Rīgas domes ārkārtas sēdē nolemj: Skanstes ielas tramvajam būs būt! 1

 

Daugavpils tramvajs Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 11.oktobris 2016 19:23

Rīgas domes deputāti otrdien ārkārtas sēdē ar 34 balsīm "par" un 15 "pret" atbalstīja Skanstes tramvaja līnijas projektēšanas sākšanu.

Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs (S) klātesošajiem deputātiem norādīja, ka tieši Skanstes rajons pašlaik attīstās visstraujāk un tieši tur būs jaunais pilsētas centrs, kur jau tagad ir jaunie banku ofisi, kā arī top dažādas vīzijas par kultūras telpu. Viņš sacīja, ka šī līnija ļaus iedzīvotājiem mazāk izmantot privāto transportu.

"Šis ir labākais risinājums. Ja mēs redzam, ka šo projektu varam īstenot ar Eiropas Savienības (ES) līdzfinansējumu, šo iespēju nedrīkst laist garām," sacīja Ušakovs.

Viņš gan neiztika bez slēptas kritikas biedrības "Eiropas Kustība Latvijā" prezidenta Andra Gobiņa virzienā. Gobiņš vēlējās izteikt savu viedokli, taču Ušakovs kritizēja viņa "melus vai arī kļūdas" par 1500 apbedījumu iznīcināšanu, norādot, ka apbedījuma vietas nedrīkst aizskart. Rīgas mērs vairākkārt aicināja idejas oponentus neaizrauties ar 1500 apbedījumu piesaukšanu.

Ārkārtas sēdes laikā neiztika arī bez opozīcijas paustās kritikas saistībā ar liegumu pārstāvjiem no sabiedrības izteikt savu viedokli par projektu. Piemēram, deputāts Uģis Rotbergs (V) kritizēja vadošo partiju mēģinājumus neieklausīties tajā sabiedrības daļā, uz kuru projekts tieši atstās ietekmi.

"Cik daudz cilvēku dzīvo Rumbulā un domā par tikšanu uz centru? Mēs pašiem rīdziniekiem nepaprasām to, ko viņi vēlas," viņš uzsvēra.

Līdzīgu viedokli pauda arī "Visu Latvijai!"-"Tēvzemei un brīvībai"/LNNK Rīgas domes frakcijas priekšsēdētājs Dainis Locis, kurš uzsvēra, ka diskusijas trūkst vairākos līmeņos, arī pašu deputātu starpā. "Iedzīvotāju pārstāvji šodien saņēma kārtējo negatīvo signālu, ka mēs jūsos neieklausāmies. Varat nākt jau, bet vārdu nedosim vispār. Tas ir visbriesmīgākais mīnuss," viņš izteicās.

Savukārt Rīgas domes "Vienotības" frakcijas deputāts Valdis Gavars diskusiju laikā aicināja deputātus ņemt vērā, ka kapos guļ rīdzinieki, kuri cēla šo pilsētu.

"Es domāju, ka nevienam no jums nepatiktu, ja pār jūsu piederīgajiem palaistu kādu autobusu vai tramvaju. Neviens to negribētu. Nevajag teikt, ka tur ir tikai dažas kopiņas. Labāk atjaunojiet pieminekļus kapsētās un tad domājiet par citām lietām," viņš aicināja.

Jau ziņots, ka turpmāko gadu laikā Rīgā ir plānots izbūvēt jaunu tramvaja līnijas posmu, kas savienos 6.tramvaja maršrutu un 5., 9.tramvaja maršrutu, lai nodrošinātu videi draudzīga elektrotransporta kustību Skanstes ielā.

 
1 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Yu Fuk 14.oktobris 2016 9:35
1 0 Atbildēt

Kāds sakars Daugavpils tramvajam ar Rīgu?

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti