Jaunais Land Rover Discovery ieradies Latvijā; būs skatāms arī Auto izstādē 2017 (+ foto)

 

Foto: Publicitātes attēls

Inchcape | 5.aprīlis 2017 7:57

Jaunākās paaudzes Land Rover Discovery ir ieradies Latvijā. To ir iespējams aplūkot Land Rover salonā, kā arī tas būs izstādīts Auto 2017 izstādē Ķīpsalā, kas norisināsies no 7. līdz 9. aprīlim.

Jaguar Land Rover stendā būs apskatāmi arī jaunākie Jaguar sedani XE un XF, kā arī pirmais Jaguar apvidus auto F-PACE. No Land Rover zīmola, bez jau pieminētā Discovery, vēl būs apskatāmi Land Rover Discovery Sport un Range Rover Evoque. Aicinām apmeklēt Jaguar Land Rover stendu Auto 2017 izstādes laikā, uzzināt par īpašajiem piedāvājumiem kā arī saņemt vēlamo informāciju un pieteikties testa braucieniem.

Jaunais Land Rover Discovery
Jaunais Discovery iemieso Land Rover bezceļu spējas apvienojumā ar britu iekārojamību un neapturamu piedzīvojumu kāri. Tas ir autentisks trīs sēdekļu rindu septiņu sēdvietu apvidus auto ar nepārspējamām iespējām un pielāgojamību.

Atjautīgi risinājumi ikdienas funkciju paveikšanai ir Discovery pamatā jau 27 gadus. Jaunais Discovery iezīmē pāreju no zobratiem uz ciparu kodiem ar vairāk nekā 1,2 miljoniem klientu, kas pavada mūs automobiļu ražošanas piedzīvojumā.

Piektās paaudzes modelis ieguvis Land Rover spēcīgo, drošo un pilnizmēra apvidus auto arhitektūru, braukšanas komfortu un nepārspējamo pielāgojamību.

Jaunais Discovery ir ienācis digitālajā laikmetā. Atjautīgas tehnoloģijas pasargā jūsu ģimeni, nodrošina savienojamības iespējas, un sniedz pārliecību uz jebkāda ceļa seguma, jebkādā apvidū un visos laika apstākļos, rūpējoties par to, lai jūs sasniegtu savu galamērķi.

Revolucionārs dizains
Jaunā Discovery pirmssākumi meklējami Discovery Vision koncepcijā, kas noteiks nākotnes Discovery modeļu ģimenes attīstības virzienu un tika atrādīta Ņujorkas Auto izstādē 2014. gadā – tā iezīmē radikālu Land Rover koncepcijas maiņu, lai kļūtu par funkcionālāko apvidus auto. Revolucionārais dizains piešķir Discovery dinamisku ārieni un elegantas virsmas, kā arī precīzi veidotas detaļas, kas piesaista klientu emocionālā līmenī.

Labi pazīstamās dizaina iezīmes ietver izcelto jumta līniju kas raksturo katru no četrām iepriekšējām Discovery paaudzēm un nodrošina elegantu risinājumu praktiskām vajadzībām. Paaugstinātais profils optimizē vietu trešajā pasažieru rindā sēdošo galvām. Tas arī nodrošina Discovery izslavēto “stadiona” sēdvietu konfigurāciju, kas nozīmē, ka katra nākamā sēdekļu rinda ir izvietota augstāk nekā priekšā esošā, ļaujot katrā no sēdvietām justies kā “labākajā krēslā mājās”.

Land Rover dizains un inženiertehniskie risinājumi nodrošina to, ka jaunais Discovery spēj uzņemt septiņus pieaugušos un tas ir mazāk nekā piecus metrus gara (4 970mm). Izmēru ziņā tuvākie konkurenti spēj nodrošināt 5+2 sēdvietas, savukārt jaunais Discovery ir radīts tā, lai praktiski visiem pieaugušajiem būtu ērti izmantot arī trešās rindas sēdekļus, kas nozīmē ārkārtīgi funkcionālu interjeru. Abas trešās rindas sēdvietas aprīkotas ar ISOFIX stiprinājumiem (kopā pieci), lai ģimenēm būtu iespēja novietot bērnu sēdekļus visatbilstošākajās vietās, lai arī kurp tās dotos.

Papildaprīkojumā pieejamā dinamiskā dizaina pakete piešķir jaunajam Discovery vēl lielāku funkcionalitāti, ārkārtīgi spēcīgu ārieni gan eksterjerā, gan salonā ar tādām detaļām kā, kontrastējošu jumtu, atlētiskiem priekšējiem un aizmugurējiem bamperiem, luksus ādas apdari un sporta stūri un pedāļiem.

Komforts un veiktspēja
Jaunais Discovery saglabā izslavētās Land Rover bezceļu spējas, pateicoties lieliskajai ģeometrijai un progresīvajām tehnoloģijām, turklāt apvienotas ar uzlabotām iespējām ikdienas lietošanā.
Automobiļa klīrenss ir 283mm (līdz 43mm), bet maksimālais iegrimes dziļums ir 900mm (palielinājums par 200mm), kas Discovery ierindo atsevišķā klasē, nodrošinot nepārspējamu pašpārliecību bezceļa apstākļos arī applūdušā apvidū.

Plašais bezceļu braukšanas tehnoloģiju klāsts nodrošina jaunā Discovery nepārspējamo spēju pārvietoties pa jebkādu segumu, turklāt šādas priekšrocības ļaujot baudīt pat nepieredzējušiem vadītājiem. Land Rover vairāku režīmu Terrain Response 2 sistēma optimizē dažādus iestatījumus, sākot no akseleratora jutības līdz pārnesumu maiņas īpašībām, lai pielāgotos braukšanas apstākļiem, vienkārši pagriežot apaļo slēdzi – turklāt iespējams pat izvēlēties automātiskos iestatījumus tiem vadītājiem, kuri nav pārliecināti par labāko izvēli.

Īpaši izaicinošā apvidū, All-Terrain Progress Control (ATPC) sistēma var tikt ieprogrammēta tā, lai tā autonomi uztur piemērotu rāpšanās ātrumu, ko izvēlējiet vadītājs. Atjautīgā tehnoloģija ļauj vadītājam koncentrēties tikai uz stūrēšanu, apbraucot šķēršļus, bez nepieciešamības novērsties uz akseleratora vai bremžu pedāļa izmantošanu, kā arī to iespējams izmantot no nekustīga stāvokļa, uzsākot braukt pa slidenu virsmu.

Veiktspēja uz ceļa ir uzlabota, pateicoties Land Rover pierādītajai vieglajai un izturīgajai alumīnija monokoka arhitektūrai, kas palīdzējusi ietaupīt 480 kg svara, salīdzinot ar tērauda kāpņu veida rāmi. Land Rover progresīvā integrēto savienojumu aizmugurējā piekare nodrošina pārsteidzošas vadāmības īpašības, nepasliktinot satriecošo braukšanas komfortu, kas ir bijis veiksmīgās Discovery modeļu saimes visu paaudžu pamatā.

Land Rover plaši pazīstamā augstā sēdpozīcija ļauj klientiem izbaudīt jaunā Discovery uzlaboto spēju robežas pilnīgā pārliecībā neatkarīgi no ceļa vai laika apstākļiem, nodrošinot izcilu redzamību vienmēr.

Šī pārliecība stiepjas arī piekabes vilktspējā, kas ir bijusi katras Discovery paaudzes stiprā puse, jo jau pie pirmās paaudzes atklāšanas 1989. gadā automobilis spēja pavilkt vilcienu. Ar maksimālo vilktspēju 3 500kg (3 720kg ASV), kas ir labākais rādītājs savā klasē, Land Rover ir spējis izveidot atjautīgu tehnoloģiju, kas nodrošina vēl pieejamāku Discovery vilktspēju kā jebkad.

Progresīvais piekabes vilkšanas asistents ir atjautīgs risinājums, kas ļauj vadītājam viegli veikt potenciāli sarežģītus manevrus atpakaļgaitā ar piekabi, treileri vai zirgu piekabi.

Pat nepieredzējuši vadītāji varēs atrast stāvvietu, izmantojot šo atjautīgo sistēmu, kas parūpēsies par mānīgo stūrēšanu pretējā virzienā, kas nepieciešama piekabes novietošanai pareizajā pozīcijā, braucot atpakaļgaitā. Vadītājs var vienkārši novietot piekabi izvēlētajā vietā, izmantojot apaļo slēdzi, izvēloties Terrain Response 2 sistēmā nepieciešamo iestatījumu. Lai padarītu šo procesu vēl vienkāršāku, atpakaļskata kameras attēlā priekšējā skārienjutīgajā displejā tiek parādītas virziena līnijas, kas pilnībā novērsīs uztraukumu citādāk tik sarežģītā uzdevuma veikšanas laikā.

Risinājumi visām mūsdienu ģimenes paaudzēm
Jaunais Discovery ir pirmais pasaulē automobilis ar inteliģento sēdekļu nolaišanas tehnoloģiju, kas ļauj pielāgot otrās un trešās rindas sēdekļus ar minimālu piepūli, izmantojot automobiļa aizmugurē, centrālajā skārienjutīgajā ekrānā izvietoto vadību vai pat ar viedtālruņa palīdzību, kas ir daļa no InControl Touch Pro pakalpojuma.
Inovatīvā funkcija ļauj automobiļa īpašniekiem pielāgot sēdekļus, pat atrodoties veikalā, stāvot rindā, lai samaksātu par kādu lielu iegādātu priekšmetu, tādējādi pārliecinoties, ka to būs iespējams ievietot automobilī.
Visās trīs rindās sēdekļi ir pieejami ar apsildi – savukārt pirmajā un otrajā ar apsildi un ventilāciju – bet vadītāja un priekšējā pasažiera sēdeklim ir pieejama arī masāžas funkcija, kas nodrošinās optimālu komfortu garos pārbraucienos.

Lai pilnībā izbaudītu jaunā Discovery ietilpīgo interjeru, tas aprīkots ar vēl kādu pārdomātu Land Rover inovāciju. Auto Access Height tehnoloģija samazina automobiļa klīrensu par 40mm, pasažieriem gatavojoties izkāp.

Līdzās plašajām un funkcionālajām sēdvietu iespējām, vēl viena jaunā Discovery nepārspējamās pielāgojamības detaļa ir Jaguar Land Rover InControl Touch Pro informācijas un izklaides sistēma. Intuitīvajā tehnoloģijā iekļauts liels 10 collu skārienjutīgais ekrāns, kas izvietots viduskonsoles augšdaļā, kas ļāvis Land Rover dizaineriem samazināt pogu skaitu viduskonsolē par trešdaļu, nodrošinot klasisku un tīru izskatu.

Svaigā grafika un viegli saprotamās izvēlnes apvieno sevī jaunākās navigācijas un izklaides tehnoloģijas, ieskaitot navigāciju līdz norādītajam galamērķim, kas spēj dalīties ar norādēm arī ar savienoto viedtālruni, kas var palīdzēt klientiem nonākt galamērķī arī pēc izkāpšanas no automobiļa. Nemanāma savienojamība ar iOS un Android operētājsistēmām papildināta ar 14 skaļruņu Meridian digitālo skaņas sistēmu ar papildu zemo frekvenču skaļruni un 3G WiFi, lai nodrošinātu nepārspējamu skaņas baudīšanas pieredzi, gan straumējot mūziku tiešsaistē, gan atskaņojot to pa tiešo no savienotas ierīces.

Vēl viena tehnoloģija aktīvām ģimenēm ir Land Rover progresīvā Activity Key aproce, kas ļauj klientiem sportot un nodarboties ar aktīviem hobijiem, nenēsājot līdzi ierasto aizdedzes atslēgu. Pieskaroties ar ūdens izturīgo Activity Key pie ‘D’ burta uz Discovery emblēmas uz automobiļa bagāžas nodalījuma vāka, tiek automātiski aizslēgts automobilis un deaktivizēta parastā atslēga, ko droši var atstāt arī automobiļa salonā. Tagad klienti var droši doties skriet, peldēt, braukt ar divriteni, neuztraucoties par sava automobiļa drošību.

Efektivitāte bez piepūles
Jauno Discovery darbina Jaguar Land Rover efektīvo četru un sešu cilindru benzīna un dīzeļdzinēju klāsts, kas apvienoti ar vienmērīgo un atsaucīgo ZF astoņu pārnesumu automātisko transmisiju. Klāstā pieejami:
• Godalgotais, jaunais 180ZS 2,0 litru Ingenium četru cilindru Td4 dīzeļdzinējs, kas ir ekonomiskākais visā klāstā un nodrošina 5,0l/100km degvielas patēriņu ar CO2 izmešu rādītāju sākot ar 159g/km* – kas ir par 22 procentiem mazāk nekā ekvivalentam modelim iepriekšējā paaudzē.
• Jaudīgākais divu turbīnu Sd4 Ingenium četru cilindru dīzeļdzinējs ar 240ZS jaudu un iespaidīgu 500Nm griezes momentu un degvielas patēriņu 5,3l/100km, un CO2 izmešu rādītāju sākot ar 165g/km.
• Sešu cilindru dīzeļdzinēji sākas ar 258ZS Td6 ar 600Nm griezes momentu īpaši lielai jaudai, vilktspējai un efektivitātei.
• Klientiem, kuri labāk vēlas benzīna dzinēju, Land Rover klāstā pieejams progresīvais 340ZS 3,0 litru V6 benzīna dzinējs ar kompresoru Si6, kas attīsta 450Nm griezes momentu, nepiespiesti demonstrējot savu veiktspēju un iespējas.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 5

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 27

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti