Honda Civic 2017 tests, atsauksmes un iespaidi

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Jaunā Honda Civic 2017 /2018, kāda pieredze?

 
nomiks Reģ.: 30.10.2002
2 0 Atbildēt

Es domāju, ka par Civic nekādas praktiskas atsauksmes vēl nevar gaidīt. Tikko tikai tirgū parādījās, uz ielām vēl tikpat kā nav sastopams

iAuto Reģ.: 17.07.2001
3 0 Atbildēt

Šodien testējām par divus jaunos Civic, ar un bez automāta. Kā arī ir raksts par jauno Civic jaunajā "Latvija Gada auto 2017" žurnālā

Konuss Reģ.: 10.02.2015
4 0 Atbildēt

Pirmie iespaidi: 1.5 VTEC Turbo ir atsaucīgs, taču kā jau Hondai - atveras pie augstākiem apgriezieniem. Vadāmība drīzāk sportiska, nekā komfortabla. Lai gan piekare ir pacieta un uz nelīdzenumiem virsbūve tiek padrebināta, auto uz ceļa turas kā pielipis. Arī pats auto veidots sportiskā garā - ļoti zema zēdpozīcija, priekšējais panelis un viduskonsole aptver vadītāju. Vairāk par to aprīkojumu, kas bāzes komplektācijā par apmēram 22 000 EUR(ar 1.0 129 Zs dzinēju no 19 440) īsti nemaz neprasās. Ja nu ādas beņķus un variatoru manuālās kārbas vietā. Bet par bāzes komplektācijā pieejamo tehnoloģiju klāstu, citu kompaktklases automobiļu pircēji Hondu var apskaust. Adaptīvā kruīza kontrole, joslu asistents ar piestūrēšanu, teicama audiosistēma, atpakaļskata kamera un parkingsensori, multimediju sistēma ar Apple Carplay un Android auto atbalstu, HDMI pieslēgvieta u.c. Lielākais trūkums - trokšņi no riteņiem salonā ir diezgan uzbāzīgi. Beņķi sportiski noturīgi, taču varēja būt lielāks atbalsts kājām.

Pēc Gada Auto testu dienas, kad īpaši tika testēta Civic dinamika, patēriņš ir vien ap 7 l/100 km.

650 Reģ.: 25.01.2017
4 1 Atbildēt

Kāds Turbi?? Fans taču sacīja ka tie esot astronomiski izdevumi un pēc 5g turbīna esot jāmaina, iepējams pat vairākas reizes.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Pareizi. Mans Jazz ar bezturbīnas 1,3 litru motoru ir potenciāli uzticamāks, jo tam vienkārši nav turbīnas, kam plīst.

msh Reģ.: 16.04.2007
7 0 Atbildēt

Nu jā, bet tad atkal - tā kā tu esi tava jazz pirmais īpašnieks, ja tam gliemezis izģērbtos, visdrīzāk pie vainas būtu nepareizi lietošanas paradumi no tavas puses, nevis pats gliemezis.

Kā savulaik stiliņā iz vienas diskusijas, par iespējām tur kaut kādu turbīnu paņemt no citas markas mašīnas šrotā, kur viena tā paša modeļa turbīna viena ražotāja mašīnās iet normāli, bet sābos jūk ārā jūtami biežāk - ka jauns sābs drīzāk trāpīsies tādai braucēju kategorijai, kas pēc zāģēšanas pa bāni izdomās bez turbīnas atdzesēšanas motoru noslāpēt...

Pie noteikuma ka turbīnas nav sākuši ražot no šķidriem sūdiem, jaunas nemaināmas ģeometrijas turbīnas pie pareiziem lietošanas paradumiem noteikti spēj izvilkt vairāk nekā mizas, kurās tās turbīnas šodien liek.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

iAuto.lv izmēģina jauno – desmitās paaudzes “Honda Civic”

Vairāk lasi www.iauto.lv/zinas/testi/25454-iauto-lv-izmegina-jauno-desmitas-paaudzes-honda-civic

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Biju reiz brīvdienās paņēmis no Nippon testā tieši šo pašu konkrēto, kas bildē, jauno Honda Civic ar 1.5 l benzīna motoru maksimālajā komplektācijā. Tādam jaunam cena 27,5 kEUR.

Teikšu tā, ka šādi aprīkotu auto gribētu savu nākamo auto. Nevar teikt, ka mans CRV būtu slikti aprīkots, bet ir vairākas lietas, kas man tiešām patika, kā praksē darbojas:

1) adaptīvā kruīzkontrole. Nekad tā nebiju ar tādu saskāries, bet tā ir super opcija. Distanci līdz priekšējam auto var regulēt 3 pozīcijās (tālu, vidēji, tuvu) un priekšē'jā auto ātrums tiek monitorēts ļoti precīzi, gan samazinot ātrumu, gan palielinot ātrumu.

Te gan es iedomājos, ka diez vai iedegas bremžu signāli, smazinoties ātrumam, līdz ar to aizmugurē braucošajam diez cik omulīgi nav, redzot, ka strauji samazinās ātrums, bet bremžu ugunis nedeg. Varbūt kļūdos.

2) Brake Hold funkcija. Apstājoties D režīmā, nav jātur nospiests bremžu pedālis. Zinu, ka VW šāda opcija jau sen ir, bet Hondām līdz šim nebiju manījis.

3) bezvadu uzlādes stacija. Ar Samsung Galaxy S8 strādā perfekti. Ar Iphone 6S bija problēmas - nestrādāja 

4) automāts strādā klusi, nemanāmi, nodrošina ļoti labu dinamiku (182 ZS);

5) braukšanas joslas saglabāšanas palīgsistēma arī ir laba štelle - tā notur auto joslas vidū un samazina nepieciešamību manuāli veikt korekcijas ar stūri. Tas tiešām reāli strādā. Apzināti izmēģināju.

6) par lietus sensoriem, adaptīvajām gaismām, joslu maiņas brīdinājuma sistēmu, aklās zonas sensoriem neko nerakstu, jo tas viss ir pat manā Jazz, līdz ar to priekš manis nebija nekāds jaunums.

Nobraucu kopā 680 km, no kuriem par pilsētu kādus 15 km, pārējais šoseja un grants ceļš (kādi 50 km).

Borta kompis rādīja vidējo patēriņu 6,7 l/100. Reāli pēc bākas metodes bija 7,0 l/100 km. Protams, tas ne tuvu neatbilst ražotāja solītajam degvielas patēriņan, bet melošu, ja teikšu, ka braucu ekonomiski. Nebūt ne.

- Neliels, bet tomēr mīnuss, ir tas, ka trūkst saules briļļu novietnes (griestos vai priekšējā panelī).

- Biju pārsteigts, ka nav start&stop sistēmas. Man CRV un Jazz tāda ir. Personīgi es šādas sistēmas trūkumu novērtēju ar plus zīmi, jo saviem auto tāpat to vienmēr izslēdzu, kad braucu.

- Lielākais jaunā Honda Civic (hečbeka) trūkums ir troksnis salonā. Ja līdz 100 km/h vēl ir normas robežās, tad, piemēram, pie 130 km/h sarunāties salonā jau kļūst apgrūtinoši un ceļa+vēja skaņas jau kļūst kaitinošas. Pie 150 km/h pat radio uzgriezts uz max īpaši nelsāpē trokšņus.

Runā, ka sedani neesot tik skaļi un tā ir hečbeku īpatnība, bet negibas tam ticēt. Jazz nav tik skaļš, CRV arī ne. Pat Opel Zafira ne tuvu nav tik skaļa, neskatoties, ka fonā var dzirdēt nelielu dīzeļa rūkoņu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
8 1 Atbildēt

Ko tas viss līdz, ja auto ir tik nesmuks...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
3 0 Atbildēt

Gaumes lieta. Man, piemēram, ļoti patīk.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

un kā var Tādu auto (kurā nevar sarunāties) pirkt par 27,5ke ? Kādas markas riepas viņam bija? Varbūt kaut kāds kārtējais oem draņķis bridgestone ?

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014
1 0 Atbildēt

Jaunā Honda Civic 2017 /2018 foto

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Ārkārtīgi skaļi ir braukt ar tādu Ļoti nepatika ne tas, ne arī vājais dzinējs. Neatrodu iemeslu tādu vispār izskatīt iegādei kaut kad.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Vai testa eksemplārs bija ar 1.0 l motoru?

Ja ar 1.3 litru, tad īsti negribas piekrist par dinamiku. MAn tā likās pielnīgi pietiekama.

Protams, ja pēc 283 ZS iesēžas Civic, tad var likties, ka ir gauss.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Droši vien tas pats 1.5 dzinējs.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

Tas bija 1.0 L dzinējs!

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Paldies, tad viss skaidrs.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Cimdu nodalījumā bija specifikācina, jāskatās taču

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Svešiem auto cimdu nodalījumos nelienu

Dieselfan Reģ.: 02.11.2016
1 0 Atbildēt

Dizaina ziņā auto ir labs. Gaitas īpašības ar 1.0L dzinēju ir nepietiekamas, taču to kompensē iespēja ātri manevrēt un apstāties. Trokšņu līmenis salonā nepieņemams, laikam skaņas izolācija mūsdienās ir tikai papildus opcija.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Iepriekš bija braukts ar 1.5 litru dzinēja versiju, pēc kuras 1.0 litra Civic var šķist švaks. Tomēr arī viena litra motoriņš kombinācijā ar CVT sporta režīmu bija diezgan atsaucīgs. Pilsētas ātrumos līdz 50/60 km/h paātrinās gana aši - lielākos ātrumos mazāk elastīgs, bet nav stresa arī apdzenot. Stūrēšana lieliska un bremzes asas. Skaņas izolācija no ceļa trokšņiem ir vāja.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Rudens Mediju testa braucienā piedāvātais Honda-Civic bija salīdzinoši vairāk iebraukts, jo tam brauciena dienā tika sasniegts 10 tūkst.km nobraukums. Automašīnai bija 988 kubikcentimetru 129 zirgspēku benzīna motors un CVT variators. Šāds auto dažādās komplektācijās maksā 22210, 25230 vai 26750 eiro, savukārt ar manuālo kārbu cenas sākas no 19180 eiro.

Honda-Civic dizains salīdzinājumā ar iepriekšējo paaudzi ir stipri izmainījies, auto kļuvis garāks, platāks un vismaz no skata zemāks. Man personīģi nepatīk! Iekšā salonā ir ļoti zema sēdēšana, gandrīz pie grīdas. Pateicoties tam galvas un plecu rajonā plašums ir pietiekams, sēdēt ir ērti, taču, iespējasms, vecākiem un stīvākiem cilvēkiem varētu būt apgrūtinoši piecelties no ļoti zemas sēdpozīcijas. Nepatika tumšie salona griesti, taču tā noteikti ir opcija, ko var arī neizvēlēties.

Braukšanas īpašības pārsteigumu neizraisīja. Jauda, paātrinājums bija atbilstošs zirgspēku skaitam. Gaita bija stingra, bremzes ļoti asas, stūre izteikti precīza - tas viss apmēram kā mazajā ,,brālītī,, Honda-Jazz, ar kuru mūsu ģimenē nobraukti 17 tūkst.km. Varu piekrist citu viedoklim par to, ka Honda-Civic šķiet paskaļa, bet man šinī sakarā ir tāda doma, ka tīri decibelos mērot Honda varbūt nav skaļāka par citiem kompaktklases konkurentiem, bet tas skaņas tembrs, tonis, kas nāk no motora un ceļa, ir tāds ,,negaršīgs,, , ausij netīkams, salīdzinot kaut vai ar Golfu.

