"Volkswagen" vadītājs: Dīzeļdzinēji piedzīvos renesansi 12

 

Foto: Ilustratīvs attēls

Nozare.lv | 13.marts 2018 15:51

Vācijas autobūves koncerna "Volkswagen" vadītājs Matiass Millers otrdien pauda pārliecību, ka dīzeļdzinēji piedzīvos atgriešanos globālajā automobiļu tirgū, neskatoties uz vērienīgo kaitīgo izmešu falsificēšanas skandālu.

"Es ne tikai ceru, ka dīzeļdzinēji neizmirs, bet es esmu pārliecināts, ka dīzeļdzinēji piedzīvos renesansi," žurnālistiem Berlīnē sacīja Millers.

Lai arī "Volkswagen" šobrīd īsteno vērienīgu programmu, lai attīstītu jaunus elektriskos un hibrīda modeļus, "mēs radīsim tehniskos apstākļus, lai pašreizējie piedziņas koncepti un elektrisko automobiļu koncepti spētu līdzāspastāvēt," norādīja Millers.

Nākamo piecu gadu laikā "Volkswagen" plāno tērēta vairāk nekā 34 miljardus eiro izpētei un izstrādei, kā arī investīcijām, lai attīstītu nākotnes projektus, kas paredz gan elektriskos, gan autonomās vadības automobiļus.

Taču šajā pašā laika periodā uzņēmums arī investēs vairāk nekā 90 miljardus eiro tradicionālajos dīzeļa, benzīna un gāzes dzinējos, jaunās paaudzes iekšdedzes dzinējiem tirgū nonākot jau nākamgad.

Dīzeļautomašīnu tirgus daļa Vācijā nokritusies līdz nieka 33% kopš 2015.gada septembra, kad "Volkswagen" izraisīja globālu skandālu, uzņēmumam atzīstot, ka pasaulē līdz pat 11 miljoniem automašīnu aprīkoti ar konkrēta tipa dīzeļdzinējiem, kam uzstādīta kaitīgo izmešu falsificēšanas programmatūra.

 
12 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
iciks 13.marts 2018 20:59
10 1 Atbildēt

Kāpēc gan ne? Tagad nīst dīzeļus. Pēc laika pāries uz benzīnu un daļa uz elektrību, tad atradīs kādu vainu arī šajos. Kādā brīdī var izrādīties, ka dīzelis atkal ir labais.

Tak viss jau allažiņ notiek cikliski.

anonimikis 13.marts 2018 16:15
4 2 Atbildēt

wishful thinking

viencexperc 14.marts 2018 0:16
4 2 Atbildēt

Kad klārksons testēja teslas rodsteri 2008 ajā gadā, Džeimss Meja apgalvoja, ka elektroauto ir laba rotaļlieta, bet tiem nav nākotnes un drīz mirs. Bet kaut kā nemirst. Tiesi pretēji.

No iekšdedzes dzinēju ražošanas atsakās ne tikai atsevišķas autokompānijas, bet pat valstis ( Ķīna, Indija, Vācija...)

Tas, ka VW cer, ka izdosies notirgot dīzeļus, pierāda tikai faktu, ka lielām kompānijām pārkārtoties ir ļoti grūti.

Vairāk kā 60 gadus kompānija stradāja pie benzīniem un dīzeļiem, iebāza dīzeļos tik daudz naudas, bet tagad viss ir jāmet mēslainē? Jātlaiž inženieri, jāizmet - skices, patenti, plāni, jāpārkārto razošanas līnijas tik un tik fabrikās...

Tāpēc pat Toyota, kura tirgo savus mēslus, ko dēvē par hibrīdiem, pilnībā atteikties no iekšdedzes, plāno tikai līdz 2050 ajam gadam.

Bet visi startapi ir vai nu elektriski vai ar ūdeņradi.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota Camry hibrīdu (+VIDEO) 1

Toyota Camry ir nepretenciozs vidēja izmēra sedans, ko pie mums pārdod pavisam nelielā skaitā. Turpretim ASV jau 25 gadus tas ir sedans Nr.1. Lai izpētītu šo fenomenu tuvāk, TV Autoziņas devās uz Sandjego Kalifornijā, kur pirmo reizi sastapa jaunāko 11. paaudzes Camry. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 35

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti