Apdrošinātāji LTV žurnālistu tur aizdomās par apzinātu avāriju izraisīšanu peļņas gūšanai 39

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 9.februāris 2016 9:55

Aizdomīgs esot ceļu satiksmes negadījumu raksturs. Visbiežāk iebraukts sānos priekšā braucošajam auto, kad tas mainījis joslu virzienā pa labi.

Vairāki apdrošinātāji Latvijas Televīzijas (LTV) raidījuma "Aizliegtais paņēmiens" nu jau bijušo žurnālistu Andri Zvaigzni tur aizdomās par apzinātu avāriju izraisīšanu peļņas gūšanai, raksta "Latvijas Avīze".

Apdrošinātāji uzskata, ka Zvaigzne un viņa paziņas, iespējams, apzināti iesaistoties ceļu satiksmes negadījumos, nodarbojušies ar apdrošināšanas atlīdzību izkrāpšanu.

32 gadus vecajam Zvaigznem, spriežot pēc viņa attēliem sociālajos tīklos, patīk auto un autobraukšana, taču uz ceļa viņu kā autobraucēju vajājot nelaimes. Kopš 2012.gada līdz šim brīdim viņš iekūlies 24 avārijās, tostarp 2014.gadā - 15 reizes, turklāt sešas reizes mēneša laikā un vienudien - pat divas reizes pēc kārtas. Visos gadījumos par vainīgo atzīts cits braucējs, tomēr Zvaigznes rīcība apdrošinātājiem radījusi aizdomas.

Aizdomīgs esot ceļu satiksmes negadījumu raksturs. Visbiežāk iebraukts sānos priekšā braucošajam auto, kad tas mainījis joslu virzienā pa labi. Priekšā braucošais atzīts par vainīgu. Tāpat Zvaigzne, atrodoties uz galvenā ceļa, iebraucis sānos auto, kas braucis no mazāk svarīga ceļa uz galveno. Vairākas reizes uzbraukts auto, kad tas atpakaļgaitā braucis ārā no stāvvietas. Apdrošināšanas firmu pārstāvji uzskata, ka šie ceļu satiksmes negadījumi ir izraisīti mākslīgi, lai iedzīvotos uz civiltiesiskās apdrošināšanās izmaksām - no starpības, kas tiek izmaksāta un kas reāli tiek ieguldīta auto remontā.

To, ka apzināti braukts virsū, ir ļoti grūti pierādīt, atzīmē laikraksts, tomēr pagājušā gada 12.aprīlī apdrošinātāji atteicās maksāt, jo paša Zvaigznes nofilmētajā un apdrošinātājiem piegādātajā video redzams, ka pirms sadursmes un sadursmes laikā ar priekšā braucošo auto viņš nebremzē, bet palielina ātrumu.

Transportlīdzekļu apdrošināšanas biroja valdes priekšsēdētājs Juris Stengrevics stāstījis, ka minētajā 12.aprīļa gadījumā viņi bijuši apdrošinātāju pusē: "Video redzams, ka Zvaigzne it kā ievēro ceļu satiksmes noteikumus, bet ne līdz galam: kad autovadītāja maina joslu, viņš piedod gāzi, nesignalizē, neko nedara, lai izvairītos no sadursmes, bet dara visu, lai avārija izskatītos pēc iespējas iespaidīgāka. Birojā strādāju kopš 1997.gada, bet pirmoreiz kaut ko tādu redzu. Par šo cilvēku no apdrošinātājiem man bija informācija jau iepriekš. Man ir sarakstiņš, kurā redzu, cik bieži Zvaigzne iekuļas avārijās, pats nebūdams vainīgs. Viņš nav notiesāts, tāpēc nevaru viņu apvainot. Bet izskatās pēc naudas pelnīšanas veida. Es tiešam nevaru iedomāties, kā viens cilvēks var būt iesaistīts tik daudzos negadījumos."

Saņemot no apdrošinātājiem atteikumu, Zvaigzne piedraudējis ar televīzijas uzsūtīšanu, kur viņš strādājot. To viņš arī izdarījis, iniciējot sižetu "Aizliegtajā paņēmienā". Pagājušā piektdienā apdrošinātāju un policijas pārstāvis tikuši uzaicināti uz raidījumu, tomēr, uzzinot par aizdomām par Zvaigznes darbībām, raidījums atcelts un pats Zvaigzne atlaists.

Ne Zvaigzne, ne kāds cits par vainīgu krāpšanā vai citā nelikumīgā darbībā nav atzīts. Pats Zvaigzne neatzīst, ka negadījumi būtu speciāli sarīkoti. "Ko nozīmē mākslīgi? Ja cilvēks mani nepalaiž krustojumā, neievērojot zīmi "Dodiet ceļu", kas tur mākslīgs? (...) Nekur nav rakstīts, cik man avāriju drīkst vai nedrīkst būt," izteicies Zvaigzne.

 

 
39 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Exkrements 9.februāris 2016 10:26
27 2 Atbildēt

Tirliņš atkal izlasījis tikai daļu noteikumu. Tajā pašā grāmatelē rakstīts, ka rodoties šķēršļiem, ko vadītājs spēj pamanīt, jāsamazina ātrums vai jāapstājas.

anonimikis 9.februāris 2016 11:15
14 2 Atbildēt

kretīns!

Ginča 9.februāris 2016 20:52
10 0 Atbildēt

LAF labi darītu ja šitam lopam liegtu pedalīties jebkādās autosporta sacensībās uz mūžu.Un arī tiem pārējiem ja viņi nodarbojās ar autosportu - domāju ka daudzi sportisti man piekritīs.kuKo

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti