Kārtot: Augošā secībā
1 2
JurisKreicbergs 28.09.2018 21:40

Peugeot 508 pirmās sajūtas - sportiskais dizains izveidots tā, ka pakaļa nav pilna auguma cilvēkiem, bet priekšā, atbilstoši sportiskam konceptam, zemā sēdpozīcijā augstums pilnīgi pietiek. Arī dinamikas sajūtas bija atbilstoši sportiskam ielas automobilim. Dizains skaists, vairāk detaļas īsā braucienā nepaspēj uztvert.

Tomēr pārskatot citus komentārus, var labāk izprast autoražotāju ieceres. Visiem auto tika mēģināts pārslēgties starp braukšanas režīmiem, bet šoreiz necentos iegaumēt kuros modeļos kādi režīmi piedāvāti. Ja ir vairāki, tad bez standarta (rūpnīcas ieteiktā) biežāk bija sportisks, tad eko, slidenos vai smilšu apstākļos, īpaši pilnpiedziņas auto. Man pašam parasti paticis standarta režīms (droši vien domāju līdzīgi, kā konstruktori, kas to izveidojuši). Šoreiz vairākiem auto standarta nemaz nebija, bet uzreiz to nosaukuši par komforta režīmu. Eko režīmā var braukt, ja bāka gandrīz tukša un uzpildes vietu vēl nevar paredzēt. Sporta režīmos pašam nepatīk augstie apgriezieni, gan tāpēc, ka uz koplietošanas ceļa ar sportošanu nenodarbojos. Uzsākot apdzīšanu, nekur nav tā jāsteidzas, lai dažas desmitdaļas, kuru laikā notiek pārslēgšanās un rodas vēlamais paātrinājums, nešķiet svarīgas. Tomēr, kā redzu, ir autobraucēji, kam vajag augstus motora apgriezienus tūlīt (kuriem reizēm izveidots vēl sportiskāks – trases režīms). Tātad ražotāji dara pareizi, veidojot arī šādu piedāvājumu, acīmredzot vajag tādu arī automātam – agrāk uzskatīja, ka sportiskie braucēji izvēlas mehānisko kārbu. Braucot ar jaunākiem auto, arvien retāk ir gadījumi, kad jāmēģina izdomāt, kā kārbai panākt tādu pārslēgšanos, kā vēlētos. Biežāk nākas secināt, īpaši augstākas klases auto, kārbas nodrošina labāku pārslēgšanos, nekā es to darītu manuāli, īpaši pie ātruma samazinājuma.

Ja personīgi sev es šobrīd neizvēlētos vairumu no izmēģinātajiem auto (par mazu, par lielu, par maz vietas kravai, par dārgu, par vārgu vai par daudz jaudas šļūkāšanai pa pilsētu, benzīnam skaņa kā dīzelim, grab salons vai salons par lepnu, par lielu degvielas patēriņš, par vecu vai par jaunu dizains u.c. ), tad praktiski katram auto, šķiet, varu saskatīt kādam pircējam konkrētais modelis varētu būt īstais. Pa retam komentāros, šādu attieksmi kāds vērtē – samaksāts, uzpirkti, paši dīleri rakstījuši, jo rakstītais neatbilst viņu vērtējumam. Savukārt es šeit uzskaitītos trūkumus komentāros vairumā gadījumu neattiecinu uz konkrēto auto marku, bet uztveru tikai kā konkrētā modeļa neatbilstību tieši manām šī brīža vēlmēm. Toties ar interesi lasu visus komentārus, tā mēģinot labāk izprast, ko citi šobrīd vēlas vai nevēlas no automobiļa. Paldies visiem par interesanto lasāmvielu.

JurisKreicbergs 02.06.2018 11:58

Gada auto 2019 pavasara mediju testa brauciens man sākās un beidzās pie SIA Andre motors, paņemot izmēģinājumiem Citroen C3 Aircross ar 1.2 litru 81 kW benzīna motoru, 6 pakāpju automātisko kārbu, pašmasu nedaudz zem 1300 kg, pa Latvijas ceļiem noripojušu nedaudz zem 4000 km. Tiem, kam patīk lielāki jaudas skaitļi, jāatzīmē, ka šis ir 100 zs motors, šķiet vienīgais, kas modelim tiek piedāvāts ar automātisko transmisiju. Minimālais cenu piedāvājums šādam motora un kārbas kombinējumam sākas zem 19 kEUR, bet izmēģinājuma eksemplāram varēja būt nedaudz virs 20 kEUR. Patika vadības ierīču vienkāršība un saprotamība, ērtais izvietojums. Ja kādam C3 šķiet par mazu, tad Aircross ievērojami paaugstina sēdpozīciju augstāku automobiļu cienītājiem, kas tomēr nevēlas ar savu pirkumu iekļūt lielāku un atbilstoši dārgāku automobiļu klasē. Šādi arī automobilis iegūst individuālu izskatu, ko var papildināt ar visai daudzpusēju automobiļa individualizēšanas piedāvājumu. Atbilstoši paaugstinātais motora pārsegs rada līdzības ar uzpūstu burbuli, bet arī burbuļi mēdz būt skaisti.

Pilsētā vienā piegājienā tika nobraukti virs 100 km maršrutā, kur braukts ar dažādiem automobiļiem. Kā jau ar automātu, varēja braukt visai relaksēti un var sajust, ka automobilis pilnībā ir piemērots pilsētvidei. Interesanti, ka pa Brīvības gatvi visā tās garumā, izbraucot no pilsētas līdz Tallinas apvedceļa pārvadam, un atgriežoties pilsētā, braucot pēc pusnakts, bez apstāšanās izdevās nobraukt 21.5 kilometru. Ar kruīza kontroli Brīvības gatves zaļais luksoforu vilnis atļāva nobraukt virs 5 km. Viens no pilsētas braukšanas mērķiem bija pārbaudīt automātiskās transmisijas darbību. Automātiskā transmisija paredzēta tikai vienam braukšanas stilam. Ja salīdzinātu ar citos automobiļos pieejamiem eko, standarta, komforta un sportisko stilu, šis vistuvāk atbilda komforta režīmam. Ja pircējs neizvēlas dīzeli, samierinās ar augstāku gaisa pretestību labākas ceļa pārskatāmības un ērtākas izkāpšanas un iekāpšanas dēļ, kā arī izvēlas automātisko transmisiju ar hidrotransformatoru, tad acīmredzot degvielas patēriņš nav pirmā prioritāte un automobilis taupīšanas vietā piedāvā iespējamo komfortu. Kruīza kontroles laikā pie 55 km/h visu laiku ieslēgts 4 pārnesums, nodrošinot ap starp 1900 un 2000 apgriezieniem minūtē. Taupītājs pārslēgtu uz piekto, kas dotu ap 1500 apgriezienus (kādus šis auto izvēlas braucot ap 90 un 6 pārnesumu). Jāatzīmē gan, ka hidrotransformators strādā jau visai tuvu kā būtu ar mehānisko transmisiju – pārnesumu pārslēgšanas laikā izslīde beidzas ievērojami ātrāk nekā pēc sekundes, kas ir salīdzināmi ar mehānisko sajūgu. No kopējā nobrauktā ceļa virs 92% izskatās, ka ir nobraukti bez izslīdes hidrotransformatorā. Tas uzlabo degvielas patēriņu, tomēr, ja var ticēt OBD, pat nakts braucienā bija virs 8 l/100 km. Arī braucot ar konstanto 55 km/h patēriņu uzrāda virs 7.5 l/100 km. Tātad vairāk ir domāts par komfortu, degvielas taupītājiem – dīzeļi ar mehānisko transmisiju vai mazāki automobiļi. Atlaižot gāzes pedāli, pārslēdzot pārnesumus, automobilis tiek bremzēts. Man vairāk patiktu ripināšana, bet varbūt nepietika laika atrast ērtāko braukšanas stilu, kas atbilstu piedāvātai transmisijas vadībai.

Uz šosejas automobilis labi pilda savu pārvietošanas uzdevumu. Sēdēju arī uz pakaļējā sēdekļa - vietas pietiek. Ja ar automobili brauc ātrāk, nekā būtu vērts braukt pa nekvalitatīvu ceļa segumu, automobilis nekompensē nepareizu ātruma izvēli un nav īpaši komfortabls. Bet, braucot atbilstoši apstākļiem, nav ne vainas. Izbraucām arī cauri meža celiņam un pa grants ceļu. Tā kā šādam automobilim parasti neuzstāda nejēdzīgi zemas riepas un klīrens ir atbilstoši pilsētas apvidus klasei, nebija nekādu neērtību.

Kopumā automobilis labi atbilst pilsētas SUV-u idejai – izskatās niknāks, nekā ir patiesībā un savu prieku autovadītājam dod. Novēlu modelim panākumus.

JurisKreicbergs 30.05.2018 19:32

Pirmais, kam tika pievērsta uzmanība ir jaunais multimēdiju panelis. No malas skatoties, šaurs un pārāk garš. Pie stūres sēžot, stūre loģiski atdala abas funkcionālās displeja daļas un ir saprotams kārdinājums samaksāt papildus par šādu skaistu un piedāvājumiem bagātu izvēli. Šķiet laba izvēle, ja meklē auto šajā cenu grupā un nav noslieces braukt ārpus ceļiem. Dinamika, protams, atbilstoša. Esot tēmēts jauniem cilvēkiem. Tas, šķiet, ir izdevies, bet arī vecākiem autobraucējiem ir par ko papriecāties.

JurisKreicbergs 30.05.2018 15:47

X3 bija izcils ziemas testos uz ledus, ļoti patīkams arī šajā nelielajā izbraucienā. Ar MB nesalīdzinātu - tur bija citām vajadzībām paredzēti, arī izcili automobiļi. BMW ir viens ieildzis trūkums - tie neatbilst manam dzīvesstilam. Bet ar prieku tajā atgriezīšos nākamajos testa braucienos.

JurisKreicbergs 29.05.2018 22:53

Esot izcila balstiekārta, ko vajagot izbaudīt uz šosejas. Neizdevās. C3 Aircross patika labāk.

JurisKreicbergs 29.05.2018 22:49

Pavisam nesen klausījos elektroauto entuziastu klusuma slavēšanu. To gan šajā auto nevar atzīmēt. Braukšanas uzsākšanas dinamika arī visai atbilstoša vienas ass piedziņas automobilim - visai salīdzināmi ar līdzīgas klases arizmešu auto. Bet visumā auto patika - pašā laikā nesnobiskam elektroauto cienītājam.

JurisKreicbergs 29.05.2018 22:43

Pirmo iespaidu atstāja atšķirīgā motora skaņa, noteikti patīkamāka, nekā citiem līdzīga skaļuma motoriem. Var nederēt klusuma cienītājiem, pašā laikā, ja ir vēlme sadzirdēt motoru. 1 l motoram kopā ar atbilstošu transmisiju patīkama dinamika.

JurisKreicbergs 23.11.2017 0:56

Jo automobilim ir labāki pārdošanas rādītāji, jo tam grūtāk ar kaut ko pārsteigt. Vairāk pārsteidza ar krosovera ierobežoto pilnpiedziņas pieejamību. Tā kā neesmu pētījis šodienas stop-start sistēmas izpildījumus, pārsteidza, ka motors iedarbojas tad, kad tiek atbrīvota drošības josta. Lai atgādinātu, ka vajag izslēgt?

JurisKreicbergs 23.11.2017 0:54

Izskatījās, ka Peugeot atkal vēlējās pārsteigt. Cita forma, atšķirīgs izpildījums. Nosaukumā Krosovers gan gribējās saskatīt “Cross over what” – ko tieši ir paredzēts pārvarēt. Vienas ass piedziņa, maza stūrīte, uz lielākiem nelīdzenumiem ļoti jāsamazina ātrums, lai nerastos automobiļa laušanas sajūta. Gribētos aprīkojumu ar kruīza kontroli – pilsētā komfortabla braukšana, ievērojami var palīdzēt nepārsniegt ātrumu. Savdabīga papildus sēdekļu konstrukcija, īpaši nolaistā stāvoklī. 3008 tomēr pārsteidza daudz patīkamāk.

JurisKreicbergs 23.11.2017 0:53

Golf sākotnēji piesaistīja manu uzmanību ar uz plakāta uzzīmētu, ap automobili stāvošu, vienveidīgi ģērbtu cilvēku bariņu ķiverēs, kuri it kā nevarētu tajā pat sakāpt. Vēlāk izrādījās, ka tie esot 14 asistenti, kas tomēr sēžot iekšā Golfā. Diemžēl palika subjektīvā sajūta, ka man tur vairs vietas nepietiks un tik daudz ceļabiedrus nevajadzētu – nebraucu jau ar autobusu. Arī īsajos testa braucienos jau nenokļūstam apstākļos, kur visi asistenti varētu palīdzēt. Droši vien to nozīmi var pa īstam novērtēt tikai pēc darbības bīstamās situācijās, kurās cenšamies nenonākt. Braucot ar Golf gan var sevi pieķert, ka netiek mēģināts atrast kaut ko pārsteidzošu vai neatbilstošu – vairāk tiek atsvaidzinātas Golf sajūtas, lai tām varētu pielīdzināt citus līdzīgas klases automobiļus. Salīdzinot ar citiem it kā līdzīgajiem automobiļiem patika gan tāds sīkums, kā manuālā audio poga (nav jāmeklē kur jāveic multi-bakstījumu ekrānā), gan līganā gaita uz “ielāps uz ielāpa” ceļa. Ļoti saprotama Golf cienītāju izvēle.

JurisKreicbergs 23.11.2017 0:53

Pirmā sajūta – ērts, dinamisks automobilis ikdienas vajadzībām. Liela stūre komfortablai braukšanai un labai displeja pārredzamībai, mīksta balstiekārta līganai braukšanai. Ērta un labi strādājoša adaptīvā kruīza kontrole. Pietiekami liels bagāžnieks, ar noliektām aizmugurējā sēdekļa atzveltnēm gan izveidojas divpakāpju grīda. Toties, uzceļot atpakaļ atzveltnes, neiespiež drošības jostas, kā dažiem citiem līdzīgas konstrukcijas automobiļiem. Auto tuvu sajūtai – šādu varētu iegādāties. Tomēr, apskatot cenu lapu, neapstiprinās doma “VW praktiskie konstruktīvie risinājumi, tikai lētāk”. Tad sanāca pārdomāt, ko no piedāvātās komplektācijas varētu neizvēlēties. Bez uzraksta “Škoda”, kas projicēts uz zemes, tumsā atverot durvis, jau noteikti varētu iztikt. Ja praktiski izvērtē aprīkojumu, droši vien var atrast kompromisa komplektāciju, kas atļauj izbaudīt automobiļa labās īpašības, neiebraucot nākamajā cenu pakāpē.

JurisKreicbergs 23.11.2017 0:52

Auto atbilst tam, ko sagaida no Audi. Ļoti ērts, dinamisks, plašs aprīkojums. Uz visai nelīdzena grants ceļa līgana gaita. Pārgājība grūtākos apstākļos izcila – braukt tur, kur brauc pārgājības piedzīvojumu meklētāji, varbūt nevajadzētu, bet smilšains meža ceļš ar samērīgiem kāpumiem nerada problēmas. Bieži par labu auto atceramies to, kas ir aizvedis tur, kur vēlamies nokļūt. Ar Q5 izvēlējos aizbraukt līdz bērnības lauku mājām, kur parasti bija grūti izbraucams ceļš. Ceļš gan izrādījās pietiekami labs, lai brauktu ar vienkāršāku auto (neizvēlējos ceļu pāri upītes braslam), bet izcils Audi tikai pastiprina atgriešanās sajūtas. Labprāt arī kādreiz atgrieztos Q5, tomēr ikdienas vajadzīgo priekšmetu sarakstā to neieskaitītu.

JurisKreicbergs 23.11.2017 0:50

Micra atstāja patīkamu iespēju, labāku, nekā citi mazauto. Varbūt tāpēc, ka ar mehānisko kārbu, kas labi iederas mazauto. Protams, automātiskā kārba atvieglo dzīvi, var pat ietaupīt degvielu, bet pazūd mazā auto sajūta. Motora skaņa pilsētā bija nedaudz labāka, kā C3 bet vēl ne tāda, kādu vēlētos. Iepriekšējais braucējs bija kāds atstājis uz paneļa izvēlētu degvielas momentānā patēriņa mērītāju. Grūti iedomāties kaut ko mazāk informatīvu un lieku mazam auto. Mērītājs strādā ar ievērojamu aizkavēšanos, kas ļauj saskatīt pat maldīgu informāciju. Tomēr, kā izrādījās bija ļoti ērti pārslēgt uz citiem displeja režīmiem sūdzēties nebūtu pamata. Arī mani pārsteidza aizmugurējie rokturi. Gadījuma pasažieri, kas nav pieraduši pie konkrētā modeļa īpašībām, biežāk kāpj aizmugurē – pirms durvju atvēršanas iznāk pameklēt rokturi. Tāda pazīstama sajūta, ka Voyager bez elektriski vadāmām durvīm, ar kuru braucu ikdienā – pasažieri regulāri meklē iespēju izkāpt no auto. Mazam auto gan pieņemama izmēra bagāžas nodalījums, gan dinamika. Manuprāt, izvēles vērts auto.

JurisKreicbergs 23.11.2017 0:50

Lai gan šis ir īsts džips, no īsta džipa var gribēt vairāk. Droši vien ne jau par velti Compass esot arī bezceļu versija. Kolēģi gan norādīja, ka vajag tikai pareizi saslēgt režīmus un tad jau pa mežu iet izcili. Ļoti ticami, kāpēc gan lai neietu, bet kaut kā pierasts, ka šodien automātika izdara vairāk. Priekš džipa arī visai zema priekšējā pārkare. Automobilis atbilst savai cenai un var būt ļoti patīkams ikdienas lietošanai, īpaši, ja vairāk jāizbrauc no pilsētas gausās un līdzenās satiksmes.

JurisKreicbergs 23.11.2017 0:49

Sākotnēji izbaudīju braukšanu pa Rīgu. Ļoti piemērots, ja ir vēlme būt augstāk un lielākam par citiem. Pilsētā braucot uz 50, komforts pietiekams, lai liktos, ka ir gandrīz apstājies un ļoti noder ērtā un labi strādājošā kruīza kontrole, lai neviļus ievērojami nepārsniegtu ātrumu. Automobilis nav būvēts izteiktai bezceļu braukšanai, bet mežā no izmēģinātajiem modeļiem radīja vislabākās pārgājības sajūtas. Smilšu kalnā, kur iepriekšējā gadā labs pilnpiedziņas auto palika pusceļā, Discovery mierīgā gaitā, bez lieka ieskrējiena, pārliecinoši uzrāpās. Spēcīgs auto, kuram varētu novēlēt, lai iztur braukšanu ceļa apstākļos, pa kuriem tas ir spējīgs pabraukt.

JurisKreicbergs 23.11.2017 0:48

Rudens braucienā Fiesta iepriecināja, patiesi patika. Varbūt iedarbojās Ford nostalģija – pirmais pēcpadomju auto man arī bija līdzīga izmēra Ford, gan ar daudz mierīgāku dinamiku. Visiem bija mīļš pārvietošanās līdzeklis. Šis arī noteikti iederas pat nelielas ģimenes ikdienas praktisku pārvietošanās vajadzību apmierināšanai. Daudziem patīk kritizēt mazos motorus. Pilnībā apmierināja dinamika, nebraucu jau sacensībās (un nevēlos to darīt ikdienas satiksmē). Tomēr starptautisko Gada dzinēja nosaukumu nedod tikai sajūtu vadīti. Izcilas tehnoloģijas, labā automobilī.

JurisKreicbergs 23.11.2017 0:47

Pēc sajūtas bija zemākā sēdpozīcija no pieejamiem automobiļiem. Tātad, piemērotāks žirgtākai braukšanai un veiklākiem autovadītājiem, ja vien patīk atšķirīgais dizains. Neatradu stūres regulēšanu, spidometrs tā arī palika aizslēpts aiz stūres, ātrums uz izjūtām. Varbūt ātrākiem un veiklākiem tā nav problēma.

JurisKreicbergs 23.11.2017 0:45

Atstāj laba auto iespaidu ikdienišķam pārvietošanās procesam. Bija nedaudz paskaļš. Varbūt tāpēc, ka pretēji parastajam ieteikumam uzgriezt skaļāk mūziku, patīk izslēgt audio sistēmu un paklausīties ko vēl var sadzirdēt. Pēc 3008 jau bija pierasts, ka Peugeot patīk, ka krāsains panelis mirgo, kūleņo un paspēj noziest pirms var saprast, par ko bija stāsts un ko vajadzēja pamanīt. Droši vien paredzēts jautrākai braukšanai.

JurisKreicbergs 23.11.2017 0:44

Izcils, patīkams pārsteigums. Pilsētā un uz šosejas – ļoti komfortabls automobilis, izcila dinamika. Mežā spēja braukt visai sarežģītos apstākļos. Ērts ļoti. Vēlme kāpt atpakaļ un braukt vēl.

JurisKreicbergs 23.11.2017 0:42

Perfekts braukšanai, kā vairums VW grupas auto. Skaists, aprīkots, komfortabls, dinamisks. Pa vidu starp lielu un mazu, dārgu un lētu, pierastu un pārsteidzošu.

JurisKreicbergs 23.11.2017 0:39

No braukšanas viedokļa, ļoti labs neliels auto. Iepriekšējā gada konkursā ar automātisku sēdekļa atbīdīšanu sagaidīja tikai Lexus. Šogad pat i30. Dinamika ļoti pieņemama. Nebiju gaidījis labo adaptīvās kruīza kontroles darbību. Viegli pārslēdzami braukšanas režīmi. Uz nelīdzena – gana labi mazam auto. Displejs ērts vadībai. Skaņa pēc braukšanas ar dažiem citiem mazauto, beidzot tāda, kādu vēlos no maza benzīna auto. Cena gan atgādina, ka nav jau vairs nekāds mazauto. Nav sapņu auto, bet ļoti saprotu cilvēkus, kas izvēlēsies i30.

JurisKreicbergs 23.11.2017 0:36

Mazs, skaists auto. Tomēr arī lielākam vadītājam pie stūres nav šauri. Līdzīgu auto varot iegādāties minimālā komplektācijā nedaudz virs 11kEUR. Izmēģinājuma eksemplārs gan ap pusotru reizi dārgāks. Pārsteidza lietošana tumsā – iekāpjot salonā neviena gaismiņa nedeg, tās acīmredzot var visas izslēgt. Atpakalgaitas lukturi minimāli apgaismo ceļu, gandrīz jābrauc uz tausti. Motora troksnis klusā pilsētā arī aicina pārbaudīt vai tiek braukts ar dīzeli vai benzīnu. Tomēr izrādījās benzīns. Uz šosejas gan vairs nav par skaļu. Šaurā, trokšņainā pilsētvidē var būt laba izvēle taupīgiem skaistuma un jaunu auto cienītājiem.

JurisKreicbergs 19.11.2016 23:50

Ar VW Tiguan izdevās izbraukt gan pilsētā, gan uz šosejas un paugurainā meža ceļā. Braucu gan ar benzīna, gan dīzeļa automobiļiem. Ļoti ērts automobilis. Pietiek vietas arī lielākam cilvēkam. DSG kārba strādā saskaņoti ar motoru un vadītāja iegribām. Pilsētā vairākus desmitus kilometrus pabraucām ar eko režīmu. Redzu, ka auto cenšas sataupīt degvielu, ja jau esmu šo pogu nospiedis. Tomēr, uzstādot normālo regulējumu, motora un kārbas darbība jau liek plati smaidīt – nešķiet, ka ar manuālo vēlētos vai varētu izdarīt kaut ko labāku. Tiem, kas ir gana zinoši, ka var braukt arī sportiskāk, ir arī sportiskais režīms. Lai iegūtu pieredzi, tika nobraukts paliels gabals arī šajā režīmā, bet prieks atgriezās, pārslēdzot atpakaļ uz normālo. Paaugstināti motora apgriezieni nav tas, ko vēlos klausīties automobilī, jo nebraucām jau sporta trasē. Skaņas izolācija ļauj saklausīt motoru skaļumā, kas man patīk - iesīkstējusi iegriba - gribas sadzirdēt kas notiek zem pārsega. Līdzbraucējam šķita, ka salona apdare varētu būt lepnāka, bet man prieks, ka maksāts tiek par perfektu automobiļa darbību, ne par īpaši izlasītiem apdares materiāliem. Meža smilšainajā ceļā pret kalnu braucu bez liekas ieskriešanās. Pretslīdes sistēmas lieliski tika galā ar mierīgu un pārliecinošu uzrāpšanos paugurā. Ja jāpiemin kaut ko, kas varēja būt labāks – pilsētā, ieslēdzot adaptīvo kruīza kontroli ar ātruma ierobežotāju, apstāšanās notiek perfekti, bet ieskrienoties, distance palielinās un Rīgas apstākļos ir liela varbūtība, ka kāds sprauksies pa vidu. Izmēģinājām stāvvietā novietošanas sistēmu. Pārsteidzošs ātrums ar kādu tiek stūrēts automobilis, izcila precizitāte, bet varēja būt brīdinājums, ka pašam jālieto bremze, citādi viss notika izbīļa režīmā. Tā kā neesmu pārliecināts, ka vajadzētu pierast braukt pilsētā tik daudz paļaujoties uz automātiku, šīs šķietamās nepilnības netraucē. Tā kā izmēģinājuma automobiļi bija visai pilnīgi aprīkoti, automobilis izcili atbilda tam, ko vēlas sagaidīt no VW.

JurisKreicbergs 19.11.2016 23:12

Skatot atsauksmju skaitu par A5, rodas pazīstama sajūta. Nekā pārsteidzoša - no Audi tiek gaidīts labs automobilis un A5 ir labs automobilis. Var sūdzēties par cenu, līdzekļu trūkumu vai neatbilstību dzīvesveidam, bet automobilī nespēju sajust kaut ko neatbilstošu. Tāpat, kā nebija arī nekas pārsteidzošs. Automobilis datormodeļa veidā jau ir pieredzējis nesalīdzināmi daudz vairāk, nekā var paspēt pārbaudīt ar dažiem izbraucieniem. To var sajust - motors un kārba strādā skaisti saskaņoti, gaitas līdzenums atbilstošs šādas klases automobilim. Liela daļa jaunumu tagad ir ar drošības sistēmām, bet, ja arī tās strādā neuzbāzīgi, grūti tās sajust, pat iebraucot kārtīgi sniegotā meža ceļā. Manuprāt, skaists un baudāms auto.

JurisKreicbergs 19.11.2016 22:11

Iznāca sākt braukšanu pa sasnigušiem ceļiem ar saķeres koeficientu tuvu 0.3. Šādu automobili labāk testēt pilnu, ne tikai tāpēc, ka uz sniega tukšam auto pakaļa pastaigā, bet tikai tad var jēdzīgi novērtēt salona ventilāciju un auto dinamiku, kā arī izvēlēties šādu auto un braukt tukšā nav visai saimnieciski. Braucot atbilstoši laika apstākļiem, neko neatbilstošu neizdevās sajust. Noteikti apskatāma iespēja, ja bieži ir vēlme vai vajadzība pārvietoties kuplākā skaitā.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti