Brīvības ielā izveidotas 50 metru garas velojoslas (+foto) - iAuto

Brīvības ielā izveidotas 50 metru garas velojoslas (+foto) 7

 

Velojosla Brīvības ielā nepilnu 50 metru garumā no Artilērijas līdz Cēsu ielai Foto: iAuto.lv

iAuto.lv | 19.maijs 2017 16:08

Šorīt daudzus satiksmes dalībniekus pārsteidza uz Brīvības ielas radušās velojoslas, posmā no Artilērijas ielas līdz Cēsu ielai no centra, un no Cēsu ielas līdz gājēju luksoforam aiz Artilērijas ielas centra virzienā. Pārsteidzošākais ir fakts, ka tās izveidotas vien 50 metru garumā.

Lietotāji sociālajos tīklos spriež, ka tas varētu būt kāds priekšvēlēšanu triks vai arī šajā posmā tiek testēts, kā šādu velojoslu izveide iespaidotu satiksmi Brīvības ielā.  Tomēr Rīgas Domes Satiksmes departaments (RDSD) informē, ka šīs velojoslas nesankcionēti izveidotas naktī uz piektdienu.

Redzams, ka velojosla pēc luksofora atduras autostāvvietā Foto: iAuto.lv

Virzienā uz centru velojosla ir nedaudz garāka Foto: iAuto.lv

Velojosla Brīvības ielā Foto: iAuto.lv

RDSD uzsver, ka nesaskaņota un patvaļīgi mainīta satiksmes organizācija var apdraudēt ceļu satiksmes dalībniekus, un ceļu satiksmes nelaimes gadījumā nesankcionētās darbības veicējs var tikt saukts pie kriminālatbildības.

Portāls iAuto.lv gan novēroja to, ka autovadītājiem šādas velojoslas sarežģījumus nerada un būtiskus traucējumus tās neradīja. Ja nu vienīgi atsevišķi autovadītāji tās izmantoja, lai īslaicīgi apstātos, taču arī bez nelegālajām velojoslām šajā Brīvības ielas posmā ir aizliegts apstāties un stāvēt. 

Iespējams, ka velojoslu parādīšanās Brīvības ielā ir kāda velo entuziastu iniciatīva, lai pierādītu velosipēdu satiksmi virzīt pa brauktuvi, nevis dalīt ietvi ar gājējiem.

 
7 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
gunbox 19.maijs 2017 17:33
9 2 Atbildēt

Vēl tikai velosipēdistiem triko ir viens pēdējais sarežģījums - luksafora sarkanā gaisma. Upps, kļūdījos, to viņi neievēro.

ij 19.maijs 2017 17:46
7 3 Atbildēt

Nekāda vaina joslām, visi var mierīgi sadzīvot šajā ielas platumā.

imzz 20.maijs 2017 10:50
5 0 Atbildēt

Ko nozīmē "netraucē" ? Brauktuves sašaurināšana vienmēr palielina satiksmes negadījumu risku, jo samazina vietu manevram. Bez tam, tad, kad josla "negaidīti" beigsies, daži riteņbraucēji noteikti iznirs priekšā tiem, kuri brauks pa labo joslu. Bez tam visiem tiem autobraucējiem, kuri izbrauks no pagalmiem , stāvvietām un , šajā gadījumā no Palīdzības ielas, nāksies šķērsot šo joslu, palielinot satiksmes negadījumu iespējas.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti