Latvijas Gada auto 2019

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Konkursā "Latvijas Gada auto 2019" drīkst pieteikt tikai pašus jaunākos autoražotāju modeļus, kuru pirmreizējā reģistrācija CSDD ir pēc 1.oktobra 2017.gada. Dalībnieku automobiļus drīkst pieteikt līdz 8.novembrim 2018.

Šeit rakstām savus jautājumus par un ap šī gada konkursu.

Kā arī atsauksmes par pasākumiem, kurus organizē "Latvijas Gada auto", vai arī vajadzētu organizēt.

Ieteikumi, novērojumi utt

Vairāk par konkursu šeit >>> gadaauto.lv

 
iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Uz doto brīdi konkursā ir pieteikti:

Hyundai Kona

Seat Arona

Ssangyong Rexton

Jaguar E-Pace

Mitsubishi Eclipse Cross

BMW X3

Škoda Fabia

Volkswagen T-Roc

Nissan Leaf

Dacia Duster

Mercedes-Benz A-klase

Mercedes-Benz CLS

Citroën C3 Aircross

Citroën C4 Cactus

Maris Reģ.: 06.06.2001
0 0 Atbildēt

Sestdien 26.maijā notiks Latvijas Gada auto 2019 Pavasara testa brauciens.

Diviem no iAuto tiek dota iespēja piedalīties šajā braucienā.

Laiks aptuveni no 9:40 līdz 18:15. Pusdienas no mums.

Interesentus pieteikties šeit vai arī uz iAuto epastu!

RichM Reģ.: 25.05.2018
0 0 Atbildēt

Sveiki, ļoti vēlos piedalīties! Vai vēl kāda vieta ir?

Maris Reģ.: 06.06.2001
0 0 Atbildēt

Sveiks! Ļoti labi, tiekamies tad 9:40 pie t/c Mols

RichM Reģ.: 25.05.2018
0 0 Atbildēt

Perfekti, paldies!

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 1 Atbildēt

Nu kapēc šo sestdien? Tieši tad, kad netieku.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
4 0 Atbildēt

Pirmajā brīdī ieraugot Latvijas Gada auto 2019 pavasara brauciena sarakstu, nodomāju - nu gan vieni krosoveri savākušies. Tomēr modeļi beigu beigās gana dažādi, raugoties pēc cenas, veiktspējas, izmēra, aprīkojuma u.t.t.

Izdevās izbraukt ar 9 no 11 braucienā piedāvātajiem modeļiem. Izpalika C4 Cactus un Dacia Duster - ar pēdējo gan esmu veicis iespaidiem bagātus braucienus iepriekš.

Tad nu īss komentārs par katru.

Sāku ar Mitsubishi Eclipse Cross. Savdabīga āriene un arhaisks salona iekārtojums, kur slēdži jau manīti 2000. gadu modeļos un agrāk, bet gana laba dzinēja (1.5 turbo benzīns ar 163 Zs) un CVT variatora savienība, bagātīgs tehnoloģiskais aprīkojums un arī samērā praktisks. Gaita diezgan cieta, tāpēc P4 Zaķumuižas posmā auto uzvedās ļoti nervozi. Borta kompī vidējais degvielas rādījās 10.9 l/100 km. Cena no 24 000 vienkāršakajā versijā bez AWD, līdz 36 000 bagātīgajā ar AWD. Domāju, ka šim modelim, uz ko Mitsubishi liek cerības, tomēr klāsies diezgan grūti, jo izvēle ir gana liela un konkurenti to pašu var piedāvāt lētāk un modernāk.

Nākamais bija Nissan Leaf - atšķirīgākais no visa bara, jo to darbināja tikai elektrodzinējs. 300 km ir sasniedzams, bet šis auto pieprasa braukt ar prātu - nemitīgi jāpatur prātā maršruts, braukšanas maniere, ieslēgtās elektroierīces, lai piepeši neattaptos ar tukšu bateriju vietā, kur nav uzlādes iespēju. Jā, akumulatora līmenis Leaf dilst tāpat kā viedtālrunī. Te arī apburtais loks: lai pagarinātu paveicamo distanci, izslēdzam klimata kontroli - iegūstam +10 km; lai salonā izvēdinātu karstumu, atveram logus - izmainās gaisa pretestība, motoram lielāka slodze, pieveicamā distance samazinās. Protams, pilsētā aerodinamika nav tik nepieciešama. Tur šobrīd arī ar Leaf ir viskomfortablāk. Tomēr auto ir azartiska vadāmība un gaitas īpašības, komfortabls un patīkami nostrādāts salons. Un beidzot elektroauto izskatās pēc pavisam normāla automobiļa, nevis pēc ērmota eksperimenta.

Nonākot Turaidā, kārta ķerties pie premium modeļiem. Pirmais no tiem jaunais A klases Mercedes-Benz. Manuprāt, viens no izskatīgākajiem kompaktklases modeļiem. 1.4 litru 163 Zs modelis, bagātīgā AMG komplektācijā par apmēram 39 000 EUR. Izbrīna, ka šādā auto nav adaptīvās kruīza kontroles un elektriski regulējamu beņķu. Pārstāvis gan atrunājas, ka pirmsprodukcijas versija, tāpēc ne viss esot iekļauts, kam būtu jābūt. Kopumā automobilis, kam būtisku trūkumu nav. Jauda pilnīgi pietiek, auto labi skrien un turas uz ceļa, arī nelīdzens ielāpu ceļš tiek komfortabli pārvarēts. pilnīgi jauna un pati modernākā multimediju sistēma Mercedes-Benz modeļu gammā - un labākais atpakaļskata kameras attēls, kāds jebkad redzēts. Ideāla izmēra, formas un biezuma stūre, kas ieguļas rokās. Ar šo modeli Mercedes cer pievilināt potenciālos Golf pircējus. Drosmīgs izaicinājums, ņemot vērā to, ka arī Golf ir teicami tehnoloģiski aprīkots, ar lieliskām braukšanas īpašībām, turklāt lētāks. Aizmugurē Golfā būs vairāk vietas, toties Mersim bagāžnieks lielāks. Un Mersis tomēr ir premiums, ko var manīt materiālu izvēlē un to, kā tie nostrādāti.

Nākamais - Mercedes-Benz CLS. Dārgākais eksemplārs braucienā, ar cenu nedaudz virs 100 000 EUR. S-klases sportiskais brālis, lai gan braucienā šķita, ka tas vairāk imidža, nevis uzvedības dēļ, jo CLS var būt arī komfortabls, un S-klase var būt sportiska. Salonā nepārprotami mazāk vietas nekā S-klasē. Jo īpaši aizmugurē, kur 190 cm augumam aiz tāda paša auguma vadītāja būs iespiestības sajūta. Gan maz vietas kājām, gan galvu lauž nost jumta līnija. Forša fīča - priekšējie sēdekļi ar automātiski maināmu sānu atbalstu atkarībā no stūres pagriešanas. 350d ar 286 Zs un 9 pakāpju automātisko pārnesumkārbu - jaudas daudz, bet viss notiek izsmalcināti nevis brutāli. Pārnesumu pārslēgšanu nejūt nemaz. Tomēr ar šo auto vairāk gribas braukt nesteidzīgi un mierīgi, lai gan tas pavisam žigli spēs paātrināt līdz dārgiem sodiem un atņemtām tiesībām.

Turpinājums sekos..

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014
3 0 Atbildēt

Sestdien 22.septembrī notiks Latvijas Gada auto 2019 Rudens testa brauciens.

Diviem iAuto lietotājiem tiek dota iespēja piedalīties šajā braucienā.

Laiks aptuveni no 9:40 līdz 18:15. Pusdienas no mums. Tikšanās vieta t/c Mols.

Interesentus pieteikties šeit vai arī uz iAuto epastu!

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Neesmu nekad piedalījies! Labprāt pieteiktos!

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Pasākums vienmēr ir bijis līmenī.

Labprāt piedalītos arī 22. septembrī.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Labprāt piedalītos!

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 1 Atbildēt

pārmaiņas pēc labāk lai piesakās kāda sieviete, tad ir savdabīgs skatījums uz auto

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
2 1 Atbildēt

Pagaidām nav neviena interesanta auto. Varētu notestēt to jaguāru, bet cingas slimie šļupstētāji nekad nav varējuši kaut ko jēdzīgu uzbūvēt.

Bet ja prognozēt titulus, tad ar 90 procentu varbūtību viens tituls jau ir:

VW troc - labākais apvidus auto vai Gada auto vai ģimenes auto.

Nebija neviena gada, kad VW nedabūja kādu titulu.

Pat ja šie tituli būs aizņemti, tad priekš VW kādu balvu izdomās - piemēram - Labākais ģimenes krosovers, vai tautas klases SUV....

Maris Reģ.: 06.06.2001
0 0 Atbildēt

Tāpēc Tevi arī troļļo

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Starp citu, nepaprasīju, kas šogad kandidēs uz titulu "gada pikaps"?

Un pēc šī jūs vēl joprojam teiksiet, ka titulus neizdomā atbilstoši pieteiktajiem auto, lai neviens neapvainotos? ( sevišķi VW).

Man patīk kā ziemeļamerikā - trīs auto nomnācijas katru gadu - utility, car un truck ( agrāk bija vispār, tikai 2 - car un truck/utility).

Un tas ir pareizi. Bet šādas - titulu piemeklēšanas, kur no 2 atbilstošiem auto izvēlas 1.... tas ir veceņu marasms.

usaexperc Reģ.: 13.01.2018
0 0 Atbildēt

Tīri vai žēl paliek, ka tev tādā marasmātisku veceņu vidē jādzīvo. Nevar tai tjošai kautko iebērt, nevari izlauzties...?

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

pikaps vairaak iederaas kaa komercauto, nu nezinu vai tads ir vajadzigs vieglo auto kategorijaa, tad var tikpat labi izdomaat titulu ,gada būlku vagis

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 0 Atbildēt

te tomēr nav amerika ar savām tradīcijām ,kur ar gaziku brauc uz tejātri

Maris Reģ.: 06.06.2001
0 1 Atbildēt

Te skaidrot ir lieki, jo tups kā zābaks.

Esmu uzskaitījis, ka lai būtu speciāla nominācija jābūt vismaz 3 auto. Kontekstā ar āmura rakstīto, kāpēc tad taisījām īpašo pikapa versiju, ja VW Amorok tajā pat nepiedalījās.

Ja jau mēs tādi draugi, kāpēc nepieteica šo auto, lai uzvarētu...

Jā, protams, ka mēs taisījām atsevišķu pikapu kategoriju, jo sakrita, ka vienā gadā ir vairākiem ražotājiem jauni modeļi - tas taču skaisti. Ja kas visi pikapi ir komercauto klasifikatorā un uz Gada auto tituliem, arī apakšnominācijām tie pat nebija iekļauti.

Maris Reģ.: 06.06.2001
1 0 Atbildēt

Un vēl kaut kā ļoti tu turpini ignorēt faktu, ka vienu gadu VW Passat palika otrai un titulu izcīnīja tā niknākais konkurents Ford Mondeo, turklāt ASV kompānija.... ja gribi vari turpināt apmelot, tapec jau tevi troļļo, ka (ne vienmēr) esi stūrgalvīgs.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 4 Atbildēt

Labi. Piekritīšu. Dīvaini ka 2015 ( ?) VW atstāja otro, un nepiedāvāja tam kaut kādu citu titulu.

Bet, tajā gadā bija 8 !!! nominācijas. No 32 pieteiktajiem auto.

Piemēram - skaistākais auto!! Kura bilde ir skaistāka - Šišķina mežs ar lāčiem, Rubensa neptūns vai Dalī karavāna?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja: Pasākums vienmēr ir bijis līmenī.

Labprāt piedalītos arī 22. septembrī.

Tomēr plāni mainījušies.

22. septembrī diemžēl nekādi netieku.

Maris Reģ.: 06.06.2001
0 0 Atbildēt

Tad mums 2 pārstāvji no iAuto ir, kurus arī apstiprinu!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Paldies!

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tad saprotu, ka esmu apstiprināts?

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Jā! No iAuto foruma lietotājiem piedalās VWfans un Motorolers! Varbūt uz šo testu jau Urus būs

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Būtu interesanti palasīt, ja šie abi uzrakstītu katrs savu viedokli par vienu un to pašu auto.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Gan jau uzrakstīsim.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
0 0 Atbildēt

Man gan nav interesanti.

Es nezinu, vai es kādreiz esmu šo rakstījis, bet pat ja rakstīju, uzrakstīšu vēlreiz:

Jaunu auto testi nav interesanti. Varbūt, no kādiem 100 auto testētājiem, 1 būs reāli interesants. Paskaidrošu kāpēc. Tāpēc, ka parasti testdraivos cilvēks stāsta to informāciju, kura ir minēta konkrētā auto specifikācijā. Plus pie tā visa, vērtē kaut kādas subjektīvas lietas. Ja cilvēkam iepriekš bija auto ar apaļām podziņām pa vidu, bet šim būs kvadrātainas pa sāniem, tad viņš teiks, ka nevisai ērtas kvadrātainas podziņas pa sāniem... utt

Turklāt, visi auto daudz maz vienādi. Ja tu notestēji golfu, tad būtībā, pasātu vari nemaz netestēt, jo tas būs tas pats, tikai lielaks un savādākas gaitas īpatnības.

Daudz interesantāki ir lietoto auto testi, jo tur jau tiek atrunātas dažādas lietas, kuras jaunos auto notestēt nevar. Piemēram - tehniskās problēmas, veiksmīgi - neveiksmīgi risinājumi, kļūdas, problēmas, apkopes īpatnības utt.

Nereti ir redzēti vai lasīti interesanti apskati. Bet lai tie tādi būtu, nepietiek - izvilkt rokas no kabatām un "testēt", bet gan savākt informāciju. Interesanti, kad tiek ievākta informācija. Pat jauniem auto tāda var būt - piemēram, - kā radās šis modelis, kāpēc inženieri izdomāja tādu vai šādu risinajumu, utt Nevis vienkārši - Iepriekšējai paaudzei nebija caurums, bet šitam modelim ir, bet gan - kāpēc? nu jūīs sapratāt.

Otra lieta, kas nepieciešama, lai auto testdraivs/apraksts būtu interesants, nepieciešama interesanta, mākslinieciska, vai vienkarši skaista pieeja.

Piemēram, auto testu veic blondīne bikini. Vai testdraivu veic mežos un purvos, utt

p.s.

Tagad modē nāk jauns video novirziens - ASMR. Tas ir, kad runā čukstus, un akcentē visu uzmanību uz skaņām, kas tiek panāktas ar jaudīgiem stereo mikrofoniem. Es esmu redzējis pat auto apskatus sādā stilā.

bumeris Reģ.: 06.02.2018
0 0 Atbildēt

Tas nav nekāds ASMR.

Lūk, normāls ASMR

vai šis

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Ja es piedalītos, būtu lielākā interese par:

1) Misubishi Eclipse Cross. Salīdzinātu ar Honda CR-V.

2) Citroen C3 Aircross. Salīdzinātu ar pirmās paaudzes Citroen C3.

3) Nissan Leaf. Jo arvien pastiprinās doma par elektroauto savā garāžā.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

3 punkts mani arī interesētu!

Maris Reģ.: 06.06.2001
0 0 Atbildēt

Lamborghini Urus neinteresē?

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Ja godīgi, nē! Acis pamielot var, bet kā auto, nē! Tādu nekad nenopirkšu, nav man aktuāls, ir jau pāri tas vecums, kad siekalas uz tādiem spīduļiem tecēja

msh Reģ.: 16.04.2007
0 3 Atbildēt

Kāds pamatojums elektromobīlim [ja vien neesi dārzā pie mājas uzlicis personīgo propelleri] - iespēja dižajā pilsētā bez maksas nomest mašīnu?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Ne tikai. Sastrēgumos lieti noderētu tiesības izmantot A joslu. Uzlādi iriespēja veikt gan savā mājas garāžā, gan darbā.

Arī bezmaksas parkings ir laba priekšrocība.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Man ikdienā max attālums ko nobraucu ir 50-60km, visbiežāk 25-30km, dīzelis ziemā neuzsilst, benzīns dārgāks, elektro varētu būt alternatīva, ja viņus varēs nopirkt par saprātīgām naudām. Dzīvoju privātmājā, darbā ir 100A elektro jauda, respektīvi uzlādēt varu katru mīļu brīdi, pa lētākām naudām. Paziņam ir, saka, ka lēti sanākot. Parkings bez maksas, patīkami, bet maz aktuāli un ilgi tas nebūs, varbūt sabiedriskā joslu biežāk izmantotu, bet arī ne bieži!

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Pabraucu ar jauno Leaf, patika viss. Iepriekšējais nedaudz dizainā nelikās visai pievilcīgs. Nedaudz gan pārsteidza, ka diezgan paskaļš salonā. Iespējams līdzētu papildus skaņas izolācija.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Es savukārt braucis neesmu, bet japāņu skaļumu zinu gan. Tik un tā jaunais LEAF uzrunā gan vizuāli, gan tehniski. Neuzrunā vienīgi iegādes cena. Pat demo auto nežēlīgi dārgs: www.ss.com/msg/lv/transport/cars/nissan/leaf/blopfg.html

Jāatkārtojas - ja elektroauto nav vienīgais auto ģimenē, ir privātmāja, varbūt vēl līdz 50km ikdienas nobraukumi - kur problēma?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

iAuto rakstīja: Jā! No iAuto foruma lietotājiem piedalās VWfans un Motorolers! Varbūt uz šo testu jau Urus būs

Sveiki! Cikos rīt ir jāierodas?

Maris Reģ.: 06.06.2001
1 0 Atbildēt

9:30 pie t/c Mols

saf Reģ.: 20.07.2006
0 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Es savukārt braucis neesmu, bet japāņu skaļumu zinu gan. Tik un tā jaunais LEAF uzrunā gan vizuāli, gan tehniski. Neuzrunā vienīgi iegādes cena. Pat demo auto nežēlīgi dārgs: www.ss.com/msg/lv/transport/cars/nissan/leaf/blopfg.html

Jāatkārtojas - ja elektroauto nav vienīgais auto ģimenē, ir privātmāja, varbūt vēl līdz 50km ikdienas nobraukumi - kur problēma?

Tur, ka cenu starpība ar "parasto" auto atmaksāsies 10 gados... un tikai tad sāks nest izdevīgumu... ja jau nebūs izjucis.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Šodien sajūsmināja Mercedes-CLS, BMW-X3, Peugeot-508 un Hyundai-Kona.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Gribētos palasīt atsauksmi par 508-to.Vai bezrāmju durvis un 5cm zemāks būdas augstums nerada kādu lieku nemieru uttt.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Nē, iekš Peugeot-508 man (augums 181 cm) bija pārsteidzoši ērti, neskatoties uz netradicionālo paneļa arhitektūru. Bezrāmju durvīm nebija nekādas vainas, jo salikšanas kvalitāte ir augstā līmenī.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

No iepriekšējo testa braucienu pieredzes. Kad izbrauc ar kādu nopietnu tehniku (piemēram, MB vai BMW), pārējie “tautas” klases auto sāk likties taaadi sū, ka grūti objektīvi tos izvērtēt Dramatiska līmeņu atšķirība, goda vārds.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Manuprāt, ne visi. Piemēram, Hyundai-Kona ceļa posmā Tērvete-Kroņauce-Penkule šķita baudāma.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Varbūt. Man vienmēr pēc izteiktu “dārgo” auto testiem “parastie” totāli vairs neinteresēja. Tātad, lai objektīvāks būtu vērtējums, jāsāk ar “parastiem” auto, nobeidzot testu ar “dārgajiem”

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Tas atkarīgs, kā kuram sakrīt testējamo auto secība.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Paldies Iauto par iespēju patestēt jaunus auto! Par iespaidiem biš vēlāk aprakstīšu. Piekrītu Kasinsh79, pēc premium iekāpt Citroen Cactus bija kultūršoks ????????

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Jā, man arī Cactus bija vilšanās...

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Mums pat borta datoru neizdevās viņam atrast! Tādu sēdekļu apdari nebiju redzējis kopš deviņdesmitajiem!

Pat Duster likās daudz simpātiskāks...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Borta datoram bija jābūt centrālajā Cactus ekrānā, bet mūsu brauciena posmā (Rundāle-Vilce) abiem ekrāniem bija ļoti mazs spilgtums un pagāja brītiņš, kamēr atradām, kur to spilgtumu uzstādīt. Tad uzlikām navigāciju.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Neatradām!

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014
0 0 Atbildēt

Šī gada pretendentu saraksts, kurš kļūs par Latvijas Gada auto 2019:

BMW X3 

ŠKODA Fabia

Hyundai Kona

Hyundai Kona Electric

SEAT Arona

Ssangyong Rexton

Mitsubishi Eclipse Cross

Nissan Leaf 

Mercedes-Benz A-klase

Mercedes-Benz CLS 

Citroën C3 Aircross 

Citroën C4 Cactus 

Citroën Berlingo

Jaguar E-Pace

Volkswagen T-Roc

Volkswagen Touareg

Dacia Duster

Peugeot 508

Peugeot Rifter

Subaru XV

KIA Ceed 

KIA Sportage

Lamborghini Urus 

Suzuki Swift

Honda CR-V 

Audi A6 

Audi A7 Sportback

Audi Q8

Ford Focus

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014
0 0 Atbildēt

Kuri auto iekļūs TOP 7 finālā?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
0 0 Atbildēt

Škoda-Fabia

Hyundai-Kona

Mercedes-CLS

Peugeot-508

KIA-Sportage

Honda-C-RV

Suzuki-Swift

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

GadaAuto rakstīja: Kuri auto iekļūs TOP 7 finālā?

Hyundai Kona

Mitsubishi Eclipse Cross

Nissan Leaf

Volkswagen T-Roc

Subaru XV

KIA Ceed

Ford Focus

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Vai var jau tagad pieteikt savu dalību GadaAuto nākamajā testā?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Lamborghini Urus bildēs izskatās iespaidīgi. Woow!

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

Bija lieliska testa dienas - te "Latvijas Gada auto 2019" pretendenti pie Sunīšu ezera Laguna House

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Aicini piedalīties un BALSOT par savu Latvijas Gada auto simpātiju šeit gadaauto.iAuto.lv

Lasītākie raksti

Jaunie raksti