Paplašina Fiat un Alfa Romeo servisa tīklu Latvijā - iAuto

Paplašina Fiat un Alfa Romeo servisa tīklu Latvijā 9

 
13.novembris 2006 9:56

Novembra sākumā Vincents grupa uzņēmums „Itaalia Auto”, kas ir itāļu automašīnu Fiat, Alfa Romeo importētājs Latvijā un Igaunijā, parakstīja līgumus par autorizēto servisu atvēršanu Daugavpilī un Liepājā.

„Līdz šim Latvijā autorizētie Fiat, Alfa Romeo servisi bija „Auto Italia”, kas atrodas Rīgā, G.Astras ielā 5 un „Modena Motors”, kas atrodas Rīgā, K.Ulmaņa gatvē 114/3. Pateicoties pieaugošajam pārdoto itāļu automašīnu skaitam Latvijā, ir radusies nepieciešamība nodrošināt ērti pieejamus un kvalitatīvus servisa pakalpojumus arī ārpus Rīgas. Parakstot līgumu par autorizēto servisu atvēršanu Daugavpilī un Liepājā, Fiat un Alfa Romeo īpašniekiem būs iespēja veikt automašīnu apkopi, garantijas remontu, iegādāties rezerves daļas arī Latgales un Kurzemes reģionos,” „Itaalia Auto” direktore Ingrid Pikver.

No novembra Daugavpilī autorizētais serviss ir SIA "AUTOKADA PLUSS", kas atrodas Varšavas ielā 23, tel. 54 31384 un Liepājā - SIA "3K AUTO", kas atrodas Loku ielā 4., tel. 34 81444.

„Katrs uzņēmums savā reģionā jau daudzus gadus sevi ir apliecinājis ar augstas kvalitātes darbu izpildi, veicot remontus dažādu marku automašīnām. Līdzšinējā darbība un rezultāti ļāva secināt, ka uzņēmumi atbilst noteiktajiem Fiat Auto S.p.A. standartiem un spēs profesionāli nodrošināt atbilstošu Fiat un Alfa Romeo automašīnu apkalpošanu,” Ingrid Pikver.

Tuvākajā laikā abos uzņēmumos būs iespēja saņemt arī pilnu informāciju par Fiat un Alfa Romeo automašīnām, iepazīties ar jaunākajiem modeļiem un to iegādes iespējām.
 
Visi komentāri
 
217775. viesis 13.novembris 2006 14:22
0 0 Atbildēt

Kamēr Fiata dīleri būs igauņi(arī Latvijā) viņi noteiks cenas, un ja pelna divi starpnieki, tad cenas būs nesalīdzināmi augstākas kā citu firmu analogiem.

217831. viesis 13.novembris 2006 18:19
0 0 Atbildēt

Visiem brandiem ir 2 starpnieki, gudriiti! Un liidziigi kaa visiem paareejiem, diileri ir vieteejie, bet importieri (vairumnieki) ir aarzemnieki:) Cenas, Fiatam, starp citu ir labaakas nekaa tieshajiem konkurentiem!

217860. viesis 13.novembris 2006 23:30
0 0 Atbildēt

217813- nu ******* tikai-kad es pirku busu un uzrīkoju konkursu, Citroen piedāvāja par 3 štukām lētāk un ar labāku komplektāciju(+radio,+signalizācija,+starpsiena,+2.8HDI ,+stiprinātās atsperes), bet Auto Italija pārdevējs, pēc garām pārrunām ar šefiem, padevās piebilstot, ka igauņi neļauj!

217862. viesis 13.novembris 2006 23:37
0 0 Atbildēt

217813 domāt 217831

217893. viesis 14.novembris 2006 9:32
0 0 Atbildēt

e-nazi: nu bet rezultaataa tu, nabags, tagad brauc ar Citroen!!!!! Tas izsaka visu.....

217936. viesis 14.novembris 2006 16:21
0 0 Atbildēt

217893- nezinu nabags vai nē, jo to jau sen pārdevu, bet tā saucamos Citroen un Peugeot busus ražo Torino - tobiš....., kā tad viņi var būt lētāki kā "pa tiešo no rūpnīcas", ja pie vainas nav Tavi mīlīši igauņi?

217938. viesis 14.novembris 2006 16:41
0 0 Atbildēt

Man pret Itāļu autobūvi nav nekādas pretenzijas , tā pat kā pret Frančiem. Liekas ka otrajiem kvalitāte gan ir augstāka, bet Itāļu dizains nani vienmēr ir fascinējis un ne pa velti, praktiski visi ražotāji agri vai vēlu kādā no Itāļu studijām pasūta dizainu.

Esmu totāls friču auto nīdējs, tāpēc, ja ne vien neadakvāti augstās cenas, sen jau brauktu ar kādu Alfu. Jā, un vēl ir divi mīnusi - grūti dabūt detaļas(Pārdaugavas pusē nav kur), pie tam tās ar nav nekādas lētās aiz mazā pieprasījuma, otrs- neviens brīvprātīgi negrib remontēt!

221414. viesis 20.decembris 2006 23:05
0 0 Atbildēt

jebite se

221756. viesis 28.decembris 2006 18:42
0 0 Atbildēt

cik es zinu igaunju Ital auto, kas ir izplatitajs uz latviju un igauniju ari pieder Vincentam

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 29

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Līdz 2027. gadam - Ķīnas Changan Eiropas tirgū ar elektroauto zīmoliem Avatr un Nevo 1

Ķīnas autoražotājs Changan nākamo divu gadu laikā plāno uzsākt savu elektroauto zīmolu Avatr un Nevo tirdzniecību Eiropā. Lasīt vairāk

 

Jau no rītdienas: Valsts policija uzsāk automatizētu lēmumu pieņemšanu par pārkāpumiem, kuri fiksēti ar tehniskajiem līdzekļiem 32

No rītdienas, 11. decembra, Valsts policija uzsāks automatizētu lēmumu pieņemšanu par pārkāpumiem, kuri fiksēti ar tehniskajiem līdzekļiem, neapturot transportlīdzekli, tādiem kā – pārvietojamie un stacionārie fotoradari, 360 grādu kameru sistēmas un vidējā ātruma kontroles radari. Lasīt vairāk

 

Great Wall Motor piedāvā Haval 6 5

Ķīnas autobūves uzņēmums Great Wall Motor papildina Eiropas tirgū pieejamo modeļu klāstu ar Haval H6. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti