Hyundai Kona Electric tests, atsauksmes un iespaidi 2018/2019

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Jaunais Hyundai Kona Electric tests 2018 / 2019, kāda ir pirmā pieredze?

Elektroauto

 
rolis Reģ.: 31.08.2001
3 0 Atbildēt

Elektromobilitāte realitātē izturēja 3 testu dienas un naktis lādejās pie viesnīcas. Testēju sestdienas vidū un atlikušā kilometru rādījums 230 km . Tas mani iedrošināja doties lielajā aplī 40 km. Pirmais iespaids, majestātiski kluss pa ciemata asfaltētajām ieliņām, tad uz reāla lāpītā vēl padomju laika asfalta, spolē un srtauji paātrinās pie 40 , pie 60 pie 80. šādu vienkāršu spolēšanu ar citiem testa auto nav iespējams panākt( izņemot Ursusu).Tapēc arī paspēlējos ar akselerātora pedāli. Gan nākošajās versijās to ierobežos.Visu maršrutu veicu veikli un nekas mani nekaitināja, neizaicināja. Laba alternatīva pilsētas -piepilsētas maršrutiem( sabiedriskās joslas, stāvēšana pilsetā Rīga bezmaksas, ceļu nodoklis 0, dienesta nodolkis 10 eur/men )

Testētā auto cena mani galīgi neuzrunāja, jo dienas lielāko daļu pavadu Rīgas daļā , kur nav maksas stāvietu.

Ivars_Caune Reģ.: 20.03.2014
1 0 Atbildēt

Ļoti jauka mašīnīte. Dinamiska, ērta, labi vadāma.Vienīgais vai tās aprīkojuma komplektācijā ir nepieciešama tāda opcija, kā priekšējo sēdekļu apsilde? Kurš tad to izmantos, riskēdams neaizbraukt līdz gala punktam? Bet tas jau tāpat neko daudz neiespaidos auto pārdošanas cenu , kura ir nesamērīgi liela.

uldish Reģ.: 10.08.2001
1 0 Atbildēt

Vai tiešām šis būs pirmais gads, kad Gada Auto žūrijas pasākumā man izdodies izbraukt ar elektro auto? Visus iepriekšējos pretendenti uz testēšanas vietu tika atvesti ar evakuatoru, bet pat katram žūrijas loceklim noteiktais kilometru limits baterijas taupīšanas nolūkos bija nepietiekams līdz manai kārtai. Tā arī visus gadus noskatījos uz evakuatoru ar dzeltenu lampiņu, kamēr mani žūrijas kolēģi balsoja par zaļāko auto. Kas tur zaļš, ja Tevi vadā apkārt smirdīgs dīzelis?

Bet laiks iet uz priekšu, ātrā elektrouzlāde ir benzīntankos (drīz sauksim par elektrotankiem?), lēnā pie viesnīcas, un reklāma uz sāniem vēsta par 300 km nobraukumu ar vienu uzlādi.

Un tas nav viss. Elektro ir kļuvis seksīgs. 201 zirgspēks. Uzrāviens līdz pilsētā atļautajam līdzvērtīgs Lamborghini Urus, bet līdz simtam nedaudz virs 7 sekundēm – ohoho! Te var gāzēt un rezistorēt! Protams, ir dīvaini sportot trolejbusa dūkoņas pavadībā, bet ne salona dizains, info displeja izmērs un auto ārējais izskats nerada diskomfortu par sēdēšanu sabiedriskajā tranportā. Un, oponējot Caunem, elektriskos krēslus un apsildi ieslēdzām uz pilnu, jo bijām nosaluši. 300 km nobraukuma diapazons iedrošina lietot arī komforta elementus.

Elektriskā Kona iekļūst manā finālistu septītniekā, taču par elektro auto kā gada auto varēšu nobalsot tikai tad, kad varēšu ar “pilnu bāku” droši nobraukt no Liepājas līdz Cēsīm, nevis plānot maršrutu no elektrotanka līdz elektrotankam. Bet uz to ejam.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti