dienu pie mums uzradās, un viss. Neviens nezin, kas bija pirms tiem rexoniem. Lai gan korejieši tie paši ķīniesi vien ir. Ķīnas Tautas Republikas sastāvā ir tādas teritorijas, kā Macau, Hongkonga, kas patiesībā ir vēl attīstītākas par Dienvidkoreju, tad kāpēc Ķīnu uzskatīt par peramiem zēniem?

Ķīniešu autobūve strauji attīstās. Un gribi tu vai nē, bet pienāks brīdis, kad cilvēki Eiropā pirks ne tikai KIA, bet gan Lifan, Geely, BYD...

Par Lifan fakts. Ja reiz viens tāds savā gaitā (pēc krātās netīrumu kārtas izskatījās) varēja atripot no Krievijas uz Latviju, tātad kaut kas vismaz viņos ir. Smadzenes visu atlikušo darba dienu lauzu kas tā ir par marku, kuru redzēju. Retums, ja es nezinātu kādu marku redzu. Vakarā Google palīdzēja. Izskatās, ka Krievijā tos plaši piedāvā un arī lēti. Un jāsaka, no skata nav tik peļami. Kā ar kvalitāti gan nav ne jausmas. Bet nu līdz Latvijai tātad nesabirst kaudzē.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti