Lasītāju pieredze par saviem auto

Mazda 626 2000 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Labdien!

Nedaudz mazāk kā pirms nedēlas nopirku Mazda 626, 2000. gads, 2.0 benzīna (95. marka), motors, hečbeks ar jaunu skati (līdz 2017. g. martam).

Problēma tāda, ka auto iedarbinot, pēc apm.5 sekundēm no izpūtēja nāk balti dūmi (sākumā diezgan izteikti, mutuļojot, vēlāk, kad iesilst jau nedaudz mazāk). Saprotu, ka tagad vēl ārā auksts, bet, manuprāt, dūmo pārāk daudz, arī neērti citu vadītāju acīs paliek.

Auto nopirku ar praktiski tukšu bāku un tad nedūmoja. Sāka dūmot pēc benzīna ieliešanas Nestē, Jelgavā, pēc nobrauktiem 5-10 km.

Par šo problēmu esmu izlasījies krustām, šķērsām, taču tipisko blakus parādību man nav. Respektīvi, tosols un eļļa ir pietiekoši un nekrītas, taču autiņš auksts lec ļoti labi (ne gluži no pus grieziena), bet gana labi. Degvielas patērīņš arī normāls - šobrīd 9,2 vidēji un krītās. Sīkāk neesmu pētījis, jo nezini, kam ir vērts ķerties klāt.

Vai kādam ir padoms, kas varētu būt pie vainas?
Paldies jau iepriekš par konstruktīviem komentāriem/ieteikumiem.
Edisonsss @ 14.marts 2016 0:00
Mazda +2348076265980 1970 Novērtējums: 5 Komentāri [1]
Pieejamu aizdevumu izsaku MARK Moris, mēs piedāvājam visa veida aizdevumus uzņēmējdarbības vai pakalpojumu aizdevums.
Mūsu minimon likme ir no $ 5000 USD uz mazimon likmi $ 200,000,000 USD vai eiro, POUNS.
ja Jums ir interese pieteikties ar jums,

Pilns nosaukums ================
Summas, kas nepieciešamas kā aizdevums ======
Valsts =======
Deration ========
Lai aizdevums =====
Sekss =========
Maretal startus =====
Valsts ======
Personiskā tālruņa numurs ====
Vai jūs pieteikties līdz =======

E- pasts: markmorisfinancialhome@hotmail. com
Finanzas izpilddirektors / oficial de Prestamo.
(C) 2012 MARK MORIS Financeiro ® Mājas.
Mr Mark Moris @ 4.janvāris 2013 0:00
Mazda xedos 6 1996 Novērtējums: 7 Komentēt
nu tad taa esu iegadajies mazda xedos 6 1.6lbenzinu loti patika sis auto. smuks dizains stabils uz cela. rusas nau vispar laikam paveicies ieprieksejais saimnieks izkatas ka ir rupejies par auto. masina apstradata ar gumiju no apaksas taka kadu laiku neruses;)paterins pilseta 8-9l uz 100km pa strasi 6.5-7l. ka brauc var ari mazak dabut braucot uz 80kmh. esu nobraucis vairak pa gadu tika veikti sadi remonti nobira sajugam gultnis mainiju visu sajugu 80ls ar darbu. sadas tadas buksites saru un mironeni kopa mironene 25ls sara 8ls atbalsta gultnis 4ls plaukta bukse 4ls nu ta so so darbs 40ls. a vell suports 40ls restaurets nomainiju pats. un prieksejie bremzu diski 40 ls nomainiju pats kalotkas 8ls ari pats mainiju. ella 7ls filtrs 4ls ari pats. izmaksas nau dargas ka visi te raksta xedos oo baigi viss dargi ta nau. a vell izsitu aizmugurejo lampu nopirku srota abas divas ar baltiem pavarotiem 20ls pa visam 4tram. taka saka nekas negrab nedumo un ellas nopludes nau kas raksturigi mazdam. nu ta isuma plusi stabila, viegli vadas normali braucot klusa, labs raviens 1.6l, viela maizais nodoklis leta eksplotacija parsvara viss no 626. minusi vareja but ekanomiskaks vairak pagaidam minusu nau: ))atvainojos ka bez pieturzimem steidzos. paldies
 
koijots @ 30.decembris 2011 0:00
Mazda 6 2004 Novērtējums: 7 Komentēt
Sadzīvoju ar Mazdu jau 3. gadu - 2.0 ar 4- pakāpju automātu. Ir nelielas ekstras kā ādas multistūre, ciešamas darbības kondiška, kruīzs un visi elektrologi. Auto nav galīgi pliks, bet tas viss vairs mūsdienās nav nekas īpašs.

Interjers ir šaušalīgi atbaidošs dēļ sudraba vidus konsoles, kurai ir tendence ļoti ātri saskrāpēties. Kaut kas nav labi arī paneļa virsdaļas materiālu izvēlē, jo saulainā laikā diezgan tiek atstarota gaisma (gluži kā papīra lapa atspīd, gan ne tik traki). Priekšējiem krēsliem ir tendence ik pa laikam čīkstēt un ir ļoti grūti atrast vainīgo vietu. Krūžu turētājam pie pārslēga ir tendence lekt vaļā. Lukturu augstuma regulētājs ir salūzis kopš neatminamiem laikiem. Salonā ir diezgan paskaļš. Kaut kas nav līdz galam izdomāts ar ventilāciju, jo lietus laikā vienmēr svīst logi un palīdz tikai kondicionieris.

Daudzus mīnusus atsver lielai salons un bagāžnieks. Ja priekšā sēd 190cm garš cilvēks, tad aiz viņa arī var mierīgi sēdēt 190cm garš. Šajā ziņā nedrīkst sūdzēties.

Trakākais mīnuss ir 4- pakāpju automāts. Lai arī auto sasniedzis tikai 90 nekruķītus tūkstošos, tomēr automāta nolietojums jau ir jūtams, slēdzoties 2. ātrumā pie zināma gāzes nospiediena ir jūtams rāviens. Vispār automāts ir kaprīzs reversa robā un nedodot gāzi rauj auto uz atpakaļu diezgan strauji, it īpaši kad ir auksts. 4- pakāpju automāts nodrošina 2500rpm pie ~94km/h spidometrā, kas atbilst apmēram reāliem 90km/h. Tikko kāpj pāri 2500rpm, tā parādās negausīgas degvielas rīšanas pazīmes. Patēriņš pa trasi ir ap 6.8;/100km (min sasniegtais 6.5l/100km pie 2500rpm kruīzā), pilsētā 8.5 līdz pat 12.5l/100km atkarībā no sastrēgumiem. Mašīnai ir diezgan nekāda spolēšanas kontrole, līdz ar to straujāk uzsākot paspolē. Protams, ar to var cīnīties ar labākām riepām un uzmanīgāk braucot, bet fakts paliek fakts. Nevienai citai mašīna neesmu tik švaku kontroli redzējis. Ziemā bez spolēšanas uzsākt ir ļoti grūti.

Ir braukts ar identisku auto ar manuālo 5- pakāpju. Sajūgs ir drausmīgi smags, šāda gada auto pat nepiedodams.

Jāpiekrīt pārējiem Mazda6 apskatniekiem - rūsē kā maita spārnos un sliekšņos. Tehniskas problēmas pēdējos 2 gados nav novērotas, ja neskaita stūres pastiprinātāja noplūdi, ko salaboja ātri un lēti.

+ liels salons
+ uzticams ekspluatācijā

- rūsa
- pārnesumkārba
- skaļš salons

Šādu auto var pirkt, bet ne ar konkrēto automātu.
kliks @ 16.maijs 2011 0:00
Mazda 626 1998 Novērtējums: 10 Komentēt
Iepirku 2006. gada vasaras beigās ar spidometra noskrējienu 81000 km. 2 litru motors, benzīns, hečbeks, GF sērija, kuru no 1998. gada ražoja, manuālā kārba. Pa Latviju it kā bija mazāk par gadu ripojis, ja pareizi atceros. Bijis dauzīts dupsis, bet ne pārāk stipri, un normāli sataisīts. Tika pirkts pa 4000 EUR. No sekstrām, kruīza kontrole, (laba štelle, bet izmantoju salīdzinoši reti, gaišā dienas laikā, ja nepārāk pilna šoseja gadās - bail ka nepaspēšu bremzes atrast), elektriski regulējamie spoguļi, klimatkontrole (nebija sūdzību/problēmu ne par pečku ziemā, ne par kondišku vasarā, jaudas kritums no kondiškas bija normas robežās, tikai bremzes pedālis mazliet iegrima ieslēdzoties). Lukturu augstuma regulēšana no salona. Sētnieka (dvorņika) ātruma pakāpeniskas regulēšanas iespējas (noder). Moš vēl kaut kas, ko piemirsu. Bagažnieka lieluma šķiet nekad nepietrūka. Borta kompis, kas rādīja momentāno/vidējo patēriņu, atlikušos km, līdz bāka būs tukša. Vidējais patēriņš pēc atmiņas bija vasarā pilsētā ap 9, ārpus 6.6 l/100km. Ziemā pilsētā 10-11 l/100, ārpus starpība ar vasaru mazāka (garāki gabali). Pēc iepriekšēja vāģa (Ford Mondeo 1993. gada universāls), cietāka piekare, bet man tas kopumā tīri labi patika. Dinamikas man pietika pilnībā (ātrāk par 110 braucu reti). Uz tukša, labi pārredzama ceļa varēja apdzīt arī nepārslēdzot no piektā roba. Pie vajadzības varēja iespraust arī 3. robā un pietiekami ātri uzraut no 70-80 līdz 110 km/h. Ierēcās, bet arī cits uzrāviens un ātri varēja pabeigt manevru. Vispār 3 robs garš un labs. Braucot pa slapju ceļu, ja ļoti grib piesieties, varēja vairāk dzirdēt šnākoņu aizmugures riteņu nišās, nekā Fordam. Zato citu grabuļu salonā mazāk (vis jau ne universāls). Rīgā tika turēts garāžā. Nobraucu līdz 2009. gada beigām. Kopā 56000 km pa Latviju (mazliet Lietuva/Igaunija). Pamatā Rīgā darbs/mājas, citi sīkumi, kā arī šad tad pie vecākiem pa Pleskavas un Daugavpils šoseju 400-500 km reize. Kopš sākuma punktuāli pierakstīju visus veiktos darbus, izņemot lampiņas, logu šķidrumus. Salīdzinot ar iepriekš minēto Fordu Mondeo - kā pasakā. Ja ar Fordu regulāri apmeklēju servisus un sāku mainīt ritošās elementus jau pa otram (trešam?) lāgam, tad ar Mazdu servisos braucu tikai lai veiktu plānveida apkopes (eļļa, filtri utt). Nekādu problēmu (pilnīgi nekādu) ar ritošo, pa visiem 3. x gadiem. Pa visu laiku apskati visas 3 reizes izgāju ar pirmo piegājienu bez sagatavošanās. Vienā reizē tikai dabūju pieregulēt vienu tuvo gaismu uz vietas.
Pa šiem 3. x gadiem kopējie izdevumi uz mašīnas apkopi 764 Ls, tas ir ieskaitot 6 lētā gala jaunu riepu nopirkšanu, bremžu kluču komplekta nomaiņu, zobsiksnas (ar spriegotāj rullīšiem), celiņsiknas plānotu nomaiņu, eļļas, filtru, sezonas riepu maiņas, jaunu aķi un arī vējstikla nomaiņu - dabuju ar akmeni, aizgāja plaisa. Mašīnu nepārdevu, tagad brauc tēvs (apskati atkal ar 1. reizi izgāja).
Secinājums: kaut visas mašīnas būtu tik uzticamas, kāda bija šī Mazda.
inokentijs @ 26.augusts 2010 0:00
Mazda 323 f gt 1990 Novērtējums: 6 Komentāri [1]
1. un 2. daļa Nopirku par 480 Ls, pirms 8 mēnešiem, ar skati uz gadu. Vizuālais draņķīgs, bet bīja čeki pzr remontiem, motora utt. Jauni amīši, aklumātors utt., tāpēc likās laba izvēle. Un arī gribēju ieekominēt, tāpēc 'ņēmu mazo mazdu.
Ir man bījušas trīs 626, un varu pateikt- kā diena pret nakti.
Mazā mazda kratās uz visām bedrēm, nelīdzenumos neturās uz ceļa. Nākošreiz ņemšu 626.
Kad nolīdu bedrē, un sāku pēt\ i, konstatēju, ka zem melnā "smāķa" vis ir norūsējis, pēc laika pārpuva izpūtējs (35LS. ), nobira ģenerātors (bīja mājās), sāka gaudot gūltnis (veikalā 55Ls).
No dusmīgā motora nosaukuma arī gribētu vairāk, negriež, kā bīju cerējis (626 ar parasto 2,0, griež līdzīgi). Bet benzīnu ēd maz (ap 7 uz 100)

Pagāja vēl viens gads. Skati ejot es nomainīju šarnīru un stūres pirkstu + sametināju= 65 Ls. Aizlīmēju ar stiklščiedras lupatām tur, kur nebija sametināts, aizkrāsoju, nokrāsoju bremžu trubiņas, atgaisoju bremzes, jaunas riepas+ sametināju izpūtēju (5Ls) un pielīmēju atstarotājus. Skate ar otro piegājienu bīja rokā.

Jāsaka ka rūsē viņa vairāk nekā Opel Ascona, neuzskaitīšu visas vietas, jo man nav 45 stundas laika. Izpūtējs arī gandrīz vis nomainīts. Gulti neesmu mainījis, tagad tā gumija pie kuras pieskrūvēts pakaļējais amītis vienkārši sadrupa. Nu it kā viss.

Nepērciet mazos auto, kuri vecāki par 10 gadiem, vienkārši viņi savu resursu jau tad ir izsmēluši!

Mazda 626 ir mana mīļākā mašīna, bet mazda 323 vienkārši riebjas!


+ekonomisks dzinējs
+gaunīgs salons (priekš gada, moderns salons)
+precīza stūre
+labas bremzes
+ nekur nav nohaltūrēts montējo

- cieta (uz bedrēm nežēlīgi krata, nelīdzenumos met nost no ceļa)
- bīju gaidījuis vairāk jaudas
- augsa bagažnieka mala
- baigais puveklis
- ne smakas no mazda 626 braukšanas komforta ut tehniskās uzticamības
- sliktas tuvās un tālās gaismas

Pa pilsētu vēl var braukt, bet pa Latvijas nelīdzenajiem ceļiem ir grūti, pa mežu- gandrīz neiespējami. Puveklis, un nav tik uzticama kā 626.
Marts r @ 25.februāris 2010 0:00
Mazda 323f 1993 Novērtējums: 6 Komentēt
Apraksts, Hedžbeks,4/5 durvis, izbīdāmas lampas, sarkanā krāsā ar melnu jumtu : D nezinu kāpēc bet tā , laikam bijis uz vāka , vai sapuvis jumts, bet piķa melnā krāsā jumts un skan kā bleķis, tas vēl nav viss, vispār šis mazdas ir ļoti sliktā stāvoklī praktiski visas, pašas populārākās vainas, laikam nebūs nekāds jaunums, akumulātors- ģenerātors, aizdedzes sistēma, (iebrauc dziļākā peļķē, psc. stāj malā un gaidi, tā kā urļikus lietainā laikā šļakstīt neieteiktu, pašam ir bijusi pieredze : D)
un motora aizsargus esmu ļoti reti redzējis šajām mazdām (domāta eļlas kartera aizsargs, ir metāla un plastmasas, ja kāds nerubī par ko es te ) kā arī ziemā sūdīgi lec, ja vājš aķīts, vai arī pārrāk jaudīgs, jo daudz laikam nezin ka ja aķis jāpērk jāzin arī kāds ģenerātors stāv, jo ir tadi gudrinieki kuri iebāž Doch motoru tajā , kur pirms tam stāvēja šujmašīnas 1.6 motors : ) , bet ģenģeri to pašu liek , jo jaunu vai lietotu pirkt ir pārrāk dārgi, : )
kā arī elekronika ļoti vāja, vajag uzmanīties no galvenajām lampām, (tajām kuras veras vaļā un ciet ) labāk vispār izņemt drošinātāju un vērt ar roku ciet : ) nopitni, tad var arī pieregulēt tā normāli pusatvērtā stāvoklī tā tīri neko izskatās : D tāds laku tjūnings kad neko nav jāpērk, ar roku ieteicams ir arī ziemā vērt vaļā un ciet bez elektronikas palīdzības, īpaši salā, jo kad ver vaļā iesalušās lampas tad , motoriņi var sadegt vai vēl ļaunāk nostrādā tas aizvēršanās režīms un tad aķis nosēdīsies vienā setā, un nemaz nepamanīs no kā jāmaina labs aķis vai ģenģeris, motori diezgan labi, sajūgi sūdīgi, aizmugurē šķidruma bačoks sūdīgs, dažkārt vispār nestrādā, jo aizsērē no visiem sūdiem kas tiek bagāžniekā un protams vislabākā ir rūsa, tādu mazdu bez ŗūsas ir ļoti reti nācies redzēt, un tas ir vienalga vai 3 durvīgā vai tas hedžbeks, bet pūšana ir vispopulārākā kaite, šo mazdu ar melno jumtu nopirku par 250 ls un viņais vēl bija 3 dienas tehniskais, bet lai izietu nācās bremzes pārlasīt, izpūtēju līmēt , un lampas noregulēt
bremzes (aizmugurē barabani , par lokiem 2 x 4ls , priekšā diski, par rem. komplektu 2 x 8ls kluči arī kādi 5ls, remkomplekti baigi švakie, praktiski nekas jēdzīgs nav, nu ja ar supportierm tad attiecīgi ap 20ls par vienu remkomplektu vienā pusē,
rocene, galvenā trosīte 5 ls , garās troses baigi dārgās 20 ls viena,
izpūtēji ir reti šiem modeļiem un neiesaku piekrist servisā lai maina detaļas, jo ļoti bieži piekāš, un ieliek lietotas izplūdes sistēmas par normālu summiņu, kad arī pasaka ka par veselu mezglu vajag maksāt pāri 100ls, tas ir pats labākais krāpšanas veids, un arī jāskatās pēc laika, ja par 20 minūtēm paprasa 20ls tad droši vari sūtīt dir*t tos mehāniķus, jo tas tak nav darbs ja pat nenoņem izpūtēju,
ja arī ir piemēram daudz CO(izpūdes gāzes) , tad derētu ieliet to staķika (statoil) 95e (ja ir benzīns : D: D) to ultimu, kādus 20 L un izbraukt visus, lai izdedzina visus sūdus un tad redzēs ka rādīs ievērojamāk labāk, es arī tā izdarīju savai miskastei un ar otro reizi izgāju un bija tuvu pie ideāla tās izplūdes gāzes, tikai ja lambda zonde ir sačakarēta , tad 'tur nekas nepalīdzēs,
galu galā man izmaksāja tas izpūtējs 7 ls, lai skaņa nebūtu, bet var jau arī iebāzt vecas zeķes izpūtējā, lai skaņa mazāka būtu : D
lampas regulēšana maksā ne vairāk par 2 ls, normālā vietā, vai vispār par velti ja esi labs klients kurš pārmaksā kādas 5 reizes visu ko pasaka, un nekaulējās : D

īstenībā nevajag baidīties kaulēties, pa muti jau nesados nevins ja brauksi uz citu servisu, kurš ir patālāk no mājām, man varētu sadot , tie kuri lasa : D: D un pelna naudu ar cilvēku kāšanu, jo man liekas ka gandrīz jau ikviens ir bijis piečakarēts tajās lietās
galu galā noliku ar otro reizi tehnisko tad cenas
mašīna 250ls
dokumenti ~100ls (apdroš. u. t. t)
remonts ~100

reāli var nopirkt lētu un diezgan ciešamu miskasti, ar kuru var diezgan normāli braukt, nu man maks ātrums ar šo bija ~180 km/h

plusi, ekonomiska, motori labi,
mīnusi, var lasīt augšā, ir rūsa, elektronika, retas detaļas ja ņem jaunas



Karlos @ 18.februāris 2010 0:00
Mazda 323f 1993 Novērtējums: 5 Komentāri [2]
Nu, sveiki, tad sāksim, : )
Mazdu nopirku 2006 gada, janvārī, pirku īstenībā ļoti stulbi, jo apskatīties biju naktī, nu kad bija tumšs, īsāksakot pamatīgi iegrābos, jo bija pirmā mašīna manā mūžā, nopirku to graustu par 550 ls, + visi CSDD un apdrošināšanas un visi krāmi (ugunsdzēšamie u. t. t) +100 vismaz, viņai nebja sigalizcijas +80, nevarēja aizslēgt un atslēgt durvis, tāpēc nācās nopirkt lēto signalizāciju uz vadītāja durvīm un pārējās slēgt no iekšas : D tas bija tas hedžbeks ar atveramajām lampām, 1990 gada 1.9 DOCH motors, gāja jau lopā bet vēl kādus 400 ls iegūldīju par izpūtēju, par amortizātora piemetināšanu atpakaļ vietā, par jaunu aķi, par paneļa lampām, kā arī par termostatu, un beigās pārdevu par 350ls tāda bija mana pirmā pieredze par mazdām,
Karlitooo @ 23.janvāris 2010 0:00
Mazda 5 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
Labdien!
Vēl viens raksts būs par jau labi pabrauktu MAZDA5.
Dzinējs 2,0 dīzelis. Nobraukums 220 000km.
Pirku lietotu no Vācijas ar jau 100 000km nobraukumu.
Principā braucu daudz, un ļoti daudz no svara ir salona izvietojums. MAZDA5 tas ir pat ļoti ērts. Neskaitāmie glāžu turētāji, un kabatas, kur var salikt visu ko vajag, un ko nevajag arī.
Patīk, ka var transformēt vidējo sēdekļu rindu. Pat zem tiem ir vieta, kur var kaut ko ielikt.
Pērkot šo auto diez ko nepatika parupjais panelis, domāju, ka būs problēmas ar grabēšanu, bet nekā, salonā praktiski nekas negrab arī braucot par mūsu ceļiem.
Tātad izmaksas:
degvielas patērīnš 6,5-7 litri vidējais. Braucu pārsvarā tikai garus gabalus.
Rezerves daļas, ja pērk Incape, tad 4-5X dārgākas kā citos veikalos, bet citos veikalos arī praktiski nekā nava.
priekš'ejais riteņa gultnis 118ls (incape)
amortizators 60 ls (Gros Auto)
stabilizatora atsaite 13 ls (gross)
tā arī vairāk praktiski neko neesu mainijis.
eļļa Mobil speciāli kvēpu filtram ap 10 ls/litrā.

Plusi:
lēts ekspluatācijā,
Jaudīgs dzinējs,
transformējams salons,
ērta vadāmība,
sānu slīdošās durvis,
pagaidām ne reizi nav mani pievīlis.

Mīnusi:
Praktiski ir tikai viens, bet ĻOTI LIELS mīnuss, - nenormāli zema skaņas izolācija.
ZOM-ZOM @ 4.augusts 2009 0:00
Mazda 626 Comprex 1995 Novērtējums: 8 Komentāri [10]
Pastāstīšu arī savu pieredzi ar Mazda 626 D Comprex.

Pārdevu savu iepriekšējo mašīnu un bija jāmeklē jauna. Par katru marku auto mīnusiem zvanīju un prasīju automehāniķim (brālim). Nonācu līdz šim modelim, protams viņš teica ka ir problēmas ar kompresoru, bet tā kā dikti steidzami bija vajadzīga mašīna tad tomēr nopirku Mazda 626 D comprex 95. g par 800 Ls. Tajā momentā tas bija izdevīgākais piedāvājums un šāda vecuma mašīna tiešām labi izskatījās.
Nomainīju uzreiz filtrus, eļļu. Pēc laika bija jāmaina arī visi 4 bremžu kluči - tie maksāja 14 Ls + darbs.
Nu nobraukti ir 10 000 km. Nolēmu ka jānomaina visas siksnas un protams jāskatās kas ar zobsiksnu. Tā arī bija jāmaina.
Nomainīju:
1. Stūres pastiprinātāja siksnas 7Ls
2. Ģeneratora siksnu 3,5 Ls
3. Kondicioniera siksnu 3,5 Ls
4. Zobsiksnu 14 Ls
5. Rullīšus 44 Ls
6. Saļņikus 2 (gala) 7 Ls
6. Cilindru vāka blīvi 3 Ls
7. Darbs 80 Ls

Kad viss tika salabots, dzirdu ir tāda gultņa skaņa, saku lai tad skatās kas ir ar kompresoru. Izjaucām un tiešām kompresora gultnis ir beikts. Nu zvanos uz oriģinālo Mazdu rezervju daļu veikalu un prasu vai ir šādi gultņi jo iepriekš biju lasījusi ka nevarot tādus nopirkt un protams man pateica ka nevar.
Ko darīt. Sākām domāt kam vispār tas kompresors ir vajadzīgs. Secinājām ka tas ir tikai priekš atgāžu sistēmas un neko citu tas nedara, tieši tādēļ CSDD nav jāiet atgāzu pārbaudi. Tā nu brālis domāja, domāja un izdomāja kā var sataisīt lai nebūtu nepieciešams šis kompresors. Šādas tādas detaļas izņēma, šo to sametināja un nu mana Mazda comprex brauc bez kompresora un nekāda vaina. Pēc 2 mēnešiem jāiet tehniskā un grūti pateikt kā būs ar atgāzēm, vai viņi pamanīs ka nestrādā kompresors, vai nē!
Tātad mans ietaupījums ir vismaz 150 lati par lietotu kompresoru un arī tam nav nekāda garantija ka ies vismaz 2 gadus.

Tad jau redzēs.


Ja kādam nepieciešams remonts Comprex rakstiet a_sondare@inbox. lv Nosūtīšu atpakaļ automehāniķa tel. Nr.
Anny @ 27.jūlijs 2009 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Lasītākie raksti

Jaunie raksti