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
1 0 Atbildēt

Jaunais Civic izceļas ar dizainu kā jau pēdējie "siviki". Patīk, nepatīk gaumes jautājums. Taču šoreiz ir, tiešām patīk, nepatīk. Tehniski nostrādāts labi, par šo naudu daudz ekstru. Pamatā viss sastopams arī konkurentu aprīkojumā. Bezvada uzlāde vienīgi visiem gluži nav. Liels stūres regulēšanas diapazons. Arī sēdekļi regulējas pietiekoši, tomēr aizmugurējā rindā likās ērtāki sēžamie. Aizmugurējā rindā sēžot, griesti nespiežas virsū, un iespējams samērā normāli izrausties ārā. Tā bieži negadās. Audio regulācija uz stūres tā... Liekas nepraktisks risinājums, visās saskares virsmās(piem. elkoņbalsti) izmantots audums. Toties brauc auto ļoti labi. Ar 1,5 benzīnieku aprīkotais Civic ir gana sportisks. Auto vadās ļoti labi, vedina dinamiskam braucienam. Starp iespējamajiem braukšanas režīmiem ir reālas atsķirības, tas priecē. Jāatzīmē ērtā tankošanās. Nav jānoņemas ar tā vāciņa slēgšanu vai skrūvēšanu, attaisi klapīti un pildi. Vispār pretrunīgs auto, taču katram savs.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Šodien biju Nipponā un apskatīju jauno Civic sedana versijā. Vairāk gan pēc hečbeka nekā sedana izskatās, bet ir sedans. Manuprāt, vizuāli daudz skaistāks kā hečbeks. Dīlera čaļi apgalvoja, ka šim ar trokšņiem salonā problēmu neesot, ir daudz klusāks par hečbeku. Tā kā vēl nav sanācis notestēt, tad nemāku teikt, vai tā ir taisnība.

Ja viss pārējais ir kā hečbekam (aprīkojums, dinamika u.c.), tad pilnajā komplektācijā tas būtu ļoti labs auto, ja vien apmierina cena.

Ja vajadzētu auto kaut ko pa vidu satrp Jazz un CR-V, tad Civic sedanu noteikti apskatītu kā galveno pretendentu.

JurisKreicbergs Reģ.: 02.08.2016
0 0 Atbildēt

Pēc sajūtas bija zemākā sēdpozīcija no pieejamiem automobiļiem. Tātad, piemērotāks žirgtākai braukšanai un veiklākiem autovadītājiem, ja vien patīk atšķirīgais dizains. Neatradu stūres regulēšanu, spidometrs tā arī palika aizslēpts aiz stūres, ātrums uz izjūtām. Varbūt ātrākiem un veiklākiem tā nav problēma.

uldish Reģ.: 10.08.2001
1 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Ārkārtīgi skaļi ir braukt ar tādu Ļoti nepatika ne tas, ne arī vājais dzinējs. Neatrodu iemeslu tādu vispār izskatīt iegādei kaut kad.

Mans favorīts. Jau pavasara testos bija patiesa bauda pa ilgiem laikiem iekāpt vienkāršā ielas automobilī, kurš bija vadāms. Jā, precīzi stūrējams, ar atsaucīgām piekares reakcijām, ērtu sēdpozīciju, un sajūtu kā īstā automašīnā, nevis klubkrēslā, kas, pārpratuma pēc, novietots nevis pie kamīna, bet dzelzs kastes vēderā. Piecus gadus esmu nobraucis ar Honda Accord Type-S, un no tā laika saglabājušās labākās atmiņas – servisā visā 230 tūkstošu vēsturē ierados tikai uz eļļas maiņu (un pat piemirstot, ka pie 200 tūkstošiem jāmaina zobsiksna, arī tas neradīja graujošu ietekmi uz dzinēju). Par to, cik ātri šis auto spēja tik no Rīgas centra līdz Liepājai, vai no Liepājas līdz Tallinai varbūt nav tiks svarīgi, bet, ka trešdaļa no šiem 230 tūkstošiem tika veikti intensībā ātrā rallija režīmā pa grants ceļiem, ir pieminēšanas vērts. Vai tika mainīti amortizatori, atsperes, piekares detaļas – nē. Varbūt kāds sailentbloks. Arī vācu TUV testi liecināja tieši to pašu – ka Honda Accord, kopā ar Toyota Avensis ieņem pirmās vietas Vācijas tehniskās apskates statistikās. Ceru, ka šīs īpašības ir pārmantojis arī jaunais Civic. Vienīgais iemesls, kāpēc šis auto varētu nekļūt par izplatītu dienesta flotes pārstāvi, ir diezgan agresīvais dizains jau standarta izpildījumā (Golf R-line ir kur pienest ūdeni). Pietušējiet nedaudz, lūdzu, vecākiem cilvēkiem nepatiks.

uldish Reģ.: 10.08.2001
0 0 Atbildēt

GadaAuto rakstīja: Jaunā Honda Civic 2017 /2018 foto

Jau pavasara testos bija patiesa bauda pa ilgiem laikiem iekāpt vienkāršā ielas automobilī, kurš bija vadāms. Jā, precīzi stūrējams, ar atsaucīgām piekares reakcijām, ērtu sēdpozīciju, un sajūtu kā īstā automašīnā, nevis klubkrēslā, kas, pārpratuma pēc, novietots nevis pie kamīna, bet dzelzs kastes vēderā. Piecus gadus esmu nobraucis ar Honda Accord Type-S, un no tā laika saglabājušās labākās atmiņas – servisā visā 230 tūkstošu vēsturē ierados tikai uz eļļas maiņu (un pat piemirstot, ka pie 200 tūkstošiem jāmaina zobsiksna, arī tas neradīja graujošu ietekmi uz dzinēju). Par to, cik ātri šis auto spēja tik no Rīgas centra līdz Liepājai, vai no Liepājas līdz Tallinai varbūt nav tiks svarīgi, bet, ka trešdaļa no šiem 230 tūkstošiem tika veikti intensībā ātrā rallija režīmā pa grants ceļiem, ir pieminēšanas vērts. Vai tika mainīti amortizatori, atsperes, piekares detaļas – nē. Varbūt kāds sailentbloks. Arī vācu TUV testi liecināja tieši to pašu – ka Honda Accord, kopā ar Toyota Avensis ieņem pirmās vietas Vācijas tehniskās apskates statistikās. Ceru, ka šīs īpašības ir pārmantojis arī jaunais Civic. Vienīgais iemesls, kāpēc šis auto varētu nekļūt par izplatītu dienesta flotes pārstāvi, ir diezgan agresīvais dizains jau standarta izpildījumā (Golf R-line ir kur pienest ūdeni). Pietušējiet nedaudz, lūdzu, vecākiem cilvēkiem nepatiks.

IngarsT Reģ.: 27.11.2017
1 1 Atbildēt

Honda dizaineri nudien ir pacentušies radīt futūristiska, agresīva, sportiska, tehnoloģiska izskata automobili. Viņiem tas ir izdevies, jo ar uzliku un krāsu akcentiem Civic nudien izskatās pievilcīgi. To gan nevarētu teikt par salonu, kas ir gana plastmasīgs. Sliktā ziņa dīzeļu cienītājiem ir tāda, ka civilais Civic pieejams tikai ar diviem benzīna dzinējiem un pat jaudīgākajā versijā jūt dzinējspēka trūkumu. Labi vien, ka var izvēlēties Civic Type-R

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti