Kārtot: Augošā secībā
Ivars_Caune 24.09.2018 22:11

KIA ar saviem modeļiem ļoti nopietni iekaro vietu zem saules autotirgū. Esmu pārliecināts, Ka liela daļa no skeptiķiem mainītu savu kritisko spriedumu par šo brendu, ja viņiem atļautu pavizināties ar Sportage, bet nezinot , ar ko tie īsti brauc.

Ļoti laba vadāmība un dinamika. Braucot pa tumsu ideāls apgaismojums, perfekti strādā tālo gaismu pārslēgšanas sistēma. Arī braucot pa grunts ceļu, auto ir perfekti vadāms. Iznāca diezgan daudz pabraukt ar šo auto , bet nejutu nekādu nogurumu. Iesaku pamēģināt arī skeptiķiem

Ivars_Caune 24.09.2018 21:29

Lai salīdzinātu ar citiem šīs klases automobīļiem, nepieciešams būtu zināt nedaudz vairāk par to, ka tas ir Rextons. Vismaz elementāru info-dzinējs,jauda,cena tieši šim konkrētajam auto.

Bet kam patīk lielas mašīnas, noteikti iesaku pamēģināt izbraukt ar Rextonu.Liels milzenis.Salona apdarē arī nekas slikts neleca man acīs. Par dinamiku grūti spriest, jo trūka info par konkrēto auto, bet tukšā ceļa posmā izdevās attīstīt palielu ātrumu...Tiesa uz nelīdzena asfalta izjutu diezgan lielu auto gāzelēšanos.Labprāt pavizinātos ar Rextonu bezceļa apstākļos.

Ivars_Caune 28.05.2018 23:23

BMW atkal trāpa tuvu desmitniekam.Perfekta vadāmība, ļoti laba dinamika. Ideāli strādā piekare. Un tagad X3 jau tiešām ne katrs var atšķirt no X5.

Ivars_Caune 28.05.2018 22:59

Hyundai mani kārtējo reizi atkal patīkami pārsteidza.Ļoti laba dinamika, viegla vadāmība. Arī uz nelīdzena asfaltēta ceļa auto vadītājam nesagādā nekādus nepatīkamus pārsteigumus. Acij tīkams un nepārsātināts salons.

Ivars_Caune 28.05.2018 22:48

Baterijas nepietika...

Ivars_Caune 28.05.2018 22:47

Ļoti vienkāršs un saprotams auto. Laba dinamika, laba ceļa pārskatamība. Braucot pa nelīdzenu asfalta seguma ceļu, kas raksturīgs mūsu Dzimtenē, auto ļoti labi prata tam pielāgoties un nesagādāja nekādas problēmas braucošajiem.

Ivars_Caune 28.05.2018 22:40

Auto tiešām labi pārsteidza. Braucot bija ļoti paklausīgs, dinamisks. Patīkams salons, ļoti interesants un neuzbāzīgs instrumentu panelis. Šajā nelielajā mašīnītē bija padomāts par to, ka bez problēmām var ievietot bērnu ratiņus.

Ivars_Caune 21.12.2017 10:21

Alfa Romeo Stelvio tiešām patīkami pārsteidza. Gan ar savu ārieni, gan ar salona apdari un izcilo dīzainu. Ļoti ērti jūties pie stūres un vadīt šo automobīli sagādā baudu. Tas ir paklausīgs un neticami dinamisks.

Braucot pa meža ceļiem , Alfa pierādīja, ka dažādi, sarežģīti smilšu pauguri tai nesagādā nekādas grūtības, lai tos pārvarētu.

Kā zināms, šis modelis ir pieejams divās versijās-pilnpiedziņas un aizmugurējās piedziņas izpildījumā. Būtu ļoti interesanti patestēt arī aizmugurējās piedziņas variantu, protams jau ne pa meža ceļiem.

Domāju, ka jābūt labi.

Ivars_Caune 05.11.2017 23:38

Iepriekšējos testos , kad iznāca pavizināties ar šo auto tīri tādā šosejas variantā, tas īpaši neuzrunāja. Bet šoreiz , iebraucot meža ceļos, tas bez problēmām pārvarēja vis sarežģītākos ceļa posmus, kuri bija pa spēkam tikai stipri dārgākiem automobīļiem. Par to ir vērts padomāt

Ivars_Caune 05.11.2017 23:28

Viss ir ļoti labs šim automobīlim, gan ārējais dīzains, gan dinamika,gan ceļa pārredzamība,gan ērta vadīšana, gan salona ergonomika, gan...gan, bet es, kā ne pārāk ražena auguma braucējs, tā arī nespēju saregulēt savu braukšanas pozīciju tā, lai redzētu vismaz pusi no priekšējā paneļa nepieciešamās braukšanas informācijas.

Ivars_Caune 05.11.2017 23:13

Šis testa brauciens čehu krosoverītim izvērtās par nopietnu pārbaudījumu, jo lielākai daļai , no žūrijas komisijas bija pārliecība, ka auto ir aprīkots ar visu riteņu piedziņu. Arī mūsu grupa ar trim automobīļiem iebraucām meža ceļos un tikai sarežģītākajās situācijās sākām saprast, ka Karoq kaut kas pietrūkst...Vēlāk patestēju šo auto tieši tādos ceļos, kuros tas ir piemērots ar viena tilta piedziņu un sapratu, ka viss ir kārtībā-laba vadāmība, laba dinamika,ērti jūties pie stūres un nav nekas lieks, kas traucētu komfortablu braukšanu.

Ivars_Caune 21.02.2017 21:51

Interesants auto ar savu odziņu gan ārējā, gan iekšējā dīzaina risinājumā. Dinamisks, ērts un ļoti labi vadāms. Mūsu ceļu apstākļiem nav mazsvarīgs arī plašs piekares un apriepojuma izvēles piedāvājums.

Ivars_Caune 21.02.2017 21:33

Stipri neiedziļinoties šī auto cenā, BMW X1 dinamika , turēšanās uz ceļa, stūrēšana, braucot par līdzenu asfaltu, gan par nelīdzenu un līkumotu asfalta ceļa posmu man sagādāja baudu. Arī vietas salonā bija pilnīgi pietiekoši, kaut arī nemaz tik tuvu stūrei nesēžu. Protams, ja daudz ir jābrauc par nelīdzeniem grunts ceļiem, tad jebkuram auto ir jāizvēlas pienāciga piekare gan disku un riepu izmēri, piemēroti šiem ceļu apstākļiem. Un lai vairāk saprastu auto tos testējot izvēlētā maršrutā garāža-nojume, iesaku nojumi būvēt nedaudz tālāk

Ivars_Caune 21.02.2017 20:53

Ja vizuāli šāds automobīlis uzrunā, tad noteikti ar to vajadzētu izbraukt. Tikai tā mēs varēsim izvērtēt šī auto sniegto braukšanas prieku un attiecīgās komplektācijas izmaksām. Man, kaut arī ar neatbilstošu apriepojumu, bija visai interesanti pavizināties! Jāatceras , ka šāda tipa auto, reti kurš iegādāsies kā pirmo, vai vienīgo.(un ledusskapi uz vasarnīcu , domāju, ka arī nevedīs )

Ivars_Caune 08.11.2016 23:29

Automobīlis pietiekami ērts un palausīgs. Ja piekare būs pietiekoši izturīga priekš mūsu ceļiem, tad veicam attiecīgo komplektāciju un uz priekšu!

Ivars_Caune 08.11.2016 23:20

Salīdzinot ar Toyota Hilux, Nissan Navara likās lielāks,vīrišķīgāks, nedaudz smagnējāks. Būs īsts duēlis starp šiem auto.

Ivars_Caune 08.11.2016 23:14

Poligonā izbraucām visur un bez problēmām. Jau kad iekāpu šajā automobīlī, viss patika.Labs, lieki nepiebāzts, komfortabls salons. Braukšana bija kā ar spēļmantiņu

Ivars_Caune 08.11.2016 23:09

Man šis auto iepatikās uzreiz, kad pirmo reizi to ieraudzīju Lilastes mažā...off road sekcijā tas sevi parādīja perfekti.Bez piepūles veica pašas sarežģītākās trases sekcijas. Bet uz slidenā un līkumotā Ādažu ceļa posma, salīdzinoši braucot pēc Volvo V90, tas ļāvās nedaudz vairāk izjust vadāmo sānslīžu baudu. Iesaku pamēģināt!

Ivars_Caune 08.11.2016 22:59

Pirms brauciena ar Astru, jau gandrīz biju pārliecināts, ka viņa mani nepievils. Un tā arī bija-laba dinamika, patīkams,neuzbāzīgs salons...savā nišā viens no vadošajiem auto.

Ivars_Caune 08.11.2016 22:52

Pēc izbraukšanas rudens testā ar s90, kurā šis auto sagādāja braukšanas baudu-ļoti dinamisks,labi bremzējās un ir paklausīgs līkumotajā Kuldīgas - Kabiles ceļa posmā, man bija izdevība izmēģināt v90 pilnpiedziņas modeli notestēt sniegotajā,līkumotajā Ādažu testa ceļā. Biju ļoti gandarīts,cik filigrāni un neuzbāzīgi darbojās pretslīdes un pretizbuksēšanas sistēmas. Bija patīkams brauciens!

Ivars_Caune 04.08.2016 12:17

Obligāti reizi gadā!

Ir diezgan liela tāda a/m īpašnieku kategorija, kuri iegūstot kārtējo TA uzlīmi, uzskata, ka var atkal gadu mierīgi braukt.Diemžēl mūsu ceļi ir pārāk skarbi un pārbaudīt a/m tehnisko stāvokli vienu reizi gadā jau ir par maz.Arī iegādājoties jaunu a/m , pa mūsu bedrainajām ielām piekari var sabojāt diezgan ātri.

Tehniskā apskate vismaz vienu reizi gadā-tas paaugstina savu un citu drošību uz ceļiem.

Ivars_Caune 20.03.2014 11:31

Nedaudz par to, ko uzskatu par drošu ātrumu, pārvietojoties ar transporta līdzekli pa mūsu ielām.

Droša ātruma jēdziens manā izpratnē jau sākas ar to, kā mēs iesēžamies a/m pie stūres, cik brīvi un bez liekām problēmām piesprādzējamies, iedarbinām auto un izstūrējam to no supermārketa lielās stāvvietas,pie tam ne sev un nevienam lieki netraucējot uzņemam vajadzīgo ātrumu, lai brīvi varētu turpināt kustību plūsmā.

Droša ātruma jēdziens būtiski parādās uzsākot kustību pie luksaforā iedegušās zaļā gaismas signāla. braucējam kustība jāuzsāk ar zaļās gaismas parādīšanos, nevis tikai tad jāsāk meklēt ātrumkloķis, jāpakasa aiz auss un tikmēr,šādi jefiņi kasās, krustojumā varēja izbraukt divreiz vairāk a/m.

Kāds varētu būt drošs ātrums braucot Rīgā, pa Braslas ielu posmā no Zemitāna līdz Deglava tiltiem. Ielas konfigurācija ir briesmīga-šaura,plata,mašīnas stāv vairākās rindās,gājēji iet arī pa ielu u izbraukt , neiebraucot bedrēs nav iespējams. Atliek iegaumēt , kuras bija mazākās bedres un braukt tajās. Un brauciens notiek vakarā, pie vislielākās a/m noslodzes nedaudz pilinot lietum! Pat brukt vairs negribās, kur nu vēl domāt par drošu ātrumu

Laba autobraucēja drošs ātrums var būt arī trīsciparu skaitlis, pie attiecīgas automobīļa stūres un attiecīgos ceļa un laika apstākļos. Drošs ātrums ir tāds, pie kāda braucējs var brīvi apbraukt pēkšņi radušos šķēršļus, izmainīt braukšanas joslu, adekvāti, nesamazinot ātrumu, reaģēt uz mob.tel. zavaniem, brīvi sarunāties ar līdzbraucējiem utt.

Katram braucējam ir savs drošais braukšanas ātrums. Mēģiniet to atrast un izkopt, lai latiņa tiktu pacelta pēc iespējas augstāk un lai visi mēs varētu brīvi pārvietoties kopējā plūsmā nevienu īpaši neaizskarot un netraucējot.

Nedaudz izplūdu

Lasītākie raksti

Jaunie raksti