Peugeot Rifter tests, atsauksmes un iespaidi 2018/2019

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Peugeot Rifter 2018 / 2019, kāda pieredze?

 
AgnarsJundass Reģ.: 01.02.2018
0 0 Atbildēt

Komerctransportu, protams, nevar salīdzināt ar vieglajiem auto. Pārsteidz milzīgais plašums, kā mazgabarīta dzīvoklī Jā, un tik interesantu un funkcionālu vadītāja darba vietas un arī salona noformējumu kā Rifter, neatceros redzējis nevienam citam šajā klasē.

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
0 0 Atbildēt

Rifters ir izpildījis mājas darbu. Viss, lai mazajam uzņēmējam atvieglotu dzīvi. Būs , kur sakrāmēt pavadzīmju kalnus, projektus un darbu izpildes žurnālus. Varēs uz objektiem aizvizināt darbiniekus. salons tiešām plašs, ar neskaitāmām transformācijas iespējām, nodalījumiem, plauktiņiem un cimdu nišām. panorāmas jumtu. Auto tiešām domāts komercpārvadājumiem nelielos attālumos, jo uz priekšu francūzis skrien gana gausi. Veicot apdzīšanu, noteikti būs jāpārslēdzas līdz 3 pārnesumam, lai varētu pabeigt manevru.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Prātīgs uzņēmējs 3x padomās, pirms iegādāsies sev komerctransportu Man ir kāds labs piemērs. Uzņēmums, kas nodarbojas ar paklāju un darba apģērbu maiņu. Tā sadarbības partneri ir komerctransporta īpašnieki (ērtāk, lai čakarējas tie, nevis pats uzņēmums). Nobraukumi ir burtiski kosmiski - ir pāris tādi maršruti, kur mēneša nobraukums busam >7000km Respektīvi, reize pusotrā mēnesī - eļļas maiņa utt. Ir pāris transportnieku, kas to visu procesu uztur ar jauniem busiem. Ir arī citi tādi, kam rokas aug no īstās vietas, viņi brauc ar lietotiem. BET - tikai MB Sprinter un VW Crafter. Jo, tiem, kuri iegādājās jaunus a la Peugeot vai Renault - tie vienkārši netur slodzi, tie izrūsē jau pēc pirmās ziemas, tiem jūk pilnīgi viss, kas var nojukt. Pēc līguma tādam transportniekam ir jāgarantē maršruta izvešana 100% apmērā ikdienas. Kā tas iespējams, esot īpašumā tādam Peugeot, kam pastāvīgi garantijas remonti vai citas ķibeles? Rezumē, Peugeot kā komerctransports ir pilnīgs mēsls, ļoti intensīvam darbam tādi vispār nav domāti, prātīgs uzņēmējs tādus sev vispār neizskata. Da vienalga, par kādu iegādes cenu. Vienkārši nulle, ne tehnika.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 3 Atbildēt

Bet sev privātai lietošanai, lai nobrauktu skaistus 10 gadus un 180 tūkst.km, tādu Peugeot-Rifter taču varētu pirkt, vai ne?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Ar PEUGEOT ir tā. Glīts no visām pusēm. Neizturīgs ekspluatējot. Lēts iegādē (kas gan nebūs tiesa, redzot pēdējo aprīkoto PEUGEOT cenas), dārgs pēc tam. Piemēram, mani kaitina kļūdas - kad deg paneļa lampiņas. To novērst izmaksās dārgi. Nomainot detaļu - nekādas garantijas, ka tas atkal neatkārtosies. “PEUGEOT tā vienkārši ir” - dīlera sacītais Nē. Es nepirktu gan.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

MB Spronteris ir tāds %&^$#$^*. Neesmu dzirdējis NEVIENU labu atsauksmi par šo auto

smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Ir bezgaldaudz uzņēmēju, kam vajag divas slotas (pindzeles, kastes, urbjus, utt utjpr) nogādāt no r;īta uz objektu, vakarā atpakaļ. Tiem nevajag 700 000 km ne gadā, ne desmit gados.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Protams, ja tāds tiek izmantots privāti, tad varbūt jā. Rifter arī salīdzināms ar pasažieru maz-busiņiem v.tml.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Savāds auto, īsti nesapratu, kam viņš īsti domāts...komercauto ģimenei? Ja ģimenei, tad dzinējs krietni par vāju un tāpat vizuāli parasta bulka? Kkādas extras ir mēģināts viņā iestumt un varbūt pat ne sliktas, bet šeit Es nepiekrīt VW fanam, braukt ar tādu 10 gadus, jābūt ar ļooti zemām prasībām pret auto!

GuntarsPulss Reģ.: 16.09.2016
1 2 Atbildēt

Ja Rifter ņem kā ģimenes minivenu, tad tikai ar jaudīgāko 130 ZS dīzeli. Šķiet, ka Rifter/Berlingo/Combo trijotne šoreiz tiek pasniegta tieši kā praktiskāka alternatīva priekšpiedziņas krosoveriem. Kā tas izdosies - rādīs laiks. Tomēr izskatās, ka krosoveru modes vilnis ir pārāk spēcīgs.

Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
0 0 Atbildēt

Rifter stāsts ir ļoti līdzīgs tam, par ko rakstīju pie Berligo. (sk. Berligo rakstu) Tomēr vienu es nespēju saprast. Kāpēc par to prasa krietnus trīs tūkstošus vairāk nekā par brālīšiem Opel un Citroen? Kāda ir PSA loģika pozicionējot to pašu produktu, ar to pašu kvalitāti augstākā cenu kategorijā? Ja vēl par Opel dizainu varētu strīdēties, tad Berligo eksterjera vaibsti padevušies gana moderni un pievilcīgi. Vai Riftera augšējais spidometrs tiešām makšā 3štukas???????

Domāju, ka Peugeot dīlera skaidrojums, ka šī marka tiek pozicionēta augstākā līmenī, neiztur kritiku. Ar to ir par maz! Par maz, jo gribu par savu naudu saņemt arī ko pretī, ne tikai vārdus. Auto ar savādāk izkārtotiem plastikas elementien nav ne ar ko vērtīgāks par tādu pašu auto, kuram sēdekļī izšūti no cita auduma. Peugeot! Lūdzu skaidrojumu. Vai citādi paliksi jaņos!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti