KIA

Kia Ceed tests, atsauksmes un iespaidi 2018/2019

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Kia Ceed tests 2018 / 2019, kāda pieredze?

 
AgnarsJundass Reģ.: 01.02.2018
4 0 Atbildēt

Kompaktklases auto, kurš ir tik “golfisks”, ka, neredzot ražotāja zīmolu, to pat varētu noturēt par īstu “VW Golf”. Vai arī par "Hyundai i30" - pagājušā gada uzvarētāju... 1.4 litru turbo ar 140 ZS šajā klasē ir vairāk nekā pietiekams.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

KIA-Ceed jaunā modeļa cenas sākas no 15 tūkst.EUR. Bāzes modelim ir 1,4 litru 100 zirgspēku benzīna motors bez turbīnas, manuālā ātrumkārba, bet gaisa kondicionieris jau bāzes komplektācijā. Mēs braucām ar auto, kam bija jaudīgākais no benzīna motoriem – 1,4 litru turbomotors ar 140 zirgspēkiem. Komplektācija EX Navi - ,,niknākā” no trijām iespējamām, automātiskā ātrumkārba. Automašīnā atstātais komplektācijas saraksts liecināja, ka auto cena ir 21690 EUR. Par KIA-Ceed nekā īpaša pat nav ko teikt – vienkārši vidusmēra kompaktklases auto, ļoti patīkams gaitā, bet bez kaut kādām sevišķām atmiņā paliekošām iezīmēm. Eksterjera dizains neuzkrītošs, interjers tādā stilā, kāds pēdējā laikā ir daudziem modeļiem – divas dziļas mērinstrumentu ,,akas,, , pa vidu mazais informācijas displejs, visam panelim vidū uz āru ,,izstāvoša,, planšete, kuras lielums un piepildījums ar funkcijām ir atkarīgs no komplektācijas.

Palūkojos dīlera mājaslapā un ar prieku konstatēju, ka KIA-Ceed modelim pārdošanā ir arī universāla versija. Šāds auto man liekas vairāk iekārojams par hečbeku, bāzes komplektācijai cena ir 15,9 tūkst.EUR, un par 18-19 tūkst.EUR sanāk auto ar jaudīgāku motoru un nedaudzām papildu ekstrām.

Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
1 0 Atbildēt

Pašlaik ikdienā pārvietojos ar Ceed 13. gada modeli. Tāpēc varu veikt tiešu paaudžu salīdzināšanu un mēginātu saprast, ko Kia ir darījuši, lai nonāktu pie šīs jaunās paaudzes?

Īsi par iepriekšējo paaudzi varu teikt, ka braukšanas prieku tas nerada. Nav nekāds "driwers car". Jaunā kļuvisi labāka, bet tikai mazliet, gandrīz netverami mazliet.

Vecajam modelim liela problēma ir zemais purngals. Ar to nevar pat tuvoties bortakmeņiem. Ja tomēr tas piemirsies, tad priešpuse darbojas kā harpūna. Tā uzlien uz apmales, bet, kad jābrauc nost, tad plēš nost visu bamperu. Jaunajā modelī mājas darbs nav veikts. Vēl vairāk. Zem lūpas ir izveidota tāda kā atdure, kuru aizķer jau piebraucot pie bortakmeņa, un noteikt nolauzīs nobraucot. Arī degvielas patēriņš nav šī modeļa jājamzirdziņš. Mans iepriekšējās paaudzes 129zs dīzelis ir visai miegains ar vidēko patēriņu 6l pilsētā. Ziemā 7l. Toties tehniskājā apskatē dīzeļu pārbaudi jau piekto gadu iziet tikai ar vienu uzgāzēšanu. Vairāk nav nepieciešams, lai pārliecinātu ierēdni. Domāju, ka tas ir saistīts arī ar kopējo patēriņu, jo, lai tīrītu izplūdes sistēmu un katalizatoru, šim degvielas dedzināšana notiek ļoti regulāri. Vismaz reizi darba stundā. Tas gan palielina patēriņu, tomēr uztur izplūdes sistēmu vienmēr tīru.

Jaunajā testa modelī dīzeļa vietā bija jaudīgākais 140zs turbo benzīnnieks. Tā apetīte pieklājīga - vidēji 10l. Jā, ne maz, bet motros ir dzīvīgs un kombinācijā ar automātu nevar būt ļoti ekonomisks, it sevišķi testēšanas režīmā. Arī šeit brīnumu nebūs. Tomēr.

Kvalitātes iespaids- Audi līmenis ir saglabāts. Nav sačakarēts tas, kas bija labs jau iepriekš. Kā jau teicu, pavisam nedaudz šis tas samaimainīts- uzlabots. Vienīgi bagātīgi lietotā spīdīgā melnā plastmasa rada nepamatotu svētku iespaidu.

Ja dārgā Forda bagāžniekā paklājiņš ir iemests, tad šeit ir rūpīgi izstrādāts pamatīgs stigrs vāks, uz kura droši var likt virsū smagākas lietas. Arī roturi un sēdekļi ne ļurkājas, ne čīkst. Revolūcijas vietā evolūcija, bet vai ar to pietiks gada auto titulam? Nezinu.

Gavenais par šo labi aprīkoto auto dīleris prasa mazāk kā 20 tūkstošus. Mazāk naudas par vairāk auto. Paskataties gada auto pretendentu sarakstā. Vai daudz ir tādu auto, kas piedāvā ko līdzīgu par to pašu naudu? Papētiet.

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 0 Atbildēt

Labdien, forumnieki! Gribēju jums pastāstīt par korejiešu patiesu ekspluatāciju. Šeit pat forumos lasu - paņēmu pie 100 tk., iet jau 300 tk., saplīsa pie 150tk utt. utml. Atsauksmes galvenokārt no lietoto auto pircējiem ar miglainu auto vēsturi. Atiecīgi mēs pēc šādiem stāstiem nevaram īsti konstatēt dotā modeļa patieso izturību, raksturīgās problēmas utml.

Tāpēc nolēmu pastāstīt par savu CEED, kas ir pats pirmais modelis(2007) šajā diezgan populārajā Korejas autobūves segmentā.

Tātad, auto(1.6, benzīns, AT) pirkts no salona ar 100-200km nobraukumu(demo auto) sievas ikdienas vajadzībām(galvenokārt pa Rīgu). Garantijas laiks liels(7 gadi) un es nemaz īpaši neiedziļinājos kas tur kā iet. Auto godam nokalpoja visu garantijas laiku(ap 105 tk.) un pienāca brīdis, kad tas tika atdots manā rīcībā. Pirmais ko varu teikt - neuzticaties nevienam servisam. Vislabāk ir pašam sagādāt visas rezerves daļas, eļļas un šķidrumus. Ko es konstatēju padziļināti izgūglējot par šo auto? Korejiešiem(visiem) dzesēšanas šķidrums(tosols) ir zaļā krāsā, bet man stāv tur sarkans!? Nākošais punkts - neviens līdz šim brīdim nebija mainījis ātrumkārbā eļļu(to var pateikt pēc ierūsējošām skrūvēm). Atzīmēšu, ka auto visu laiku apkalpojās tikai KIA servisā. Pēc man pieejamā info pirmajai maiņai bija jānotiek 80-90 tk. robežās un tad katrus nākošos 60 tk. Eļļu nomainīju, bija dikti melna, bet izskatās ka kārba būs dzīvotāja. Ja tas būtu mūsdienu vācietis, tad jau sen kārba būtu aizgājusi pa pieskari.

Nākošais moments - pie 118 tk. nolēca/parlēca motora ķēde. Arī šeit autiņš parādīja neticamu izturību, jo parasti šādos gadījumos tiek izārdīts motors, saliekti vārsti un ir jātaisa mazāks vai lielāks kapitālais remonts. Manā gadījumā viss aprobežojās ar ķēdes bloka nomaiņu(ap 600 eiro). Gūglēju tālak kas par vainu šādai ķēdes krišanai. Izrādās, ka visi mūsdienu motoriem ir gaužām neizturīgas ķēdes un jāpievērš uzmanība savlaicīgai un pareizai eļļošanai. Sāku rakt šo jautājumu - ko un ar kādam eļļam oficiālos servisos strādā. Skandi strādā ar Shell(Bravo auto arī, lkm), Forum ar Total, bet nevienā es nevarēju pasūtīt, iegādāties oriģinālo Hyundai motoreļļu(ražotājs korejiešu en.mobis.co.kr/main/index.do) Nākošais moments - man ir pats pirmais gamma motors un ražotājs rekomendē šajā motorā liet 5w-20 eļļu(nākamajiem modeļiem jau iet 5w-30) ar atļauju arī lietot 5w-30. Šeit es saskatīju, iespējams. vainininieku tik ātram ķedes nolietojumam, jo visi servisi man būtu salejuši 5w-30, kas ir biezāka. Mana vaina, ka divreiz eļļu mainīju kkādus kaktu servisos, kur man salēja kkādu badjagu, gan jau neatbilstošu. Savukārt oficiālajos servisos viss tak iet kā pa konveijieru, ja citiem CEED ir 5w-30(var arī liet 5-20), tad viņi tak ir iepirkuši to 5-30 eļļu un lej visiem vienu. Atzīmēšu, ka Shell nav tā kvalitatīvākā. Tāpēc tagad esmu atradis cita ražotāja 5w-20 ar filtriem un pats visu aiznesu meistariem. Motors rūc labāk, pretenziju nav. Tāpēc visiem CEED īpašniekiem iesaku ziemā liet 5-20 un vasarā 5-30, ja nobraukums gadā ir ap 20 tk. 5-20 ir šķidrāka un palīdzēs jūsu auto vieglāk startēt pie zemākas āra temperatūras. Kad meklēju kārbā eļļu arī grūti bija atrast kādu oriģinālo ražotāju, ieleju vācu Ravenol(labas atsauksmes).

Nobeigumā pateikšu, ka auto 11 gadu laika gandrīz nav rūsējis un bez iepriekš aprakstītajiem defektiem nekas nopietns nav mainīts. Garantijas laikā bagāžnieka durvis tika pārkrāsotas, jo tur sāka sist rūsu(rūpnīcas tehnoloģisks defekts). Ceru, ka visas lielās problēmas esmu novērsis, pievērsīšu lielāku uzmanību visiem šiem šķidrumiem un testēšu cik tad ilgi tas korejietis ies. Pagaidām izskatās cerīgi. Tāpēc pārējiem CEED pircējiem iesaku jau sākotnēji pievērst uzmanību uz savlaicīgu eļļu(9 tk.) un šķidrumu nomaiņu. Ja tas netiks darīts, tad jūsu auto pat 10 gadus neizdzīvos.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt
Volx Reģ.: 22.11.2018
2 0 Atbildēt

Atnesu labas ziņas KIA īpašniekiem. Vakar bišku noliku visus servisus, bet šodien krasi pamainījās domas par oficiāļiem. Šodien biju pie oficiāļa un nomainīju(daļēji) visu dzesēšanas šķidrumu. Pie reizes uzzināju, ka var pieteikties uz bezmaksas rūsas pārbaudi visām(arī negarantijas) KIA automašīnām. KIA veic akciju - ritošās daļas rūsas pārbaudi un ja tiek konstatēta nozīmīga rūsa. tad bezmaksas nomaina bojātās detaļas. Savukārt ja rūsa ir maznozīmīga tiek veikta pretrūsas apstrāde un vaskošana(varbūt nepareizi sapratu). Pieteicos, pēc 2 nedēļam iešu pucēt Ceedu Domāju, ka tas atiecas uz visiem autorizētiem servisiem un varat to darīt arī Talsos, Valmierā un kur tur vēl ir KIA servisi.

Pasēdēju arī jaunajā CEED vagonā. Protams, salīdzinot ar manējo viss ir gājis uz priekšu, bet ir priekš manīm arī daži mulsinoši momenti. Salons baigi jaukais, bet uztaisījuši durvju ručku no spīdīgas plastmasas, alumīnija imitācijas/ Nu kur tas der, pieķersies ar eļļainu ķepu un viss tur paliks uz tā roktura. Blakusesošajā- vecajā Carens viss kā pie cilvēkiem - melns rokturītis ar ādas(vai imitācijas) apdari. Vēl mani mulsina, ka jaunajam CEED būs kārba -robots un turbodzinējs. Viss jau labi būs sākumā, bet šitie agregāti mīl nojūgties biežāk/ātrāk un to remonts izmaksā Oho-ho! Varēja tak pieturēties pie klasiska automāta, neviss skriet visiem pakaļ.

Kas atiecas par ieteikumu postēt kopējā čalotavā. Varu to izdarīt, bet neredzu lielu jēgu, jo tur viņu apskatīs 10 citu marku īpašnieki un tur viņš arī nogrims. Šis savukārt ir topiks tieši CEED īpašniekiem vai potenciālajiem pircējiem. Teorētiski arī pēc gada šeit var interesenti atrast sev interesējošo info par doto modeli. Vēl ar Hyundai īpašniekiem varētu aprunāties, jo tiem tak tie paši motori, kārbas.

OK, bet iepostēšu

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Kamēr mans sīdiņš gaida antikarozijas apstrādi, paskaties kā viņus ražo Žilinā www.youtube.com/watch?v=VcltnMlNBOk

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
0 0 Atbildēt

Korejieši nopietni pastrādājuši, lai jaunais Ceed reāli konkurētu ar eiropiešu vienas klases "brāļiem". Lielākus vai mazākus uzlabojumus veikuši visam auto. Ārejais dizains ir samērā izdevies, auto izskatas ļoti mūsdienīgs, pat stilīgs. Solīti tuvāk eiropiešu(vairāk jau vācu) stiliņam, gaumīgs. Arī Ceed salons kļuvis elegantāks. Acīs iekrīt kvalitatīvā salona apdare, materiāli izvēlēti pardomāti un saskaņoti ar kopējā dizaina foemām. Salonu nevar uzskatī par ļoti plašu, taču vietas ir pietiekoši. Ja 1,9m gari braucēji var iesēsties viens aiz otra, tas jau ir atzīstami. Iespējams salona ietipība panākta uz bagāžas nodalijuma rēķina, jo tas ir kompaktklases standarta apjomā. Aprīkojums korejietim diezgan bagatīgs, ir pieejama pat adaptīva kruīzkontrole. Starp jau ierastajām funkcijām stūres apsilde nav nekāds super jauninājums, bet vienkārši patīkami. Pretenzijas varētu būt pret salona gaisa plūsmas regulēšanu. Nav iespējams regulēt gaisa plūsmas apjomu, jo ar klapītēm regulējas tikai virziens, tās aizverot, plūsma vienkārši tiek pārtraukta. Jāatzīmē ērtā izkāpšana, ko atvieglo plati atveramas durvis. Kā tad ripo Kia Ceed? Auto nerāda brīnumus uz ceļa, bet ir pārliecinoš. Piekare samērā stingra, bet klusa, tas ir zināmas kvalitātes rādītājs. Auto labi tur trajektoriju, galvenais dod braucējam pārliecību. Ceed ir labs ikdienas auto, varētu teikt arī jaunas ģimenes auto, kurš ir gan prkatisks, gan arī stilīgs un par saprotamiem cipariem. Vienīgi šim spēkratam pietrūkst savas "odziņas". Atkarībā no aprīkojuma no 15000 - 22000. Varbūt ir vērts padomāt!

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

KIA/Hyundai uzvaras formula ir ļoti vienkārša - nedaudz lētāks par konkurentiem un bagātīgāks sākotnējais aprīkojums. Tieši tā viņi ar Solaris iekaroja Krievijas tirgu. Cenā kā jaunākie LADAS modeļi, bet aprīkojums daudz bagātīģāks. Protams, cilvēki paskatās, pavērtē un nopērk Solaris. Tagad jau tas Krievijā ir "tautas" auto, tik sakot dārgāks palicis.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Sveiki! Ceedam apakša apstrādāta ar pretrūsas aizsardzību. Nekādi slēptie izdevumi un FORUM auto tiešām visu izdarīja par baltu velti. Turpinam testu.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Volx rakstīja: KIA/Hyundai uzvaras formula ir ļoti vienkārša - nedaudz lētāks par konkurentiem un bagātīgāks sākotnējais aprīkojums. Tieši tā viņi ar Solaris iekaroja Krievijas tirgu. Cenā kā jaunākie LADAS modeļi, bet aprīkojums daudz bagātīģāks. Protams, cilvēki paskatās, pavērtē un nopērk Solaris. Tagad jau tas Krievijā ir "tautas" auto, tik sakot dārgāks palicis.

Tieši to pašu japāņi izdarīja 80tajos. Un tur nav labdarības - peļņas norma ir tā pati, kas uberallesiem. Ekonomija veidojas ražošanas procesā - 4 lieliski atstrādātas standartkomplektācijas ir stipri lētāk kā dzenāt turku pa visu angāru meklējot kur bija jāieskrūvē kruīza kontrole., kura turklāt laika trūkuma dēļ paķerta no VW autobusa un tā īsti neder.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti