Kārtot: Augošā secībā
1 2
Janis_Mezulis 01.10.2018 9:51

Ir ļoti grūti mazajiem ražotājiem tikt līdzi lielo auto ražošanas milžu gājienam. Subaru cenšas. Cenšas ar maziem solīšiem darīt visu lai uzlabotu to kas jau ir. Arī XV ir tāds gadījums. Ja salīdzinām ar iepriekšējo, tad skaidri redzams, ka tas ir tas pats 2015 gada modelis, tikai ar šādām tādām izmaiņām. Ekterjerā būtiskākā atšķirība ir aizmugures optika, bet priekšpusē vispār ir sarežģīti pateikt kurš ir vecais un kurš jaunais. Pamainām dažas presformas, apdeitojam vadības datoru un aiziet. Manuprāt, jaunākā autobūves tendence ir tāda, ka katrs nākamais modelis ir mazāk atšķirīgs no iepriekšējā. Tas noteikti ir saistīts ar globalizāciju, tomēr iepriekšējam īpašniekam neliek sajusties kā vecai sēnei. Vēl salonā ievēroju, ka nedaudz ir mainīts borta datora interfeiss, bet audio bloks palicis Mitsubishi līmenī. Gaitā uz šosejas garlaicīgs, iespējams, variatrora dēļ, jo apdzīšanas manevrs tiek pavadīts ar jūtamu motora apgriezienu pieaugumu un ļoti ļoti maigu paātrinājumu. Tos zirgus laikam uztin uz ass pats variators. No Levorga aizrautības un azarta te nav nekā.

Janis_Mezulis 27.09.2018 9:11

Protams pēc Kia Sportage brauciena pārkāpt Dusterī ir nedaudz kultūršoks. Tomēr tā salīdzināt šādus auto nedrīkst. Dusteris dzīvo citā pasaulē, citos apstākļos un tam ir pavisam cita pircēju auditorija. Protams arī viņi ir mūsdienu cilvēki un kāpēc gan tiem nedrīkstētu būt pieejami jaunākie šnikšnaki. Tā Dusteris arī dara. Paliek pie klasiskajām vērtībām dzinēju gammā, un ar nopietnu attieksmi uzlabo gan dizainu gan tehnisko aprīkojumu. Piemēram jaunulis tici pie sakarīga dizaina aizmugures optikas, kas tagad jau nedaudz līdzinās džipiskajai. Salons arī palicis ērtāks un acij tīkamāks, tomēr mežavecis varētu mierīgi iztikt bez lētās antīkās navigācijas. Tā navigācijas tēma vispār ir nedaudz smieklīga, bet par to citos topikos. Citur nav kur piesieties. Aizomas par slikto vecā moeļa ātrumkārbas darbību dīlera pārstāvis noliedza pilnīgi kateoriski, apgalvodams, ka viss ar to ir kārtībā, un arī vecajā modelī tik daudz kārbu remoni nemaz nav bijuši. Labi. Tomēr mans praktiskā latvieša bonusa punkts pienākas aizmugurējām bremzēm. Tās ir vecie labie trumuļi. Jā, ja kāds jau ir aizmirsis kas tie ir, tad tie ir tādas bremzes, kas praktiski tuvāko pāris simtu tūkstošlu laikā nav jāaiztiek un jāremontē. Tās vienkārši tur ir kā pats Dusters.

Janis_Mezulis 26.09.2018 12:56

Sportage atstāj ļooti nobrieduša auto iespaidu. Piekrītu kolēģiem, ka nezinot marku dauzi to noliktu augstākos kvalitātes plauktos. Vienīgais ko nevaru saprast, kādas tad ir tā facelifta izmaiņas? Skaidrs, ka noteikti ir izlaboti dažādi iepriekšējās paaudzes gļuki, taču atceroties iepriekšējo modeli testos, neredzu atšķirības. Varbūt kāds var palīdzēt. Testos prezentētā Mild Hybrid versija maksāja kādus 34tūkstošus. Liekās daudz. Taču strādāja nemanāmi un patērinš arī bija normas robežās. Braukt ar to bija viegli un pašsaprotami, kā iekāpt siltās mājas čībās. Varbūt tā ir pareizi.

Janis_Mezulis 26.09.2018 10:58

Jūtu līdz Citroen puišiem, kuri dara savu darbu uz goda. Arī es viņu vietā būtu spiests prezentēt šo auto un stāstīt par tā labajām īpašībām. Speciālo mīksto piekari, biezākajiem sēdekļiem, žiperīgajiem motoriem u.t.t.. Jaunājā LTV1 seriālā viņš izskatās tīri labi. Filmēts tiek no labiem rakursiem. Pārliecinoši. Liekas ka varētu apskatīt tuvāk. Bet tad sākas bēdu ieleja. Dabā auto ir stipri mazāks kā uz attēliem, vai video. Tas vēl nekas. Atverot bagāžnieku, apdares kvalitāte ir nepieņemama. Pat pavirši skatoties, aizmugures bloklampu plastmasas apdare ir jau šķība un daļēji atlocījusies. Bagāžas grīdā prasti piegriezts, iemests paklājs, kuram nav pat kādas cilpiņas kur aizķerties. Lēti. Bet vislielākā vilšanās ir salons. Kāpēc ventilācijas restes jātaisa uzblīdušas pumpas dizainā? Kāpēc smalkai bardačoka retro virsmai jākonkurē ar pretīgu plastmasu visapkārt. Kāpēc šajā auto pie visiem digitālajiem ekrāniem nevar apskatīt degvielas patēriņu, nerunājot jau par tahometra trūkumu. Taupīšana Citroen stilā man ir galīgi nepieņemama. Sēdies 2.

Janis_Mezulis 25.09.2018 19:10

Sanāca gandrīz kā pirmā kāzu nakts. Saņēmu auto testam ar 30 km noskrējienu un pirmo degvielas uzpildījumu. Visas plēvītes vēl savās vietās. Un šī jauna auto smarža....mmm....

Protams, auto vēl neiebraukts un dzīt tādu pavisam žēl. Tādēļ sāku prātīgi, lēnām uz mājām.

Bet, kā jau izlepušam patērērtājam, sāka tomēr krist uz nerviem dažas lietas:

1. lai gan sēdeklis konkrētajam auto ir ar elektrisko regulēšanu, atrast saviem 194cm ērtu pozīciiju tā arī neizdevās- laikam meiteņu auto;

2. Milzīgie 18collu diski ar 45% profila riepām ir reāli cieti. Vai, ja gribi - lasi stingri. Kopā ar mazo starpasu attālumu tas rada auto lēkāšanu. Nu ne jau tā kā tāllēcēji sportā, bet saucamais efekts "Ķozļit". Meitenes to nemanīs;

3. Jaudīgais dzinējs kopā ar pilnpiedziņu un vēl sporta režīmā rauj auto tik spēcīgi, ka dāmām būs ko turēt stūri. Nekas, iemācīsies.

4. Viņai būs vienalga, ka patēriņš uz šosejas pie 80 nenokrīt zem 8litri, bet pilsētā droši turas pie 11l, jo viņai benzīnu apmaksās vīrs, nu, vai draugs;

5. Ārējais veidols reāli dusmīgs, zin tāds, kā kaujām apmācīts bulterjers. Tieši tā. Labs sargs , no kā pārējiem baidīties.

Tā lūk, ļoti labs auto, ar kārtīgu garantiju un aprīkojumu.

Var pirkt!

Janis_Mezulis 23.09.2018 10:55

Vispār par SEAT neesmu bijis visai augstās domās. Tas sākotnēji VW konceptā bāzējās kā dienvidu tirgus specifiku apmierinātjs, taču tagad arvien nopietnāk mēģina lauzties ziemeļu virzienā, pat uz Skandināviju. Interesani, ka VW ir izveidojis situāciju, ka tā meitas uzņēmumi rada sava veida iekšēju tirgus konkurenci, kura sastāv no divām grupām. Viena - luksus, otra tautai. Luksus kategorijā sadzīvo Audi, Porsche, Bugatti, Lambo un Bentley, bet tautas prasības cenšas nodrošināt pats VW, Skoda un Seat. Kaut gan par pašu VW varētu vēl strīdēties - uz kura krēsla tas sēž.

Tad, lūk, tautas auto Seat vienmēr ir cienājies no tiem detaļu pluktiem, kurā saliktas lietas vienkāršībai un ātrumam, bez visādiem šnikšnakiem. Dizains vienmēr ir bijis tāds kā otrā plānā. Sak, dienvidniekiem derēs. Jā, un jaunais Arona arī nav izņēmums. Vizuāli tas rada ļoti vienkārša, bezpretenzioza auto iespaidu, tomēr no , atvainojos, "prastuma"nav ne vēsts. Visas lietas ir labi nostrādātas un var redzēt, ka vācu kvalitātes kontrolieris ar lupu ir pārbaudījis katru detaļu.

Testā mazajā auto bijām salīduši trīs veči un viena dāma. Domāju, ka nu pie šādas noslodzes mazais spānelis knapi kustēsies. Taču skeptiķis Mežulis palika bez argumentiem. Gaita- stabila, amortizātori - godam izturēja pampakainā ceļa negludumus. Nebija arī pārāk cieti. Mazais 115 zs motoriņš uzrāva šo komplektu līdz simtam aš 10,5 sekundēs. Un tas ir reālais mērījums uz ceļa ar pilnu kravu, nevis kaut kādi bukletu cipariņi. Arī multimedijas ir augstākajā līmenī. Bezvadu uzlāde un viedtelefonu satura pārnešana ir pieejama. Jā, bagāžas nodalījums ir mazs, bet hokeja somu tāpat tur var iebāzt.

Janis_Mezulis 10.11.2017 17:43

Ilgi domāju, ko te varētu par šo pateikt... Palasīju komentārus.... Ziniet, tāda peļu pīkstēšana vien ir. Dzirdu kā viņas savā alā savākušās un nu runā, ka mājā uzradies jauns runcis. Esot šāds un tāds un vēl nezin kāds. Neviens šo tā īsti nav redzējis. Varbūt tikai pa gabalu. Bet nu peles spriež ilgi un gari. Starp viņām ir tādas gudrākas un arī ne tik spraunas. bet spriest un aprunāt patīk....

Jautājums.

Ko par pelēm domā runcis un viņa saimnieks?

Nu peles. Sanāk un apspriež šo.

Janis_Mezulis 10.11.2017 17:29

Mums vienmēr liekas, ka mūsu pasaules izpratne ir tā pareizākā. Citu cilvēku redzējums liekas dīvains, neizprotams, varbūt pat stulbs. Tomēr vēl labāk ir, ja varam spriest par kādiem konkrētiem cilvēkiem, ja redzam viņus sejā. Kāds gan izskatās tā Kaškaiš lietotājs, kas iegādājas jaunu parket auto ekonomiskajā sektorā ar jaunajiem 19 collu diskiem uz plakanajām riepām? Ujj, ku labi izskatās, cik labi ripo, kā esmu labi iepircies!

Par to, ka nobraucot no asfalta, auto piekare burtiski tiek lauzta šis cilvēsk pat nenojauš, jo zemprofila riepām praktiski nav nekāda amortizēšanās spēja, un visi sitieni tiek tieši novadīti uz piekares elementiem. "Bet man tak ir apvidus auto": viņs saka. Tam visas detaļas ir stipras. Stiprākas kā kādam tur sīkaļam.

Tās pāris izsitušās sviedru lāses uz pieres brīdī, kad šis uzzina, cik izmaksās viņa ziemas riepas, ir sīkums. Viņs, draugu priekšā neatdzīsies, ka ir paņēmis jaunu kredītu, lai varētu apmaksāt savu ziemas riepu izvēli.

Jā...gribu viņu redzēt.

Un malači dīleri. Zina, kur izcelt papildus piķi. Kā tur bija tas teiciens? : "Ja ir aitas, būs arī dīleri."

Bez ironijas. Es darītu tāpat.

Janis_Mezulis 06.11.2017 15:28

Nezinu, bet šo jau agrāk jautāju dīleriem. Viņi gan centās apgalvot, ka Kia marka esot tāda kā smalkāka, dārgāka ekskluzīvāka. Nezinu. Manam ceedam ir jau 120000+ un ja nebūtu manas smakas varētu notirgot gandrīz kā jaunu.

Janis_Mezulis 06.11.2017 15:20

Nu baigie spečoki mēs esam. Nevaram atšķirt māti no meitas. Bet ja abas skaistas, tad drīkst arī sajaukt. Vēlāk sāku pielietot drošāku 2x4 no 4x4 atšķiršanas metodi. Metode saucās: "zem mašīnas palīšanas metode". Ja aizmugurē džipelim zem tilta tukšs, tad paši zināt kas tas par putnu. Zināt, vai ar to braukt smiltīs, vai labāk palikt uz piesnigušā ceļa,jo nav nekādas citas pazīšanas zīmes.

Citādi wolksvagens kā wolksvagens, piedodiet, Škoda. Tikai šim bija sajūta, ka tāds pasmagāks padevies. 150 zs motorītis īsti negribēja vērties, tāds piesmacis, paguris. Varbīt pie vainas Ulda pieminētā maģija ar cilindru atslēgšanos? Bet varbūt jaunības nevainība.

Man vēl patika nakts disko. Kad tumsā atver durvis, dubļos zem tām uzreiz spīd markas logo. Nieks, bet arī patīkami.

Janis_Mezulis 06.11.2017 14:40

Hmm... Šoreiz gribētu uzmanīties ar slavas dziesmu rakstīšanu. Lai arī pats braucu ar Ceed un esmu KIA marku ieteicis citiem, tomēr šajā RIO modifikācijā saredzu ko ne tā kā gribētos:

1. Trīscilindru motors diezgan raupjš. Ne tāda katastrofa kā Nissanam, bet līdz Fiesta slīpējumam tālu. tad labāk būtu skatīties uz 1,4 četru cilindru agregātu.

2. Lai arī tas nav RIO, tomēr neskatoties uz savu lielāko +55mm augstumu, lielāko platumu+ 35mm un arī garumu+75mm salons nav ieguvis izmērā neko jūtamu. Tā pati kompaktā šaurība kas RIO.

3. Piekare pieaugusi par +25mm, tomēr uz nelīdzenās grants pārsvara nebūs, jo ceļa "trepi" jūtam asi un skaļi.

Un nav tā sajūta, ka braucu ar ko lielāku, augstāku. Tad par ko no manis Kia prasa divas štukas klāt???

Un vēl: Lai arī Kia un Hjundai (vai kā viņu tur pareizi raksta), ir brālīši, tomēr Kia salona kvalitātē sāk atpalikt. Varbūt i-30 ir nākamā klase, bet šie, izskatās, cenšās vairāk.

Janis_Mezulis 06.11.2017 9:42

Man trūkst vārdu... Lūdzu Gada auto administrācijai ieviest jaunu nomināciju: "Gada pārsteigums". Šim 10+++, jeb kā mūsdienu eiropā pienāktos klase A++++. Stelvio izkabināja visus. Spurtā uz afalta smalkā bebja īpašnieks varētu aplūkot Alfas aizmugures lukturu dizainu. Smilšu ceļā arī nebija vietas kur Alfa padotos. Uz grants bedrainā drebeļa viss noamortizējās bez klaudzieniem un asiem būkšķiem. Salona panelis izdvies ar savu individuālo raksturu un acij ļoti tīkams. Tas, ka šis auto testu laikā trīs reizes bija jāuzpilda tikai pierāda manus apgalvojumus. Izmēģināju to divas reizes. Abās ieslēdzot uzreis ir aktivizēts sporta režīms ar G paātrinājuma monitoru, un tikai pameklējot attiecīgās pogas varēju atrast tādu lietu kā eco režīmu. Teju 20l patērinš norādīja ka auto aicināt aicina vadītāju izbaudīt paātrijājuma kaifu. Neesmu sporta auto speciālists, tomēr līzīgas auto dinamikas sajūtas esmu izķēris tikai ar Subaru ST. Bet šis ir komfortabls auto, bez trakiem rāvieniem un trokšņiem. Vēl, pirms izdarāt spriedumus, ieskatieties arī cenu lapā. Testa auto maksāja kādus 45 nevis 70-100 tūkstošus kā te daži labi. Bravo!

Janis_Mezulis 05.11.2017 15:58

Kad auto dīleri žūrijai prezentēja savus lolojumus, tad Volkswagen pārstāvis brangi stāstīja par Golfa feislifta pārdošanas apjomiem, kas mērāmi simtos. Arī Artemoni ( Arteon) esot vispār jau izpirkti. Tad, kad uzstājās meitene no Renault, tad uzkurinātā auditorija jau prasīja "asinis". Cik tad nu tie Kolosi ir pārdoti?... Nu... esot jau divi, drīz būs trešais....... Lai gan Koleos ir labs auto ar kārtīgu piedziņu un motoru, tas nav atnācis īstajā laikā un īstajā izskatā. Kad Nisans savus Jukus un Kaskaišus tirgo kā bulciņas par 23000, Renim neklājas viegli ar auto, kas ir 35000 cenu kateogorijā. Tam vajadzēja nostāties blakus šiem dižpārdokļiem un uzrādīt savu piedāvājumu. Tagad tas ir kautkur nekur. Nevienam nezināms jauns modelis. Nišas produkts, kur jau saimieko daudzi.

***Braucot pa smilšu ceļiem kopā ar Audi un Qashqai, mēs Koleosu mīļi iesaucām par "Traktorīti".

Janis_Mezulis 05.11.2017 15:21

Žēl, ka šim auto nepaveicās iziet visus testa posmus. Sadursmē ar stirnu abi palika zaudētājos. Tomēr izbrucot pa meža ceļiem un nedaudz pa šoseju radās ļoti korekta un godīga auto iespaids. Manuprāt, Mazda ir vienīgais no japāņiem, kas ir sapratis, ka ne tikai tehnikā, bet arī dizainā ir jāiegulda. Salons nostrādāts kvalitatīvi pat mazo detaļu līmenī tā, ka var turēt līdzi korejiešiem. Ja kādreiz Saab skaitījās arhitektu auto, tad šo stafeti varētu pārņemt arī Mazda.

Maiga gaita, maiga vadība. tomēr ar raksturu. Nostrādāts lai braukšana neradītu ne mazākās piepūles. Reakcijas ir adekvātas gan no piekares gan motora. Bezceļa spējas nav primārās, bet plašāk par šo pie Discovery tēmas. Man patika.

Janis_Mezulis 05.11.2017 15:08

Ja skatāties mazo auto segmentā un meklējat savu, tad noteikti ir jāizmēģinā arī šis. Tad būs vieglāka izvēle. Sapratīsiet - Fiesta, Stonic, C3 vai i-30 būs īstā izvēle.

No visiem trīscilindniekiem šis ir raupjākais, skaļākais un nekultivētākais. Vēl izskatās, ka jaunais japāņu dizaina vilnis speciāli paredz anormāli lielus vēja trokšņus pat pie zemākiem ātrumiem. Arī ļodzīgā un skaļā piekare piespēlē savu toni. Brr.

Izmēģiniet! Laikam tāpēc arī nepieciešami skaļruņi galvas balstā. Pagriez skaļāk un dziedi līdzi!

Janis_Mezulis 05.11.2017 14:47

Hyundai sevi jau ir pierādījis ar iepriekšējiem modeļiem, un arī jaunais i-30 neliek vilties. Tieši pretēji. Tas atkal ir pacēlis dizaina un kvalitātes latiņu uz tāda līmeņa, kuram netiek klāt ne Nissan, ne Honda, ne Citroen. Arī Kia Stonic šajās kategorijās maziet pat atpaliek. Šeit mēģinu runāt par veselu kompleksu: par produkta atbilstību prasīgam patērētājam, par cenas-kvalitātes balansu, par sajūtām.Viss ir salikts, pārdomāts. Kritizētāji parasti pārmet šādus un tādus trokšņus kompaktajā klasē. Tad dzirdams riepu troksnis, tad motors pa skaļu, tad vējš spoguļos svilpj. Tikai ne i-30. Neintrālajos apgriezienos četrcilindru benzīna motoriņš ir tik labi nobalansēts un nopakots, ka tā darbību vispār nevar dzirdēt. Ne skaņu, ne vibrāciju līmenī. Arī kustībā salonā valda luxusa cienīgs slāpēts klusums. Vēl tāds lielisks sīkums, kurs nav pieejams pat tādos grandos kā Arteon, XC60 un Discovery - mobīlā telefona bezvadu lātētājs. Ak`, jā, Arteon tāds ir, bet domāts sazin kam, jo S7 tur nelien. Es vispār neesmu neko dzirdējis, ka mini telefoniem arī būtu bezvadu lādēšana. i-30 tas novietots paneļa apakšā uz pietiekami liela plaukta tā, lai vēl pietiktu vietas visādiem flashiem un citiem sīkumiem. Tad vēl tāds patīkam sīkums kā ārējais durvju roktura apgaismojums. Tumsā nav jāgramstās gar mašīnas sāniem meklējot rokturi. Jā, tie ir sīkumi, bet.. patīkami. Ieskatoties cenu lapā, šadu auto akcijā var dabūt par 18000. Jā dabūt, tāpēc, ka šim alternatīvu nav.

Janis_Mezulis 05.11.2017 13:11

Mazais Compass ir ļoti proporcionāli pārdomāti veidots saskaņojot interjeru ar ārpusi vienlaicīgi saglabājot Jeep ģimenes raksturu. Īpaši atmiņā palicis ergonomiski veidotais, resnais stūres rats, kā arī pārskatāmais un glītais instrumentu panelis.

Lai arī bija dzirdama kritika par baraukšanas stabilitāti, tomēr noteikumu robežās braucot man neradās nekādas aizdomas par drošību. Uz smilšaina meža ceļa 4x4 sistēma darbojās pārliecinoši, bez rāvieniem un neskatoties uz mazo turbomotoriņu nebija jūtams jaudas trūkums arī pie zemākiem apgriezieniem. Arī testa auto cena 35000 likās pietiekami adekvāta aprīkojumam. Un tas bija tiešām bagātīgs. Normāli varētu derēt arī bāzes Limited aprikojums. Tomēr neskatoties uz septiņu caurumu priekšējo režģi tā nav spilgta personība, drīzāk pārticis vidusmērs. Tas ļoti labi derētu kādam savrupniekam, kas dzīvo nomaļus, mīl izbraukumus pie dabas vai aktīvo atpūtu, tomēr nevēlas sportiskas aktivitātes uz ceļa.

Janis_Mezulis 05.11.2017 11:01

Žūrijā diskutējām par dažādiem terminiem. Kas tad ir tas apvidus auto? Vai bezceļnieks? Bet, kas tad ir bezceļnieks? Varbūtas tas, kam lielāks klīrens? Bet, varbūt tomēr tas, kam ir 4x4? Izskanēja vēl doma, ka varbūt tie varētu saukties pilsētas krossoveri. Pēc oficiālā auto klasifikātora visi konkursa "džipi" ir J kategorijā - Apvidus auto. to nosaka pats ražotājs. Tomēr tā runā tikai par auto izmēru un neko nesaka par tā spējām. Sviests. Atradu skaidrojošajā vārdnīcā šādu skaidrojumu: Apvidus mašīna — spēkrati braukšanai pa sliktiem ceļiem un bezceļu; labo pārgājību panāk ar vairākām dzenošajām asīm, speciālām (arkveida, maiņspiediena) riepām vai kāpurķēdēm un transmisiju (demultiplikators, bloķējams diferenciālis).

Sapulces laikā tika nolasīti vairāki aktīvistu jautājumi, no kuriem viens skanēja šādi: "Bet starp konkursa pretendentiem jau nav neviena apvidus auto." Es arī to saprotu tā, ka apvidus auto var būt tikai tas, kuram ir pilns iepriekš aprakstītā arsenāla komplekts. Vai jaunais Land Rover Discovery ir īsts apvidus auto? Noteikti nē. Viņš iskatījās gaužām nozēlojams brīdī, kad nespēja ar savām plakanajām riepām uzrāpties pat nelielā smišainākā kāpiņā, un jau viegli atduroties ar bamperi pret mīkstām smiltiņām, no tā sāka atdalīties detaļas, kuras bija jālasa pa zemi un jāsprauž atpakaļ. Domāju, ka problēma slēpjas tanī apstāklī, ka ir mainījusies situācija. Auto ražotāji ir izveidojuši veselu jaunu kategoriju, kas ārēji atgādina ierasto "bezceļa auto", tomēr nemaz nav tam paredzēti. Un klasifikators nav spējis tam izgudrot atbilstošu kategoriju ar attiecīgiem kritērijiem. Varbūt padomāsim kopīgi - kā mēs šos varētu nosaukt. Visiem jau sen zināmi ir pētījumi, kuros atklājās, ka tā saucamie "apvidus" auto nekad nenobrauc no ceļa. Un pareizi dara. Tāpēc vēlējos piedāvāt tos saukt par: "auto, kas paredzēti lietošanai uz retāk koptiem ceļiem." Saprotu, ka skan neveikli un pārāk gari. Bet varbūt ir kāda īsāka, kodolīgāka ideja.

Un nesauciet lūdzu Discovery par apvidus auto. Kā tika teikts policijas ziņojumā: "Tika draudēts ar pistolei līdzīgu priekšmetu"

Janis_Mezulis 25.09.2017 16:29

Lai arī varētu gausties, ka modelis jau vecs un tas ir tikai kārtējais facelifts, kuram nomainītas lampiņas un iebūvētas papildus drošības sistēmas, tomēr auto parādīja, ka nav nekāds opītis gados. Pārējiem ir tāpāt vēl ko darīt, lai sasniegtu šo. Tomēr vēlējos akcentēt ko citu. Proti - attieksmi. Par stilu, kā konkrētais ražotājs attiecas pret kādu no reģioniem, proti Latviju. Konkrētāk latviešiem. No BMW pārstāvja noklausījos tekstu par to, ka šis tirgus esot mazs ar vēl mazāku skaitu iedzīvotāju un vēl mazāku skaitu cilvēku, kam varētu interesēt ekzotiskās valodas. Kā smejies, neies tak mocīties pāris simtu klientu dēļ. Tās ir papildus izmaksas, tāpēc būs jāiztiek ar kādu no lielajām valodām saskarsmē ar auto... Tad VW pierāda, ka ciena jebkuru auto lietotāju, uzrunājot viņu tādā valodā, kādā lietotājam ērtāk. Arī latviešu. Visu cieņu.

Janis_Mezulis 25.09.2017 15:19

Ja iedziļinamies dizaina sīkumus un tehniskajās finesēs, tad varētu uzrakstīt nelielu grāmatiņu par to, kādas ir atšķirības ar veco labo pasātu. Tomēr atļaušos palikt pie viedokļa ka lielākajai daļai neiesvaidīto liksies, ka tas tas pats passat vien ir. Tikai smalkāka versija. Jā, ir vesela virkne detaļu, kurām var pievienot + zīmi. Kaut vai , piemēram, stūre, kurai līdz atdurei ir tikai viens apgrieziens. ''Cool". Bet. Kam domātas ir ļoti ērtās aizmugures sēdvietas, ja priekšējās durvis pēc lieluma līdzinās golfiņam? Gaumes jautājums? Vai arī gimenes auto? Protams, aizspriedumi, tomēr redzu nelielu pretrunu.Proti. Kas sēž pie ši auto stūres? Īpašnieks, vai šoferis, kurš izbraucis uzpildīt degvielu, kamēr šefs sapulcē. varbūt pārspīlēju, tomēr šo rakstu atceoties Audi A5 ērtos, lielos iekāpšanas vārtus. Arī 'Drivers car". Sīkumi. Passat panākumi nebūs, taču savu kiretnu pircēju loku tas noteikti atradīs.

Janis_Mezulis 25.09.2017 14:35

Jaunais C3 ir skaidrs Citroen ģimenes turpinājums. Ārējais tēls nepārprotami veidots stilīgi mūsdienīgs un trendīgs. Jā, vēlme atšķirties no bara arī zemāko cenu segmentā ir ļoti svarīga, ja tehniskajā ziņā nav ar ko īpaši paspīdēt. Katrs zīmota turētājs ļoti nopietni meklē savu stīgu aiz kuras aizķert pircēju. C3 pircējam nav tik būtiski, lai piekare strādātu perfekti uz drebeļaina līkumota asfalta un manuālā ātrumkārba atrod savu ugunsrobu jau pie pirmā pieskāriena. Svarīgi ir kļūt redzamam, būt tādam uz kuru atskatās. šeit būtiskais ir tas, ka varu šo sarkano krāsu pieskaņot savai garderobei. C3 gadījumā, tas ir izdevies. Tomēr, atļaušos prognozēt, šis auto noteikti nebūs Latvijas gada auto.

Janis_Mezulis 11.02.2017 20:29

Slavas, slavas dziesmas. Tomēr , manuprāt, tā nav tikai tīra medus muca. Braucot pa tīro grants trepi, šis auto sāk burtiski dārdēt pat pie maza ātruma. Milzu diski un cietā piekare ar īsajiem gājieniem ir nepiemērota šādiem ceļiem. Skaidrs, ka tas būs negadījums, ja šāda crosowera īpašnieks būs spiests nogriezties nost no asfalta. Arī pa to braucot nav viss tik rožaini. Vietās, kur ceļa ieplakas mijās ar pampakiem, stūre rada pēkšņas sānu kustības pateicoties savam īsajam piekares gājienam. Tā, ka liekas auto lec nost no ceļa.

Sajūtas līdzīgas kā Chevrolet Aveo.

Protams, ka pa gludu ceļu viss ir kārtībā, tomēr šo kritēriju iztur arī pārējie. Ak jā, vēl sīkais priekšējais sēdeklis laikam jau domāts mazajām dāmītēm, kurās vīrs nopirks šo.

Janis_Mezulis 13.01.2017 9:18

Arī man sanāca izmest lielāku līkumiņu ar Jauno X. Tas pats stāsts kas par Astru. Viss sabalansēts un harmonisks. Auto ļoti ok. Vienīgais par ko varu papļāpāt ir formāts. Krieviem par savu krieviju ir teiciens: "rosiju umom nje ponjatj" Tāpat, domāju, ir arī ar SUViņu pircējiem. Cilvēki gatavi pārmaksāt par to ka viņu auto ir nedaudz "piepūstāks". Lielāki izdevumi pie iegādes, lielāks degvielas patēriņš, lielāki servisa izdevumi, nedrošāka uzvedība uz ceļa. Tas viss tikai tāpēc, ka augstāk sēžu tālāk redzu. Laikam pasaule ir tā iekārtota, ka lai izdzīvotu mums ir kaut kas jāpierāda. Konkurencē jābūt kaut degungalu, bet priekšā. Bet vai tā ir ja X vietā izvēlos Astru?

Janis_Mezulis 10.11.2016 9:22

Piemēram, ja vēlētos iegādātie jaunu auto ar budžetu līdz 20tk, tad noteikti skatītos Golf, Astra, Focus u.t.t.

Ja budžets atļautu 30tk., Tad sarakstā būtu Passat, i40, Insignia, 3 sērija, 506 un varbūt arī Mondeo. Tomēr ja esmu veiksminieks un varu atļauties auto virs 40tk, tad mans skatiens pievēršas MB, Audi, Volvo, BMW...... Ford Edge? kas tas tāds? Pircēji no zemākajiem plauktiem tikai bola acis, bet veiksminieki par tādu neko nav dzirdējuši, vai nevēlas sevi nogurdināt ar informāciju par jauno Fordu. Pa lēto šajā kategorijā cauri netiksi. Un nedarbojās tie paši biznesa paņēmieni kas kompaktklasē. Nevar būt Modeo panelis iemontēts auto kas maksā 60 tk. Kamēr Ford to nesapratīs, rakšanas nebūs.

Janis_Mezulis 07.11.2016 12:26

Škoda ir uz viļņa. Katrs nākamais modelis spēj pārsteigt. Arī Kodiaq. Uz testu paspēja ierasties tieši no trieilera kā nullīte.

Varbūt pārāk stipri teikts, tomēr izskatās, ka VAG koncerna iekšienē notiek reāla cīņa par otro vietu. Proti, kas būs aiz Audi? Speciāli izbraucu ar Tiguan un Kodiaq pēc kārtas vairākas reizes. Un tad sāka ieskicēties detaļas, kas norādīja uz manis iepriekš sacīto. Piemēram. Abi aprīkoti ar LED gaismām. Škodai vienāršas un superefektīvas ceļa izgaismojuma ziņā. Tiguanan tās pat bija kustīgas (savienotas ar stūres kustībām), tomēr nakts testā uzrādīja izteiktus tumšos laukumus, kuri kā spoki pārvietojās pa ceļu līdz ar stūres grozīšanu. Tāds kā ēnu teātris. Lai arī Tiguans pārņēmis no audi smalko digitālo spidometru, tomēr tas šķiet apgraizīts un novienkāršots un salīdzinot ar Škodas analogo, šķiet, varāk līdzinās Renault risinājumam. Tagad interesantākais. Parasti ir tā, ka visi jaunumi tiek flagmaņiem, tomēr šoreiz škodisti ir papūlējušies ierindoties neredzēto inovāciju lauciņā. Un šeit es nerunāju par lietussargiem abās priekšējās durvīs, bet gan par man absolūto jaunumu, proti, auto salonā atdorošos personu sarunu skaņu pastiprinošo sistēmu ar trokšņu slāpēšanas funkciju. Sajūta tāda it kā tu atrodies lielā telpā. Un dzirdi pats savu balsi, kad runā pārāk skaļi. Pirmajā brīdī gribējās runā kā parasti, tomēr piešajujoties varēja arī otrās rindas pasažieri runāt pusbalsī un sadzirdēt priekšējos . Super!

Protams šo stāstu var sasaldēt auto cena kad tā tiks pasludināta. Bet cerēt uz brīnumu tak varam.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti