Citroën C3 2017 tests, atsauksmes un iespaidi

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Jaunais Citroën C3 2017 /2018, kāda pieredze?

 
juriz Reģ.: 09.06.2001
1 0 Atbildēt

Esmu izbraucis ar 1.2 turbo benzīnu. Bremzes naži, es pat teiktu pārāk jutīgas. Ne visai patika kādas ir pārnesumu attiecības. Iespējams, pie vainas tīri 3 cilindru motors ar savu skanējumu, bet izklausījās, ka pie 50km/h 4. ātrums neder, motors mocās, jāliek 3.

Citādi viss jauki, C4 Cactus var iet pensijā.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
8 0 Atbildēt

Patika gaitas īpašības - 110 Zs 1.2 benzīna motors kopā ar automātisko kārbu bija gana žiperīgs, lai labi iekļautos pilsētas satiksmē un droši varētu apdzīt arī uz šosejas. Vadāmība kopumā laba, bet nepamet sajūta, ka brauc ar mazu automobili. Salons kluss, bet tieši salonā ir redzams, kādēļ tā sākumcena ir par 2 000 EUR zemāka, nekā, piem Nissan Micra. Lētu apdares materiālu karaļvalsts - cieta plastmasa it visur, BET savienojumu vietas akurātas. Patika, ka Apple Carplay sāka darboties bez liekām ceremonijām - piespraud vadu un aiziet. Citos Gada Auto testa dienā brauktajos modeļos bija jādodas uz uzstādījumiem, lai to savienotu. Nedaudz pārsteidzošs ir pārnesumu indikatoru lampiņu izvietojums nišā, kur citiem vāģiem atrodas pelnu trauks. Turpat arī pogas sporta vai sniega režīmiem. Runājot par dažu slēdžu izvietojumu, būtu interesanti piedalīties Citroen sapulcēs, kur šī C3 radīšanas gaitā tika prezentēti salonā atrodamie risinājumi. Piemēram, pirmajā brīdī šķiet, ka sānu spoguļi ir regulējami ar roku, jo nekur nav slēdža - ā nē, tomēr ir kreisajā pusē aiz stūres. Un pirms uzsāciet braukt, noteikti iepazīstaties ar kruīza kontroles vadības sviru - braucot jūs to nevarēsiet saskatīt un arī intuitīvi neizpratīsiet, kā tā darbojas. Bet, ja pierod pie francūžu dīvainībām, visai patīkams mazauto.

juriz Reģ.: 09.06.2001
3 0 Atbildēt

Jā motors žiperīgs, kā nekā auto tomēr paviegls, un ir gan jauda gan grieze pietiekoša, protams, kad pieslēdzas turbīna.

Ja kas, arī tam 3cilindru motoram tāda īpatnēja skaņa, tāda uz kaut kādu jaudīgāku lielmotoru velk, kad uzber. Vismaz salonā.

Dieselfan Reģ.: 02.11.2016
2 0 Atbildēt

Patika gaitas īpašības, mazais 1.2 litru dzinējs un automātiskā pārnesumukārba padara braukšanu tīri patīkamu. Salona apdare sastāv no lētiem apdares materiāliem, taču tie ir pieklājīgi nostrādāti tādejādi salons negrab pie katras bedres. Salona trokšņu līmenis ir salīdzinoši zems, kas parāda, ka kaut kāda skaņas izolācija tomēr mūsdienu mazauto vēl pastāv. Eksterjēra dizains ir tīri pievilcīgs ņemot vērā "Air Bump" apdari, kas ir aizņemta no Citroen Captur. Pateicoties "Air Bump" apdarei šis auto ir ideāls pilsētas apstākļiem un šaurām daudzstāvu autostāvvietām. Kopumā labs auto par salīdzinoši labu cenu.

juriz Reģ.: 09.06.2001
5 0 Atbildēt

Captur ir Renault

AirBump parādījās uz C4 Cactus

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014
5 1 Atbildēt

Jaunais Citroën C3 2017 /2018 FOTO

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Man nepatika. Arhaiskā manuālā kārba ar lielu kloķa gājienu utt. Auto reāli "neiet", atsaucības uz gāzes pedāli - nav.

Es tādu viennozīmīgi neizskatītu pirkumam.

Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
3 0 Atbildēt

Jaunais C3 ir skaidrs Citroen ģimenes turpinājums. Ārējais tēls nepārprotami veidots stilīgi mūsdienīgs un trendīgs. Jā, vēlme atšķirties no bara arī zemāko cenu segmentā ir ļoti svarīga, ja tehniskajā ziņā nav ar ko īpaši paspīdēt. Katrs zīmota turētājs ļoti nopietni meklē savu stīgu aiz kuras aizķert pircēju. C3 pircējam nav tik būtiski, lai piekare strādātu perfekti uz drebeļaina līkumota asfalta un manuālā ātrumkārba atrod savu ugunsrobu jau pie pirmā pieskāriena. Svarīgi ir kļūt redzamam, būt tādam uz kuru atskatās. šeit būtiskais ir tas, ka varu šo sarkano krāsu pieskaņot savai garderobei. C3 gadījumā, tas ir izdevies. Tomēr, atļaušos prognozēt, šis auto noteikti nebūs Latvijas gada auto.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Citroen pārstāvji uz Rudens Mediju testa braucienu bija atsūtījuši pilnīgi jaunu auto ar 400 km nobraukumu testa dienas rītā, tātad ne to, kurš bija Pavasara Mediju testa braucienā. Šis bija īsts skaistulis ķiršu sarkanā krāsā ar melnu jumtu. Automašīnai bija 1,2 litru trīs cilindru 82 zirgspēku benzīna motors un piecpakāpju manuālā ātrumkārba. Pašmasa 1055 kg.

Citroen-C3 vēl pieejami 1,2 litru benzīnmotors bez turbīnas ar 68 zirgspēkiem, kā arī ar turbīnu un 110 zirgspēkiem. Dīzeļmotori divi - 1,6 litru ar 75 vai 99 zirgspēkiem. Citroen-C3 cenas sākas no 10500 eiro, un arī sākuma komplektācijā ir iekļauts gaisa kondicionieris. Smukie ,,airbump,, pieejami par 250 eiro piemaksu vidējā no trim komplektācijām, bet dārgākajā komplektācijā tie ir iekļauti. Vispār var dažādi spēlēties ar Citroen-C3 papildaprīkojuma iespējām tieši vizuālā noformējuma ziņā, tādējādi izveidojot tieši savai gaumei un acij tīkamu auto, turklāt par šīm iespējām nepiemaksājot pārāk daudz. Man Citroen-C3 gan no ārienes, gan iekšienes liekas ļoti skaists, valdzinošs, un tas ir galvenais šī auto pluss.

Par trūkumiem. Palika iespaids, ka auto salikšanas kvalitāte nav tajā augstākajā līmenī. Braucot uz skatu torni pa grants ceļu automobilim ar tanī brīdī nepilnu 600 km nobraukumu jau dzirdēju skrapstēšanu kreisajā priekšējā statnē. Manuālajai kārbai darbība, tas, kā lec robos, bija ne visai laba, tāda nekonkrēta. Kloķis jau šķita nedaudz izļurkāts. Kas ar to būs pēc 100 tūkst.km nobraukuma?

Manuprāt, Citroen-C3 automobilis būtu tāds, kam varētu uzlikt gāzes iekārtu un braukt patiešām lēti, ar mazām izmaksām, ja vien nav izsmalcinātas prasības pret auto citādā ziņā.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 2 Atbildēt

Tā citroena jaunā dizaina koncepcija ir izcili neglīta. Cik Citroenus pirms gadiem 5-7 varēja uzskatīt, par skaistiem, tik tagad par izcili neglītiem. Fuj

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Man gan patīk, pat sajūsmina.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Ceturtdien iešu uz jaunā Citroen dīlera Karlo motors Citroen centra atklāšanas svētkiem. Būs iespēja tuvāk aplūkot Citroen pēdējo laiku sasniegumus autobūvē. Jau ļoti sen neesmu šīs markas auto aplūkojis tuvāk

xx89 Reģ.: 20.04.2013
0 0 Atbildēt

Citroen ir un paliek Citroen. Dizains ir galvenais, kas piesaista uzmanību no pirmā acu uzmetiena. Patīk vai nepatīk, tas ir cits jautājums, bet uzmanību piesaista. Salons jaunajam C3 gana vienkāršs arī materiāli nav tie dārgākie, bet tam ir savs stils ar amizantiem rokturiem. Auto neko izcilu nedemonstrē, tomēr 1,2l benzīnieks uz priekšu nes, piekare "pamīksta", bet iztikt var. Īsts pilsētnieks par labu cenu, bez pretenzijām. Taču Latvijas tirgū tam būs grūti, arī par zemu cenu.

JurisKreicbergs Reģ.: 02.08.2016
0 0 Atbildēt

Mazs, skaists auto. Tomēr arī lielākam vadītājam pie stūres nav šauri. Līdzīgu auto varot iegādāties minimālā komplektācijā nedaudz virs 11kEUR. Izmēģinājuma eksemplārs gan ap pusotru reizi dārgāks. Pārsteidza lietošana tumsā – iekāpjot salonā neviena gaismiņa nedeg, tās acīmredzot var visas izslēgt. Atpakalgaitas lukturi minimāli apgaismo ceļu, gandrīz jābrauc uz tausti. Motora troksnis klusā pilsētā arī aicina pārbaudīt vai tiek braukts ar dīzeli vai benzīnu. Tomēr izrādījās benzīns. Uz šosejas gan vairs nav par skaļu. Šaurā, trokšņainā pilsētvidē var būt laba izvēle taupīgiem skaistuma un jaunu auto cienītājiem.

uldish Reģ.: 10.08.2001
7 0 Atbildēt

Skaitīt Citroen automobiļu uzvaras un pasaules čempionu titulus rallijā, šosejā, Dakāras maratonsacensībās ir pat nepieklājīgi – to ir tik daudz, ka visu iegūto kausu glabāšanai vajadzētu palielu angāru.

Citroen C3 pret šiem tituliem izskatās kā avs vilka ādā. Atis Jansons priecājas par augstāko riepas profilu – kādreiz filigrānu klasiskās piedziņas gaitas īpašību gardēdis priecājas nevis par stabilitāti līkumos, bet par to, cik mīksti amortizējas ceļa asumi, un ka riepu pārsist būs pagrūti. Izbraucot ar C3, šķiet, ka daudzkārtējo čempionu Loebu pie šī auto izstrādes inženieri ir aizmirsuši pieaicināt, eksperta pilnvaras nododot Sūzanai Boilai.

Vai tiešām perfekts auto nav mūsu prioritāšu sarakstā? Mūsu (žūrijas) varbūt ir, bet ikdienas lietotājam noteikti ka nē. Kāpēc? Tāpēc ka gan piekares, gan riepu tehnoloģijas iet uz priekšu, un Liepājas – Rīgas šosejā pat tos nosacīti asos līkumus, kur uzlikta zīme “70”, ar visiem pretendentiem, ieskaitot Citroen C3, var izbraukt par pārdesmit kilometriem lielāku ātrumu. Piekare droši notur, riepas iešķiebjas sānu bortos, un notur tieši tāpat. Un tas viss – par krietni lētāku cenu, nekā vācu golfam. Pilsētas režīmā, kur no punkta A līdz punktam B knapi paspēj iesilt motors, un dziesmas vidū iesākusies reklāmas pause nebeidzas līdz ārā izkāpšanai, nav iespējas ne izbaudīt, ne paspēt sapukoties uz kādiem auto salona vai gaitas īpašību labumiem vai trūkumiem. Tramvajs uz riteņiem, tikai ar stūri paša rokās, un bez dusmīgiem kontrolieriem.

Paskatot cenrādi, rodas jautājums, vai ietaupīto starpību pērkot, un starpību lētās augsprofila riepās, labāk tomēr ieguldīt labos vīnos, kārota koncerta biļetēs vai jaunās flīzēs guļamistabai? Fancijas un Itālijas kalnu ciematu iemītniekiem auto ir mopeds ar jumtu. Viņš var būt gan skaļš, gan nekāds, bet ļauj iepirkumus kilometru virs jūras līmeņa nogādāt ar benzīna, nevis savu kāju spēku. Un viss. Logi vaļā, kondicionieris vienmēr izslēgts, spoguļi pielocīti, lai nenolauž pret klints malu – liels un dārgs Bavāriešu limuzīns te ir apgrūtinājums un traucēklis.

Vai mūsu pilsētas satiksmē nav jāsāk domāt līdzīgi? Vai riepas ar ātruma kategorijām virs 200km/h, kas maksā tik pat eiro gabalā, bet savā mūžā labi ja līdz 100 ieskrienās, vidējam auto lietotājam ir nepieciešamas? Vai motors, kas skaisti skan un burbuļo, bet ikdienā izmanto 10 procentus savas jaudas, ir tā degvielas patēriņa un tēriņu vērts? Vai pārsimt eiro lielāks ikmēneša līzings par auto kompensē atteikšanos no jauna kurpju pāra un teātra somiņas?

Ja šie jautājumi liek aizdomāties, tad noteikti ir vērts skatīties Citroen C3 - laba, šarmanta, kičīga un interesanta pārvietošanās līdzekļa - virzienā, kurš noteikti neliks kaunēties, un, pat, izraisīs klusu neatklātu skaudību to draugu vidū, kuri zobus sakoduši, pērk dārgās riepas akcijās un makā tur visu degvielas tīklu atlaižu kartes.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti