F1 jaunās sezonas spēkrati: II daļa 2

 
Norberts Dambis speciāli iAuto | 19.februāris 2014 17:00

Tupinot apskatīt F1 jaunās sezonas spēkratus, šoreiz kārta pienākusi „Caterham” un „Williams” komandām.

Caterham CT05 – Tāpat kā citām jaunās sezonas formulām, arī šim ir samērā neparasts mašīnas purngals ar tievu izcilni, kas stiepjas no priekšējā antispārna. Tāpat kā 2013. Gadā, jaunajā formulā saglabā „Renault” dzinēju un „Red Bull Techonology” pārnesumkārbu.

Strādājot pie mašīnas purngala, komanda esot pielikusi daudz pūles, lai optimizētu plūsmas struktūru ap degungalu, šasijas priekšpusi, un samazinātu platumu priekšējam antispārnam – visas darbības protams, veiktais jauno regulējumu noteikumu ietvaros.

Komanda tic, ka CT05 ir labs atspēriena punkts, lai tā varētu pielāgoties jaunajiem noteikumiem un ar to saistītām problēmām, jo īpaši attiecībā un tehnoloģiju uzticamību ilgtermiņā

„Mēs nevaram zināt, kur mēs īsti atrodamies, salīdzinot ar citām komandām. Lielāka skaidrība radīsies pēc pirmajām sacensībām, (1. F1 posms norisināsies 16. martā, Austrālijā, Melburnas trasē) bet mēs uzskatām, ka esam uzbūvējuši veiksmīgu formulu attiecībā pret jaunajiem regulējumiem,” skaidro komandas tehniskais direktors Marks Smits.

„Caterham” ir viena no trīs komandām, kura savā kolektīvā ir uzņēmusi F1 debitantu – zviedru Markusu Eriksonu (Marcus Ericsson). Lai gan jaunā talanta pēdējās četras sezonas „GP2 Series” čempionātā nebija tās veiksmīgākās, ir vērts atzīmēt viņa čempiona titulus 2007. gadā „Formula BMW UK” un 2009. Gada sezonā uzvaru „Japanese Formula Three title”.

Foto: formula1.com

Foto: formula1.com

Williams FW36 – Williams bija viena no daudzajām komandām, kura savu formulu darbībā prezentēja Spānijā, Džerezas (Jerez) strasē.

Foto: formula1.com

Komanda savos izteikumos par formulu ir skopa, vienīgi tā tāpat kā citas komandas ar jauno regulējumu palīdzību un vācu autokompānijas „Mercedes” dzinēju cer gūt lielākus panākumus, jo iepriekšējā sezonā komanda spēja gūt vien tikai 5 čempionāta punktus.

Taču jau šodien, sākoties otrajām pirmssezonas treniņu sesijām Bahreinas trasē, „Williams” prezentēs jauno formulas krāsojumu.

Oficiāli ir ziņots, ka par savu atgriešanos kopš pēdējās parādīšanās 2008. gada F1 sezonā ar nelielu logo uz „Ferrari” formulas atgriežas viens no autosacīkšu vēsturiskākajiem sponsoriem „Martini”, kurš nu kļūs par galveno komandas sponsoru, rezultātā būs pamanāmāks un rotās lielāko daļu formulas

Foto: autosport.com

Foto: autosport.com

Tāpat vakardien arī tika paziņots pilotu sastāvs un kārtība, kādā braucēji piedalīsies Bahreinas testos. „Williams” līdz ar savas formulas jaunā krāsojuma prezentāciju nosauks savu braucēju kārtību testos.

Pilotu sastāvs un kārtība otrajām pirmssezonas testos Bahreinas trasē no 19.-22. februārim:

Foto: iAuto.lv

Citi raksti no šīs sērijas:

F1 jaunās sezonas spēkratu apskata I daļa šeit

F1 jaunās sezonas spēkrati III daļa: "Marussia" un "Lotus" (+ foto) šeit 

 
2 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
NorbertsDambis 25.februāris 2014 11:25
4 0 Atbildēt

Ņemot vērā Alonso pēdējo četru sezonu startus, priekš viņa tie ir vairāk kā stabili, tāpēc vēl neieteiktu norakstīt viņu, pie tam paturot prātā vērienīgās tehniskās izmaiņas, pie tā ir iespējams pilnīgi viss.

Rihardamplis 20.februāris 2014 20:36
1 1 Atbildēt

Vot Ferrari točno pagrūdīs jo neizmeta uz ielas Alonso.Šitas spāņu lūzeris jau septiņus gadus ir kalis čikus un nav spējis tikt pie titula.

Vienīgais kurš var Ferrari atnest panākumu ir soms Raikonens,bet Alonso somam var tikai ūdeni pienest! Caurkritušais haļavšiks.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 2

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Briškens: Latvijā ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme

Latvijā biežākie smago ceļu satiksmes negadījumu veidi uz valsts ceļiem ir saistīti ar sadursmēm, tāpēc ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme, un tā noteikti saglabāsies kā prioritāte no Satiksmes ministrijas (SM) puses, ceturtdien ikgadējā Latvijas ceļu nozares konferencē sacīja satiksmes ministrs Kaspars Briškens (P). Lasīt vairāk

 

Auto asociācija piedāvā risinājumu auto servisu legālas darbības veicināšanai 10

Katru gadu valsts budžets zaudē aptuveni 200 miljonus eiro, ko rada "ēnu tirgus", kas valda auto servisu nozarē. Tāpēc, lai veicinātu auto servisu legālu darbību, augstāku pakalpojumu kvalitāti un veicinātu nodokļu maksājumus, Auto asociācija rosina Latvijā ieviest autoservisu brīvprātīgas sertificēšanas sistēmu. Lasīt vairāk

 

Komisijā neatbalsta piedāvājumu liegt pārdot alkoholu degvielas uzpildes stacijās 25

Alkohola tirgošana degvielas uzpildes stacijās (DUS) arī turpmāk netiks ierobežota, šādu pozīciju otrdien atbalstīja Saeimas Sociālo un darba lietu komisijas vairākums. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti