Tīmeklī nonāk G-klases "Mercedes" jaunās paaudzes modeļa attēli (+ FOTO) 8

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 3.janvāris 2018 11:50

Mercedes-Fans interneta vietnē ievietoti pirmie attēli, kuros "Mercedes" G-klases jaunās paaudzes modelis pirmoreiz redzams bez maskējošā ietērpa. Tikmēr daži jaunā modeļa attēli publicēti arī "Instagram"

Vācu mediji raksta, ka automobiļa dizains pārāk daudz nemainīsies un jaunā G-klase saglabās jau gadu desmitiem zināmo kantaino formu, smalkākas nianses iegūstot vien galvenajās detaļās, piemēram, lukturu un radiatora režģa noformējumā. Izmaiņu salonā būs krietni vairāk – izmēros tas pieaudzis gandrīz visās dimensijās, piedāvājot vairāk vietas ne tikai aizmugurē un priekšā sēdošo kājām (attiecīgi 150 un 38 mm), bet arī to elkoņiem (56 un 68 mm) un pleciem (27 un 38 mm).

Jau sērijveidā būs iebūvēti sēdekļi ar apsildes un atmiņas funkciju, S-klasei līdzīga multifunkciju stūre, centrālajā tunelī iemontēta grozāmā režīmu izvēles poga ar skārienjutīgu virsmu, parādījušās jaunas sīklietu novietnes dažādās vietās salonā. Bāzes versijai būs analogais mērinstrumentu panelis, bet par piemaksu varēs iegūt S-klases digitālos 12,3 collu ekrānus, kas apvienoti zem viena stikla.

Vēl pieejams komforta apgaismojums 64 variantos, Burmester-Surround-Soundsystem ar 16 skaļruņiem, Aktiv-Multikontursitz-Paket ar sēdekļu atmiņas, masāžas, apsildes un klimata funkcijām, dažādas komforta un apdares versijas utt.

Rāmja konstrukcija paliks, taču priekšai tagad izveidota neatkarīgā piekare ar trīs režīmu regulāciju. Paliks arī trīs diferenciāļi ar bloķētājiem, bet uz asfalta vadītājam palīdzēs jaunieviestā pusautomātiskā autonomās braukšanas sistēma un vesela buķete palīgsistēmu un elektronisko asistentu.

Jaunā modeļa klīrenss ir 241 mm (+6 mm) un tas spēs pārvarēt līdz pat 70 cm dziļus ūdens šķēršļus (+ 10 cm). 

Motoru izvēlē sešu un astoņu cilindru agregāti no modernizētās S-klases, plug-in hibrīds ar 450 Zs jaudu, kā arī abi īpaši jaudīgie AMG varianti: V8 ar 612 un V12 ar 630 Zs. Automobilim sagatavota jauna deviņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba ar pazeminošajiem pārnesumiem, kā arī īpašs bezceļu režīms "G-mode", kas automātiski aktivizējas, bloķējoties visiem trim diferenciāļiem. Šajā gadījumā kustību pārrauga īpašs algoritms, kas regulē stūres, akseleratora un piekares darbību, palīdzot vadītājam vissmagākajos braukšanas apstākļos.

Kas attiecas uz cenu, tad vācu Autobild.de domā, ka jaunās G-klases bāzes modelis maksās vismaz 90 000 eiro. 

 

 

Foto: Ekrānšāviņš no Mercedes-Fans.de

Foto: Ekrānšāviņš no Instagram.com

 
8 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
DALJNOBOJS 4.janvāris 2018 15:26
13 2 Atbildēt

komplektācijā priekš Krievijas bāzes komplektācijā nāks līdzi Adidas sporta-tērps un stroķis.

felix65 4.janvāris 2018 17:59
4 0 Atbildēt

Vācu ņiva.

vaņa 4.janvāris 2018 15:28
3 0 Atbildēt

sēdekļi no vaļa peņa ādas būs?

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 22

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 35

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 17

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti