darklight rakstīja: Ja es pareizi atceros, tad šim, atšķirībā no pirmās versijas, varot arī atvērt logus? Ja jā, tad tas būtu atzīmējams kā pats galvenais uzlabojums!
Runa droši vien ir par to, ka ID3 uz visiem četriem logiem ir 2 slēdži un, ja gribas atvērt/aizvērt aizmugurējos, jānospiež papildpoga Rear. Ja gribas nolaist priekšējos, atkal jānospiež Rear. Tā bija oriģinālajā ID3 un tā ir arī jaunajā
Ar šo auto ir tā, ka dizains var izradīties polarizējošs, jo īpaši, ja uz mašīnu skatās no aizmugures. Lai gan man kopumā elektriskās Kona ārējais izskats patīk, aizmugure ir stipri dīvaina - tā kā nošļukušas bikšu kabatas, tā kā kāmja vaigi, kas piebāzti ar graudiem. Te uzreiz prātā ienāca Nissan Juke, kura gabarītu radziņi spārnu stūros un galvenie lukturi bamperā izskatījās kičīgi. Žēl, ka to nevar teikt par Kona.
Bet, ja dizainam izdodas nepievērst lielu vērību, tad Kona ir ļoti patīkams auto. Ļoti solīda, brauc ārkārtīgi maigi, klusi un tai pašā laikā ir visnotaļ dinamiska. Un, kas ļoti svarīgi, ar lielo bateriju konai ir milzīga sniedzamība - no 514 līdz 683 km. Pat ja pieņemam, ka ārā ir auksts un braucam neefektīvi, tie minimālie 514 tāpat izskatās ļoti labi.