Kārtot: Augošā secībā
1 2
Janis_Mezulis 18.11.2022 8:26

Man ir pilnīgi skaidrs, kāpēc par šo jaunumu nav nekādas atsauksmes. Kad pagalmā ieripo jaunākais VW radījums , tas piesaista visu skatienus kā magnēts. Visa žūrija staigā riņķī un domīgi kasa pakaušus... Jā, skaistulis. Un, tiešām saite uz seno Bulli ikonu ir jūtama. Jūtama, bet tikai no ārpuses. Tad, kad sāc pētīt to tuvāk un arī pārdomāt konceptuālās lietas, tad skaidrs vairs nav nekas. Kam tas ir vispār domāts? Multivanam ir kravas versija, pasažieru versija, un vēl sazin kādi varianti. Skaidrs - liels auto lielām vajadzībām un darbiem. Bet šis BUZZ arī ir tikpat liels auto, bet nevar saprast, kādiem darbiem. Ģimenei? Kas tā par ģimeni? Šeit par Latviju vispār nedomāju. Kādam jābūt ģimenes budžetam, lai par mazspējīgu ceļojuma auto atpogātu 75tk eiro. Cik jāpelna tam trīs bērnu tēvam? Un, kāpēc viņam nederētu tad multivans, kas ir aprīkotas arī ar visiem hibrīdiem, maksā tikpat, bet ir ietiplīgāks un ceļojumspējīgāks?

Jā, sēdpozīcija ērta. Pārskatāmība ļoti laba. Tas pateicoties attālinātajam priekšējam vējstiklam. Vispār tas triks ar tukšo telpu aiz priekšējā paneļa ir labs. Rodas sajūta, ka sēdi otrajā rindā, bet priekšā nav sēdekļu. Jā, tās ir foršas fīčas, bet sērferi to nepirks. Kaut vai tādēl, ka pie mums nav tik lieli viļņi.

Janis_Mezulis 17.11.2022 17:53

Kāda xsa pēc šim lielgabarīta "džipam"nosaukumā ir vārds Corolla"??? Kāpēc ne RAV+ vai-? Vai aptrūkās vārdi vai arī nemācēja vecajai labajai coroliņai uztaisīt "scout" versiju. Nē, iespējams, tas bija kāds Āzijai domāts RAV modeļa variants, kuru iešīberēja Eiropai, lai nebūtu kas jāizgudro. Un, tā kā corolla pie mums ir iecienīta, tad šis arī būs gana labs. Nesaku jau, ka ir slikti sanācis, tomēr līdz Sportage līmenim nevelk. Viss tāds kā no iepriekšējās paaudzes. Jā, ekrāniņi ir, bet tādi graudani, ar Wimdows 3.11 grafikas pieskaņām. Arī tie paši, jau iepriekš pieminētie, slēdzīši pagrābti no putekļainajiem plauktiem. Mēģinu piemeklēt pareizo vārdu. Stagnātisks - nē... Jā - konservatīvs. Konservatīvs tik, cik tas vispār ir iespējams. Varbūt arī labajā nozīmē, jo koriģējot dizainu apakšā tiek pakotas tikai pārbaudītas lietas. Un ,attiecīgi, pārbaudīto vērtību piekritēji balso uzreiz ar maciņiem. Jā,beidzot ir izlabota pretīgā ergonomiskā kļūda blakus sēdētāja panelī. Likvidēta asā kante, kas bakstīja ceļgalus. Tomēr vēl joprojām nesaprotu, ar ko RAV atšķiras no šī???

Janis_Mezulis 15.11.2022 8:24

Drosminieks Peugeot 308 bija ieradies uz testiem vecā labā dīzeļa aprīkojumā. Nu baigā starpība. Pēc veselas rindas elektro un hibrīdiem, pārkapjot dīzelītī, sajūta ir tiešām kā traktorā. Ikdienā, pašam braucot ar dīzeli, ir pierasts, un ne ausī cērtas, ne vibrē kas. Bet nu pēc visiem klusajiem, dīzelis bija kā vilšanās. Tā, it kā kaut kas nebūtu kārtībā. Laikam pieleca un sapratu, ka pagatnē atgriezties nebūs variantu.

Citādi, ilgi nevarēju iekārtoties un atrast optimmālo sēdpozīciju tā, lai varētu labi pārskatīt virsstūres ekrānu. Tomēr pēc laiciņa, jāatdzīst, ka viss bija ok. Garā ceļā šis koncepts var pat būt ērtāks, jo rokas vari turēt relatīvi zemāk nekā standarta stūres augstuma risinājumos. Vēl varu piebilst, ka PSA displeju informatīvā dizaina risinājumi man paliek noslēpums. Lai atrastu vidējā degvielas patēriņa rādītājus bija kārtīgi jāsaspringst. Un tad kad tie uznira uz smalkā 3d ekrāna, pēc franču loģikas, tikpat smalki pēc piecām sekundēm nonira atpakaļ digitālajās dzīlēs. Laikam rūpējās lai tik neko pa daudz neparādītu un nenovērstu uzmanību no ceļa. Citādi, kā jau pie Peugeot ierasts- viss nedaudz pārspīlēts.

Janis_Mezulis 14.11.2022 8:32

Jaunais S-Cross rada divejādas sajūtas. No vienas puses redzi, ka auto ražotājam nav pieejamas tās iespējas kas VW. Tas redzams praktiski jebkurās detaļās. Dizainu veidojuši prasmīgi dizaineri, taču ne savas jomas spīdekļi. Tehnika sajūtās ari atgādina iepriekšējās labi pārbaudītās vērtības. Arī skaņas izolācijas materiāli nav šķērdēti. Tomēr no otras puses, pieejot no praktiskā lavieša viedokļa, tajā ir iebūvētas visas, mūsdienu komformtu mīlošajiem, nepieciešamās lietas. Ievēroju, pat vienu, manuprāt, unikālu fīču - 3d auto parkošanās palīgs, Tas vidus konsoles ekrāniņā māk parādīt auto kā zemes centru, ap kuru vari lidot kā satelīts, vai arī skatā no iekšpuses, redzi, kas Tev bīstami pietuvojies. To ir grūti aprakstīt, tomēr, mazāk pieredzējušam autovadītājam tas var būt iegādes arguments.

Ja tava māja atrodas ne pilsētā, bet jābrauc gabals pa zemes ceļiem kurus pašvaldība tīra kā māk, tad 4x4 piedziņa sākot no 26 tūkstošiem ir jau unikāla fīča. To bez sarkasma nopietni iesaku džipu vīrusa inficētajiem apsvērt.

Janis_Mezulis 12.11.2022 10:44

Ujj, te baltais lielais Mazda gulbis arī bija piestājis Gada auto testos. Nu jā, ja domājat, ka Jums nav saprotamas daudzas lietas, tad nebūs tā, ka arī auto ražotājiem reizēm nepazūt pavediens. Mazda pielādējusi savu CX-60 ar visu, ko vien var iedomāties.Salona apdares kvalitāte top līmenī - lūdzu. (šeit iekrita acīs īpašais zigzagveida diedziņš auduma panelī, kas veido tādu kā savienojumu starp mīkstajām auduma detaļām. ZB). Mega tehnoloģisks jaudas agregāts - lūdzu. Zirguspēki virs 300- bet protams. Divi mega lieli ekrāni - skaidra lieta. Nedomāju, ka būtu kas jāatgādina par inteleģentajām LED gaismām u.t.t. Ja bankā starp kontiem mētājas liekas 60 štukas, vai alga mēnesī sākot no piecām št. - droši, ej uz salonu, atsit ar kāju durvis un saki, ka esi atnācis. Tomēr būs jārēķinās, ka lielais gubis ceļā un manevros būs diezgan klumpīgs, neskatoties uz savu motorjaudu, un šūpošanās būs kā iepriekšējās paaudzes spēkratiem. Tad, vēl būs arī jāpierod pie brīžiem triceklīgas un raustīgas ātrumkārbas darbībām. Bet citādi - vienkārši lepni un pārliecinoši.

Janis_Mezulis 11.11.2022 17:22

Saprotu, kam domāts šis kupejs. Tas ir protests. Protests pret džipveidīgajiem. Radīts tiem, kas vēlas ar vismaz kaut ko atšķirties savā pierīgas ciemata ieliņā. Vēlas izlekt no vienveidīgās dzipeļu massas. Tieši tā. Pamatīga izmēra komfortabls braucamais, kārtīgu bagāžnieku un ērtām ne tikai priekšējām, bet arī aizmugures sēdvietām. Vienīgais, kas šķaida šīs bruņas ir gairlaicīgā un apgraizītā multimediju sistēma, kas ieķērusies kādā no iepriekšējām paaudzēm. Bet varbūt tas ir jaunais trends minimālismā? Jebkurā gadījumā dažiem pircējiem tas būs īstais.

Janis_Mezulis 11.11.2022 8:31

Mīļums. Tas ir pirmais, kas šaujas galvā domājot par šo auto. Pilnīgā pretstatā Civicam, šī Hondiņa ir piepildīta ar tādu kā sievišķīgās mīlestības enerģiju. Formas, līnijas un detaļas veidotas vienotā noapaļojumu valodā, kas nepārprotami rada tādu kā drošības un paļāvības sajūtu. Šo es droši varētu uzticēt savu bērnu pārvadāšanai. Auto pēc dabas sanācis kluss, ar mierīgu raksturu. Variators nav kaitinoši spiedzīgs un sāk uzvesties skaļāk tikai tad, kad mēģiu ar to braukt ārpus mājsaimnieces komforta robežām. Piekare klusa un slāpē nelīdzenumus labākajās Honda tradīcijās. Patika intsumentu paneļa vienkāršā saprotamība. Viegli pieejamā ekrāna spilgtma regulēšana, oriģīnālā ventilācijas gaisa padeves regulēšana, kā arī nepārslogotās spidometra un spēka sadales ripas ar lielajiem ciariem. Arī izmaksu ziņā par hibrīdu pamata aprīkojuma līmenī ir ok. Ļoti OK.

Janis_Mezulis 10.11.2022 8:35

Uff, tas ir kā svaiga gaisa malks pārpičkātajā un supertehnoloģizētajā auto pasaulē. Jogger - vienkārši auto. Auto, par kuru vari samaksāt ar savu uzkrājumu, vai vidusmēra pilsonim paceļamu kredītu. Tas liekas vienkāršs, tomēr tajā neatradīsiet podziņas no 90tajiem, kā to mēdz vēljoprojām praktizēt dažs labs japāņu ražotājs. Arī ārējais dizains ir 100% atbilsošs šodienai. Auto nav arī lielas mugursomas izmērā, bet ietilpībā piekāpjas tikai busiņiem. Gāzes izvēles iespēja, kas sniedz bezuzpildes nobraukumu līdz 1000km, padara to interesantāku tapītājiem un tālākbraucējiem. Nav pat jāizvēlas aprīkotākās versijas, ar ekrāniem, bet jau bāzes komplektācijā vari pieslēgt un nostiprināt viduskonsolē savu viedtelefonu ar visām tā priekšrocībām. Un tas nekas, ka durvis aizveras kā moskvičam, vai piekare ir ar mazāku enego ietiplību,vai ātrumkloķis tevi informē par kārbas leņķi attiecībā pret šasiju. Tu jūti, ka šī mašīna ir patiesa, tā necenšas noslēpt savas nepilnības. Tā ir kā partneris, kas jau pirmajā randiņā pasaka: "jā, es naktīs krācu un gadās arī kāds balodītis, tomēr vari uz manīm paļauties, nemēģināšu tevi izputināt".

Janis_Mezulis 07.11.2022 10:08

Nabaga Opelis. Jaunā Astriņa, pakļuvusi zem franču papēža, izmisīgi meklē savu identitāti. Iskatās, ka vācu dizaineriem tā veidojas ne bez grūtībām. ja ārpusē Opelis ir atradis savas ģimenes vaibstus deguna zonā, kuru cenšas kopēt visos jaunajos modeļos, tad ientrjers sanācis diezgan plakans un ar lētas plastmasas piedevām. Jā, digitālo ekrānu panelis iskatās liels, bet ekrāniņi, kas slēpjas aiz melnajām plaknēm, ir sanākuši kompakti. Arī to lietošanas loģikas kodu man neizdevās atkost. Bēdīgi, ka viduskonsoles risinājumiem nav pietici tvaika un tie pārceļojuši copy paste veidā no Citronea un Peugeota. Protams, paņemot līdzi arī visas viņu dīvainības. Piemēram, smalkajam autaomātam nav "auto hold" funkcijas.. Manai 99 gada Zafīrai jau tāda bija. Šīs bēdīgās noskaņas bija arī vērojamas dīlera pārstāvja prezentācijā, kur tika atrādītas cenu lapas un uzsvērts, ka ir vispār vēl palicis dīzelis. Tomēr par jebkādām tehniskām inovācijām vai jaunām idejām un virziniem netika nekas pateikts.

Janis_Mezulis 14.08.2022 18:02

Jā, pēc vakardienas (13.augusta) lielā testa, cenšos apkopot un analizēt saņemo informāciju un iespaidus. Aptuveni varētu teikt tā, ka šajā pasākumā piedalījās 50 uz 50 iekšdedzes un elektiskās pasaules. Lielais karstums un ātrais maiņu ritms radīja vairākas interesantas atziņas.

* Braucot mierīgā plūsmā, pieklusinot audio sistēmu, ieklausoties auto skaņās, nevarēju noteikt, vai braucu ar elektro vai iekšdedzes auto. Nav sajūtamas atšķirības. Pat stāvot uz vietas nejūtas skaņu atšķirības. Pārstāvētajiem iekšdedzes pretendetiem akustiskais pakojums un dzinēja līdzsvarojums ir tā noslīpēts, ka nav saklausāms. Atšķirības sajūtamas tikai strauji paātrinoties un dzenot auto ar visu spēku uz priekšu.

* Izskatās, ka elektriskais koncepts nav vēl pietiekami nobriedis, lai to vartētu izmantot bez rūpīgas maršruta plānošanas, nepieļaujot spontānas lēmumu maiņas.

Piemēram, ja izvēlētā viesnīca nepatīk, nāksies ar to samierināties, jo tavs elektroauto nebūs vēl uzlādējies un Tava pēkšņā plānu maiņas iegriba būs jāatliek. Praktiski visi testā pārstāvētie elektro auto dienas otrajā pusē izrādīja savu īpašo vajadzību pazīmes, kā rezultātā visai grupai vajadzēja mainīt maršrutu plānus, kaut ko gaidīt un izmisīgi shēmot, vai tiks laikā līdz mājām. Tāpēc dažiem auto pasākums beidzās tumsā. Subjektīvi domāju, ka, kamēr nebūs elektro koncepta tehnoloģijas, kas ļaus noripot no vietas 500-1000km, šie spēkrati būs derīgi kā otrie auto tuvajam piepilsētas iedzīvotājam, kuram ienākumi ir stipri virs vidējā.

* Naivās domas, ka elektriskais koncepts varētu kaut kā ietaupīt uz degvielas izmaksu rēķina, izkliedē patreiz pat kvēlāko fanu prātus. Elektrības birža smalki noliek visu pa vietām. Neglābs pat paliels privātais saules bateriju parks ar rezerves akumulatoriem, jo tā izmaksas ir vēl vesela jauna iekšdedzes auto apmērā.

Lūk, tādas bēdīgas pārdomas. Sajūta, ka negatavais elektriskā auto koncepts tiek uzspiests un tiek lobēts nezināmās interesēs. Varbūt tā ir vienkārši ierēdņu un populāro mārketinga zinātnieku aprēķinu kļūda.

Janis_Mezulis 20.11.2019 19:33

Vienmēr esmu ar cieņu izturējies pret Audi marku. Ar nepacietību un jaunām cerībām sagaidīju A4 un A6, vai Q8 modeļus. Atļāvos nelielu kritiku par šo un to, vispār sīkumiem. Laika gaitā ievēroju, ka neatkarīgi no modeļa, to lietotāja saskarsmes kvalitāte bija augstākajā kategorijā. Salona detaļu detalizācijas izstrādātības augstā pakāpe bija nemainīga.

Attiecīga uzmanība tika vērsta arī uz šo Q3 modeli. Bet, ak vaiii! Šis noteikti nav domāts kā bezceļu auto, kuru jāmazgā ar šļūteni. Salonā ir uzdarbojušies VAG ekonomisti. Trauksme! Pat no durvju apšuvuma pazuduši mīkstie paneļi. Tie nav arī uz paneļa vidējās daļas. Parādījušās šķirbas salaidumos. Spiedzošā turbomotora skaņas lauzās teju netraucēti salonā. Kur palicis skaņas izolācijas biezais pakojums? Skaidri redzams, ka spidometra bloka displejs kopā ar visu stūri ir pārceļois pa tiešo no A1 brālīša. Bet šis taču ir Q3!!! Nepiekrītu, ka tas, kas der mazajam, ir piemērots arī lielākajam brālim.Tas nebija īsts Audi. Kad atguvos no pirmā šoka, bardačokā atradu cenu lapu. Jā, jāraksta ar lielajiem burtiem CENU LAPU, jo par ŠO tika prasīti 70 tūkstoši! Nu esmu mierīgs! Tas tomēr ir īsts Audi!

Janis_Mezulis 13.11.2019 21:19

Tā nu sanāca, ka vienas dienas laikā nācās izbraukt ar 20 pretendentiem pēc kārtas. Tā ir interesanta pieredze! Varēju sajust atšķirības tieši, izcili koncentrētā veidā. Tā nu šis koncentrāts ļoti skaudri izdalīja no pūļa divus auto... Pareizi, uzminētāt! L200 un ASX. Par to 200to vēl varētu teikt, ka tas tak pikaps, darba zirgs un tā tālāk... bla bla. Tad ASX sanāk tāds kā ģimenes auto. Nu tāds, ar ko ikdienā jābrauc.

Manuprāt, jau biju agrāk kaut ko rakstījis par vecā parauga podziņām no 90 tajiem. Tad lūk, TE NEKAS NAV MAINĪJIES. Tā ir 90to gadu automašīna, kas apkarināta moderna paskata plastmasas bruļikiem. Gaita, akustika, salona proporcijas un viss, kam pieskaries, ir ar vecuma piegaršu. Es pat negribu par to varāk neko teikt. Brrr. Domāju, ka to izvēlas cilvēki, kas iepriekš nav braukuši ne ar vienu citu marku (varbūt izņemot žiguli) vai arī cieš no kāda pašmocīšanas sindroma. Iespējams, ja pats būtu auto tirgotājs, un būtu jātirgo Mitsubishi, tad kundēm teiktu, ka tā ir pārbaudīta, robusta tehnika īstiem večiem. Nu, bet dārgie potenciālie Mitsu pircēji! Izbrauciet tak pirms pirkuma izdarīšanas ar kādu citu auto. Nu, piemēram, Mazda CX-30. Ja liekas par sievišķīgu, tad pamēģiniet varbūt Citroen C5. Ja tas Volkswagens nepatīk, nepērciet, bet vismaz izbrauciet arī ar T-Roc. Tad vismaz Jums būs lielāka skaidrība, kas patiesībā ir ASX.

Janis_Mezulis 12.11.2019 18:42

Ilgi domāju, ar ko varētu asociēties jaunā Corolla TS..... Jā, tā ir sintētiskā vate. Nē, ir jau korekti. Nostrādāta uz OK. Bet,viss tāds drusku neērts, varbūt pašaurs, piepūsts? Lūka durās galvā pat uz zemākās sēdekļa pozīcijas. Vai vispār vajag jau tā zili baltās ādas salonu piepildīt ar gasimas šaltēm no debesīm? Gaumes jautājums. Ir jau labi, ka uzsākot braukt tavs hibrīds klusām zogas uz priekšu tā ka neviens i nemana. Tomēr uzbraucot uz trases, pēc pedāļa iemīšanas atskan pretīgs kvieciens. Tas ir kaucošais motors, kas kombinācijā ar variatoru liekas tūlīt izjuks. Nu tad nemin, nespied to tā, kam tas nav domāts. Esi maigs, uzmanīgs un lēnīgs. Izbaudi katru brīdi, kad vari šo nemocīt ar savu smago kāju. Un auto tev atmaksās ar pieklusinātu slīdējumu cauri skarbajai un nervozajai pasaulei. Uz ekonomiju gan neceri. Tādas nebūs, ja mēģināsi ar to braukt tālākus gabalus. Akumulatoram beigsies zafte un deforsētajam benzīniekam nāksies stiept tevi un tavus tukšos akumulatorus līdzi kā tādus cementa maisus. Savukārt īstam pilsētniekam tādas lietas nebūs svarīgas. Galvenais uzticama marka un pārliecība, ka neesi ko izdarījis nepareizi. Ak jā. Rīta klusums....

Janis_Mezulis 11.11.2019 20:04

Peugeot dizaineri mani vienmēr ir spējuši patīkami pāsteigt. Katrā jaunajā modelī viņi ir mācējuši ielikt ko neredzētu. Piemēram, spidometrs virs stūres, vai inerjera salons absolūtajā pogu minimālismā. Šoreiz 208. ir ar WOW! efektu. Šis ir pirmais man zināmais auto, kuram ir pilnvērtīgs 3D spidometrs. Jā un tā nav kaut kāda tur stereo grafika. Tas ir bloks ar diviem ekrāniem, kuri novietoi viens aiz otra, kur pirmais ir caurspīdīgs. Abiem ekrāniem, saskaņoti darbojoties, tiek panākts unikāls 3d telpas efekts ar dziļuma sajūtu. WoW.!

Audi un BMV digitālie grafiķi var iet atpūsties!

Tomēr, pārējās lietas uz šī fona vairs nepārsteidza.

Kāds vieds cilvēks kādreiz man teica: Jāni, Jūs varat ēst visu, ko vēlaties, tikai ar mēru un nepārspīlējot. To šoreiz varu arī piemērot mazajā 208 -tajā. Aizrāvušies ar superīgo spidometru, inženieri ir pārspīlējuši ar pārējo interjeru, kā rezultātā, viss liekas savākts un pārsātināts ar dažādām formām un materiāliem.Nekā no Clio brieduma. Žēl! Arī no tehniskā viedokļa nesajutu ko svaigu.

Tomēr, ja vēlaties izcelties un baudīt tiešām jaunākos dizaina saniegumus, tas tad arī būs īstais verķītis.

Janis_Mezulis 11.11.2019 19:28

Nezinu, ko saka meža veči par šo, bet varu izstāstīt savu pieredzi. Jā, arī es treknajos gados uzķēros uz šāda veida statusa simbola makšķeres. Iedomājos, kā izskatās, kad piebraucu pie savas mājas vai darba ar šāda izmēra vāģi. Visi skatās, apbrīno, varbūt pat apskauž. Eh, bet mani tas neuztrauc! Es dzīvoju savā līgā! Augstajā.....

Vēlāk izrādījās, ka uztrauc gan. Mana navara izrādījās izcili neuzticams auto, kas prasīja augstus remonta servisa ieguldījumus katrus 15 tūkstošus. Jutos kā zilonis trauku veikalā. Lielais apgrieziena rādiuss radīja neērtības katrā manevra reizē. Lielais auto augstums pastāvīgi atgādināja par apgāšanās risku un radīja nepatīkamu šūpošanos ne tikai uz augšu vai priekšu, bet arī uz sāniem, kā metronoms. Braucu un domāju, vai man to vajag? Man vairs nē, bet tiem, kam to vajag, varu ziņot sekojošo:

Raptors uz asfalta uzvedās kā vilciena lokomotīve bez vagoniem. Piekarei nepiemīt tie izteiktie standarta pikapu trūkumi ar lēkāšanu un šūpošanos. Arī testētais dzinējs (laikam 213zs) radīja dīvainas sajūtas paātrinoties. Nelikās, ka baigi spiestu sēdeklī, taču spidometra bultiņa burtiski lēca gaisā. 100 un + ir nieks. Bez kviekšanas un dārdēšanas. Viegli. Arī līkumos nejutos apraudēts. Droši varu apgalvot, ka šis ir labākais pikaps, ar ko esmu braucis. Varētu teikt "PICKUP drivers car''. Protams, augsta cena u.t.t... Kas saka tā, lai vispirms izbrauc ar L200 un tad sapratīs, par ko tiek prasīts katrs cents par Raptoru.

Janis_Mezulis 11.11.2019 18:41

Nu, Mazda, malači! Šajā CX-30 var iemīlēties! Skaists! Skaists! Skaists! Arī brauc maigi, kā maija dienvidu vējš, ne pārāk stiprs, bet patīkams un silts. Klusais bezturbīnas motors atgādina vecos laikus, kad benzīnnieku neintrālajā gaņģī nemaz nevarēja dzirdēt. Jā, ir rūpīgi jāklausās, lai varētu saklausīt šo motoru. Sajust to nevar! Citi tur moka elektromotorus ar smagiem akumulatoriem, un ir aizmirsuši, ka, samaksājot inženieriem, ir iespējams uzbūvēt labu un ekonomisku motoru arī bez turbo šmurbo. Arī dizaina valoda katrā nākamājā modelī kļūst kvalitatīvāka, nezaudējot atpazīstamību. Šis ir vienīgais japāņu auto , kas ne tikai tur vāciešiem līdzi, bet arī rāda savu ceļu, pa kuru braukt ir prieks un bauda.

Janis_Mezulis 22.09.2019 22:13

Jaunais Clio uz izbraucienu bija prezentēts savā glaunākajā S-line tērpā. Lieli riteņi uz zemām riepām, koša krāsa. Efektīgi!!! Salons bez skepses un sarkasma - solīds. Pat vāciski perfekts un pārdomāts. Nevarēju atrast nevienu samudrījumu. Materiālu salikumi patīkami acij. Es teiktu, ka stilistiski un kvalitatīvi šis Clio varētu saukties par passat mazo brālīti. Un tas ir augsts vērtējums. Digitālais instrumentu panelis ar patīkamu grafiku un labu pārskatāmību. Arī multimediju ekrānam ir izdevusies sava līniju valoda, kas nav copy/paste no Hyundai, Kia, Škoda vai Forda. Brauciena laikā vēl lielāks pārsteigums. Tas brauc tāpat kā Škoda Scala, varbūt pat labāk. Nevarēju sajust nekādas piekares kļūdas, vai automātiskās kārbas raustīšanos. Viss kā lielākajos vācu brāļos. Vispār, braucot var pat piemirsties, ka šis ir mazs auto. Uz ceļa tas rāda nobriedušu raksturu un ir par sevi ļoti pārliecināts. Nez vai lētākās komplektācijas uzvestos līdzīgi?

Janis_Mezulis 22.09.2019 21:46

Tikko noskatījos video, kur viena beibe paņirgājās par diviem čaļiem, kuri pirmo reizi bija iekāpuši mersedesā. Bēdīgi. Ļoti bēdīgi, jo šeit labi redzama lielā plaisa, kas palielinās ar katru jauno modeli. Šī plaisa atdala cilvēku parasto ( purčika divistabu dzīvokļa iemītnieku, kas ikdienā varbūt pat pārvietojas ar 2005. gada bembi ) no paša jaunākā, kas sasniegts autobūvē.

Šo sasniegumu koncentrātu droši pārstāv arī jaunais CLA. Testa laikā mēģināju braukt pēc norādītā maršruta, kas veda ar līkumu uz nākamo maiņas punktu. Pārēji testeri aizbrauca pēc wazes īsākā ceļa, līdz ar to man bija jāpasteidzas. Tam nu šis bija īstais spēkrats. Šoreiz nemaz nemēģinu iedziļināties kādās tur AMG paketēs. Mani interesēja, kā ātrāk no punkta a nokļūt uz punktu c. Un tam mērķim šis verķis bija īstais. Sajūta tāda, ka tu pats lido pa ceļu. Auto tev netraucē nevienā momentā. Tas paliek neredzams un nejūtams. Vienkārši izpildīja tavas, varbūt pat neapzinātās, komandas zibenīgi un perfekti. Varbūt to var pat salīdzināt ar lidojumu sapnī, kuru tu vadi tikai ar iedomām un vēlmēm. Lai brauktu veikli un dinamiski uz mūsu šaurajiem ceļiem nebūt nav vajadzīgi arī top jaudas dzinēji. Šim bija kādi 200zs+/-,

un ar to pilnīgi pietika manam drošības rāmim. CLA- viennozīmīgi, šis ir mans driwers car.

Janis_Mezulis 23.07.2019 18:13

Nu ar šī auto salīdzināšanu sāk palikt sarežģīti. Ja esi noskatījis attiecīgā formāta braucamo un vēlies vācieti (VAG), tad nāksies pamocīties ar pribambasu salīdzināšanu, vai vienkārši paņemt to, kam labāks pārdevējs. Runāju par Tiguankodiaktarraco modeli. Labi, Tiguanam bārda garāka, bet pārdevējs spēlējas ar atlaidēm kā īsts mākslinieks.

Brauciens ar Tarrco bija līdzīgi kā ar T-Roc. Nekādu emociju. Kas iespiedās atmiņā? Nekas. precīzi sportiski dimensionētie sēdekļi likās pacieti. Ar digitālo spidometru vairs nevienu nevar pārsteigt. Ari 190zs 7dsg ir iepazīts kā mājas čības. 7 sēdvietas izskatījās riktīgi iemocītas, un saliktā veidā atgādināja lielas pumpas bagāžnieka grīdā. Bet nav jau obligāti jāņem. Milzīgie diski, šķiet, jau arī liekas redzēti un paliek bez wow efekta. Tāda blusu ķeršana vien sanāk. Rudenī paskatīšos tuvāk, varbūt vēl kādas nianses liks par sevi manīt.

Janis_Mezulis 23.07.2019 17:35

Spilgtākais auto- Jimny

Ne dēļ krāsas. Tam labāk piestāvētu pelēkās peles tonis.

Tas gan nav trūkums, bet priekšrocība, uz kuras tik ļoti neizceļas dubļu slānis.

Tā ir šī auto īstā vieta un sūtība.

Uz smalkā asfalta tas jūtas kā nedrošs bērns, kas samulsis no lielajiem ātrumiem.

Savukārt prom no tā viņš atraisās.

Atbīvojies no lielās masas sloga un pārpūstajiem izmēriem, tas droši dodas tur, kur citi šoferi jau sen iet kājām.

Tā ir tehnika ar ļoti precīzi tēmētu bezceļu funkciju, kurai ,kā papildus opcija, ir iespēja braukt pa ceļu.

To darot, transisijas dziesma ir saklausāma niansēs. Kāpēc nav nopakots? Tāpēc, ka smalkais akustiskais pakojums rada lieku masu, un braucot pa ūdeni līdz ūkai, tas piesūktos ar slapjumu tā, ka būtu mēnešiem jāžāvē.

Mans bezceļu karalis.

Janis_Mezulis 22.07.2019 15:21

Ja esi brīvs no lielās džipu ambīcijas, tavā rīcībā ir peferkti komplektējams, kluss un komfortabls braucamrīks. Arī aci piesies un varēsi droši atskatīties uz to, dodoties savās gaitās pēc noparkošanas. Ar Scala Škoda ļoti labi parāda to, kā var radīt individuālas nišas auto izmantojot pieejamās VAG lego sastāvdaļas. Par individuālu nišu runāju tāpēc, ka Scala ir hečbeka un vagona hibrīds. kaut kas pavidu. Tas tātad uzliek arī pienākumus pret praktiskajiem auto lietotājiem. Kā jau Škoda, tai ir vesela asprātīgu risinājumu palete, kas iepriecina sīkumos. Piemēram lietussargs, vai sniega skrāpis aiz degvielas uzpildes vāciņa, vai arī bagāžnieka mantu pretslīdes bortiņi uz lipekļiem. Vai arī fakts, ka smalkās Car play un android lietotnes vari lietot bez telefona piestriķēšanas. Forši.

Bet tomēr ir dažas lietas kas savelk ģīmi. Tas iekrita pirmajā apskatē. Nolaistu sēdekļu variantā, veidojas pamatīgs plaukts attiecībā pret bagāžnieka grīdu. Jā, papildaprīkojuma sarakstā ir opcija kur var pacelt to grīdu augstāk, taču tas būtiski samazina kopējo kravas telpas ietilpību. Domāju ka tā ir kompaktās ģeometrijas nodeva. Un beigās, kad esi atķeksējis cenu lapā savas sapņu opcijas, izrādās, ka cena kož. Kož pat salīdzinājumā ar golfu. Ja tās pārdevēji spēs sagatavot labus, pievilcīgus komplektus, tad pārdošana nepaliks tikai atsevišķu indivīdu izvēle.

Janis_Mezulis 21.07.2019 9:58

Mārketings ir varena zinātne, kas izveidojusies tāpēc, lai pēc iespējas efektīvāk atvērtu patērētāju maciņus. Kā man paskaidroja, tad Cupra Ateca nav nekāds Seat, bet pavisam blakus stāvoša jauna sportiskā marka. Labi! Bet nevaru likties mierā ar pārdomām par šīs jaunās markas kontekstu mūsu zemē. Kāpēc beidzamajos gados uz ielām redzam aizvien vairāk Seat markas auto? Domāju, ka pircēji izvēlas VAG par zemāko iespējamo cenu. Tomēr mārketinga speci laikam ir saskatījuši arī šajā segmentā kādu nišu. Un, lūdzu, gatavs ir Seat tjūninga auglis Ateca ar 300zs par sviestmaizes cenu - 50tk. Par pašu Ateca nav ko daudz teikt. Korekti būvēts Seat, kas paredzēts gludajiem Vācijas bāņiem. Uz mūsu pampakainā Turaidas ceļa pat comfort režīmā tas drebināja pasažierus kā tāds tievēšanas vibrators. Arī manis jau pieminētie 300 zirgi likās diezgan kautrīgi un nevēlējās atraisīties. Solīto 6.5 sekunžu vietā uzrādīja gandrīz 8 sekundes līdz simtiņam. Nesaprotu! Varbūt mūsu vidū tomēr ir ģimenes galvas, kam lēti ģimenes auto liekas pārāk gausi.

Janis_Mezulis 20.07.2019 21:47

Dienas vilšanās..... VW T-Cross

Pagājušā gada auto testos priecājos par svaigo Seat Arona.

Tā 115zs dinējs bija pietiekami sparīgs pat četriem cilvēkiem un priecēja rūpīgā apdare. Domāju, kā jau VAG grupas bierds. Tas bija pirms gada.

Nu tad šogad pats VW saka savu vārdu un kaujā sūta savu argumentu T-Cross. Tikai ar šo teikumu beidzās manas pozitīvās atsauksmes. Kas tā par lētas un cietas plastmasas pasauli? Kāpēc pelēkajiem grumbuļainajiem paneļiem jāspīd kā svaigi nospeķotiem. Kāpēc centrālā paneļa daļa čirkst un ļurkājas, kad tai piespiež kāju. Kāpēc gaisa ieplūdes restes grab kopā ar visu paneli? Vai tas testa auto ir jau pārskrūvēts? Arī piecērtot durvis atmiņā nāk moskviča laiki. Braucot pie simtiņa ir skaidri jāpaceļ balss tonis, lai blakussēdētājs varētu sadzirdēt teikto. Un, tā viegli sakiedzoties, secināju, ka inženieriem bijis dots skaidrs uzdevums -taupīt, taupīt un vēlreiz taupīt, kur tik tas vien iespējams. Un rezultātā vēl zemene. Ko var iegādāties mūsdienās par 28 tūkstošiem? Vai tam jābūt lētas apdares grabošam mini parketniekam????? Šim papildaprīkojums vien izmaksāja gandrīz 7tk.

Arī Škodas Kamiq bija labāk nostrādāts un detaļas izskatījās ņemtas no augstāka plaukta. Brr. Domāju, ka mūsu dīleriem jāsūta VW marketologiem skaidrs signāls, ka šim modelim vajadzētu pārskatīt vai nu cenas vai arī apdares kvalitāti.

Janis_Mezulis 20.07.2019 20:47

Ar Citroen laikam ir kā ar sievietēm. Tās var iepazīt tuvāk, bet pilnībā izprast nav iespējams nekad. Par C3 aircross un C4 cactus rakstīju jau iepriekš. Tie nebija glaimojoši teksi. Drīzāk pilni slēptas ironijas un atklātas kritikas. Apskatot C5 Aircorss, nevar noliegt diezgan lielo ārējo līdzību ar mazajiem brāļiem. Tāpēc ar lielu kritisku piesardzību uzsāku braucienu. Mmm. Tomēr šajā modelī vairs nevarēju atrast nekādus uzkrītoši vājos punktus. Drīzāk pretēji. Pat bez superdārgās pneimatiskās piekares tas brauc pa granti gluži kā pa sliedēm un slīd pāri mazajai pretīgajai grants trepei. Kā man paskaidroja dīlera pārstāvis no Karlo Motors, Citroen izmanto vienkāršu lodveida moduli iebūvētu amortizatorā, kas pildīts ar eļļu un pilda sava veida papildus bufera lomu. Gluži kā tenisa bumbiņa. Tas brīžiem radīja pat iemidzinošu efektu, kā rezultātā radās vēlme kāpināt ātrumu, kas nekādi nebūtu vēlams uz birstošā ceļa seguma. Uz pampakainā, ielāpiem bagātā asfalta C5 atļāva pievērsties citām lietām. C3 un C4 salona dizaina un ergonomijas kļūdas šeit vairs nav sarunas temats. Pielietotie materiāli saskarsmes vietās ir akceptējami bez lielas mekšķēšanas. Nekas negrabēja un neļurkājās. Mīkstie sēdekļi papildus piešķīra braucienam mierīgāku un pārliecinošāku raksturu. 130 zs nav nekāda sporta granāta, taču neradās sajūta, ka esi kā apdalīts jaudas un dinamikas ziņā. Arī ļoti gaumīgi dizainētais digitālais mērinstrumentu panelis lika rasties pārliecībai, ka auto būvēts ar sirdi.

Janis_Mezulis 31.05.2019 20:25

Palasot komentārus par Mercedes-Benz CLS , vispār, lēnām rodas nojausma, kāpēc to ir tik maz. Tiem, kuriem ir veicies, vismaz iekāpt jaunajā merša konceptā, kritikas un nievājošo piezīmju mutes paliek ciet, vai precīzāk - vaļā. Nav ko teikt.

Tas, ko mersis ir radījis, nav salīdzināms. Uz Mercedes fona šobrīd jaunie audi un bembji izskatās, teiksim, nedaudz novecojuši. Jā, tie nešaubīgi ir moderni auto, tomēr salīdzinājumā, liekas, ka tie nav ieguldījuši liekus pāris attīstības miljardus. Piemērm: ja auto sensori mana, ka sadurme būs neizbēgama, jā, arī no mugurpuses, tad visas auto sistēmas tiek sagatavotas sliktajam notikumam. Tiek aizvērti logi, savilktas jostas un , galvenais, padots skaņas signāls tādā frekvencē, kas sagatavo cilvēka ausis tā, lai nepārplīst bungādiņas, kad notiek avārija.

Un tas ir tikai viens mazs ieraksts garajā inovāciju grāmatā.

Ja Bmw un Audi salonu koncepti ir moderni, tad MB salons ieradies no nākamās paaudzes. Superlielais displejs un viss panelis kopumā ir tādā kvalitatīvā atrāvienā, it kā es ar savu 2012 gada Kia būtu ieradies 80.tajos gados kādā audi prezentācijā.

Vēl sīkums. Salona gaisa ieplūdes atveres ir aprīkotas ar gaismas diodēm, kuras maina krāsu atkarībā no ieplūstošā gaisa temperatūras. Tā lietotājam ir skaidri redzams, cik silts vai auksts gaiss tiek padots. Tā lūk.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti