"Audi Prologue Avant" visā krāšņumā (+ foto) - iAuto

"Audi Prologue Avant" visā krāšņumā (+ foto) 14

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 25.februāris 2015 11:53

"Audi" pārstājis slēpt Ženēvas izstādei gatavotā koncepta "Audi Prologue Avant" izskatu un publicējis četrvietīgā universāla attēlus internetā.

Foto: Publicitātes foto

Koncepts, ko vācu mediji dēvē par A9 priekšvēstnesi, ir 5,11 m garš, 1,97 m plats un 1,4 m augsts. Riteņu bāze – 3,04 m. Ja "Prologue Avant" salīdzina ar "Audi" pašlaik lielāko universālu, kas izgatavots uz "A6" bāzes, koncepts ir par 167 mm garāks, 96 mm platāks un 61 mm zemāks. Riteņu bāzes garums – 128 mm par labu konceptam.

Foto: Publicitātes foto

"Prologue Avant" komplektēts ar matricu lukturiem, trīsdimensionālajiem aizmugures lukturiem, 22 collu riteņu diskiem, kas ieauti 285/30 riepās un jaudīgām bremzēm, kuru sastāvā kompozītmateriālu diski ar 20 collu izmēru.

Foto: Publicitātes foto

Komplektā arī pneimatiskā piekare, bezvadu akumulatoru uzlādēšanas funkcija un aizmugurējo riteņu piestūrēšanas sistēma, kas līdz pat 5 grādu leņķim pagriež riteņus pretējā virzienā, ja automobilis pārvietojas nelielā ātrumā un tajā pašā virzienā, ja tas brauc ātri.

Foto: Publicitātes foto

Aizmugures pasažieru vajadzībām kalpo priekšējo sēdekļu atzveltnēs iemontēti skārienjutīgi ekrāni un OLED displejs viduskonsolē. Skārienjutīgs ekrāns paredzēts arī priekšējam pasažieriem, tātad "A9/Prologue Avant" ar digitālo tehnoloģiju palīdzību savā starpā var komunicēt visi trīs pasažieri un arī vadītājs, „piespēlējot” viens otra monitoram karšu materiālu vai kādu citu noderīgu informāciju.

Foto: Publicitātes foto

Koncepta dzinējspēks ir dīzeļa/elektromotora tandēms ar kopējo jaudu 455 ZS, kas uz 100 km patērē vidēji 1,6 litrus degvielas. Degvielas patēriņa rādītājus ietekmē arī tas, ka 54 kilometrus "Prologue Avant" spēj nobraukt tikai ar elektrību. Ražotāja dati liecina, ka 100 km/h koncepts sasniedz 5,1 sekundē, bet maksimālais ātrums ir elektroniski ierobežots pie 250 km/h.

Foto: Publicitātes foto

Zināms, ka šāds hibrīddzinējs tiks izmantots topošajam jaunās paaudzes "Q7" modelim, tikai šajā gadījumā tas attīstīs 373 ZS jaudu un uz 100 km patērēs vidēji 1,6 litrus degvielas.

Foto: Publicitātes foto

 
14 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
IkdienasViesis 25.februāris 2015 13:02
4 4 Atbildēt

Pārāk jau nu pārāk kosmisks tas braucamais uztaisīts. Kas par daudz - tas par skādi.../vecs latviešu teiciens/

Juris 25.februāris 2015 15:09
3 11 Atbildēt

Kārtējais vācu bezpersoniskais dizains no audī!

Hera 25.februāris 2015 15:13
2 10 Atbildēt

Kaut kas briesmīgs un tizls!

Priekšas reste kā noņemta no Ford, rati divreiz par lielu, tas jau ir pārspīlēti.

Pārējais nekas pārsteidzošs, kā jau Audi,kurš nu jau 10 gadus viens no otra ne ar ko neatšķiras.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Plānotās izmaiņas vinješu likmēs attiecas tikai uz kravas automašīnām 3

Plānotie grozījumi Autoceļu lietošanas nodevas (ALN) likumā nosaka vinješu jeb likmju izmaiņas, kuru mērķis ir mazināt negatīvo ietekmi uz vidi un autoceļiem. Likmju paaugstināšana nodrošinās taisnīgāku līdzdalību infrastruktūras izmaksu segšanā – jo lielāka transportlīdzekļa radītā slodze uz autoceļiem, jo lielāks maksājums. Lasīt vairāk

 

Ford Bronco būs arī Eiropā, taču – ne tāds kā ASV 4

2027. gadā Eiropas tirgū Ford modeļu piedāvājumu varētu papildināt jauns SUV ar nosaukumu Bronco, kas no tādā pat vārdā nosauktā aizokeāna radinieka diezgan būtiski atšķirsies. Lasīt vairāk

 

Jaguar jaunais tēls – galveno dizaineri palūdz aiziet (+ FOTO) 11

Pirms dažām dienām no amata atkāpās JLR izpilddirektors Adrians Mardels, un nu tiek ziņots, ka uzņēmums atlaidis arī ilggadējo dizaina komandas vadītāju Džeriju Makgovernu. Lasīt vairāk

 

iAuto.lv rīta pārdomas par satiksmes organizēšanu Rīgā, braucot kopā ar prezidentu uz darbu! 1.daļa (+ VIDEO) 19

Pārdomas par satiksmes organizēšanu Rīgā – no jaunā Depo krustojuma līdz Kalnciema ielai. Rīta brauciens kopā ar Latvijas Valsts prezidentu izgaismo tipiskās problēmas: sastrēgumi, luksofori un joslas? Skaties un dalies ar savām domām! Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti