Pagājušajā nedēļā, 24.maijā, Rīgā, Spīķeru koncertzālē norisinājās jaunās Mazda CX-5 Latvijas pirmizrāde! (+ foto)

 
Inchcape | 30.maijs 2017 13:51

Par godu šim pasākumam tika radīti mākslas darbi, no pasaulē pazīstamā viena vilciena portretu mākslinieka Salventius. Mākslinieks parasti atsakās piedalīties komerciālos projektos, taču iepazīstot Mazda dizaina tapšanas principus, Salventius ir radījis divus pilnīgi unikālus portretus.

Pēc gaismas zīmējumiem publikai tika atklāti divi jauni Mazda CX-5 modeļi unikālā sarkanā Red Soul Crystal un pelēkā Machine Grey krāsā. Vienaldzīgs nepalika neviens, jo auto dizains, apdares materiālu kvalitāte, mūsdienu tehnoloģijas un Mazda modeļus sportiskais gars var apmierināt daudzus prasīgus Latvijas pircējus.

Pirmizrādi vēroja arī tiešraidē TVNET un iAuto.lv portālu skatītāji.

Pirmās paaudzes Mazda CX-5 ienāca tirgū 2012.gadā. Kopš tā laika saražots vairāk nekā 1,5 miljoni vienību, ceturtdaļa no visiem pas¬aulē pārdotajiem Mazda automobiļiem ir CX-5. Jaunā CX-5 pamatā ir visas tās izcilās īpašības, kas pašreizējās paaudzes modeli padarījušas par pārdotāko Mazda automobili Eiropā.

Tas ir pirmais modelis, kurā tika iekļauts viss SKYACTIV tehnoloģiju klāsts, turklāt tagad ir pilnveidota tā Jinba-Ittai būtība, ņemot vērā autoražotāja uz cilvēku vērsto filozofiju, kura autovadītāju un automobili kā vienu veselumu tagad ļauj izjust arī pasažieriem. Tieši tāpēc ir vēl vairāk pilnveidota vējstikla displeja koncepcija, palielinot komfortu un ergonomiku visā automobilī, tostarp ar augstākās klases vējstikla displeju.

Komforts un drošība ir uzlabota ievērojami. Pilnīgi jaunās CX-5 funkcijas vidējā aprīkojuma līmenī ietver pilnu i-Activesense tehnoloģiju diapazonu, savukārt augstākā līmeņa aprīkojums papildināts ar Mazda Radar vadītu kruīza kontroli, kas tagad pati spēj darboties stop-and-go (satiksmes plūsmas) režīmā, kā arī jaunās 12-bloku neatkarīgās adaptīvās LED priekšējās gaismas, kas nodrošina neapžilbinošas tālās gaismas un iepriekš nebijušu redzamību tumsā. Elektriski vadāmās bagāžnieka durvis pieejamas pirmoreiz, bet aizmugurē sēdošie pasažieri var izbaudīt apsildāmu un izlaižamu krēslu ērtības, kā arī divas papildu USB pieslēgvietas.

Arī braukt tajā ir patīkami, jo sēdekļi nerada nogurumu, ir uzlabota salona izolācija, piekare un spēka pārvads, kā arī smaguma spēka vektorēšanas kontrole (GVC), kas padara vadību plūstošāku, vienlaikus uzlabojot drošību. Jaunajā CX-5 ir iekļautas arī visas jaunākās Mazda aktīvās drošības funkcijas. Ārpusē pazeminātā jumta līnija un minimālistiskais dizains rada spēcīgu, sportisku un vienlaikus izsmalcinātu iespaidu, ko, iespējams, vislabāk atspoguļo jauna augstākās klases virsbūves krāsa Soul Red Crystal, kas izceļas ar lielāku dziļumu un dārgakmenim līdzīgu caurspīdību.

Jaunā Mazda CX-5 aprīkojuma jaunums ir 2,5 litru dzinējs, kuram pieejama cilindru atslēgšana pie dzinēja nepilnās slodzes, kas ļaus vēl vairāk samazināt degvielas patēriņu, un uzlabot degvielas ekonomijas radītājus. Dīzeļa dzinēja dabīgā skaņa izklausās klusāka, un tas aprīkots ar skaņas frekvences kontroli, lai apslāpētu dīzeļdzinēja trokšņus un samazinātu dzinēja vibrāciju. Kopā ar vadāmības un inovācijām drošības uzlabojumu jomā, piemēram, G-Vectoring Control, tie reaģē precīzi un atbilstoši vadītāja nodomiem, nekavējoties radot pār¬liecību un apmierinātību, vienlaikus ļaujot izbaudīt Jinba-Ittai – auto kā vadītāja papildinājumu – katram, kurš atrodas salonā.

Ikkatrā saražotajā automobilī iemiesojot Mazda aizrautību ar braukšanu, ir pilnveidoti arī 2017. gada CX-3 un 2017. gada Mazda2 modeļi, kas jau pirms tam bija vieni no labākajiem savā klasē. GVC ir iekļauta standartaprīkojumā, turklāt abi modeļi ir pieejami ar paplašinātu i-ACTIVSENSE aktīvās drošības sistēmu klāstu, kas, cita starpā, izmanto jaunās kameras sistēmas priekšrocības. Mazda spērusi lielus soļus arī salona komforta un izsmalcinātības ziņā, uzlabojot dažnedažādus elementus no displejiem līdz pat stūrei un apdarei. CX-3 un Mazda2 godalgotais dizains nav mainījies.

Pieteikties veikt izmēģinājuma braucienus ar Mazda modeļiem var Mazda autocentrā, Rīgā, Skanstes ielā 4a., zvanot pa tālr.: 67303000, aizpildot pieteikumu mājas lapā: http://www.mazda.lv/sazinaties-ar-parstavi/kontakti/pieteikt-testa-braucienu.html

Foto: Publicitātes attēls

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti