"Volkswagen" vadītājs: Dīzeļdzinēji piedzīvos renesansi 12

Foto: Ilustratīvs attēls

Nozare.lv | 13.marts 2018 15:51

Vācijas autobūves koncerna "Volkswagen" vadītājs Matiass Millers otrdien pauda pārliecību, ka dīzeļdzinēji piedzīvos atgriešanos globālajā automobiļu tirgū, neskatoties uz vērienīgo kaitīgo izmešu falsificēšanas skandālu.

"Es ne tikai ceru, ka dīzeļdzinēji neizmirs, bet es esmu pārliecināts, ka dīzeļdzinēji piedzīvos renesansi," žurnālistiem Berlīnē sacīja Millers.

Lai arī "Volkswagen" šobrīd īsteno vērienīgu programmu, lai attīstītu jaunus elektriskos un hibrīda modeļus, "mēs radīsim tehniskos apstākļus, lai pašreizējie piedziņas koncepti un elektrisko automobiļu koncepti spētu līdzāspastāvēt," norādīja Millers.

Nākamo piecu gadu laikā "Volkswagen" plāno tērēta vairāk nekā 34 miljardus eiro izpētei un izstrādei, kā arī investīcijām, lai attīstītu nākotnes projektus, kas paredz gan elektriskos, gan autonomās vadības automobiļus.

Taču šajā pašā laika periodā uzņēmums arī investēs vairāk nekā 90 miljardus eiro tradicionālajos dīzeļa, benzīna un gāzes dzinējos, jaunās paaudzes iekšdedzes dzinējiem tirgū nonākot jau nākamgad.

Dīzeļautomašīnu tirgus daļa Vācijā nokritusies līdz nieka 33% kopš 2015.gada septembra, kad "Volkswagen" izraisīja globālu skandālu, uzņēmumam atzīstot, ka pasaulē līdz pat 11 miljoniem automašīnu aprīkoti ar konkrēta tipa dīzeļdzinējiem, kam uzstādīta kaitīgo izmešu falsificēšanas programmatūra.

 
12 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
iciks 13.marts 2018 20:59
10 1 Atbildēt

Kāpēc gan ne? Tagad nīst dīzeļus. Pēc laika pāries uz benzīnu un daļa uz elektrību, tad atradīs kādu vainu arī šajos. Kādā brīdī var izrādīties, ka dīzelis atkal ir labais.

Tak viss jau allažiņ notiek cikliski.

anonimikis 13.marts 2018 16:15
4 2 Atbildēt

wishful thinking

viencexperc 14.marts 2018 0:16
4 2 Atbildēt

Kad klārksons testēja teslas rodsteri 2008 ajā gadā, Džeimss Meja apgalvoja, ka elektroauto ir laba rotaļlieta, bet tiem nav nākotnes un drīz mirs. Bet kaut kā nemirst. Tiesi pretēji.

No iekšdedzes dzinēju ražošanas atsakās ne tikai atsevišķas autokompānijas, bet pat valstis ( Ķīna, Indija, Vācija...)

Tas, ka VW cer, ka izdosies notirgot dīzeļus, pierāda tikai faktu, ka lielām kompānijām pārkārtoties ir ļoti grūti.

Vairāk kā 60 gadus kompānija stradāja pie benzīniem un dīzeļiem, iebāza dīzeļos tik daudz naudas, bet tagad viss ir jāmet mēslainē? Jātlaiž inženieri, jāizmet - skices, patenti, plāni, jāpārkārto razošanas līnijas tik un tik fabrikās...

Tāpēc pat Toyota, kura tirgo savus mēslus, ko dēvē par hibrīdiem, pilnībā atteikties no iekšdedzes, plāno tikai līdz 2050 ajam gadam.

Bet visi startapi ir vai nu elektriski vai ar ūdeņradi.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Sabiedriskā transporta pakalpojumu sniedzējiem zaudējumu kompensācijai piešķir papildu 6,5 miljonus euro

Valdība šodien, 11. decembrī, no valsts budžeta programmas “Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem” piešķīra papildu finansējumu 6 533 771 euro apmērā zaudējumu kompensēšanai sabiedriskā transporta pakalpojumu sniedzējiem. Lasīt vairāk

 

Atsaukums – AvtoVAZ aizmirst nokrāsot rezerves riteni 3

Krievijas autobūves kompānija AvtoVAZ atsauc 41 507 Lada Vesta automobiļus. Iemesls – nesertificētas komplektējošās detaļas. Lasīt vairāk

 

Latvijā potenciālais pircējs priekšroku dod dīzeļauto 30

Latvijā iedzīvotāji nesteidzas atteikties no dīzeļdzinēju automašīnām, aģentūrai LETA pavēstīja "SEB bankas" komunikācijas projektu vadītāja Jeļena Kontusa, atsaucoties uz bankas grupā ietilpstošās līzinga kompānijas "SEB līzings" veiktās aptaujas datiem. Lasīt vairāk

 

Corsa, Grandland X, Vivaro, Mokka X – Opel elektriskie plāni 1

Vācu izdevums de.motor1.com uzzinājis tuvāk par Opel kompānijas plāniem attiecībā uz videi draudzīgiem modeļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti