"BMW" iepazīstinājis ar jauno "X3" (+ foto) 6

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 27.jūnijs 2017 9:58

Vācijas autobūves kompānija "BMW" iepazīstinājusi ar jaunās paaudzes krosoveru "X3", kas tirgū nonāks šā gada novembrī. Pēc paaudžu maiņas tas kļuvis vieglāks, ieguvis jaunas tehnoloģijas un sportisko modifikāciju ar 360 Zs.

Savā trešajā paaudzē "X3" tiek veidots uz CLAR platformas, kas pamatā arī minheniešu 7. un 5.sērijas sedaniem. Tas ļāvis ne vien aizgūt jaunas tehnoloģijas un samazināt konstrukcijas svaru par 55 kg, bet arī palielināt izmērus un uzlabot pasažieru komfortu. Tagad "X3" garums ir 4716 mm (+ 61 mm), platums 1897 mm (+ 17 mm), augstums 1676 mm (+ 16 mm), savukārt riteņu bāze pastiepta par 54 mm līdz 2864 mm. Nav mainījies bagāžas nodalījuma tilpums, kas palicis tāds pats, kā agrāk: 550-1600 litri.

Inženieri uzsver panākumus aerodinamikas jomā, samazinot pretestības koeficientu par 0,03 (tagad 0,29) un izsvarojumā pa riteņu asīm, kas atbilst ideālam standartam 50 uz 50.   

Vizuāli jauno "X3" visvieglāk atpazīt pēc vēl vairāk izceltās un apjomīgās radiator restes, kā arī garenās formas miglas lukturiem, kas aizstājuši līdz šim visiem "BMW" krosoveru modeļiem izmantotos apaļos, profilā uzmanība jāpievērš riteņu arkām, kas tagad ir nedaudz saplacinātas (agrāk ideāli pusloki), savukārt aizmugurē tagad vienmēr redzami divi izplūdes cauruļu izvadi neatkarīgi no motora versijas.

"X3" salons līdzinās 5.sērijai, tajā iebūvēts digitālais mērinstrumentu panelis, multimediju sistēma ar 10,2 collu ekrānu un iespēju vadīt to ar žestiem. Atkarībā no izvēlētās aprīkojuma komplektācijas ("xLine", "M Sport" vai "Luxury Line") mainīsies pasažieriem pieejamo komforta un elektronisko sistēmu klāsts. Dārgākās "X3" komplektācijas savus pasažierus var lutināt ar tādām ekstrām kā trīs zonu klimata kontrole, salona ādas apdare, sēdekļu apsilde un ventilācija, viedtālruņa bezvadu uzlāde, "Head-Up" displejs, panorāmas jumts (tagad par 12 cm garāks), gaisa jonizētājs un aromatizētājs, skaņu absorbējoši stikli (vējstikls jau standartā) viedatslēga "BMW Display Key".

Elektronisko palīgsistēmu klāstā aktīvā kruīza kontrole, joslas uzturēšanas un pārkārtošanās asistents, daļēji autonoma braukšana, aklās zonas sensors ar aizmugurējo sānu brīdinājumu.

Eiropas tirgū jaunā "X3" pircējam sākumā tiks piedāvāti divi dīzeļa un trīs benzīna dzinēji. Visos gadījumos par sadarbības partneri tiem kalpo astoņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba. Jauni dzinēji paredzēti gadu mijā, bet 2018.gada pavasarī gaidāmas jaunas versijas.

Pēc vācu Autobild.de informācijas jaunajam "X3" paredzētas šādas motoru versijas:

BMW X3 M40i:

Rindas sešu cilindru benzīna motors (340 Zs; 500 Nm) un 8-pakāpju Steptronic kārba. 0-100 km/h 4,8 sekundes; maksimālais ātrums 250 km/h. Vidējais degvielas patēriņš 8,4 – 8,2 l/100 km; CO2 izmeši 193-188 g/km

BMW X3 xDrive30i: (no 2017.gada decembra)

Četru cilindru benzīna motors (252 Zs; 350 Nm) un 8-pakāpju Steptronic kārba. 0-100 km/h 6,3 sekundes; maksimālais ātrums 240 km/h. Vidējais degvielas patēriņš 7,4 l/100 km; CO2 izmeši 168 g/km

BMW X3 xDrive20i: (no 2018.gada pavasara)

Četru cilindru benzīna motors (184 Zs; 290 Nm) un 8-pakāpju Steptronic kārba. 0-100 km/h 8,3 sekundes; maksimālais ātrums 215 km/h. Vidējais degvielas patēriņš 7,2 l/100 km; CO2 izmeši 165 g/km

BMW X3 sDrive20i: (no 2018.gada pavasara, nav paredzēts Eiropas tirgum)

Četru cilindru benzīna motors (184 Zs; 290 Nm) un 8-pakāpju Steptronic kārba. 0-100 km/h 8,3 sekundes; maksimālais ātrums 215 km/h. Vidējais degvielas patēriņš 7,4 l/100 km; CO2 izmeši 169 g/km

BMW X3 xDrive30d:

Rindas sešu cilindru dīzeļa motors (265 Zs; 620 Nm) un 8-pakāpju Steptronic kārba. 0-100 km/h 5,8 sekundes; maksimālais ātrums 240 km/h. Vidējais degvielas patēriņš 6,0 – 5,7 l/100 km; CO2 izmeši 158-149 g/km

BMW X3 xDrive20d:

Četru cilindru dīzeļa motors (190 Zs; 400 Nm) un 8-pakāpju Steptronic kārba. 0-100 km/h 8,0 sekundes; maksimālais ātrums 213 km/h. Vidējais degvielas patēriņš 5,4 – 5,0 l/100 km; CO2 izmeši 142 - 132 g/km

 
Visi komentāri
 
viencexperc 27.jūnijs 2017 10:30
5 3 Atbildēt

visi BMW fani gaida jauno - BMW x 0.5. Tas būs vēl lētāks.

LMT 27.jūnijs 2017 11:23
1 0 Atbildēt

Glīts korejietis sanācis!

Conqueror 27.jūnijs 2017 20:28
0 2 Atbildēt

Žēl ka nav piejama parastā mehāniskā ātrumkārba

viencexperc 27.jūnijs 2017 20:42
2 2 Atbildēt

Tāda ir pieejama lauksaimniecības tehnikai, kā arī bomžmobīļiem.

kasinsh79 28.jūnijs 2017 15:29
2 0 Atbildēt

Pilnīgi identisks lielākajiem BMW modeļiem tajā segmentā.

Un tikpat labs arī.

es 30.jūnijs 2017 12:47
0 0 Atbildēt

.... un attiecīgi garlaicīgs

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti