Vārdadienas svin:
Ikars






Privātās galerijas



Lasītāju atsauksmes



Noderīga informācija



Lasītāju pieredze



TV&Video zona



Testu zona



Autosporta zona




Latvijas trases



Policijas zona



Absurdi un nejēdzības



Izklaides zona



Satiksmes drošība



Lasītāju zona



Komerctransporta ziņas




:: Sludinājumi


Auto tirdzniecība
Auto noma

:: Citas lietas


Notikumu kalendārs
Latvijas auto klubi
Līzings un kredīti

:: 


Par iAuto
Ziņu meklētājs
Iesūti savu ziņu
Iesūti CP pārkāpumu


:: Populārākie raksti







iAuto lasītāju pieredze par saviem auto

Visas (1531)   Acura (2)   Alfa Romeo (23)   Aston Martin (0)   Audi (147)   BMW (77)   Buick (1)   Cadillac (2)   Chevrolet (10)   Chrysler (25)   Citroen (21)   Daewoo (3)   Daihatsu (0)   Dodge (8)   Fiat (25)   Ford (125)   GAZ (4)   GMC (1)   Honda (77)   Hummer (0)   Hyundai (22)   Infiniti (1)   Isuzu (1)   Izh (3)   Jaguar (3)   Jeep (14)   Kamaz (1)   Kia (7)   Lancia (4)   Land Rover (3)   Lexus (7)   Lincoln (4)   Mazda (109)   Mercedes (56)   Mini (0)   Mitsubishi (53)   Moskvich (7)   Nissan (43)   Opel (140)   Peugeot (38)   Pontiac (6)   Porsche (0)   Renault (37)   RETRO AUTO (0)   Rover (8)   Saab (29)   Seat (12)   Skoda (22)   Ssang Yong (2)   Subaru (27)   Suzuki (18)   Toyota (57)   UAZ (5)   VAZ (17)   Volkswagen (143)   Volvo (56)   ZAZ (10)   _cita_marka_ (15)  

Pievienot aprakstu/fotogrāfijas par savu auto »»

[VISI MODEĻI] Brava   bravo 1.8 Gt   Coupe   Croma 2.0i   Doblo 1,3 JTD   Grande Punto 1.4   Grande Punto 1.4   Grande Punto 1.4   marea   Marea sx   marea weekend   marea weekend elx   Multipla   Panda 4x4 Climbing   Punto 1,2 12V   Punto 1,2 8V   regata 75s   Tempra   Tipo 1,4 i.e. S   Tipo 1.4 i.e.   Tipo 1.6   Tipo 1.6i.e. DOCH   Tipo 1.9D   ulysse   Uno 70  

Fiat Grande Punto 1.4 2006 Novērtējums: 8  Komentēt
Nedēļu atpakaļ iegādājos jauno Fiat Grande Punto ar 1.4 litru benzīna motoru un 5 durvīm. Esmu noripinājis tur pat 500km līdz ar to varu nedaudz pastāstīt par iespaidiem.
Pirmais, kas fascinē ir dizains, fantastisks, nekas nespēj līdzināties ar šo mazo Maserati. Salons ir elegants ar ļoti platu paneli, kas sākumā radīja diskonfortu, jo nevarēju redēt mašīnas purnu, kā iepriekšējai, bet jau esmu pieradis un nekas vairs nemaisa. Komplektācijā Dynamic ir pr. el. logi, spoguļi, kuri ir apsildāmi, borta dators, CD ar 6 skaļruņiem ar vadību uz stūres, manuālā ātrumkārba u. c navaroti. Papildus 2- zonu klimata kontrole. met. krāsa un 15' lietie diski. salonā ir pamaz kastīšu, kur salikt sīkumus, bet tas man neuztrauc, jo necenšos mašīnā pārvadāt pārāk daudz lietu. Glāžu turētāji ir pasekli un 0,5l pudeles pie asākiem pagriezieniem slīd ārā. Kliematakontrole strādā perfekti, un var regulēt temperatūru no 16-30 grādiem, ja nepieciešams vēsāks vai karstāks, tad ieslēdas max. vēsais vai karstais režīms. Borta dotors ir pārbāzts ar funkcijām sākot no standarta vid. pātēriņiem, nobraukumiem līdz airbagu atslēgšanai, radio stacijas uzrādīšanu, lukturu augstumu regulāciju, ja ir, lietus sensona jūtīgumu un B ceļojuma datiem. Gaita ir mīksta, daudzreiz labāka par Fabia vai Ibiza bet ar nosacījumu - pa labu segumu, kā ir sliktāks segums vai grants ceļš tā ir dzirdams amortizatoru darbība, tomēr jāsaka, ka troksmis nav neizturams, tas ir tāds maigs un ausij tīkams. Motors ir pietiekoši sprigans, pie 2500 apgr. var jau just, ka mašina rautin raujas uz priekšu. Motora skaņa salonā ir absolūti nedzirdama. Salonā valda pilnīgs klusums, braucot pat ar 130km/h motora skaņa ir tik tiko saklausāma, kas rada ļoti patīkamas emocijas, jo šķiet, ka brauc ar augstākas klases mašīnu. Stūres pastiprinātājs strādā viegli un mašīna ir viegli manervējama. Vidējais patēriņš pilsētā ir 7.5 - 8l uz ceļa 5.6-6l pieļauju domu, ka varētu vēl nedaudz samazināties, kad motors būs iestrādājies. Patīkami ir tas, ka apkope ir pēc 20000km, kas ir vairāk nekā citām markām.
Kopumā skatoties perfekts mazauto, lai gan kas par mazauto, jo aizmugurē sedošajiem ir ļoti daudz vietas gan kājām, gan galvai. Bagāžnieks ir pietiekams, lai tur ievietotu iepirkuma maisiņus.

Par auto samaksāju 9300Ls

Kopsavilkums:

+ Dizains
+ Salona skaņu izolācija
+ Klimata kontrole
+ Salona ietilpība
+ Gaita uz LABA asfalta

- Sekli glāžu turētāji
- Skaļš uz grants ceļa
- Nav rezerves riteņa (ir komplekts Fix & Go)

Tas vairs nemaz neizkatās pēc vecā labā (sliktā) Fiata, jo izmaiņas ir acīm redzamas uz labo pusi. Un cena ir 100% adekvāta.


Autors: aigi Pievienots pirms 8 gadiem


Komentāri:
ibio (pirms 8 gadiem) :
    kopš kura laika manuālā kārba skaitās navarots??
nomiks (pirms 8 gadiem) :
    Lai labi ripo jaunais auto!
    Neaizmirsti pierakstīt klāt arī turpmākās gaitas, jo ikviens pilnīgi jauns auto, kuru tik ilgi esi kārojis un beidzot dabūjis, pirmajās dienās sagādā milzīgu prieku un baudu, tādējādi pieverot acis uz dažādiem it kā sīkumiem.
    p.s. 20 000 km servisa intervāls jau labu laiku ir lielai daļai jauno auto.
aigi (pirms 8 gadiem) :
    Turpinājums sekos noteikti.
Kasinsh (pirms 8 gadiem) :
    Ieliec kādu bildi :)
aigi (pirms 8 gadiem) :
    Ar bildītēm būs problēma, jo nenorādīju e-pastu.
luka (pirms 8 gadiem) :
    izsaku lidzjutibu, visi sudi bus mazliet velak:))))) Ta butu adekvata cena par Getz, bet ne Fiat ...
Mr. JMT (pirms 8 gadiem) :
    kopš kura laika getz ir krutaaks par fiat? kopš kura laika interesantu dizainu pielīdzina ķiniešu variācijai par auto?

    Arī braukāju ar fita, nav jau slikts, bet tomēr kaut kas... pagātnes nasta nāk līdz. Varbūt pēc gadiem 5 brenda asociācijas mainīsies, kā ar opeli!
aigi (pirms 8 gadiem) :
    Vēl aizmirsu piebilst, ka ļoti veiksmīgi spoguļi - gandrīz bez aklā punkta.
    Korejiešu auto nav pat uz pusi tik labi kā Fiat. Un stereotipiskā domāšana, ka Fiat ir mēsls vajadzētu likt malā, tā pat bija arī ar Škodu visi nolika Felicitu, bet tagad pārdod simtos. Tā kā laiki mainās un viss negrozās tikai ap BMW, Audi vai MB
seatbelt (pirms 8 gadiem) :
    njā, vajadzētu likt malā stereotipus arī par ķiniešu variācijām ar auto :p.. Getz jau nu toch nav sliktāks par tādu Punto...
aigi (pirms 8 gadiem) :
    Sliktāks varbūt arī nav, bet FIAT (vismaz jaunie) ar savu dizainu, cenu politiku izgriež ļoti daudziem arā pogas. Es vismaz varu pagaidām baudīt gājēju, autobraucēju uzmanību, jo Grande Punto izceļas ļoti kolorīti uz pārējo auto fona.
SEMSS (pirms 8 gadiem) :
    Būs jau labi. Ceru, ka lielais FIAT koncerns būs beidzot atguvies no lielās megakrīzes un beidzot būs "iemācījies" būvēt puslīdz sakarīgus un daudz maz kvalitatīvus auto.
    Galvenais, ka tev pašam patīk šis Punto. Ceru, ka nenāksies vilties.
aigi (pirms 5 gadiem) :
    Ar Grandi esmu noripinājis nu jau 95t km. Varu teikt tikai to labāko, ārēji vēl joprojām pats skaistākais auto mazajā klasē. tehniski bija 2 nopietnas ķibeles
    1) salauzu priekšējo plauktu - skāde 140 LVL;
    2) šoziem noklājās klimata kontrole, pie vainas bija vadu izolācija - skāde 30 LVL.
    Citādi tikai maini eļļu un filtrus, 3. gads kā tehniskajā apskatē pa 0. Manuoprāt pret Fiat vēl joprojām musm ir nepatiesi negatīvi stereotipi. Markai nav nevainas.
Fiat Tipo 1.4 i.e. 1988 Novērtējums: 8  Komentēt
Spied uz foto, lai palielinātu

Tipo ilgi un uzticiigi kalpo jau 4-5 gadus! Ja arii kaut kas nopliist beedaam nav pamats - detaljas ir leetas un remonts taapat! Vieniigaas nopietnaas probleemas bija ar benziina suukni un ruusu uz pakaljeejiem spaarniem! Viens bremzhu disks maksaa 8,80 Ls autoveikalaa, kur Golf ap 15 un audi 80/90 maksaa ap 22-25! Ir starpiiba! Tehnisko apskati iziet ir leetaak nekaa Golfam! Auto nemiil ziemu - gruuti pielaizhaas, bet ja nebuutu slinkojis un notiirijis sveces, auto pielaistos bez probleemaam! Auto sver tikai 990 kg! Tajaa pashaa laikaa Opel Astra 99' sver 1250! Un Pat Honda Civic 97' kas skaitaas ljoti viegls - 1090!!! Lidz ar to tas dod lielu degvielas ekonomiju, un pilniigi pietiek ar 1.4 motoriiti un 69 Zs, kas prieksh taadas masas dod nesliktu ieskreejienu! Pie kam auto ir iisaa kaarba (nav liels maksimaalais aatrums, bet pie 40-50 var droshi braukt ar piekto aatrumu) ! Salonaa nedaudz kaitina leetaa plastmasa (cieta) ! Bet tajaa pashaa laikaa ir ekonomaizers (pieshaujaas ekonomiski braukt) un diezgan daudz vietas! Audi 80 89' ir krietni mazaak, piemeeram! Nemaz nerunaajot par Golf II/III, kur sanaak iestuukjeet mazaak smukas meitenes : D !!!! Mashiinai ir zema tirgus veertiiba, taa ka studentam ideaals auto! Un vispaar, ja Latvijaa vareetu dabuut labu eksemplaaru, es paardotu savu un nopirktu Tipo 1.6 ar digitaalo paneli! Manam pazinjam bija taads - nedaudz patjuneeja, un izskatiijaas unj gaaja zveeraa! Un tas viss ne vairaak kaa 900 Ls (lietos diskus ieskaitot) ! Tipo bija eiropas gada auto 88' vai 89' un prieksh saviem gadiem vinjam skaitaas ljoti labs dizains, itaalju izstraadaats, un kaa pasaulee zinaams, itaalji ir labaakie dizaineri! Taa braukt ar Tipo par kaunu ir gruuti uzskatiit (vismaz man) ! Laba alternatiiva ir arii Fiat Tempra, kas prinipaa ir tas pats kas ar Golf/Jetta! Tikai tempra ir daudz labaaks salons, un priesha/pakalja (ieskaitot to, ka ir sedans : D) ! Bet cena - neko dizhi lielaaka! Detaljas taas pashas, taa ka atkla leeti! Tempra dod arii 2.0 dzineeju, kas dod bmw cieniigu ieskreejienu, jo pat ar garo bagaazhnieku un smagaaku dzineeju Tempra sver tikai 1095 kg! Ar iiso kaarbu var noskriet arii dazhu labu bemberistu, protams, tikai ne uz autobaanja! : D Taa ka pietiks buut konservatiivajam latvietim, un iegaadaaties tikai to, "kas ir kaiminjam, un ko ieteica servisaa" !

Autors: livars  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 8 gadiem


Komentāri:
bitner (pirms 8 gadiem) :
    1) 2.0 dzinejs ir netikaj uz tempram, uz tipo ari ira divdurvju versija.
    2) Lasot rodas sajuta ka naudas trukuma del tu ienisti Golfus :D
    3) par digitalo paneli, tad comam ir ari 1.4 Tipo un tam ir digitalais.
    Manas domas tadas - vizuali smuks un viegli uzlabojams auto! tehniski ir shis tas, piem baigi ciets. Fiat - italju zigulis :D
Crack (pirms 8 gadiem) :
    Tipo noteikti skaistaaks un sakariigaks par Golf II. Normals auto studentam. Kopt tik vajaga. Ekonomisks nezheeliigi.
seatbelt (pirms 8 gadiem) :
    pasham Fiat tā ne īpaši.. bet nu golf II vnk neieredzu, riktīgs lētuma paraugs.. tipa: "ko pirksim", "ai nez, golfs 2 labs esot un lēts". sviests kaut kāds.
bitner (pirms 8 gadiem) :
    euu, beidziet golfus nodirst :DDD man savu laiku ari bija otrais Golfs, te pat ir kaut kur apraksts :)
Fiat marea weekend 1997 Novērtējums: 8  Komentēt
Biju šī skaistā itāļu auto pirmais īpašnieks tālajā 1997 gadā. Mašīna bija tumši sarkanā metālikas krāsā un cilvēki diezgan bieži atskatījās un pētija šo brīnumu. Īstenībā toreiz nebija tik izteikts kādas noteiktas auto markas kults kā tas ir šobrīd. Toreiz jauna un smuka mašīna, lai arī fiats bija baigi OK. Man nebija pieredzes ar jauniem autiņiem kur nu vēl ar tadu eksotiku kā fiats. Mašīna smuka, jauna, salīdzinoši lēta ar spriganu 1,6 litru 103zs dzinēju. Pirmā vilšanās - mašīna tomēr ļoti cieta un zema. Pēc mēneša pamanījos sašķaidīt butaforisko dzinēja aizsargplāksni, atklāju, ka logu blīve aizmugurējām durvīm nav hermētiska, svīda lukturi, šad tad iegrabējās priekšējais panelis. Toreiz es sapratu un mana vēlāka pieredze ar citiem jauniem autiņiem (ford, toyota u. c.) to apliecina, ka nav jau viņi tik ideāli, arī jauniem autiņiem ir kādi mazi defektiņi, nepārdomāti sīkumi, kas kaitina. Īstenībā mašīna nebija slikta, kā otrais auto nokalpoja 10 gadus un 140000 km. Diezgan bieži ik pa 20000 km šis tas jāpamaina ritošajai daļai (stabilizātoru atsaites), pakaļējie amīši nokalpoja 50000 km, priekšējie 70000km, hroniska kaite unversālim ir aizmugurējā bagāžnieka roktura iziešana no ierindas (krājās netīrumi), kā rezultātā grūti tikt bagāžas nodalījumā, novēroju dažus sīkus defektus ar elektroniku, lai arī reklāmā apgalvots, ka mašīna cinkota, tomēr vietām gar durvju kantēm parādijās sīki rūsas pleķīši, kas liek domāt par to, ka cinkošana nav veikta kvalitatīvi. Jumta reliņi ir no krāsota alumīnija, diemžēl krāsai laika gaitā ir vēlme nolobīties, to pašu viņa dara no ārējo spoguļu pamatnēm. Runājot par labajām īpašībām- forši un ērti beņķi, liels bagāžnieks (var nolocīt aizmugurējo bamperi, lai pārvadātu garus priekšmetus), abrīnojami precīzi pārslēdzās ātrumi, precīza stūre, degvielas patēriņš 7-9l, salona apdare samērā kvalitatīva un glīta, bet galvenais mašīna smuka un lielos vilcienos nav sliktāka par līdzīgām franču vai korejiešu mašīnām. Ja rūpēsies un kopsi autiņš kalpos ilgi, ja mašīna ir tikai pārvietošanās līdzeklis un ne kas vairāk, tad neiesaku pirkt. Autiņš ar dvēseli.

Autors: umka  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 7 gadiem


Komentāri:
dre (pirms 7 gadiem) :
    7-9 litri no 1,6L un 103 ZS ???


    tad nu gan efektīvi....
Dawsons (pirms 7 gadiem) :
    Ta nu nez! Man jau ir 3. jauns autiņš, un nekādu defektu! Iespējams, man vienkārši veicas (TFUx3), bet man jau šķiet, ka tā tam jābūt!
Arsmens (pirms 7 gadiem) :
    Pa pateerinju tieshaam var kaarteejo reizi paarliecinaaties, ka "ekologjiskajiem/ekonomiskajiem" jaunajiem auto tas ir zems tikai uz papiira. 12 gadiigam civicam ar 1.6 105zs ir pateerinjsh 7-9L/100km...
Fiat Tipo 1.6 1990 Novērtējums: 7  Komentēt
Nopirku sho autinju kaadus 2 meeneshus atpakalj- dizaina, gada, ietilpibas un cenas zinjaa devu priekshroku shim nevis II Golfam. Auto ir diezgan labs uzraviens un ta istaa vieta ir pilseta. Pa sho laiku remontets ir daudz. Vispirms saaka teceet ellja gar galvas blivi. Taa tika nomainita. Peec tam nopliisa generators, tad saaka nenormaalos apmeeros strebt degvielu (uz 100km apm. 15l !!!!) Izradijas, ka motoram ir lambda zonde, kuras deelj visa taa shaize- atkal izdevumi. Chakarejas elektronika. Meedz peekshnji atteikt kaads lukturis, vai logu tiritajs. Bet ritoshais salidzinoshi labs, veel nav bijis nekas jaaremonte.

Nepatīk: Mashina nav prognozejama, meedz pievilt. Ljoti sliktaa salona apsilde (laikam jau visi itaalju autinji taadi ir), Gar durvju gumijaam gaudo vejsh, ljoti cieta piekare, pekshnji var saplist pat tada lieta kaa droshibas jostas mehanisms.

Patik: Vel joprojaam muusdienigs dizains, erts plashs salons, ekonomisks un specigs dzinejs (kad darbojas), pieleca pat -20 graadu salaa, shadas tadas ekstras (ari stures augstuma reguleshana), ljoti labi aizsargats no mitruma.

Maza smuka mashinite, kur meedz reizeem sagaadaat galvassaapes saimniekam (rezerves daljas nav ipashi dargas, tachu remonts gan)

Pirkt var, bet pec iespejas jaunaka gada (TIPO vienalga daudz stiligaks par II Golfu).


Autors: raivo Pievienots pirms 12 gadiem


Komentāri:
otto (pirms 12 gadiem) :
    pēc šādām atsauksmēm vai nav pa daudz 7
Gatiks (pirms 12 gadiem) :
    Klau, Raivo, es savam '98 gada 9-5 SAABam ieliku 8punktus. Pec tava stastijuma spriezot man vinam vajadzeja likt vismaz 50punktus...... :)))))))))
JJ (pirms 12 gadiem) :
    Nu ko lai saka ir musu vidu optimisti, runajot par jaunaka gada Fiat izlasiet atsauksmi par Fiat Marea. Tas ka shads auto ir lets taa ir pilniga patiesiba, pilnigi visaas nozimees. Domaju ka ies laiks un schaizes birs laika, ka vai nu
Laiks (pirms 12 gadiem) :
    Gatiks: Bet taksh veertee cilveeki mashiinas peec attieciigaa gada citiem konkurentiem, piemeeram, te iipashnieks ir saliidzinaajis savu Tipo ar Golf, nevis Tipo ar 98' gada Saab, neliekas bik smiekliigi kaa tu pats veertee?
Gatiks (pirms 12 gadiem) :
    Es tomer saprotu, ka te nav auto salidzinosais tests golf-tipo, bet katrs verte konkretu auto...
Regulārs viesis (pirms 12 gadiem) :
    Skatos, te ir kāds bariņš komentatoru speciālistu, kuri spriež par mašīnām pēc principa "viena tante teica".
Laiks (pirms 12 gadiem) :
    Gatiks: tad jau jaaliek katram sava skala, tb, autinjiem un gadiem un visam paareejiem, jo atnaaks viens ar pedeejo Jaguar modeli un pateiks, ka vinjam attieciibaa pret tipo jaaliek 500 balles un tavu Saab 200 balles :)
Romiqe (pirms 12 gadiem) :
    ....ljoti labi aizsargats no mitruma....


    Ka tas jasaprot!!!??? Ka udens netek ieksa, vai ka? :)))))
elbee (pirms 12 gadiem) :
    ne visos itaaljos ir auksti. pasties vai termostats shancee kaa naakas, tas parasti ir ceelonis kadeelj tiek uzskatiits, ka itaalju mashiinaas ir auksti :)
shearer (pirms 12 gadiem) :
    elbee jau atkal pareizi pateica :)
    tieshi taa, itaalju auto ir nevis auksti, bet gan termostati biezhi atkozhaas, jo redz, gudri saimnieki tosolu vai antifriizu nekad nav mainiijushi, taapeec arii taadas shaizes :(
OPIT (pirms 11 gadiem) :
    cepuri nost par drosmīgo izvēli....es tā nespētu
HA (pirms 11 gadiem) :
    FIAT - Fatāli Izģērbj Absolūtos Tupakus
Ritvars (pirms 11 gadiem) :
    Neko nopirku arii shito autinju!Biki uzkaaraas man motoriitis.Aizdzinu pie pareiziem cilveekeim - pa pieciiti sataisiija un izraadiijaas tikai holla deveejam uz masu sitis.Tagad veel ir viena shaiziite - elektriskajam chokam pofigs ka jaastraadaa!Auksts slaapst nost.Ja kaadam taada mantinja ira - 6766282 - par Ls10 nopirkshu.Motors savam tilpumam ir jaudiigs un pats diivainaakais - kluss un ekonomisks.Baaka maza bet lielaaka neprasaas.Dizains - nav kur piesieties.Dizains 1990 gada autinjam ir musdieniigs un vari palepoties.Elektriskais panelis - liels paarskataams - viegli saprotams.Elektriskaas ekstras - OK.Ritoshaa cepuri nost projekteetaajiem!Ripo ideaali.Pa liidzenu celju ja 90km/h brauc - 500 m ripos taapat un tad veel peec tam buus kaadi 50 km/h Domaaju ka liidz apstaashanaas noripotu 1km.Salons liels,labi nostraadaats.Mashiiniiti ar golfu i saliidzinaat nevar.Taa jau ir klase augstaaka tochna.Ruuseejis maneejais nav nemaz - i stiklashkjiedras aizmugureejaas durvis - nekas nesaruusees - tikai sist nebuutu labi.
    Neiesaku pirkt tiem,kam slinkums nomainiit toslu,ellju,stiklatiiriitaaja slotinjas un ik pa reizei ieskatiities spdometraa - kad siksnas jaamaina.
    ideals autinjsh - visi deveeji jau ir - klimata kontrole - imobilaizers - kruiiza kontrole - neliela elektronikas fantaaziju izpildiijums un tev jau ir ekstra.
    Salona siltums - oi kaada tashkenta ja uzgriezj uz sarkano zonu klokjiiti un iesleedz ventilaoru un pilnu klapi.
    Man 5 min auksts motors uzsildiijaas un piesildiija salonu taa ka man sviedri lija.

    Mashiinas kritikji lai labaak paklusee - un brauc ar savien benziinu riimaam BMW - pakalju piedzinjaam.

    Normaalai mashiinai vajag priekspiedzinju. Vismaz ar motoru izvilksi ja sasviediis.Ar pakalju vareesi noskatiities kaa graavii sliidi un plaatiit rokas vai raustiis rokjeni.

    Lukturiem vajag elementaari noreguleeshanu un vietas kur vadi ieiet lukturii aizliimeet ar silikona liimi.
    Pashus kontaktus apsmidzini ar ruusas nonjeemeeju - nekad neapsuubees - tikai rokas paliks taadas slidiigas,ka vajadzees kaadreiz paardegushu lampinju mainiit.

    Kurai mashiinai ta reizi pa reizei kautkas nenotiek.
    Veel viena lieta. Gjeneratora gultinis jaapieskata.
    Labaak ielikt uzreiz kaadu labaakas firmas - lai kaadreiz nenaakas ar akjiiti braukt.

    Elljas suuknis - spiediens jau Ok pat starteejot - nu ideaali.
    Dzeseeshanas sisteeema straadaa neatkariigi no aizdedzes.

    Ugunji iesleedzas automaatiski - ja paliek iesleegtaa staavoklii. Nu vienas vieniigas ekstras.

    Par visu ir padomaats.
    Tikai bagaazjnieks bez ieksheejaa rokturiisha.
    Ciet taisot vienmeer nosmeeree rokas ja neesi mashinu mazgaajis.Bet to jau var pielikt.

    Ja kaadam ir atsuutiet man elektrisko sheemu tam autinjam uz [email protected] vai uzpiikstiniet uz 6766282.
    Moshka kaadreiz vareeshu ar kaadu elektronikas joku izpaliidzeet.

    Fiat Tipo reaaliem cilveekiem reaals autinjsh.
OPIT (pirms 11 gadiem) :
    IZSAKU LĪDZJŪTĪBU...
rozearoze (pirms 11 gadiem) :
    ES ARĪ ESMU IEGĀDĀJIES ŠO MAZO BRĪNUMU FIAT TIPO ĻOTI IEPATIKĀS TAS KA VIŅAM IR SALĪDZINOŠI VAIRĀK PLUSU NEKA GOLFS-2 ELEKTO LOGI LŪKA DIGITALAIS PANELIS PLATA STABILA BĀZE DETAĻAS LĒTAS SALONS ĒRTĀKS NEKA GF-2 ĒD MAZ 1.4 7L UZ 100 BRAUCU JAU GADU UN NEZINU PROBLĒMU PAT TO IZGĀJU AR PIRMO REIZI TĀ LUK katra mašīna ir jāsaudze velies palidzību 6366677
WindY (pirms 11 gadiem) :
    Bija arri man taads auto 94.gada 2.l. sameeraa ekskluziivs - 3 durvis. nobraucu nepilnus 3 gadus. Ideaals sportisks auto, tikai motors neizturiigs. 2 gados 3 motori :)
    var jau buut ka taa kaaja pa smagu... bet bembjus metu aaraa... vispaar jau biju ljoti apmierinaats tikai ar taam jaudaam pa iisu. Tagad samainiiju pret itaalju monstru 164 Alfu v6 3.0.l
    neliela piebilde par fiata bagaazhnieku - man vinjaa ieliida tikai 15" sabis (kicker 1000 vati) 2 ovaalaas un 2 pastuuzhi. zapaskai vieta nesanaaca :)))))))))
Starz (pirms 11 gadiem) :
    Dizainiski skaists autinjsh, tachu gribeetos, lai nebirst tik traki !
Starz (pirms 11 gadiem) :
    Buutu ljoti pateiciigs, ja kaads atmeilotu kaadu servisu adreses vai tel.nr., kur labo itaalju autinjus(tieshi Fiat ).
    Var buut visaadi uukji, ka tik saprot. Par autodiileriem un vinju servisiem nemaz nedomaaju!

    Vienkaarshi mans Fiat Tipo 1.4 karburaators, eed ap 10-12 l, bet nezinu ko lai vinjam izdaru. Ir tur taada kaarbinja econobox, mosh taa arii ir taa vainiigaa?

    Paldies jau ieprieksh!
Black_Attack (pirms 11 gadiem) :
    Autnsh jau taa kaa labs, tikai kaa sieviete bez rokaam - ja nekopsi tad buus briesmas. Remontaa esmu veicis eksperimentus, un diezgan veiksmiigi. pielaizaas no pus apgrieziena, ieliekot pirmaa vai pakaljgaitas robaa ir tikai jaaatliz sajuugs un bez gaazes piedevas mashiina saak kustiibu (kaa automaats). Vieniigais ir savi miinusi ar korpusa dalju kas tur prieksheejos spaarnus, baigi aatri izruusee, kaa arii aizmugureejie spaarni ar taadu defektu ka aiz metaala sakraajas smiltis kas naak no pakaljeejiem ritenjiem un saak puut, ja tikai tu neizdomaa kaa vinjas iztiiriit. Lasiiju komentaaros ka labot ir daargi, jaa taa ir, bet tas kas zin kaa salabot ziguli tad zinaas kaa labot arii Tipo, jo buuveetc gandriiz taa pat, tikai vadu ir nedaudz vairaak, nu un arii skruuviites.
Black_Attack (pirms 10 gadiem) :
    Nu ko, atkal. Saakaas man ar, murgu taka. izdomaaju kaut kur pielabot un piekraasot. She tev bija kaa salabo vienu atrodas veel 3 suudinji kas ir jaaizlabo. (Protams laboju prieksh sevis, taatad ruupiigi un labi.) salabojis esmu gandriiz pusi. kosmeetisko remontu veicu pats, ieskaitot kraasas nonjemshana, shpakteleeshana, un krasoshana. teikshu tikai vienu, ja to dariitu sevisaa tad tas maksaatu pasha mashiinas cenu. taatad apdomaajieties pirms izdarat to pashu. labaak peerciet jau . labaak nepeerciet, nav viegli pat atrast katru tresho detalju.
andrievss (pirms 10 gadiem) :
    Vai kads zin, cik maksa Tipo izputeja aizmugurejais bundulis? Vai var piekombinet no kada cita autina?
Sigis (pirms 10 gadiem) :
    Auto jau skaists, bet probleemu daudz!
    Prieki saakas ziemaa - nepielec un kaut wai karies!
    Bez tam griidu jau 2-reiz naacaas paarmetinaat. Puust! No ka? Nezinu. Samekleet detaljas ir tikpat ilgi kaa likt lielu puzzli! Un galwenais ne no kaa liels degv. pat., 1.4 motors, mainiits degv. suuknis, reguleets karb. bet dzer degv. tik un taa.
    Bet ir weerts, jo leets, un rets!
Vardotajs (pirms 9 gadiem) :
    Mans a i bijis iipassnieks vairaakiem FIATIEM.... un arii tipo, ko ssodien nopaardevu, ceru ka jaunais iipassnieks nebuus viilies. Taa sakot es i neliels FIAT fans..
    Auto i lielisks, man patika. Nobraucu 2gadus pa latvijas celliem.. ir Ok.. nekas nenoluuza, remonts- ekspluataacija leeta. Ekanomija man i svariiga taadeel izveeleejos Fiat un nenozzeeloju un pa to cenu tas i labaakais ko juus varat ieguut, bet mekleejat labu auto, jo Latvijāa i loti liela mode neko netaisiit un taa juus varat iekrist, pirms pēerkat aizdzenat uz servi.. Tas atmaksaasies

    Protams, kaa visiem auto i miinusi.. arii manam bija taadi:
    * gaudojo kārbaa guultnis
    * ziemaa iipassi situmu nevareeja dabuut salonaa, termostata vaina.
    * Kompis nezinnoja ja kaada kkibele ar ggeneratoru..

    Plusi>>>
    * Ekonomisks 6.4L/100km
    * lētas rezerves dalas
    * Daudz labāks pa to burku GOLFU
    * ietilpiigs
    * Lēts un daudz ekstru, kas golfam nu galiigi nav pieejams.
ritvars11 (pirms 9 gadiem) :
    man arii ir fiat tipo 1998 gada, 1.6 l motoriņš tīri neko .Iet cepuri nost.vienīgais elektronika brīžiem pieviļ.bet tadā ziņānav par ko sūdzēties.Ekonomiska un galvenais ka salons afigenna man patīk.pats bišķīt buferi priekšējo pārbūveeju.izskatās labi.Es te arī netā dabūju visu grāmatu par fiat tipo 1.6l. tur visi sīkumiņi pat ir parādīti, vienīgais itāļu valodā.Ja kādam interesē rakstiet ................................................. [email protected]
ritvars11 (pirms 9 gadiem) :
    maz labojuminnss,nevis 1998, bet 1989 sory
Fiat Brava 1997 Novērtējums: 7  Komentēt
V moej ekspluatacii uzhe god, poka serjeznih problem net. Bili melochi: slomalasj plastmasovaja chastj shlanga podachi zhidkosti dlia mistja lobovogo stekla, iz- za kontakta ne rabotal zadnij dvornik, nemnogo teklo maslo, no eto iz- za dliteljnogo prostoja mashini u prezhnego vladeljca, servis pri prodazhe ne nashel defekt, 12 Ls i vse dela.
Horoshij dizajn, pojem/opuskanija sidenja voditelja oblegchajut semejnuju ziznj, kogda 2 voditelja, privlekateljnij vneshnij vid.
Iz minusov: nepredskazuem posle prostoja, inogda cherez 2 nedeli stojanki zavoditsia mgnovenno, inogda prihoditsia ''vesti peregovori''. zadnee okno suzheno, obzor mog bi bitj luchshe.
Rivok kak takovoj s 1.4 otsutstvuet, zato 6-7 L na 100 km.
Idealjnij variant dlia pervoj mashini, neboljshaja, sposobstvuet negonochnoj ezde.


Autors: Sniegs Pievienots pirms 11 gadiem


Komentāri:
Kamikadze (pirms 11 gadiem) :
    gadiijaas papeetiit tieshi taadu pashu fiatinju ... nez, vai shitam te fiatam ar plastmasa, kas ir virs tuvo/taalo gaismu lukturiem bij saplaisaajusi un sakaltusi deelj lukturiem jebshu nee?
JFK (pirms 11 gadiem) :
    Interesno a voskolko oboshelsja fiat,vse ze mashina ne staraja, no moznno bilo bi kupit' nemca za eti den'gi, nu konechno postaree,i gde Ti provodish teh.obsluzivanije?
OPIT (pirms 11 gadiem) :
    pravilna pervuju masinu nado hu...uju, i ti takuju kupil. uspehov i nabirajsja opit
xxx (pirms 11 gadiem) :
    ar remontiem gan shitiem autinjiem laikam sarežģīti..

    p.s. buutu vismaz latviski uzrakstiijis vai nu arii ar krievu burtiem, lai buutu vieglaak lasaams.
Brabus (pirms 11 gadiem) :
    Fiat ir Fiat, rusa uz kuzava parādās jau pēc 2 Latvijas ziemām,pat pilnīgi jaunājiem eksemplāriem,un pie tam visādas sīkas problēmas ar ritošo daļu .elektroniku un t.m.l.T.i. SUDIIGA mašīna.
spils (pirms 11 gadiem) :
    2003.g. martaa pa nelaimi iegadajos 850 2.5 vovo'92g. lidz ša gada janvarim uz remontiem izterēju 700Ls, neskaitot cik pats biju garažā nomocijos, ar visu prāsmi un pieredzi..un neskaitot bendžu ko norija tā cūka... Laimigs pardevu pa 3000EU un uzreiz nopirku Brava'97/1.4 - 2500EU
    stāvoklis bija bēdīgs-ta ka nav dzinēja aizsargas, tās bija tik piedirsts, ka pirkšanas dienā dabuju ar buksieru vest garaža... pēc "mājas" totālas ķīmiskās ārējas un iekšējas tīrīšanas dabūju tīru un glītu autiņu. Dzinējā vajadzēja nomainīt sveces(2Ls-gab),noskalot karburātoru ar spreju un velāk Kemī auto servisā nomainīju abas priekšeijas svīras(2bukses un lodbalsts-vienā), arī sīksnas protams. Svīras -Skopiona-32LS/gab
    nobraucu jau 7tkst. -problēmu nav..
    benzīns-8L/100km
    tagad atrodu fiat servisu kur galigi pa-leto remontē fiatus, uz Zilupes iel.7, bēt līdz šim brīdim nav vajadzības..
    autoriem "brabusiem" vai "opitiem" nepaveicas jo tiem nav ne brabusi, ne jauni bimeri, vienkārši lai dračii uz smukam auto bildem:) nevis ne pa temu pirž...
    visiem veiksmi!
ladens (pirms 10 gadiem) :
    laba mašīna bet zikai ziemā tajā ir auksti
karlis lagerfields (pirms 10 gadiem) :
    mulkibas,kas teica ka fiati pec 1996gada ruse???mans fiats nertuse,startejas vienmer,no punkta A uz B aizbraukt var,ako vairak vajag???Imidzu?Pasizpausmi-luk esmu labaks jo man lepnaks auto neka tam kurs brauc ar sarusejusu opel kadet caravan???automobilis ir transporta lidzeklis pirmamkartam!!!Tie kas te zimejas ar 10kEuro vertiem autiniem iesaku aizbraukt uz ASV rietumkrastu un apskatities kas ir auto un kas ir Imidzs....
Juric (pirms 10 gadiem) :
    Ziemaa auksc - izrādās fricis izņēmis termostatu - 22 Ls. (fašisti!)
    Durvju "kliņķi" vecajiem - lobās nost gumija, jaunajiem OK - apm. 15 Ls. viens.
    Nopirku auto novembrī - slimojis vēl naf, izņemot augšminēto.
Fiat Croma 2.0i 1989 Novērtējums: 7  Komentēt
Nu ko lai pasaka. itāļu mašīna ir un paliek itāļu mašīna. Visi sūkstās par to, ka virsbūve rūsē un pie motora netiek klāt. Ta nemaz nav. Varbūt man bija noveicies, bet 89. gada mašīnai nebija neviena rūsas pleķa. Arī ar motoru bija viss kārtībā, neskaitot to, ka netīšām to nokāvu. Kā beigās izrādījās, tad turki bija izņēmuši eļļas spiediena regulēšanas vārstus. Dabūju slīpēt un mainīt visu apakšu, pat klaņus izstiepu. Remonts izmaksāja 237, - LVL. Tā ka nav nemaz tik traki un detaļas arī var tīri labi nopirkt, ja tikai ir vēlēšanās.
+ ļoti dinamiska
+ viegli vadāma
+ samērā kluss motors
+ laba caurejamība (augsta piekare)
+ ietilpīgs salons (nolaižami sēdekļi)
+ samērā ekanomiska arī pie 120 km/h (7-9)
+ elektrība uz visu pieradina slinkot

- iesalst ziemā centrālā atslēga
- grab salons
- bieži kļūdās informācijas sniedzējs par teh. stavokli
- ierūsē rokasbremze (vasarā)


Citādi labs ierindas autiņš ar kuru var reāli atvilkt!!!


Autors: Nuris  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 11 gadiem


Komentāri:
draco (pirms 11 gadiem) :
    murgs kautkaads...kaads elljas spiediena reguleeshanas vaarsts? redukcionnijs klapans,kursh motoraa atrodas,regulee lai elljas spiediens nav par augstu,un raveet aaraa vinju tolka imho nekaada nav.
    par klanju stiepshanu - nevaru iedomaaties taadu proceduuru...izskataas,ka peec taada "remonta" tas motors vairaak par paaris meeneshiem nedziivos :)
Nuris (pirms 11 gadiem) :
    Runājot par eļļas spiediena regulēšanas vārstiem - Cromai tie ir uz katru storbru atsevišķi un ja viu vienkri nav, tad notiek nediferencēta eļļas sadale un pēdējiem stobriem nepietiek. Par klaņu izstiepšanu- tas notiek tad, kad vēl pabrauc ar aprautu šāli, pēc normāla remonta motora apakšai ir otrs mūžs.
dakteriitis (pirms 11 gadiem) :
    bija 88 gada 2.0I varu pateikt ka pazema prieksheejais bamperis vienmeer kjeeraas uz trotuaariem,beigaas nedaudz nozaageeju tad logiski nekjeeraas,bet nebija aciimtiikams skats.
    Apaksha bija parseejusi aizmugureejaa daljaa pie kaajaam;sliekshnju gali kur stiprinaas piekare sametinaaja 30Ls
    Kluss motors salonaa nedzird aarpusee arii-motorpaarsegam laba skanjas izolaacija.
    Laba piekare aizmuguree neatkariigaa.Pie lieliem aatrumiem labi vadaamaa stabila.
    Salons gan kretiinisks ;ljoti prasts dizains taads iespaids ka ljoti leeta mashiina.
    SAAB 9000 identiskas durvis ar rokruriem-slieksnji automashiinaam kopeeja platforma.
    Naakamam saimniekam peec 1 menesha noklaajaas dzineejs 3 cilindram apraava shaales.Apakshas remonts ap 200Ls
    + labas bremzes standaartaa visas 4tras disku.
    Motori laikam vajaas vietas noskreejiens bija 270000km
    par 800$ reklaamaa tiiri viegli paardevaas
draco (pirms 11 gadiem) :
    tb fiatam ir vaarstikas regulee elljas caurpluudi uz katru klokjenes pamatshaali ( vismaz 5 gab),uz katru klanja shaali ( vismaz 4 gab) uz sadaleni ( 1 - 2x gab),iespeejams pat uz katru hdrokompensatoru,utt? un kas ta notiek,ja pabraukaa ar aprautu shaali? klanis saveerpjas?
    sorry veci,bet izskataas ka tev par tehniku nekaadas sajeegas nav,un tos makaronus,ko tev servisaa uz ausiim savaa laikaa sakarinaaja,tu meegjini sheitan izkaart...ej labaak nopeerc kaadu graamatu par iexdedzes dzineejiem un palasi,mazaak iespeeju buus,ka kaarteejaa servisaa kaads tevii lohu ieraudziis...
Dimons (pirms 11 gadiem) :
    Ari bija tads pats Fiats: salons loti plashs un erts - motoram zirgu spekus pilnigi pietiek.Man bija 88 g. izlaidums ar noskrejienu 230000. Par tadu cenu 700$ - lielisks auto.
shinshils (pirms 9 gadiem) :
    Man 1986. gada 2.0 Turbo i.e 155 zirgi, visas extras iet kapitaali un no ruusas ne smaka nostaaveeja autinjsh aaraa 3 gadus un kaa ruucinaaja taa ar pirmo taa kaa nevajag dirst ka suudaina mashiina un tie tehnikji kas te afigenna kruti staasti ir pilniigi debiili.
Ēriks (pirms 9 gadiem) :
    Man pašam ir FIAT Croma 2.0 i.e (1986.g.).
    Ja, salīdzina ar citām markām, nav jau nekāds SUPER, bet priekš 1986.g. (tika uzsākta ražošana), normāla, lai neteiktu vairāk!
    Salons - liels, plašs, ietilpīgs. Sēdēšana (vadītājam, pasažieriem), vadīšana, stabilitāte, ceļa pārredzamība ir vienkārši lieliska! Panelis - pārskatāms, ērta piekļūšana visiem slēdžiem (normāls, tā gada autiņiem).
    Motors - ekonomisks (ja neskrien un netrako, ap 7 l uz 100 km), kluss. Runājot par šālēm (es arī aprāvu, klaņa), nonācu pie secinājuma, ka nepietiekoša eļļošana.
    Ātrumu pārslēgšana nav precīza. Varētu būt labāk sabalansēta kārba ar motoru (pārāk gari atrumi)!
    Neatkarīgā piekare visiem riteņiem, lieliskas bremzes.
    Ja kāds vēlas atrast rūsu, tad tā atrodas, atverot bagāznieku, noņemot tapsējumu, pie aizmugurējā bampera (vienīgā vieta, kur rūsē).
    Kopsummā normāls auto par tādu naudu!

    Kopumā
Fiat Tipo 1.6i.e. DOCH 1990 Novērtējums: 7  Komentēt
Autinjsh uz goda! Jaatceras tikai ka cilindru atmetkas saakas no 4 cilindra nevis no 1! Elektronika straadaa Ok!
Ir probleema - tukshgaitas solju dzineejs! Salons konfortabls! Visaadas ekstras! Elektriskie logi taadi paskalji - laikam buus jaasaelljo! Ik pa briidim iedegas "trauceejumi inzjektoraa". Nezinu kaapeec bet mazaak par 7 - 8 l/100km nevaru izspiest! Jaapatestee buus taa lambda zonde un jaapaskataas ko tas inzjektors dara!
Nokaaraas arii induktiivais aizdedzes deveejs - sapuvusi izolaacija vadiem pie deveeja - sita uz masu!

Nu ir veel taadi siikumi kaa lampinjas - bet autinjsh 2 X labaaks par Golfu! Uzraaviens ar taa neko!

Moshka kaads var paraadiit man kaada vinjam iepluudei galva staav virsuu - man liekas man nav origjinaalaa, jo visos shrotos man raada kautkaadas jociigas. Nevaru solju dzineeju dabuut nekur!

Varbuut vienkaarishi nomainiit visu galvu!

Tipo vajag reaaliem cilveekiem!

Veel shaize - priekshaa nevar 13" ljitakus uzlikt - kur lai gruuzhu tagad!

Ja kaads var man paraadiit kaads vinjam Fiatam Motoriitim inzjektors - 6766282 vai ritvars@macro. lv


Autors: Ritvars  [Labot aprakstu] Pievienots pirms 11 gadiem


Komentāri:
kaifarix (pirms 11 gadiem) :
    Par so luuzni un grabuli 7 punkti, vai tik taa nav tava pirmaa masiina un vienkaarsi tu ne ko labaaku neesi redzeejis.
Archie (pirms 11 gadiem) :
    Šitie aparāti drīz laikam būs atrodami tikai šrotos, kaut kā uz ielām viņus redz arvien mazāk, neskatoties uz to ka esot 2X labāki par Golfu :)
Petjka (pirms 11 gadiem) :
    nu ja izdosies tev nobraukt vel gadu, tad pastāsti ar ko fiats atšķiras no VAZ
Shearer (pirms 11 gadiem) :
    a man arii kaadu laiku bija fiats. normaals aparaats manupraat.
Engelhards (pirms 11 gadiem) :
    Tā vien liekas, ka komentētāji tie paši di..ēji, kas pie Opel sadaļas.Paši braukuši nav, bet tik pļurkst. TIPO par to trako televizoru (GOLF II) ir daudz daudz sakarīgāks (pat izskatās daudz labāk). Man bija konkrēti tāda pati modifikācija, kā šeit aprakstītais. Bija elektriski navari, bija lietie diski. Bija tāda pati problēma ar to stulbo lampiņu, kura rāda, ka kaut kas nav kārtībā ar iešprici (iedegās katreiz tukšgaitā darbojoties un braucot ar lielu pārnesumu pie zemiem apgriezieniem), bet tā kā braucot dzinēja darbībā nekādas novirzes no normas nejutu, īpašu uzmanību tam rādītājam nepievērsu. Citādi nekādu tehnisku problēmu nebija, nepatika ļoti tas, ka braucot ar ātrumu ap 100km/h gar priekšējo durvju gumijām gaudoja vējš. Ā, un vēl salonā automaģim vieta tāda debila panelī atvēlēta bija. Patika, ka auto ļoti praktisks un dinamisks, arī ļoti ekonomisks (ja nesāk gļukoties lambda zonde).
tipo (pirms 7 gadiem) :
    Archie, par šrotiem tu kļūdies, nau fiat tipo šrotēs, ja arī kāds nobeidzās, tad tūliņ tie sadalīts citiem fiatiem. bet auto ir labs no pieredzes zinu, vēl joprojām viens ir manā īpašumā.
Fiat Marea sx 1997 Novērtējums: 7  Komentēt
No 2003. gada maija braucu ar 97 gada Fiat Marea sx, 1,6 dzinējs, sedans 95000 km. Pie šī modeļa Itāļi, kā jau vēstures veidotāji - ir piestrādājuši. Dizains ārējais un salons- viss, kas modernam auto vajadzīgs. Orģinālā audio sistēma vienkārši lieliska, aizmugurē sēdošiem normāla vieta, laba ventilācija. Cena arī demokrātiska. Nekādu problēmu nav bijis. Pēc pirmās apskates vajadzēja nomainīt priekšējās bukses-8 Ls gb?. Vasarā degvielas vidējais patēriņš ne vairāk kā 7,5 l, uzliekot ziemas riepas ~ 8,5l. Pirms sala ieteicams degvielas sistēmā ieliet attīrošo ķīmiju. Darba darīšanās braucu ar AUDI, Golf un Ford Eskort- tā kā ir reāla iespēja salīdzināt. Fiats ir nedaudz cietāks, vēlami labāki (materiāls) durvju rokturi, taču ņiprs, simpātisks, agresīvs, viegli vadāms un ar labām ekstrām auto, tiem, kuri nevēlas pārmaksāt ~1000 Eiro par pāris gadus vecākiem citiem auto.

Autors: Kursis Pievienots pirms 11 gadiem


Komentāri:
superb (pirms 11 gadiem) :
    Cik pats esi nobraucis?
Kursis (pirms 11 gadiem) :
    Esmu nobraucis jau 15000, un braucu kartru dienu~ 50 km dienā
mazais (pirms 11 gadiem) :
    kā ar koroziju, nav baigi plānie bleķi?
    kur tiek pirktas rezerves daļas?
Kursis (pirms 11 gadiem) :
    Nopērkot gribēju veikt pretkorozijas apstrādi, taču mani pierunāja un pārdomāju, jo apakša esot dubulti cinkota un krāsojumam itāļi arī devuši garantiju ( vismaz garantijas grāmatā rakstīts). Rūsu nekur
    nemanīju. Krāsojumu riezi mēnesī uzpulēju ar teflonu. Redzēs kas būs pēc ziemas sāls?
    Bukses sagādāja un mainīja vietējā autofirma, kas sadarbojas ar FIAT placi Vācijā. Cik saprotu daļas derot arī no BRAVAS?
Kursis (pirms 11 gadiem) :
    Nopērkot gribēju veikt pretkorozijas apstrādi, taču mani pierunāja un pārdomāju, jo apakša esot dubulti cinkota un krāsojumam itāļi arī devuši garantiju ( vismaz garantijas grāmatā rakstīts). Rūsu nekur
    nemanīju. Krāsojumu riezi mēnesī uzpulēju ar teflonu. Redzēs kas būs pēc ziemas sāls?
    Bukses sagādāja un mainīja vietējā autofirma, kas sadarbojas ar FIAT placi Vācijā. Cik saprotu daļas derot arī no BRAVAS?
superb (pirms 11 gadiem) :
    komentee veel peec 50000 km
Kursis (pirms 10 gadiem) :
    P'ec gada tehnisko apskati izg'aju uz sitienu. Tikai braucu, ieleju degvielu un nomazg'aju! Darb'a braucu ar jaunu Lagunu-labs auto, ta'cu ar'i Fiatam nav ne vainas!
qwerty (pirms 10 gadiem) :
    braucu ar marea weekend1,8i/16v jau ilgi,stasts lidzigs Tavejam,ielej un brauc,kad kas sak klabet tad tas ir prieksejas bukses skerstabilizatora pirkstos(laikam)nomainiju tos ,brauc,nezini bedu!!!ruset marea neruse jau divus gadus noberzta krasa pie benzinbakas-metals spid ka jauns,cerams ka svarigakajos virsbuves mezglos neruse netik!protams daudz letas plasmasas salona...prieks par bezmaksas audiosistemu.BRAVO Fiat!!!Patiesam kapec japarmaksa???

    runa ka gruti pardot par labu naudu-atbilde ja par3500eur pirkts auto kalpo 2-3gadus bez lieliem remontiem tad pec 3gadiem to var pardot pa 2000 vai 1500 euro un ta jau ir laba cena .sarekinot to visu piem. kopa tos2000eur kurus zaudejam auto pardodot: 2000euro dalam uz 1080 dienam sanak mareas lietosana izmaksa 1.9EUR diena plus benzins un nodokli.nav nemaz tik slikti!!!nesaprotu kapec daudzi spekulanti kliedz ka nevar pardot auto par tadu cenu ka to nopirka,piem citroen vai alfa vai citas "sliktas" am markas.,kliedz vini tapec ka grib nopelnit naudu neko nedarot.auto tacu kalpoja,cilveks to izmantoja,brauca,neremonteja un bija laimigs!!!ko vel citu vajag?
Kursis (pirms 9 gadiem) :
    Otrā apskate -bez problēmām. Braucam Fiatisti! Būtu labi kādu tusiņu uzrīkot! Satusējam?
    Prieks redzēt, ka Fiatu atbalstītāju pulciņš vairojas! Veselu gadu braucu pa super bedrainām "L"pilsētas ielām, domāju, ka jākrāj nauda jaunam "L" pilsētas Audi vai Wolks un citu promenenču autiņu markām???? Sviests ar sevišķo ekonomisko palīddību) [email protected]

[1-8] [9-16] [17-24] [25-25] »»»»

Piezīme: auto sakārtoti pēc atzīmēm.