Prezentēta krosovera Mazda CX-5 jaunā paaudze (+ foto) 6

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 16.novembris 2016 11:11

Japānas autobūves kompānija Mazda Losandželosas motoršovā atklājusi jaunās krosovera CX-5 jaunās paaudzes modeli, kas nākamā gada pavasarī kļūs pieejams arī pircējiem mūsu kontinentā.

Savā otrajā paaudzē Mazda CX-5 gabarītus tikpat kā nav mainījis – garums un platums palicis tāds pats, vien augstumā zaudēti 2 cm, bet “špūre” pieaugusi par 1 cm. Jau pamanāmāks ir priekšējo statņu novietojums, kas salīdzinot ar pirmās paaudzes modeli pārbīdīti 4,3 cm tālāk uz aizmuguri. Šāds risinājums ne vien uzlabojis redzamību vadītājam, bet kopā ar pārveidoto priekšpusi, kā arī garākajiem un šaurākajiem galvenajiem starmešiem, piedevis CX-5 vairāk sportiskums un pozitīvas agresijas.

Jaunā modeļa bagāžas nodalījums kļuvis par 5 litriem ietilpīgāks (tagad 505 l), bet viduskonsole salonā novietota augstāk, līdz ar to manuālās kārbas ātrumu pārslēgs pacēlies par 4 cm, bet automātam – pat par 6 cm. Priekšējais panelis ir pilnībā pārveidots – tagad tas ir plakanāks, komplektēts ar trīsdimensiju ventilācijas un apsildes sistēmas izvadiem hroma ietvaros un 7 collu multimediju sistēmas displeju. Iebūvēti jauni sēdekļi, klimatkontroles vadības bloks un multifunkciju stūre, kas aizgūta no modernizētās Mazda3.

Mazda CX-5 var komplektēt ar G-Vectoring Control smaguma spēka vektorēšanas kontroles sistēmu, kas uzlabo automobiļa vadāmību, 10 skaļruņu Bose audio sistēmu, kurai ir ārējo trokšņu nomākšanas funkcija, adaptīvo kruīzkontroli, kas palīdzēs vadītājam saglabāt drošu atstatumu līdz pat pilnīgai kustības pārtraukšanai, projekcijas displeju, ceļa zīmju atpazīšanas sistēmu.  

Motoru klāstu pārstāv 2,0 un 2,5 litru benzīna motori, kā arī dīzeļdzinējs ar 2,2 litru tilpumu. Kā sadarbības partneris tiem paredzēta sešu pakāpju manuālā vai automātiskā pārnesumkārba. Krosovera bāzes versijai ir priekšējo riteņu piedziņa, bet pilnpiedziņas sistēma pieejama no papildaprīkojuma saraksta.

 
6 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
MazdaFans 16.novembris 2016 18:34
5 0 Atbildēt

Ir zināmi 2 cilvēki, kas 2006-2007 nopirka 6 Mazdas nullītes. Abas rūsē nu ļoti līdzīgi, riteņu arkās ir visvairāk problēmu, tad bagāžnieks, abiem ir hetčbeki. Abas nav sistas. Būtu dīvaini, ja pāris gadus veci auto rūsētu.

kasinsh79 16.novembris 2016 13:54
2 0 Atbildēt

Ļoti patīk!

Uzticams un ļoti labi aprīkots auto par adekvātu iegādes summu.

Experc 16.novembris 2016 14:04
2 0 Atbildēt

Tīri glīta, tikai eksistē aksioma, ka mazdas rūsē.

interesanti, kā ir ar jaunajiem auto? Buvanolu nevajag bagāžniekā vadāt?

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Volkswagen Golf" 8 - starts 2019.gada jūnijā

"Volkswagen" vadība oficiāli paziņojusi "Golf" 8 ražošanas starta sākumu. Tagad zinām, ka jaunā modeļa konveijers sāks griezties nākamā gada jūnijā. Lasīt vairāk

 

800 Zs "Lamborghini Huracan" jaucas pa dubļiem (+ VIDEO) 6

Pilnpiedziņa ir, jaudīgs motors arī - tad, kādēļ gan atteikties no baudas izjaukties pa dubļiem? Lasīt vairāk

 

Divu auto sadursmē Allažu pagastā gājis bojā viens no vadītājiem

Vakar vakarā Siguldas novada Allažu pagastā divu spēkratu sadursmē gājis bojā viens no autovadītājiem. Lasīt vairāk

 

"Infiniti" sola pirmo elektromobili 2021.gadā; pēc 4 gadiem to daļa sasniegs 50% 5

"Nissan" sastāvā ietilpstošais luksusa zīmols Infiniti savu pirmo elektromobili sola izlaist 2021.gadā, aizsākot pilnībā jaunu elektrificētu modeļu saimi, kuras daļa kompānijas piedāvājumā līdz 2025.gadam sasniegs 50 procentus. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti