Kārtot: Augošā secībā
1 2
xx89 25.09.2018 23:29

Kona vēl viens mūsdienu stilīgais krosoverītis, ar savu seju. Auto labprāt demonstrē savu straujo dabu. Salons tīri neko, bet pamazs. Motorītis maziņš, bet auto dinamiskā daba padara to diezgan ēdelīgu. Taču ja gribas kaut ko nelielu , stilīgu un nedārgu, tad kāpēc ne.

xx89 25.09.2018 23:17

Rextons tiešām atgādināja Cruiser, Liels, plašs, ērti sēdekļi. Milzīgs bagāžnieks, bet uz bagāžnieka rēķina aizmugurējā sēdekļu rindā būs jāpierauj ceļi. Auto salons diezgan kvalitatīvs. Dinamika tik lielam auto arī pieņemama, bet auto pārāk zvalstīgs. Trūkst stabilitātes, bet braucējam pārliecības par tā uzvedību ātrumā un ekstremālā situācijā.

xx89 25.09.2018 23:04

Rifters ir izpildījis mājas darbu. Viss, lai mazajam uzņēmējam atvieglotu dzīvi. Būs , kur sakrāmēt pavadzīmju kalnus, projektus un darbu izpildes žurnālus. Varēs uz objektiem aizvizināt darbiniekus. salons tiešām plašs, ar neskaitāmām transformācijas iespējām, nodalījumiem, plauktiņiem un cimdu nišām. panorāmas jumtu. Auto tiešām domāts komercpārvadājumiem nelielos attālumos, jo uz priekšu francūzis skrien gana gausi. Veicot apdzīšanu, noteikti būs jāpārslēdzas līdz 3 pārnesumam, lai varētu pabeigt manevru.

xx89 25.09.2018 22:48

508 principā pārsteidza. pilnīgi cits auto salīdzinot ar iepriekšējo paaudzi. Iespaids, ka ražotājs vairāk tiecies uz premiuma pusi. Auto iznācis samērā elegants ar stilīgu salonu, mazu sportisku stūri un spīdīgiem vadības slēdžiem, kas piešķir salonam savu odziņu. Apdare veikta diezgan kvalitātīvi,izmantotie materiāli arī kvalitatīvi. Braucēji salonā jutīsies komfortabli, ērti ir gan priekšējos, gan aizmugurējos sēdekļos. Auto ir diezgan dinamisks, 508 ļauj pabraukt ar "vējiņu". Galvenais 508 ir stilīgs un spēj aizraut.

xx89 29.05.2018 21:00

Jaguars arī nevarēja noturēties neienācis krosoveru saimē. Auto it kā liels, tomēr salonā uzkrītošu "brīvību" neizjūt. Aprīkojums pilnīgs, atbilstošs auto klasei. Gaita viduvēja. Spēkratam pietrūka dinamikas, 2,0 dīzelis bija pārāk ikdienišķs angļu džentelmenim. Jāatzīmē audio iekārta, kas noteikti uzlaboja kopējo iespaidu. Mazliet vilšanos sagādāja salona dizains un izmantotie materiāli šādam zīmolam par prasīto cenu...

xx89 29.05.2018 20:46

Lai gan mersis, tomēr jaunais CLS pārsteidza. Pārsteidza nevis ar sarkanām pumpām uz baltiem sēdekļiem vai 22 collu riteņiem, bet ar perfektumu visos jautājumos. Labs dizains, lieliska gaita, precīza vadāmība, koforts(priekšā sēdošajiem noteikti) tehnoloģijas, kvalitāte un relaksējošs brauciens(mersedesa stilā). Ātri līkumi, perfekta saķere. Par cenu lai runa ekonomisti. Īsāk sakot, auto atstāj labu iespaidu.

xx89 29.05.2018 20:28

Duster viens no retajiem īstiem budžetniekiem kdosoveru saimē. Salīdzinot ar priekšgājēju auto ieguvis mūsdienīgākus vaibstus un kļuvis pievilcīgāks. Auto ieguvis dažādas tehnoloģiskas "odziņas", tomēr vadāmība palikusi iepriekšējā līmenī. Auto pārāk ļodzīgs uz ceļa, asākos līkumos jūtamas sānsveres. Sēdēkļa un stūres regulēšanas iespējas, kas ļauj ērtāk iekārtoties pie stūres, taču sēdekļu forma varēja būt ērtāka ar lielāku sānu atbalstu lai līkumos nav jāturas pie rokas bremzes.Neskatoties uz atjaunoto modeli ražotājs joprojām saglabājis trumuļu bremzes aizmugurējām tiltam. Duster ir lieliskas apvidus pārvarēšanas spējas, ko nodrošina augstais klīrens un atbilstošā virsbūves forma, tāpēc neskatoties uz modi, 4x2 transmisija šādam spēkratam mazliet pārsteidz. Nu bet biznes paliek biznes. 1,5 dīzelītis kombinācijā ar domājošo "automātu" nav tas spriganākais variants. Duster 4x4 versijā ir ideāls palīgs sadales tīkliem un valsts mežiem nesteidzīgajā ikdienā.

xx89 29.05.2018 20:02

X3 atkal demonstrē BMW vadamības augstos standartus. Automobīlis labi balansēts un precīzs vadamībā.Patīkami, ka viss ir pārdomāts un vērsts brauciena baudīšanai, lai gan arī tehnoloģiju cienītāji nav atstāti novārtā. Tomēr domāju, ka šajā gadījumā priekšroka tiek dota brauciena baudīšanai.

xx89 27.03.2018 9:05

Vienam meita otram māte. Hahahaha

xx89 27.11.2017 18:19

Jaunais Discovery vairāk gan atgādina premiuma segmenta pārliecinātu, komfortablu maģistāļu gargabalnieku, kurā vadītājs nenogurst,pasažieriem ērti un ir peejamas daudz dažādas papilfunkcijas komforta izbaudīšanai. Ar saviem izmēriem, svaru un smalko apdari, tas diez vai būs jaunu copēšanas vietu atklājējs vai piedzīvojumu meklātājs Zilākalna mitrajos mežos. Jaunais Discovery piedāvā maksimālu komfortu, perfektu skaņas izolāciju, līganu un pārliecinošu gaitu, taču es nerāšos salonā ar skujām apbirušu jaku notašķītiem zābakiem, zinot to cik esmu samaksājis par šo lielisko "apvidus" auto.

xx89 27.11.2017 17:53

Fords tur savu kanti. Ļoti laba vadāmība. Tā jau kļuvusi par Ford automobiļu iezīmi. Jaunās Fiestas viena no priekšrocībām ir mazais dzinējs. Mazam, vieglam auto pilsētas ielās neko citu nevajag. Un ar dinamiku viss ir kārtībā. Braucot vienam vai divatā, kā tas parasti arī ir, auto lieliski spēj iekļauties plūsmā. Mazliet kaitināja mazie atpakaļskata spogulīši, tie atgādināja padomjlaikus. Nu jau Fiestā par tradīciju kļuvis neizvietot pasažieriem durvju ailes augšpusē rokturi. Varbūt lieki, bet ikdienā tie bieži ir ērti un praktiski. Taču kopumā auto īsti piemērots pilsētas ikdienai.

xx89 27.11.2017 17:41

Feisliftotais 308 paredzēts dinamiskai braukšanai. To jau it kā apliecina GT "iniciāļi". Auto tiešām straujas dabas. Lai gan zem pārsega tikai 130zs, tas spēj provocēt uz daudz intensivāku akseleratora izmantošanu. patīkami, ka šāds dinamisks auto arī lieliski vadās, labi tur trajektoriju, nezvalstās un labi pārvar nelielas bedrītes un dažādus nelīdzenumus. Arī auto dizains pieņemams, īpaši salons ir diezgan simpātisks un kvalitatīvi nostrādāts. Taču salons nav pārāk plašs, aizmugurē vietas gan tikai bērniem. Runājot par vietu skaitu, liekas viss precizāk būtu teikt 2+2. Piemērots auto aktīvas dzīves piekritējiem, moderniem jauniem cilvēkiem. Arī cena 23000, adekvata labi aprīkotam 308 GT line.

xx89 23.11.2017 21:39

Vēl viens īsts džips. Pa lielam te nekas nav pārspīlēts. Auto labi notur Jeep kanti. Ērtības, papildus funkcijas, caurgājamība. Galvenās īpašības, kuras raksturo Jeep Compas. Dizains raksturīgs markai un mazliet atgādina pašu flagmani. Salons plašs, pietiek vietas visam, tomēr priekšējie sēdekļi nebija īsti ērti. Panelis pilns ar slēdžiem un pogām, tāds raibs, bet viss savās vietās. Pieejamas daudz dažādu papildus opcijas. Smalki izstrādāta ir klimata regulēšanas funkcija, plašas stūres regulēšanas iespējas. Jāuzsver stabilā un klusā auto gaita. Stūres rats ne tikai labi ieguļas rokās, bet arī precīzs darbībā. Ļoti labas, informatīvas bremzes. Auto galvenais trumpis ir pārliecinoša "uzvedība" bezceļā. Vienīgi priekšējā bampera apakšlūpa par zemu. Dziļākās špūrēs mēdz savākt šo to lieku. Varētu teikt, tāds ģimenisks auto, ar kuru var aizbraukt ar bērniem pie lauku radiem vai ekskursijā, darba dienās skola bērnudārzs. Viss būtu labi taču 1,4 benzīniekam pietrūks elastības. Tomēr par 35000 nav tik slikts variants piedāvājumu džungļos.

xx89 20.11.2017 19:42

Jaunais Civic izceļas ar dizainu kā jau pēdējie "siviki". Patīk, nepatīk gaumes jautājums. Taču šoreiz ir, tiešām patīk, nepatīk. Tehniski nostrādāts labi, par šo naudu daudz ekstru. Pamatā viss sastopams arī konkurentu aprīkojumā. Bezvada uzlāde vienīgi visiem gluži nav. Liels stūres regulēšanas diapazons. Arī sēdekļi regulējas pietiekoši, tomēr aizmugurējā rindā likās ērtāki sēžamie. Aizmugurējā rindā sēžot, griesti nespiežas virsū, un iespējams samērā normāli izrausties ārā. Tā bieži negadās. Audio regulācija uz stūres tā... Liekas nepraktisks risinājums, visās saskares virsmās(piem. elkoņbalsti) izmantots audums. Toties brauc auto ļoti labi. Ar 1,5 benzīnieku aprīkotais Civic ir gana sportisks. Auto vadās ļoti labi, vedina dinamiskam braucienam. Starp iespējamajiem braukšanas režīmiem ir reālas atsķirības, tas priecē. Jāatzīmē ērtā tankošanās. Nav jānoņemas ar tā vāciņa slēgšanu vai skrūvēšanu, attaisi klapīti un pildi. Vispār pretrunīgs auto, taču katram savs.

xx89 13.11.2017 22:18

Jaunais franču gimenes auto(viss piemērotākais apzīmējums) ir tiešām iespaidīgs. Plašs salons, daudz papildus funkcijas, fīčas, neatkārtojams dizains. Savdabīga, maza stūrīte tik lielam auto. Bija sajūta, ka tā ir no kartinga.5008 samērā labi vadās, taču pie lielāka ātruma auto manevrējot uz nelīdzena seguma kļūst nestabils. Taču galvenais liekas 5008tajā ir salona dizains. Salons ir elegants ar vienreizēju paneli. Daudz vadības slēdžu forma un izvietojums atgādina lidaparātu. Kaut kur jau redzēts. Savdabīgu iespaidu rada daļa paneļa un durvju apšuvumu auduma apdare. Daudz interesantu un kičīgu lietu, kuru lietderību īsti nevar saprast. Auto tiešām liels un ērts, ar divām papildus vietām bērniem. Īsts ģimenes izbraucienu auto. 5008 ir tikai ar priekšējo riteņu piedziņu, mode vai nepieciešamība. laikam jau pieprasījuma diktēts ražotāja solis. Vērtējot spēkratu ir sajūta, ka elegance iet roku rokā ar vienkāršibu, praktiskais ar nelietderīgo. Taču auto izvēlē vienmēr kaut kur blakus ir emocijas un tās ir stipras.

xx89 13.11.2017 21:14

Citroen ir un paliek Citroen. Dizains ir galvenais, kas piesaista uzmanību no pirmā acu uzmetiena. Patīk vai nepatīk, tas ir cits jautājums, bet uzmanību piesaista. Salons jaunajam C3 gana vienkāršs arī materiāli nav tie dārgākie, bet tam ir savs stils ar amizantiem rokturiem. Auto neko izcilu nedemonstrē, tomēr 1,2l benzīnieks uz priekšu nes, piekare "pamīksta", bet iztikt var. Īsts pilsētnieks par labu cenu, bez pretenzijām. Taču Latvijas tirgū tam būs grūti, arī par zemu cenu.

xx89 12.11.2017 20:38

Jā, interesants auto, interesants. Katru jauno modeli ir vērts notestēt, vai tas ir saglabājis markas augsto uzstādīto latiņu auto vadāmībā. Jaunais 540 apliecina markas labo slavu. Jā auto ir piebāzts pilns ar jaunajām tehnoloģijām, kuras starp citu strādā teicami, taču galvenais ir vadītājs un brauciens. Ērta sēdpozīcija, ērta visu funkciju vadīšana izmantošana, paklausīga stūre, lieliska dinamika, jaudīgas un informatīvas bremzes. Patīkami, ka panelis vēl joprojām mazliet pagriezts pret vadītāju, ļoti pašsaprotama multimediju lietošana un viegla šī spēkrata vadāmība. Pārliecinošā auto gaita tā vien provocē uz dinamisku braucienu. Auto bija pietiekoši labs arī komforta režīmā. Galvenais likt tam noprast, kāds ir tavs braukšanas noskaņojums. Pārsteigums bija 540tā pieņemamā "uzvedība" uz bruģa. Īpaši, ņemot vērā, ka bembis bija uzvilcis runflat "zābakus". 540 nav izņēmums un dod braukšanas prieku, tikai par prieku jāmaksā. Bet par prieku kopā ar 540to jāmaksā krietni. Taču konkurenti nav diez ko lētāki.

xx89 10.11.2017 21:36

Audi ir marka, kurai jau grūti pārsteigt pircēju. No Audi tiek gaidīts viss tas labākais.Jaunais Q5 apliecina iepriekš teikto. Dizainiski jaunā modeļa veidola radīšanā diži "kalni" nav gāzti. Viennozīmīgi dizaina galvenais elements ir lielā radiatora reste. Efektīgs dizaina elements, bet automātiski visiem modeļiem piešķir agresivitāti. Auto ļoti līdzīgs lielajam brālim, vienīgi nedaudz īsāks. Salons Q5 pa lielam Ok. Dizains labs, viss pārdomāts, bet bez savas odziņas, bez tik ierastās Audi glances. Īpaši, ja vērtējam tādas klases auto kā Q5. Pamatā visas(diezgan padaudz) Q5 piedāvātās funkcijas lietot un aktivizēt ērti un pašsaprotami. Noteikti jāpiemin lieliskā gaita, pat komforta režīmā auto ir gana baudāms. Taču īsti draiveri var izvēlēties sev vēlamāko režīmu. Neskatoties uz to, ka Q5 nav nekāds bobiks, auto lieliski jutās mežā, diezgan pārliecinoši pārvarot smilšainās stigas un paugurus. Taču skaidrs, ka ne viens ar šo Audi kartupeļu maisus no laukiem nevedīs un uz mežu pēc malkas nebrauks. Vienīgi ar draugiem reizi gadā piknikā. Auto vērtība ir tajā, ka tas ir vienlīdz labs kā mežā , tā ceļā uz operu un ģimenes ekskursijā. Tikai par to ir krietni jāiztukšo savs maciņš. Panopietni aprīkots dīzelītis pat līdz 72000!

xx89 09.11.2017 20:27

Korejietis apliecināja un nostiprināja gaidīto. Pozitīvas emocijas. Varbūt nekā super-truper(bonus par bezvad.lādēšanu), bet viss kā vajag un kvalitatīvi. Salons ērts un praktisks, vienīgi aizmugurē mazliet pašauri.Visas ikdienas fīčas, ērti sēdekļi priekšā, plašs stūres regulēšanas diapazons, labas informatīvas bremzes. Galvenais, kas uzrunāja mani, tā ir vadāmība mainīgos ceļa apstākļos. Precīzs trajektorijās, lieliski "rij" mazus nelīdzenumus un bedrītes. Nekādas klaudzēšanas piekarē. Hyundai reāli attīstās uz konkurentu fona, kā arī pagaidām lieliski konkurē ar līdziniekiem ciparu ziņa. Tikai 25000 naudiņas par dinamisku, labi aprīkotu kompaktklases auto.

xx89 09.11.2017 20:08

Jā, nevar noliegt, ALfa Stelvio mazliet pārsteidza. Vienreizējs auto. Bet tad sāku domāt, ar ko Alfa mani pārsteidza. Ar itāļu auto sen zināmo sportisko raksturu un dinamiku, ar sen pazīstamo, lielisko itāļu dizaina skolu, ar itāļu mīlestību uz ekstrām(izgaismoti tumsā gan iekšējie, gan ārējie durvju rokturi). Drīzāk Stelvio pārsteidza ar labu caurgājamību un klusu piekari uz bedraina grants ceļa. Arī vadāmību var uzslavēt. Par salīdzinoši nelielo cenu 460009(salīdzinājumā ar konkurentiem) varētu priecāties, bet tikai ne aizmugurējā sēdekļu rindā, kur šajā palielajā spēkrata bija diezgan neērti.

xx89 07.11.2017 21:29

CX 5 ir stilīgs, mūsdienīgs auto. Taču domāju tas nebūs jauniešu braucamais. CX 5 nav tik stilīgs cik mūsdienīgs. Spēkrats vairāk būs piemērots veiksmīgam ģimenes cilvēkam, bet ne draiskam studentu pārītim. CX 5 būdams mūsdienīgs, izceļ savu nosvērto raksturu un pārliecību.Auto salons ir gana elegants, ar kvalitatīvu apdari un tik pat kvalitatīviem izmantotajiem materiāliem. Salona iekārtojums ērts un arī praktisks.Vadības sviras, slēdži izvietoti parocīgi un pašsaprotami. Ērta multimediju lietošana. Mazdas krosovers var lepoties ar ērtiem sēdekļiem, ko īpaši var izjust garākā ceļā. Apmierināti būs braucēji aizmugurējā sēdekļu rindā, bez ērtajiem sēdekļiem vietas pietiek arī kājām. Priekšējiem sēdekļiem atzveltnēs ir speciāli padziļinājumi, kas palielina ērtības gara auguma pasažieriem. Salons ne tikai gaumīgs, bet praktisks, aizmugurējā sēdekļu rinda dalās trīs daļās, ļaujot starp sēdošajiem ievietot arī pamatīgāku saulessargu piknikam. Auto ērts, kvalitatīvs, kluss, precīzs vadāmībā, taču divlitrīgais benzīnieks nespēj panest tam uzticēto "nastu". Automātiskā transmisija arī mazliet par domīgu. Taču ņemot vērā kvalitāti, dizainu un aprīkojumu, kā arī cenu, CX 5 varētu būt gards kumosiņš veiksmīgiem ģimenes cilvēkiem.

xx89 06.11.2017 22:28

Pirmais iespaids par francūzi labs. Uzrunājošs dizains, liels un ērts salons, ērta stūre, liels displejs, plašs opciju klāsts, kā arī vienmēr tīri sliekšņi. Varētu teikt īsts ģimenes auto. Tomēr braucieni pa dažāda rakstura ceļiem atvēsināja iesilušās emocijas. Auto ir paskaļš gaitā. Braucot pa šoseju dzirdams ne tik daudz vēja, cik dzinēja troksnis, jūtās skaņas izolācijas nepilnības. Savukārt uz nelīdzena grants ceļa savu "melodiju" ieskandina piekare. Divlitrīgais dīzelis ar savu uzdevumu tiek gala labi, tāpat kā automātiskā transmisija. Iebraucot mežā, tā vien likās, ka Kaleos grib reabilitēties braucēju priekšā un kompensēt trūkumus uz ceļa ar lielisku sniegumu smilšainās, ar priedēm apaugušās kāpās. Tas bija patīkams pārsteigums. Un 29 500 eiro varbūt ir tīri pieņemama samaksa par vidēji aprīkotu, reizēm paskaļu ģimenisku smilšu bridēju.

xx89 06.11.2017 21:56

Nissan Micra kārtējais japāņu ražotāja mēģinājums ielauzties pilsētas satiksmes burzmā ar pievilcīgu ērtu un dinamisku mazauto. Taču jaunais Micra neuzrunā un nepārsteidz, ja nu vienīgi ar aizmugurējo durvju rokturiem. Biju jau aizmirsis par šādu dizaina elementu, kurš konkrētā auto stilu un ērtības jau nu nekādi neizceļ. Jaunās Micras salons samērā vienmuļš ar atsevišķiem lielākos "brāļos" izmantotām detaļām.Ne pārāk ērtiem sēdekļiem, stūri, kurā "slinka" uz regulēšanos,neizteiksmīgu salona apdari un nepraktiskiem elkoņu balstiem. Pilsētas ielās jābūt izmanīgam manevros, jo skaļais auto nav pārāk atsaucīgs uz akseleratora kustībām. Toties mazais Nissan ļauj braukt cepurē un aplūkot apkārtni, jo auto ir zema sēdpozīcija, griesti nespiež un laba pārredzamība. Atpakaļskata spoguļos gan izņemot cenrādi grūti ko saskatīt, mazi. Cena atbilstoša laikam, vidēji ap 15000 eiro.

xx89 05.11.2017 22:53

Mazais KIA Stonic patīkami pārsteidz, līdzīgi kā i20 pirms pāris gadiem. Korejieši arvien drošāk laužas Eiropas tirgos. Malači, tas neļaus eiropiešiem "iemigt". Stonic ir īsts pilsētas mazauto ar pieņemamu mūziku, ērtu salonu diviem pieaugušajiem ar ētiem sēdekļiem. Stonic ir stilīgs auto ar modernu dizainu un gaumīgu salona iekārtojumu. Izmantotie materiāli nav pārāk dārgi, taču kvalitatīvi samontēti izskatās tīri labi. KIA Stonic ir viens no retajiem auto, kura displeja ekrānu negribas nolocīt, jo tas vienkārši ir integrēts panelī. Varbūt sīklietu nodalījumi ir nelieli, durvju elkoņbalsti ar nepraktisku materiālu, bet toties izpūtēja uzgalis kā Mustangam.Bagāžnieks kā jau mazajam, tikai pašam nepieciešamākajam, bet tajā var "atrast" rezerves riteni, kas Latvijas ceļu apstākļos ir ļoti būtiski. Mazais korejietis grib no pircēja ap 19000šiem. Mazam KIA tas nav maz, taču savai klasei konkrētais auto ir ļoti labi aprīkots, ar drošas kustības asistentiem, dažādām komforta funkcijām u.t.t. Stonic aprīkots tikai ar litra dzinēju, taču spēj bez stresa iekļauties plūsmā un uzrādīt pat nelielus dinamiskus "izlēcienus". Stonic ir labi sabalansēts un pārdomāts auto ar labām vadāmības īpašībām. Strādājošiem jauniešiem šāds stilīgs auto varētu būt pievilcīgs pirkums.

xx89 05.11.2017 22:05

Jaunais čehu krosoverītis jau ar pirmajiem nobrauktajiem kilometriem apstiprina, ka noturēs markas augsto reputācijas latiņu. Jā, Karoq ir kā maziņš Kodiaq, taču spēj būt tikpat spējīgs kā lielais brālis. Karoq nav izlecējs un nepārsteidz ar žilbinošiem lukturiem, hromētiem moldingiem vai galvu reibinošu dinamiku, Karoq vienkārši ir labs. Kluss gaitā( transmisiju vispār nedzird), stabili tur trajektoriju, arī uz līkumota grants ceļa čehs demonstrēja atzīstamu sportiskumu un precizitāti nenogurdinot ar piekares un virsbūves detaļu grabēšanu, jaunais 1,5 l motoriņš nodrošina pietiekošu dinamiku. Stabilā un klusā spēkrata gaita apstiprina pārliecību par kvalitāti. Lai gan testētais auto bija aprīkots tikai ar priekšpiedziņu, tas tika "iedzīts" mežā, un pateicoties augstajam klīrensam, spēja pārvarēt nelielas smilšu saliņas. Auto nav pārlieku liels, taču ērts pieciem braucējiem. Būtiski, ka aiz gara auguma vadītāja aizmugurējā rindā ērti var iekārtoties 1,90 m garš pasažieris! Bagāžnieks ir diezgan apjomīgs, taču rezerves ritenis nav aprīkojumā iekļauts.Jaunais Karoq ir aprīkots ar pasīvās drošības sistēmām un citām jau zināmām ekstrām, taču galvenais to visu ir ļoti ērti un vienkārši lietot, kas ļauj vairāk "pievērsties" ceļam. Attiecībā uz Karoq varētu teikt, "Labu drēbi var atpazīt pa gabalu".

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti