Nissan Leaf 2 elektroauto tests, atsauksmes un iespaidi 2018/2019

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais elektroauto Nissan Leaf 2018 / 2019, kāda pieredze?

 
rolis Reģ.: 31.08.2001
1 0 Atbildēt

Elektroauto-testu sākumā vienmēr ir gandrīz ar pilnu aku uzlādi! Biju pirmais , tātad savu 1 stundas maršrutu nobraukšu, jo solītais attālums rādās 270 km...

Tā pilnīgs klusums salonā,vienīgi Ērgļu šosejas pampaki ducina un atmodina kādu sienāzi automobiļa salonā...

citādi ekscelenti!

Gaidu kādu apstiprinājumu cik tad ilgi baterijas pietika?

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014
2 0 Atbildēt

Nissan Leaf elektroauto 2018 / 2019 foto:

Janis_R Reģ.: 09.12.2014
3 0 Atbildēt

Labā ziņa ir tas, ka jaunais Leaf nav vienkarši mazliet uzlabots vecais. Tas patiešām ir jauns elektroauto, tam ir uzlabots gan ārējais veidols, gan interjers.Salons ērts un plašs, izmantojama ir arī aizmugurējā sēdekļu rinda. Ražotāju solītais nobraukums 370 km ar vienu uzlādi gan māc šaubas, bet garantēti 250 jau būtu ļoti labi. Vēlams nedomājot par to, vai drīkst slēgt kondicionieri vai apkuri.

Pateicoties akumulātoru svaram un izvietojumam grīdā, automašīna ir stabila un labi vadāma.

Interesants elements ir e-pedal, iespēja vadīt automašīnu ar viena pedāļa palīdzību, jo, atlaižot gāzi, automašīna pati bremzē. Sākumā grūti pierast, pēc tam ir ok.

Joslu asistentspirmajā reizē liek satrūkties, no ļoti pārliecinoši brīdina.

Bet paliek vecā problēma - uzlādes infrastruktūra. SM gan sola uzlabojumus.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Ja īpašumā divi auto, tad vienu tiešām varētu izvēlēties šo. Rupji parēķinot pa 7 gadiem nostājas vienā cenā ar parastu mazās klases auto. Un bonusi kas nav auto parastajiem.

AgnarsJundass Reģ.: 01.02.2018
3 0 Atbildēt

Leaf vairs nav dīvainītis, tas ir normāls kompaktklases auto ar lielisku dinamiku. Pilsētā var konkurēt ar jebkuru, bet tālu braukt labāk neiesaku. Kamēr Latvijā nebūs nodrošināts ātrās uzpildes tīkls, kur uzpildīties pusdienu pauzes garumā, elektroauto paliks tikai eksotika.

rudens68 Reģ.: 17.04.2006
3 0 Atbildēt

Pierīgas privātmāja un darbs Rīgas centrā . Šobrīd atmaksāsies ātri . Uz stāvietu rēķinu vien , un sabiedriskā transporta josla .

Arī izbraucu . Gaidīju klusumu . Bet nekā , pat uzkrītoši skaļš . E pedal ok .

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Vienīgo mīnusu saskatu cenā. Un jā, tas, ka auto nav akustiski kluss, elektroauto galīgi nepiedien.

Ivars_Caune Reģ.: 20.03.2014
2 0 Atbildēt

Baterijas nepietika...

JurisKreicbergs Reģ.: 02.08.2016
0 0 Atbildēt

Pavisam nesen klausījos elektroauto entuziastu klusuma slavēšanu. To gan šajā auto nevar atzīmēt. Braukšanas uzsākšanas dinamika arī visai atbilstoša vienas ass piedziņas automobilim - visai salīdzināmi ar līdzīgas klases arizmešu auto. Bet visumā auto patika - pašā laikā nesnobiskam elektroauto cienītājam.

rolis Reģ.: 31.08.2001
0 0 Atbildēt

Leaf motora impulsu vadības invertera darba savdabīgā skaņa mani dara uzmanīgu, kad iekustos virs 30 km /h to nevar saklausīt. Varbūt esmu jocīgs, bet citi žūrijas biedri arī par to runāja. Tālāk spēlējoties ar akselerātora pedāli ātri var panākt spolēšanu( mitrs segums) gan pie 40 , 60 ,80. Tas ir 2 auto no 3 , kuri spolēja. Gan jau arī elektrībai uzliks iemauktus...

šis auto mani veda testa aplī pēc Konas. Bateriju 68% un 130 km mani arī iedrošināja tikai 20 km apli, jo bija tikai dienas vidus testiem. Citi žūrijas biedri arī taču vēlēsies veikt kādu apli. Atceros pirmo Leaf, kurš jau pirmajā testu dienā tika ar treileri vests uz ladēšanu un man nācās speciāli veikt Testu citā dienā pie dīlera.

Negribu būt apnicīgs ar savu spriedelēšanu, bet auto cena mani neuzrunāja tā paša iemesla pēc kurš aprakstīts pie Konas.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Man likās nedaudz nesaprotams auto. Kāpēc? Tāpēc, ka ir nedaudz aizmirsuši par savu mērķauditoriju, manuprāt.

Ja tā padomā - kas pirks elektroauto? Es pieņemu, ka progresīvi cilvēki, kuri ar tehnoloģijām ir uz tu. Visticamāk, tādi, kam ir arī jaunākie viedtālruņi u.c. high-end tehnika.

Savukārt, Nissan šajā mašīnā ir ielikuši kā minimums pāris paaudžu vecu infotainment sistēmu. Ekrāns ir zemas izšķirtspējas, interfeiss izskatās atbaidoši un vispār interjers atpaliek no laika.

Man kā cilvēkam, kam ir tuvas tehnoloģijas, likās pilnīgi nesaprotama tāda kombinācija elektroauto. Nissan gan arī citām mašīnām tā sistēma ir tikpat novecojusi, bet elektroauto tas, manuprāt, ir vēl nesaprotamāk.

Un vēl man neizdevās tā arī pietiekami tālu atbīdīt krēslu, lai būtu ērti braukt.

Kona Electric gan man patika.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti