Kārtot: Augošā secībā
1 2
AGRISSTANEVICS 12.11.2022 15:45

Šķiet VW vismaz saviem kompaktklases krosoveru klientiem grib fundamentāli sajaukt galvu ar modeļu klāstu - T-Roc, T-cros un tagad vēl Taigo! Patiesībā auto nav ne vainas - VW akurātums interjerā, vienīgi gribējās blīvāku un klusāku durvju aizvēršanu, līdz ar to arī paskaļš salonā brauciena laikā, saprotama multimēdiju sistēma. Jautājums, vai Polo segmenta 1l benzīna dzinējam vajadzīgi 18"riteņi, labāk uz to ietaupot būtu ielikuši hidraulisko motora pārsega pacēlāju.

AGRISSTANEVICS 12.11.2022 15:22

Jā! - back to the past! Beidzot auto Dacia Jogger ar mehānisko pārnesumu kārbu un vienīgais šāds Gada Auto pretendentu sarakstā. Bez pretenzijām uz izcilu eksterjeru/interjeru. Bet info dsiplejam var pievienot savu tālruni un aiziet! Testā bija 7-vietīgā versija, nolēmu riskēt un novietoties 3 rindā(neesmu no īsākajiem)un tavu brīnumu, varēju apsēsties un atlocīt 2rindas atzveltni-cool! Protams, aizpildot visas 7 sēdvietas(čemītim vietas nebūs) ar saprātīgu dinamiku nevar rēķināties. Šķiet, nokļūdījušies ar pārnesu attiecībām, jo 5 pārnesumā pie 100km/h tahometrs rāda 2900 apgr. Bet vai šodien ir tiesības prasīt ko vairāk no starta cenas 16teur?

AGRISSTANEVICS 10.11.2022 19:36

Un tā kārtējais Škoda jaunums - Fabia! Kvalitatīva, acij tīkama salona apdare. Nu aizmugurē sēdošam nav baigi daudz vietas(neaizmirstam, ka tā ir mazā klase). Laba salona izolācija, ieskaitot durvju aizvēršanu. Ietilpīgs bagāžas nodalījums, bet ar zemu grīdu, toties ar parocīgu rokturi bagāžnieka aizvēršanai. Testa auto ar 1,0TSI, 110Zs, 7DSG un ar 16"riteņiem bija gana sprigans. Bažas radīja stūre - vadot auto, tā ir tik viegla, ka nepieredzējušam tā var radīt nepatīkamas situācijas. 24600 eur ir ļoti atraktīva. Šķiet iezīmējas kā Gada Auto pjedestāla pretendents.

AGRISSTANEVICS 10.11.2022 19:17

Nav bieži gadījumi, kad brends no augšējiem plauktiem tiek pieteikts Gada Auto un nodots uz testiem. No sākuma neiedziļinoties tehniskās lietās, man radās divas negācijas par šo: 1- nepiedienīgā veidā pasniegts(kaut arī tā ir tikai žūrija) ar melnbaltu izdrukātu cenu lapu(šis brends ir vesela stāsta vērts par interjera elementiem un apdari kas pamatā ir roku darbu, dzinēju un brenda auru kopumā; 2- nu neasocējas man Maserati ar džipu. Man Maserati ir Quattroporte, MC20, Ghibli un Grand Turismo, kas ir īstas, izsmalcinātas itāļu stila leģendas(starp citu man tas attiecas arī uz Porsche. Porsche ir 911 un visi tie džipveidīgi man nav Porsche), atvainojos par nelielu atkāpi.

Divlitrīgais auto ar 300 Zs protams gana dinamisks, ieskaitot sportisko skaņu. Salonā jūtama dārgu materiālu un alumīnija elementu kombinācija. divi lieli 12,3"un 8,8"ekrāni plašām konfigurācijas iespējam, izcila audio sistēma. Nepatika - pārnesu ieslēgšana uz skārienjūtīgā ekrāna(kaut mazu kloķīti būtu ielikuši vidus konsolē). No iekšpuses durvju atvēršana ar pogu, no ārpuses iedziļinātie durvju rokturi(līdzīgi pirms gada bija eHondai, ja nemaldos, un tiem mūsu klimatā varetu būt problēmas). Un tas viss par nieka 97teur.

AGRISSTANEVICS 10.11.2022 17:08

2021 gadā mani patīkami pārsteidza Cupra Formentor un nu sagādāta iespēja testēt Cupra jaunumu - elektrisko Cupra Born. Eksterjers gana agresīvs un sportisks vienlaicīgi, ja nu vienīgi īsti neuzrunāja C-statne. Patika, ka stūre regulējas kopā ar nelielo info paneli - iespēja ļoti optimāli ieregulēt sēdpozīciju/ stūri/ info paneli. Patika nepieciešamās info projicēšana uz vējstikla un kausveida(sportiski) priekšējie sēdekļi. Nepatika samocītais(lasīt neizteiksmīgais) priekšējais panelis ar 12" displeju un salīdzinoši skaļš salons brauciena gaitā(jocīgi priekš elektroauto. Cena 44teur līdz 48teur.

AGRISSTANEVICS 10.11.2022 16:34

Itāļu kārtējais iznāciens - šoreiz Alfa Romeo Tonale, mans viedoklis ir - gana neveiksmīgs, ir bijuši veiksmīgāki. Šis pilnpiedziņas pašuzlādes krosovers ar 1,5lbenzīna dzinēju nu galīgi nav piemērots itāļu temperamentam(lasīt - dinamika gaužām neizteiksmīga). Interjers itāļu faniem patiks, īpaši piesaistīja uzmanību priekšējā paneļa dekoratīvā daļa, kas izgaismota no iekšpuses. Salons gana ergonomisks, arī aizmugurē sēdošiem gana vietas. Nepatika automātiskās kārbas darbība - pārslēgšanās notiek ar jūtamiem rāvieniem. Cenas diapazons no 35teur līdz 44teur.

AGRISSTANEVICS 08.11.2022 20:06

2020 gadā rakstīju par E-Niro. Arī šis pašuzlādes hibrīds turpina veiksmīgo attīstības ceļu. Salona interjers gana kvalitatīvs, ergonomisks, laba vadāmība pateicoties veiksmīgai piekares darbībai. Īpaši izceltā auto C statne arī piedod savu odziņu eksterjeram. Nobraucot ar 1,6l benzīna motoru kombinācijā ar elektromotoru 40km pilsētas/ārpus pilsētas režimā, sanāca 5,3l un 2,1kw. Un šis kupli aprīkotais sanāk par 35t eur.

AGRISSTANEVICS 08.11.2022 12:47

Auto ieguvis tā saucamo facelift, jeb latviski atjaunināts, jo modelis parādījās 2020 gadā, līdz ar to nevar pretendēt uz 2023 gada auto nomināciju. No priekšgājēja ir iegūti saturīgāki sēdekļi, kas priecē. Būtiskākā izmaiņa laikam cenu kāpums no starta cenas 2020 gadā 21400 eur(šis bija 1,5TDI) uz šodienas 35900 eur(šis 1,5 benzīns).

AGRISSTANEVICS 08.11.2022 12:26

Un tā turu atslēgas no Citroen C5X, lai dotos testā. It kā nosaukts par crosover kupeju, īsti gan nezinu kāpēc jo ar crosoveru(latviskāk man gan šķiet džips) nav daudz asociāciju. Ārējais dizains tīri pieņemams un kā iekšpusē? - tā neko, acij tīkams interjers, pēc skata kvalitatīvi interjera materiāli, ergonomiska sēdpozīcija, plaša un ērta pasažieru vieta aizmugurē sēdošajiem(gribas vilkt paralēles ar Passat Var.) un iespaidīgs bagāžas nodalījums. Testējamais auto ar 1,2l 131 ZS, priekšpiedziņu un 8-pakāpju kārbu rāda gana labu dinamiku, vadāmība arī uz nelīdzenumiem pārliecinoša, arī salona izolācija laba. Ņemot vērā, ka starta cena no 32t eur, neslikta alternatīva ģimenes auto kategorijā.

AGRISSTANEVICS 08.11.2022 10:56

Vērojot jaunās Astra dizainu, salīdzinot ar iepriekšējo, šķiet acij daudz tīkamāka, interjerā gan jūtama Peugeot piegarša - kā nekā jaunie saimnieki integrē savu(franču)stilu. Salona izolācija neslikta, neskatoties uz salīdzinoši lētas plastmasas iekļaušanu interjerā. Ieguvums(salīdzinot ar iepriekšējo) noteikti ir eleganta, klusa un blīva durvju aizvēršana. Izmēra ziņā Astra ir līdzīgos izmēros ar Golf8, bet atkost VW fīču par ērtu sēdēšanu aizmugurē, diemžēl nav izdevies. Uzsākot dinamiskāku braucienu, motors kļūst stipri paskaļš. Rezumējot visu, šķiet, ka Astra galīgajā vērtējumā būs TOP augšgalā, it īpaši cena šiem laikiem šķiet pat ļoti adekvāta - no 22,7t eur.

AGRISSTANEVICS 08.11.2022 10:35

Gribot negribot šeit ir jācitē starp mums vairs neesošā top pavāra Mārtiņa Rītiņa slaveno teicienu - kas var būt labāks par šo!!!! Mans viedoklis, ka pēc ilgāka laika BEIDZOT Audi ir radījis ko īpaši tīkamu(gan eksterjerā, gan interjerā, par tehniskām lietam nemaz nerunājot), visi tie e-troni līdz šim mani personīgi neuzrunāja. 5cilindru dvēsele, ieslēdzot dinamisko režīmu, ar papildus sportisko rūcienu, tevi aiznes citā orbītā..... Elegaintais interjers, skaista zamša apdares stūre, sportiskie sēdekļi, ekselenta multimediju sistēma, droši vien kvalitatīva audio sistēma(Bang Olufsen), diemžēl neizmēģināju, jo vēlējos tikai motora dziesmu. Vēl kruta fīča - saregulēt piedziņu dažādos izpildījumos(līdz pat jaudas novadīšanai uz vienu riteni). Šis viennozīgi ir sapņu auto, starp citu cena ir saprāta robežās(no 63t eur).

AGRISSTANEVICS 08.11.2022 10:07

Tā kā negaidīju īpašas ekspektācijas, sēžoties testēt KIA EV6(pilnībā elektrisks), + un - sarindojās diezgan loģiskā secībā. Vispirms izpētot cenu lapu ar standarta/papildus aprīkojumu, šokēja(nepatīkami) cena - gandrīz 65t eur. Mēģinot pārvarēt šo šoku sāku braucienu - vadāmība un piekare patika, jūtams optimāls svara sadalījums starp priekšu un aizmuguri, arī 5-sviru piekare uzlabo vadāmību. Salonā pārsteidza(nepatīkami) salīdzinoši lielais troksnis(priekš elektroauto), acīmredzot salona izolācija. Man personīgi nesaderību radīja milzīgā vidus konsole ar dažām pogām kas nesavienojas ar paneli..... Diezgan komplicēta multimēdiju menu sistēma, vajadzīga pacietība un laiks. Verdikts - šis laikam nebūs mans sapņu auto.

AGRISSTANEVICS 12.12.2021 18:51

Apskatot auto virsbūvi, jāaizdomājas kā kvalificēt. Vistuvāk laikam būs elektriskais SUV. Brauciena laikā radās dažas ne visai glaimojošas atziņas par auto – sēdekļi mīksti, nesaturīgi, tādas pašas arī gaitas īpašības, kas talākā braucienā stipri nogurdinās; patēriņš miksētā režīmā svārstījās pie 25kw atzīmes, līdz ar to vai ar vienu uzlādi varēs veikt 350km(neskatoties uz to, ka ir efektīvs rekuperācijas process), ir būtisks jautajums; īpašu smaidu izraisīja tā saucamā aizdedzes atslēga, kuru jau kādu laiku nebija sastopama jaunajos auto; tā arī neatradu atbildi par blakussēdētājam uzstādīto plašeti(it īpaši ņemot vēra, ka vidējais latvietis pamatā vadā sevi viens), un kas notiks, ja tpu, tpu, tpu izšaus spilvens? Un ja par šo elektroagregātu jāatdod gandrīz 39000 eur, grūti iedomāties kā dižpārdokli.

AGRISSTANEVICS 12.12.2021 18:50

Mazais SUV ar benzīna 1,2l dzinēju un 130Zs bija gana dinamisks, bet tas prasīja arī patēriņu nedaudz virs 10l, (kur savu artavu dod vecmodīgs automāts), kas mazam priekšpiedziņas auto nav maz. Priecēja, ka beidzot viens auto, kam info displejs nav izvietotā plašete uz paneļa, bet integrēts vadības panelī. Lielas investīcijas nav bijušas paredzētas salona izolācijā, tapēc gaitā paskaļš un sēdekļi arī tādi mīksti „dīvāniņi”. Cena gan nav īpaši draudzīga – testa auto maksā nedaudz virs 24000 eur.

AGRISSTANEVICS 12.12.2021 18:49

No visiem šā gada Citroen jaunumiem, šis man šķita visoptimālākais mazais krosovers ar kupejas „piegaršu”. Patīkami dinamisks un ekonomisks dīzelītis. Salīdzinoši augsts klīrens sabalansēts ar parliecinošu vadību. Bet atkal tie mīksti dīvāniņi sēdpozīcijās...., bet ja cenas sākas no 16500 eur, ir vērts aizdomāties....

AGRISSTANEVICS 12.12.2021 18:48

Ja modeļa nosaukumā figurē VIP, jāgatavojas nopietnai apskatei. Salīdzinoši kvalitatīva sēdekļu apdare kontrastēja ar salīdzinoši lētu plastmasas apdari. Pēc dīlera teiktā, busa galvenais pielietojums pārvest VIP no punkta A pilsētā līdz lidostai un otradi. Bet tik šaurai pielietojuma amplitūdai diez vai auto būs rentabls.... Pamatā pielietojums pamatots ar augstu elektrības patēriņu, kas man svārstījās ap 35kw... Testētā auto cena 58490 eur varbūt nav nesamērīgi augsta, bet kad šai segmentā nāks „lielie dūži” šim viegli neklāsies....

AGRISSTANEVICS 10.12.2021 19:38

Pilnvērtīgs jauns modelis ar diezgan futūrisku(bet acij tīkamu) eksterjeru. Salīdzinoši mazā priekšējo un aizmugurējo riteņu pārkare papildina jau tā patīkamo gaitu. Stūrēšana gan nedaudz nervoza un pārāk jūtīga. Runājot par interjeru, jau pirms dažiem gadiem veiktās kvalitatīvās izmaiņas ražotājs attīsta tālāk. Pie trūkumiem jāmin 2 lietas – ražotājs „piemirsis” par aizmugurējā loga tīramo slotiņu!!!! un ļoooti nepraktiski durvju atvēršanas rokturi, īpaši, ja rokas aizņemtas atvērt gandrīz neiespējami un mūsu sala/atkušņu laika, tās nebūs iespējams atvērt... Un arī cena šoreiz „uzšauta” diezgan augsta.

AGRISSTANEVICS 10.12.2021 19:36

Šis kompaktklases krosovers ar savu futūrisko(bet ne sliktā nozīmē) dizainu izskatās ka vēlas turpināt I20 pārdošanas veiksmes stāstu, jo kā pilsetas krosovers ir ar ērtu un ergonomisku salonu, īpaši sēdekļi, labu virsbūves izolāciju, kvalitatīvu atpakaļskata kameru. Aizmugurē kājām pamaz vietas toties galva neduras griestos.Un ja auto var iegūt par 16000(+)Eur, gan ar mehānisko kārbu, tas ir pieteikums....

AGRISSTANEVICS 10.12.2021 19:35

Šis 4x4 apvidnieks ar 1,6TGDI un 230Zs ko virza uz priekšu 6pak.automāts smilšu karjerā sevi parādīja pozitīvi kā auto, kas zina ko var..... Piekare ļoti atbilstoša un auto ļoti dinamiski paātrinās. Vienīgi vidējā konsole gan tāda makten plata... Aizmugurē sēdošie par vietas trūkumu nevar sūdzēties, arī bagāžas nodalījums gana liels. Nepatīkami pārsteidza ka paātrinoties un strauji noņemot kāju no akseleratora, auto brīdi vēl turpina paātrināties???? Tas var novest pie bīstamām situācijām.....

AGRISSTANEVICS 10.12.2021 19:35

Iepazīstot jaunos Hyundai modeļus ir jau diezgan pašsaprotami, ka interjera apdares materiālu kvalitāte atbildīs labākajiem standartiem. Izņemums nav arī atjaunotais Santa Fe. Lielais apvidnieks ar 7 sēdvietam(pēdējās divas gan gauži maziņiem cilvēciņiem)ar labu salona izolāciju, daudzajiem braukšanas izveles režīmiem(bet smilšu karjerā īsti nelīdzēja nekas), bet uz asfalta dinamika gana laba. Un tāpat kā Tuscon, mega liela vidējā konsole.

AGRISSTANEVICS 10.12.2021 19:34

Atjaunotais mazauto diemžēl neradīja spožas emocijas(ja nu vienīgi cena), salona aizmugures daļā vidēja auguma latvietim neiespraukties. Nedaudz noskopojušies uz salona izolāciju, jo auto gaitā ir paskaļš ar cietu piekari un salonā jūtama lētas plastmasas klātbūtne.

AGRISSTANEVICS 16.11.2020 18:25

Kā otro Premium klases auto testēju Mercedes-Benz GLB 200 d 4M. Kā jau augstākās šlakas pārstāvim pienākas, eksterjers atturīgi elegants, bet ne uzkrītošs. Motora pārsegs un priekšējā reste gan atstāj nopietna auto seju. Skatoties no sāniem, auto priekšpuse taisni nogriezta un arī taisnais jumts un taisni nogriezta aizmugure šo nelielo krosoveri padara ievērojami atšķirīgāku par pārējiem. Izskatās gana ietilpīgs un tā arī ir, jo ar auto var pārvietoties 7. Tā kā otrā sēdekļu rinda ir bīdāma, tad sašaurinot otrās rindas komforta zonu arī trešajā rindā var kādu gabaliņu pavizināties. Runājot par interjeru, kā jau šai klasē pienākas, viss ir super kvalitātē – gan apdares materiāli, gan platekrāna panelis, gan ergonomiski sēdekļi. Pārsteidzoši labi auto uzvedās smilšu karjerā, kur atslēdzot ESP un aktivizējot Off-Road paketi, tika viegli pārvarēti bezceļa izaicinājumi. Testētā auto cena 54 teur, kas priekš MB šķiet ļoti demokrātiska, bet vienkāršu(vai MB pērk vienkāršu?) ar pakaļ piedziņu var iegūt par 38 teur.

AGRISSTANEVICS 16.11.2020 18:18

Runājot par VW ID.3 1st Edition elektroautomobili, sākšu ar gala verdiktu – pirmā „spieduma” produkts. Kā jau visiem šāda procesa produktiem, ir nepieciešami daudz un dažādi uzlabojumi. Ārējais dizains savdabīgs, visticamāk daļai neiepatiksies, man patika jo savilku dažas paralēles ar mazu sporta kupeju(es pat gribētu, lai būtu 2 durvīm...). Ekstravaganti 20” riteņu diski(šķiet pārspīlēti, kad iedomājos cik būtu jāatdod par vasaras/ziemas riepām). Ņemot vērā 2,8m riteņu bāzi un mazās pārkares, salons gana ietilpīgs, pat aizmugurē sēdošiem. Respektējams ir paredzētais nobraukums ar vienu uzlādi – 400 km. Tas jau tuvojas tam, ko lielākā daļa elektro mīļu sagaida. Arī bagāžas nodalījums, kā jau VW pieklājas, ietilpīgs(max 1267 l). Dinamika fantastiska – 150kw elektromotors(204 Zs) paātrinās mega ātri, pozitīvas emocijas rada arī klasiskā(aizmugures) piedziņa. Auto nepieciešams arī mazs apgriešanās rādiuss. Tas arī viss par pozitīvo – salona interjers, apdares materiālu kvalitāte, info sistēmas loģistika ir katastrofa. Radās iespaids, ka VW veči sanāca kopā un nolēma fiksi kaut ko radīt, īpaši neiedziļinoties. Neraksturīgi tādi „izgājieni” no koncerna puses. Cerams, tas tiešām ir „1 spiedums” un drīz redzēsim kļūdas labojumus, ieskaitot cenu, kas demo a/m ir nepilni 53 teur.

AGRISSTANEVICS 16.11.2020 18:15

Elektriskā Honda e ar 113kw elektromotoru(154 Zs) laikam ar savu izskatu ir vissatšķirīgakā un visievērojamākā. No ārpuses mazais „pīlēns tims” salonā pārsteidz ar plašumu. Droši vien īpašu dizaina balvu ir pelnījuši dubultie skārienjūtīgie ekrāni(2x12”) priekšējā panelī, īpaši kad tur iestata akvārija(ar zivtiņām, Teslai varot iestatīt ugunskuru...) fonu. Šeit pilotam un stūrmanim jābūt īpaši saliedētiem, citādi katrs var sākt veidot savas opcijas . Interesants risinājums ir durvju sānu spoguļi – sānu kameras sistēma un pareizi(pretstatā Audi E-tron) novietotas kameras priekšējā panelī, interesanti, ka adoptācija notiek ļoti ātri. Ļoti patika auto dinamika, it īpaši jo atkal klasikas(aizmugures)piedziņa, bet tas diemžēl uz elektrokapacitātes rēķina un tā dila diezgan strauji. Bažas radīja divas lietas mūsu klimata zonā, kad ziemā bieži ir slapjdraņķis – sals, kā strādās podziņa priekšējā restē uzlādes vāciņa atvēršanai un arī durvju atvēršanas rokturi??? Un tas pats stāsts – testētā auto cena 37 teur, šķiet krietni augsta.

AGRISSTANEVICS 15.11.2020 19:26

Jau iepriekš minēju, ka KIA ar savu kvalitāti manā skatījumā nopietni pietuvojies labākajiem Eiropas autoražotājiem. Respektējami ir šā gada jauninājumi, kā Xceed hibrīds, gan e-Niro. Un nu – KIA Sorento! Kad tuvojos šim auto, lai veiktu testa braucienu, pēkšņi auto sāka virzīties man pretī, lai atvieglotu manu iekāpšanu, jo auto citu testa auto rindā bija cieši blakus viens otram. Upsss – izrādās auto tālvadības pultī funkcija auto izbraukšanai no šauras stāvvietas. Labs!!!!!! 2,2 l dīzelis ar 202 Zs ar automātisko 7-pakāju pārnesumkārbu un pilnpiedziņu. Interjers gaumīgs ar kvalitatīvu apdari. 12”loģisks, gana ātrs instrumentu panelis. Pirmais auto, kuram vadības panelī(nomainot tehometru)nepieciešamības gadījumā parādās aklās zonas kameras attēls – SUPER lieta! Vieglmetāla diski ar 20” riepām, vadītāja 10-virzienu un pasažiera 8-virzienu elektriski regulējami sēdekļi, displeja projekcija priekšējā vējstiklā, 360* skata kameras infocentrs, BOSE Premium skaņas sistēma, kvalitatīva ādas apdare. Šis un vēl šis tas auto jau nopietni pietuvina Premium segmentam. Auto pārsteidzoši labi sevi parādīja smilšu poligonā – augsta caurgājamība. Nu jā, pašlaik laikam visgrūtāk sadzīvot, ka par KIA jāmaksā 54 teur. Un jā – auto ir 7-vietīgs, labi 6 un 7 diez vai gribēs braukt līdz Liepājai.......

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti