Kārtot: Augošā secībā
AGRISSTANEVICS 12.11.2018 15:06

No dīlera puses uz testa dienām bija piegādāta Fabia ar 1,0l 110 Zs dzinēju un 7-pakāpju DSG kārbu. Jāsaka atklāti, dzinējs pilnībā atbilst mazās klases auto gan dinamikas gan ekonomijas ziņā, jo šis nav auto ar kuru stundām ilgi traukties pa autobāni ar max ātrumu(tad gan motora resurss beigsies ātri.... Jautājums, vai ir nepieciešama 7-pakāpju pārnesumu kārba? Interjers tai skaitā priekšējais panelis ergonomisks, ērts un patīkami kvalitatīvs. Piekare patīkami optimāla pat uz mūsu "ielāpainajām" ielām. Optimāls auto par saprātīgu cenu.

AGRISSTANEVICS 28.05.2018 20:10

Jaunais kaktus saglabājis futūrisko dizainu bet nu jau šķiet daudz pieņemamāku ziemeļniekiem. Šķiet, kompaktklasē liks vienam otram pabīdīties..... optimāla piekare, laba vadītāja sēdpozicija, aizmugurē sēdošie jūtas ērti. Paaugstinātais klīrens dos savu pozitīvo artavu. Ar 3 cilindriem un 130 PS ļoti laba dinamika.

AGRISSTANEVICS 28.05.2018 19:59

Diez vai labāku kupeju iespējams radīt? Šai auto pat ar neierobežotu fantāziju grūti iedomāties, ko vēl varētu papildināt. Top, top, top.

AGRISSTANEVICS 28.05.2018 19:53

Laba premium kompaktklases versija. Absolūts know-how. Bet cena.....

AGRISSTANEVICS 28.05.2018 19:48

Neskatoties uz uzlaboto versiju, tā kā salonā daudz plastmasas paneļu, salons ir paskaļš un priekšējais panelis absolūti minimālisma garā. Sēdpozīcija priekšā ļoti augsta, blakussēdētājam šai versijā pat nebija regulējama, toties bagāžās nodalījums respektējami liels. Varbūt vajadzētu samierināties ar manuālo kārbu, jo 6-pakāpju automāts pārslēdzas ļoti lēni, līdz ar to cena varētu būt atraktīvāka.

AGRISSTANEVICS 28.05.2018 19:00

Jā, tas ir BMW! Interjers nepievils pat pašus prasīgākos..... Piekare - ideāla, bagāžas nodalījuma ietilpība OK, dinamika - nav jautājumu, aizmugurē garus cilvēkus lūdzu nesēdināt.

AGRISSTANEVICS 28.05.2018 18:42

Prom no pilsētnieku krosoveriem! Atpazīstams Mitsubishi rokraksts - vadāmība ļoti konkrēta, salonā paskaļš, salons "old style" bet patīkams, aizmugurē sēdošiem ērti, neliela bagāžnieka telpa pret salīdzinoši lielu auto. Motora attiecība(1,5l benzīns) pret kopējo masu = vāja dinamika.

AGRISSTANEVICS 28.05.2018 18:32

Atklāti sakot biju gaidījis ko vairāk.... Pietrūkst komforta "odziņas" salonā. Grūta iekāpšana un sēdēšana, īpaši aizmugurē, gara auguma pilsoņiem nerekomendēju.... 180 PS ar 9-pakāpju kārbu = zema dinamika. "Mīksta" piekare.

AGRISSTANEVICS 28.05.2018 18:22

Furūrisks korejiešu izpildījumā eksterjers un interjers. Piekare uz asfalta nepārliecinoša bet uz grunts pieslēdzot 4x4 ir laba. Bagāžas nodalījums varēja būt nedaudz ietilpīgāks.

AGRISSTANEVICS 28.05.2018 18:10

Malači spāņi, izdevies neslikts krosoverītis! Panelis un ierīces viegli saprotamas(jūtama VW elpa - bet forši), vadība un pārskatamība ekselenta. 1,0l motors, bet ņiprs.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti