iAuto lietotāji testē: Jaunās paaudzes Opel Insignia ar 4x4 (+ foto) 23

 

Opel Insignia

VWfans speciāli iAuto.lv | 4.septembris 2017 14:39

Paldies portālam iAuto.lv par lielisko iespēju izbraukt ar jauno Opel Insignia Grand Sport 4x4 un OPC line! Nobraucu 135 km pa dažādas kvalitātes asfalta ceļiem Latvijā.

Opel Insignia Grand Sport ir liels hečbeks, taču nesaprotu, kāpēc cenu lapā Opel norāda, ka tas esot 5 durvju sedans. Manuprāt, ja bagāžnieka vāks veras vaļā kopā ar aizmugurējo logu, tad tam jāsaucas par hečbeku. Opel Insignia Grand Sport tiek piedāvāts tikai ar turbomotoriem: benzīna motori ir trīs veidu (1,5 litru ar 140 zirgspēkiem, 1,5 litru ar 165 zirgspēkiem un 2,0 litru ar 260 zirgspēkiem), bet dīzeļmotori ir četru veidu (1,6 litru ar 110 vai 136 zirgspēkiem, 2,0 litru ar 170 vai 210 zirgspēkiem). Es braucu ar jaudīgāko benzīnnieku ar astoņpakāpju automātu un pilnpiedziņu.

Opel Insignia

Opel Insignia

Insignia hečbeka cenas ar vājāko benzīna motoru, mehānisko ātrumkārbu un pieejamāko komplektāciju sākas no 19360 EUR. Kopā ir četras komplektācijas: Insignia, Edition, Dynamic un Innovation. Pēdējās divas pēc cenas atšķiras minimāli, un arī aprīkojuma ziņā nav lielas atšķirības, tamdēļ, pētot papildaprīkojuma sarakstu, bija grūti saprast, ar kuras komplektācijas auto es īsti braucu. Varbūt arī kļūdīšos, bet, šķiet, ka izbaudītais auto bija Innovation komplektācijā, jo tam kā viena no papildaprīkojuma pozīcijām bija melni ādas sēdekļi, ko piedāvā vienīgi šai komplektācijai.

Opel Insignia

Tātad cik varētu maksāt šāds auto, ar kuru braucu? Insignia Grand Sport ar 2 litru 260 zirgspēku benzīna motoru Innovation komplektācijā maksā no 31258 EUR. Kas no papildaprīkojuma bija šinī konkrētajā auto? OPC Line interjera pakete - griestu apdare "Jet black", sporta tipa vieglmetāla pedāļi, OPC apsildāma stūre ar ādas apdari – maksā 605 EUR. OPC-Line eksterjera pakete - jumta spoileris aizmugurē, "OPC-Line" zīme uz durvīm, sportiski elementi priekšpusē, aizmugurē un uz sāniem – maksā 1225 EUR. Innovation pakete – signalizācija, induktīvās uzlādes stacija, vējstikla displejs, krāsains mērinstrumentu displejs (8 collas), atpakaļskata kamera, papildu trokšņu izolācija – maksā 1059 EUR. Navigation pakete - Bose Premium audio sistēma, "Intellilink" multimediju sistēma "RF900 Navi" ar 8 collu krāsainu skārienekrānu, radio, Bluetooth, USB, radio tālvadību no stūres, 4.2 collu krāsu displeju vadītājam, 7 premium skaļruņiem, antenu ar jumtā uzstādāmu haizivs spuras veida balstu – maksā 1109 EUR. "Local Driver II" pakete - ceļa zīmju atpazīšana, distances sensori priekšā un aizmugurē, priekšējās LED Matrix gaismas, tālo gaismu automātiska kontrole, 360° BirdsEye atpakaļskata kamera, adaptīvā kruīza kontrole, priekšējās sadursmes brīdinājums, automātiska bremzēšana, joslas maiņas brīdinājums – maksā 2420 EUR.

Opel Insignia OPC line

Vēl jāpiemaksā par sarkanu krāsu 202 EUR, priekšējiem miglas lukturiem 187 EUR, tonētiem aizmugurējiem logiem 197 EUR, melniem ādas sēdekļiem ar dažādām funkcijām 2067 EUR, 20 collu vieglmetāla diskiem 1271 EUR un Flex Ride adaptīvo šasiju ar trīs režīmiem (Standard, Sport un Tour) 938 EUR. Visas minētās lietas šinī Opelī bija. Cik tad sanāk cena? Tā sanāk 42538 EUR.

Par brauciena iespaidiem. Protams, jauda šim Opel ir milzīga, es pie tādas neesmu pieradis, un tamdēļ nevaru spriest, cik atbilstošs ir uzrāviens jaudas lielumam. Tehniskie dati vēsta, ka ieskrējiens no 0 līdz 100 km/h notiek 7,3 sekundēs, maksimālais ātrums ir 250 km/h. Liela jauda un automātiskā ātrumkārba palīdz, lai saspringtākās situācijās bez pūlēm ieskrietos, kad jāiekļaujas plūsmā pa ieskrējiena joslu vai izbraucot uz galvenā ceļa. Testētajam Opel Insignia bija trīs šasijas režīmi – Standard, Sport un Tour. No sākuma braucu standarta režīmā, un man stūre šķita nedaudz par vaļīgu. Gaita bija drusku ,,peldoša,, un, braucot pa sliktas kvalitātes šoseju starp Ķemeriem un Kalnciemu (starp Ventspils un Liepājas šosejām), mašīnu ceļa lielajos viļņos, manuprāt, par daudz šūpoja. Pārslēdzoties tajā posmā sporta režīmā, šūpošanās mitējās, stūre kļuva stingrāka, taču tad mašīnu diezgan drebināja. Tam varētu būt pie vainas milzīgie 20 collu diski, bet, kā saka – skaistums prasa upurus. Vēl viens trūkumiņš, ko, iespējams, izraisa lielās, platās 245/35-R20 riepas – paliels riepu troksnis. Tomēr to visu var labot, izvēloties mazākus diskus ar atbilstošām riepām, jo Insignijai pieejami arī 16, 17 vai 18 collu diski. Tātad uz sliktas kvalitātes asfalta man īsti nav laba ieteikuma, kādu šasijas režīmu izvēlēties – visiem ir trūkumi.

Opel Insignia

Savukārt uz teicamas kvalitātes asfalta man labāk patika sporta režīms – stūre tad bija patīkami stingra, atsaucīga. Kopumā, salīdzinot ar konkurentiem, jāteic, ka man labāk patika Audi-A4 2,0 TDI gaita un vadāmība, ar kuru apmēram stundu braucu 2015.gada decembrī. Salīdzinot šajā ziņā Opel Insignia ir labs, bet Audi-A4 izcils.

Sēdpozīcija pie stūres bija ideāla, kā tas ir ierasts lielākajā daļā jauno auto modeļu, jo stūre regulējas gan dziļumā, gan uz augšu/leju (mehāniski), bet sēdeklis un atzveltne regulējas dažādos virzienos ar elektropiedziņu. Nosēdos maksimāli zemu tuvāk grīdai, stūri pievilku sev klāt un jutos ļoti ērti. Plašuma sajūtu pastiprina platais centrālais tunelis. Neliels trūkums – pārāk resna ir statne starp vējstiklu un sānu stiklu: pagriezienos nākas pastiepties, vairāk pagrozīt galvu, jo citādi nav pārliecības, ka viss vajadzīgais tiek pamanīts. Man personīgi nepatika tumšie salona griesti, bet var, protams, tādus neizvēlēties. Aizmugures pasažieriem vietas ir daudz, lai gan ne tik daudz kā konkurentā Škoda-Superb.

Opel Insignia dzinējs

Benzīna ekonomija. Pēc tehniskajiem datiem Opel Insignia Grand Sport ar 260 zirgspēku turbomotoru, būdama ar 1649 kg pašmasu, ārpus pilsētas tērē 7,0 litrus uz 100 km, pilsētā 11,5 litrus uz 100 km, bet vidēji 8,6 litrus uz 100 km. Ņemot vērā to, ka šos rādītājus dzīvē ir grūti sasniegt, reālā lietošanā vidējais benzīna patēriņš varētu būt 9-10 litru uz 100 km robežās. Konkrētajam testa auto bija nobraukums nepilni 4 tūkst.km, un borta kompjūters rādīja visu laiku vidējo benzīna patēriņu 10,6 litri uz 100 km.

Opel Insignia

Konkrētajai Opel Insignia Grand Sport bija ļoti daudz ekstru, kā jau uzskaitīts iepriekš. Es uz daudzām no tām skatos samērā skeptiski. Esmu konservatīvs, un uzticību neizraisa pārmērīga elektronisko palīgu lietošana. Piemēram, attiecībā uz kruīzkontroli, manuprāt, pietiek ar parasto kruīzkontroli, adaptīvo nevajag. Joslā noturēšanas sistēma mani nedaudz satrauc, kopumā man patīk vairāk pašam kontrolēt savu braukšanu. Navigācija gan, protams, ir izcila lieta. Tā man Opelī patika, tomēr pārspīlējums šķita nākamā pagrieziena norādījumu dublēšana vēl divās vietās: priekšā instrumentu paneļa centrā un projekcijā uz vējstikla.

Opel Insignia Foto: iAuto.lv

Vai es pirktu konkrēto Opel Insignia 2,0 Turbo, ja mans budžets būtu 45 tūkst.EUR? Nē, labāk izvēlētos Audi-A4 universālu ar vājāku motoru un mazāk ekstrām, toties baudāmāku vadāmību.

Opel Insignia tests, atsauksmes un iespaidi 2017

Opel Insignia

Opel Insignia

 
23 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 4.septembris 2017 16:29
10 1 Atbildēt

Kāpēc par tiem diviem sūdiem maksāt tik daudz? Var nopirkt par 3000 eiro. Tāpat izskatās vienādi, kāpēc pārmaksāt?

gunbox 4.septembris 2017 15:20
7 0 Atbildēt

Insignija vismaz tagad izskatās pēc auto un ir tīri glīts. Vienīgais smieklus izraisa 20" diski. Vajdzēja pilnos, nevis ar tādiem caurumiem. Uz to fona bremžu diski izskatās šausmīgi. Kā vienmēr, ja viens dizaineris ir pacenties, tad konstruktoram ir pilnīgi piekāst kā izskatīsies uz kopējā fonā. Lielākā laža Insignijai ir nozagtie sprārni no СССР Аэрофлот logo. Un Opel zīmīti vajadzēja pārcelt virs restes.

iAuto 4.septembris 2017 20:15
5 0 Atbildēt

Drīz būs arī mūsu - portāla iAuto.lv raksts!

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti