Transports ir viens no lielākajiem vides piesārņotājiem. Dalīsim to piesārņojumu co2(ogļskābā gāze) un visādas sīkas C daļinas un NOXi (slāpekļa oksīdi). Diskusijā startējam no aksiomas, ka par daudz co2 ir slikti bez visādām tur vulkānu piesārņojuma un Saules aktivitātes teorijām. Ja apspriežam, cik vidi piesārņo eko auto pilnais ražošanas un braukšanas cikl, tad, ja var, ar zināmiem, pierādītiem , ar ķīmiskiem vienādojumiem pamatotiem akumulatoru ražošanas datiem. Ja apspriežam piesārņojuma pārvietošanas konceptu (ārpus pilsētas vai trešās pasaules valstīs kaut ko saražo un piesārņo, lai var tīri, tīriņi ekoloģiski barukt pa pilsētu), tad obligāti rēķinām, cik viegli tomēr to piesārņojumu savākt stacionārai rūpnieciskai iekārtai un cik - braucošam auto. Ja par esošām tehnologijām, tad cik mazāk piesārņo ar gāzi darbināmi auto un cik - ja dīzelim arī uzlikta gāze kā papildus degviela - cik var, ar skaitļiem. Ja apspriežam satiksmes organizāciju vispār, tad, pēc iespējas visus aspektus - no tā, ka dzelzceļa stacijā pieejams autobusu kustības saraksts labākai plānošanai līdz tam, kas jādara, lai lauku braucējs izvēlētos sabtransu - no atlaidēm līdz lētai nomai un saskaņotiem sabtransa grafikiem. Kas vajadzīgs, lai 20-50km attālumā dzīvojošie pilsētas darbinieki brauktu ar elektroauto vai sabtransu.
Tātad - co2, NOXi un C daļiņas slikti, sabtranss labi, piesārņojuma pārvietošana slikti un ko tur var darīt.
darklight rakstīja: Atceros, ka Meganei, lai nomainītu tuvās gaismas lampiņu, mašīna bija jāceļ uz domkrata, jāņem nost ritenis, jāņem nost arkas plastmasa... Un tomēr man tās 80 stundas Zojas radiatoram liekas neticami - tur tak reāli visu mašīnu var sastāvdaļās izjaukt un salikt atpakaļ. Nav kāds viģiks pieejams?
Nu manam vācijas ražojumam ir tieši tas pats. Plus vēl, ja dzinējam kaut kas nopietnāks remontējams, tad jāceļ ārā. Šobrīd jau franči ražo auto, kas nav baigi sliktāki par citiem.
NU jau ir diezgan daudziem auto, arī vāciešiem, ka pie noteikta tipa motora remonta, darba stundu ziņā ātrāk ir izcelt dzinēju, nekā mocīties motortelpā. Škiet ka lielākoties amerikāņi uzskatīja, ja ir jāmaina/jālabo 3 lietas ( a la zobsiksna vai ūdenssūknis, jebkas motora galvā, un jebkas motora karterī ... tad izcelt motoru ir lētāk ...) Jo nu vāciešiem nu jau bieži ir tā ka visu augšpuses loriņu noņemšana lai tiktu pie kaut kā pret motora "viduslīniju" ir vairāku stundu darbs ...
P.S. bet nu recepte nav universāla, ir dzinēji, kuru izcelšanai jāpavada turpat diena, lai visus loriņus atvienotu, kondiķi atsūknētu ...
Par to, ka dzinējs jāceļ arā pie dažādiem remontiem, es baigi nebrīnos. Man konkrēti interesē tā lampiņu padarīšana - kuram vācu auto nevar nomainīt lampiņu?
Neredzu baigo problēmu tur, ka jāceļ ārā motors ķēdes maiņai, jo normāliem dzinējiem tā ķēde ir jāmaina varbūt pāris reižu visā tā mūžā. Par modernajiem VAG mēsliem un ķēdēm no biezpiena te nerunāsim.
Pekina, 29. aprīlis (Reuters) — Tesla ir novērsusi dažus galvenos regulējošos šķēršļus, kas tai jau ilgu laiku ir kavējuši tās autopilota programmatūras izplatīšanu Ķīnā, paverot ceļu uz labvēlīgu rezultātu no Elona Maska negaidītās vizītes ASV autoražotāja otrajā lielākajā tirgū. .
Tesla izpilddirektors Musks svētdien ieradās Ķīnas galvaspilsētā, kur viņam bija paredzēts apspriest Full Self-Driving (FSD) programmatūras ieviešanu un atļauju pārsūtīt braukšanas datus uz ārzemēm, liecina kāda persona, kas par šo lietu zina.
Miljardiera zibenīgā vizīte, kuras laikā viņš tikās ar Ķīnas premjerministru Li Cjanu, notika nedaudz vairāk nekā nedēļu pēc tam, kad viņš atteicās no plānotā ceļojuma uz Indiju, lai tiktos ar premjerministru Narendru Modi, atsaucoties uz "ļoti smagajām Teslas saistībām".
Pirmdien divi atsevišķi avoti pastāstīja Reuters, ka Tesla ir panākusi vienošanos ar Baidu par Ķīnas tehnoloģiju giganta kartēšanas licences izmantošanu datu vākšanai uz Ķīnas koplietošanas ceļiem, ko viņi raksturoja kā galveno soli FSD ieviešanai valstī.
Pekina, 29. aprīlis (Reuters) — Tesla ir novērsusi dažus galvenos regulējošos šķēršļus, kas tai jau ilgu laiku ir kavējuši tās autopilota programmatūras izplatīšanu Ķīnā, paverot ceļu uz labvēlīgu rezultātu no Elona Maska negaidītās vizītes ASV autoražotāja otrajā lielākajā tirgū. .
Tesla izpilddirektors Musks svētdien ieradās Ķīnas galvaspilsētā, kur viņam bija paredzēts apspriest Full Self-Driving (FSD) programmatūras ieviešanu un atļauju pārsūtīt braukšanas datus uz ārzemēm, liecina kāda persona, kas par šo lietu zina.
Miljardiera zibenīgā vizīte, kuras laikā viņš tikās ar Ķīnas premjerministru Li Cjanu, notika nedaudz vairāk nekā nedēļu pēc tam, kad viņš atteicās no plānotā ceļojuma uz Indiju, lai tiktos ar premjerministru Narendru Modi, atsaucoties uz "ļoti smagajām Teslas saistībām".
Pirmdien divi atsevišķi avoti pastāstīja Reuters, ka Tesla ir panākusi vienošanos ar Baidu par Ķīnas tehnoloģiju giganta kartēšanas licences izmantošanu datu vākšanai uz Ķīnas koplietošanas ceļiem, ko viņi raksturoja kā galveno soli FSD ieviešanai valstī.
Tad jau CCP oficiozi būs Musko kārtīgi paņēmuši pie bumbām. "Vai nu strādā mums vai tavs bizness vairs nebūs tavs."
Pa to laiku Latvijā bija klimatam veltīts pasākums. Vai Latvija kā valsts vispār prezentēja kādus projektus Mēs te mūs specifiskajā vides un ģeogrāfijas noteiktajā spēles laukumā prioretizējam šo, vēl šo un vēl šos 5 pamatprincipus!
Bija kaut kas tāds? Vai arī visu pienesīs klāt, ko būs sarēķinājuši citur, ne Latvijā!
Ņemot vērā mūsu mikroskopiskās iespējas ietekmēt klimatu, es ieteiktu vairāk reliģiskus pasākumus par tēmu. Izveidot baznīcu vai lūgšanu vietu svētajam klimatam, kā arī konkursa kārtībā ievēlēt mūsu pašu "Grētu" t.i. svēto jaunavu "mis Klimats".
Formāli taču ir atzīti projekti, kas katrā valstī būtu veicami kā lokāli piemēroti. Ja tādus neizstrādās paši, tad tos atnesīs un prezentēs un ieviesīs citi.
Tak es jau par to pašu. Mūsu 0.02% CO2 klimatu neietekmē pieminēšanas vērtos apjomos. Govju pirdieni arī būs niecīgā apjomā. Tātad, jebkādu projektu jēga pie mums būs tīri ideoloģiska, apm, kā kādreiz komjauniešu sienas avīzei.
Bet Latvijas iedzīvotāju ir tikpat, cik pirms 100 gadiem. Mums vajag radīt nācijas nevairošanās balvu kā paraugnācijai šajā sakarā, izreklamēt to ES un piešķirt pašiem sev. Globāli gvelšana par klimatu ir tieši uzkrītoša liekulība, jo visi runā par tikai patēriņu ( consumption ), bet baidās aizrādīt 3.Pasaules valstīm, lai tak beidz vairoties kā traki truši vai baktērijas siltā buljonā. Bet ietekme uz klimatu ir patēriņš * cilvēku skaits.
Protams, ka ir atzīti projekti, kas katrā valstī būtu veicami kā lokāli piemēroti. Vienotība ar Kariņu priekšgalā un tai pakļautajiem drošības dienestiem rūpīgi pieskata, lai tie būtu pēc iespējas ienesīgāki pareizajām personām un netiktu konkurences apdraudēti. Un Zīle un Dombrovskis centīgi darbojas, lai šāda politika pēc iespējas tiktu ieviesta arī valstīs, kas nav tik pilnīgā savējo kontrolē.
Projekti var būt arī tādi, kas pēc būtības un no rajona ir reāli izdevīgi pilsoņiem un reāli novērš daļu fosilā patēriņa un piesārņojuma.
Viens no iespējamiem projektiem vispār ir par medijiem un psiholoģiju. Viens aktīvists izlasīja kaut kādu valdības un Saeimas dokumentu un pieņēma, ka aizliegs taču kurināt granulas. Un malku! Pilsoņi riktīgi sašutinājās un dalījās ar šo ziņu!
Visādiem medijiem un faktu čekeriem nelikās būtiski ātri šito stulbību noskaidrot un pateikt, ka nekā tāda nav!
Projekts ir par to, kāpēc nebija prioritāte ātri šito ...... noskaidrot un prime time 27 reizes dienā pateikt, ka tas ir izdomāts!
ZZZZ rakstīja: Lai būtu jāceļ ārā dzinējs, nevajag nekādu brīnuma W12/V10😍 Patreiz ir pietiekoši daudz aparātu parasto ar šādu ķēdes, z,siksnas izvietojumu 🙈
Ja ķēde atrodas motora aizmugures galā, tas vēl nenozīmē ka jāceļ laukā motors - bieži vien vieglāk ir izcelt kārbu.
Priecīga ziņa, īpaši tiem, bez elektrības vispār dzīvojašajiem, kur skaits diemžēl pieaug. Zini, kā var dabūt 100%? Atstājot vēl dažus miljardus bez elektrības
Tak negribas klausīties to klimata brēku kārtējo reizi. "Apturēt klimata izmaiņas" var tikpat labi kā apturēt zemes griešanos. Jo daudzus faktorus, piemēram, saules vai vulkānu aktivitāti ietekmēt nav cilvēka spēkos.
Kaut gan visādas COP u.c. klimata sapulces daudzu aprobežotu cilvēku prātos ir radījusi dīvaino domu, ka cilvēks tak var "klimatu apturēt", ja reiz "nopietni politiķi" un valdības par to spriež un plāno.
Bez tam nafta nav tikai degviela. Nafta ir arī galvenais avots daudzu ķīmiskās rūpniecības produktu ražošanai. Tajā skaitā tādu, kas nepieciešami "zaļajam kursam" uz zaļo komunismu. Par smērvielām neaizmirstiet. Esmu pārliecināts, ka, piemēram, vēja turbīnu berzei pakļautās daļas tomēr neeļļo ar cūku taukiem.
imzz rakstīja: Tak negribas klausīties to klimata brēku kārtējo reizi. "Apturēt klimata izmaiņas" var tikpat labi kā apturēt zemes griešanos. Jo daudzus faktorus, piemēram, saules vai vulkānu aktivitāti ietekmēt nav cilvēka spēkos.
Kaut gan visādas COP u.c. klimata sapulces daudzu aprobežotu cilvēku prātos ir radījusi dīvaino domu, ka cilvēks tak var "klimatu apturēt", ja reiz "nopietni politiķi" un valdības par to spriež un plāno.
Bez tam nafta nav tikai degviela. Nafta ir arī galvenais avots daudzu ķīmiskās rūpniecības produktu ražošanai. Tajā skaitā tādu, kas nepieciešami "zaļajam kursam" uz zaļo komunismu. Par smērvielām neaizmirstiet. Esmu pārliecināts, ka, piemēram, vēja turbīnu berzei pakļautās daļas tomēr neeļļo ar cūku taukiem.
vai tad kāds tev iesaka naftu nelietot vispār nekam?
Transports un īsta ekoloģija.
Transports ir viens no lielākajiem vides piesārņotājiem. Dalīsim to piesārņojumu co2(ogļskābā gāze) un visādas sīkas C daļinas un NOXi (slāpekļa oksīdi). Diskusijā startējam no aksiomas, ka par daudz co2 ir slikti bez visādām tur vulkānu piesārņojuma un Saules aktivitātes teorijām. Ja apspriežam, cik vidi piesārņo eko auto pilnais ražošanas un braukšanas cikl, tad, ja var, ar zināmiem, pierādītiem , ar ķīmiskiem vienādojumiem pamatotiem akumulatoru ražošanas datiem. Ja apspriežam piesārņojuma pārvietošanas konceptu (ārpus pilsētas vai trešās pasaules valstīs kaut ko saražo un piesārņo, lai var tīri, tīriņi ekoloģiski barukt pa pilsētu), tad obligāti rēķinām, cik viegli tomēr to piesārņojumu savākt stacionārai rūpnieciskai iekārtai un cik - braucošam auto. Ja par esošām tehnologijām, tad cik mazāk piesārņo ar gāzi darbināmi auto un cik - ja dīzelim arī uzlikta gāze kā papildus degviela - cik var, ar skaitļiem. Ja apspriežam satiksmes organizāciju vispār, tad, pēc iespējas visus aspektus - no tā, ka dzelzceļa stacijā pieejams autobusu kustības saraksts labākai plānošanai līdz tam, kas jādara, lai lauku braucējs izvēlētos sabtransu - no atlaidēm līdz lētai nomai un saskaņotiem sabtransa grafikiem. Kas vajadzīgs, lai 20-50km attālumā dzīvojošie pilsētas darbinieki brauktu ar elektroauto vai sabtransu.
Tātad - co2, NOXi un C daļiņas slikti, sabtranss labi, piesārņojuma pārvietošana slikti un ko tur var darīt.
iauto.lv/forums/topic/40611-co2-nodokla-likmes?pnr=2