Nemainot valsts finansējumu, 2020. gadā ceļu remontdarbu apjoms samazināsies trīskārši 12

Foto: iAuto.lv

Latvijas Valsts Ceļi | 21.aprīlis 2017 11:36

Nemainot valsts ceļu tīklu un valsts budžeta finansējuma apjomu, 2020. gadā valsts ceļu remontdarbiem no budžeta būs pieejami vien 75 milj. eiro, un ceļu remontdarbu apjoms samazināsies trīskārši. Par šo summu ir iespējams veikt remontdarbus uz 450 km ceļu.

Eiropas Savienības (ES) plānošanas periods noslēgsies 2020. gadā, un pagaidām nav zināms, vai un cik naudas no ES būs pieejams vēlāk. Šī plānošanas perioda Kohēzijas fonda ceļu būvniecības projekti tiks pilnībā realizēti jau 2018. gadā, bet 2019. gadā tiks realizēti arī visi Eiropas reģionālās attīstības fonda (ERAF) finansētie projekti.

2020. gadā valsts autoceļiem būs pieejams tikai valsts budžeta finansējums, un valsts budžeta bāzē tas ir plānots 159 milj. eiro apmērā, no tiem 84 milj. eiro ceļu uzturēšanas darbiem (ceļu tīrīšanai ziemā, ceļmalu sakopšanai, bedrīšu labošanai u.c.) un kapitālieguldījumiem (remontdarbiem) atliks vien 75 miljoni eiro.

Kopumā valsts pārziņā ir 20 122 km ceļu, no kuriem vairāk nekā 11 tūkstoši ir ar grants segumu. Galvenās nozīmes autoceļu kopējais garums ir 1672 km.

Kā zināms, šodien Jūrmalā notiek ikgadējā ceļinieku konference “Latvijas ceļi nākamajos 100 gados”.
Konferencē piedalās vairāk nekā 200 dalībnieku: ceļu nozares speciālisti, pašvaldību vadītāji, ceļu būvniecības uzņēmumu vadītāji, valsts pārvaldes un nevalstisko organizāciju pārstāvji un citi speciālisti.

 

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Lietuvas ceļu finansējums Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

 
12 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
es 22.aprīlis 2017 13:46
3 2 Atbildēt

Bet ja ceļinieki peļņas procentu samazinātu teiksim līz 5%, tad par cik reizēm varētu palielināties ceļu remonta apjoms 2020-tajā?

Pļurkt 22.aprīlis 2017 18:46
2 0 Atbildēt

Ik reizi kā tikai saiet jaunais deputēļu saiets, tā pirmajā sēdē tiek paceltras algas. Kā tik nāk algas izmaksas diena un redz ka nav ko maksāt, tā momentā no ceļu naudas ir šņaks!

anonimikis 24.aprīlis 2017 11:11
1 0 Atbildēt

Ja viss būtu tik vienkārši. Ceļa būve ir diezgan kapitāla ietilpīgs projekts. Voluntāri uzspiežot kaut kādus noteiktus un samērā zemus atdeves rādītājus, mēs vienkārši izspiedīsim no tirgus pēdējos vietējos uzņēmumus. Jo tiem nav tik lielu resursu, lai finansētu projektu par savu naudu un ir nepieciešamas kredītlīnijas apgrozāmajiem līdzekļiem.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Mazda" iepazīstina ar pasaulē pirmo komerciālo benzīna dzinēju, kurā izmantota kompresijaizdedze 1

Mazda izziņo savu ilgtermiņa vīziju tehnoloģiju izstrādes jomā "Sustainable Zoom-Zoom 2030" Lasīt vairāk

 

Šveice pārtrauks reģistrēt jaunus "Porsche Cayenne" automobiļus ar dīzeļdzinējiem 6

Šveices Federālā ceļu pārvalde (FEDRO) piektdien paziņoja, ka vairs nereģistrēs Vācijas luksusa automašīnu ražošanas uzņēmuma "Porsche" vieglās apvidus automašīnas "Cayenne" ar dīzeļdzinējiem, šādu lēmumu skaidrojot ar kaitīgo izmešu falsificēšanas skandālu. Lasīt vairāk

 

Kurzemē nedēļas nogalē notikuši vairāki CSNg, kuros ir cietušie

18.augustā ap plkst. 21:10 Valsts policijā saņemta informācija par to, ka Sabilē, Ventspils ielā pie veikala ir noticis ceļu satiksmes negadījums, kurā 1975.gadā dzimis vīrietis, vadot motorolleru, uzbrauca 2008.gadā dzimušai meitenei. Lasīt vairāk

 

Liepājas pašvaldības policija skaidro iAuto, kāpēc tās automobilis traucēja kustību benzīntankā 23

Liepājas pilsētas pašvaldības policija pārstāvis Kaspars Vārpiņš sniedzis atbildi par aculiecinieka iesūtīto un iAuto portālā publicēto foto. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti