Kārtot: Augošā secībā
1 2
core 27.05.2024 23:10

Krokodils rakstīja:

topinamburs rakstīja:

Bradypus rakstīja: Nu un kur tieši tu piedāvā to precīzo svītru vilkt, kadus likumpārkāpumus policisti drīkst atļaut turpināt? Ir šķietami viegli pateikt, ka tās ir nesalīdzināmas lietas, kad iedod ekstrēmu piemēru, bet grūtāk tur "kaut kur pa vidu".  Problēma ar tavu domāšanas veidu ir tā, kas atbalsta policejisku režīmu - t.i. policista tiesības uzspļaut likumam un subjektīvi izlemt, ko sodīt un ko ne.

Ko darīt vienam un katram policistam, ja viņš vienlaikus redz, ka visa auto plūsma plūst vienmērīgi ar +15?

No plūsmas, nejauži izvēles kartībā stādina. Izraksta protokolu, ņem nākamo. A kā savādak? Pašam nevajag būt šajā aunu barā, tad arī nebūs jāraud un jāspriedelē, kāpēc izvēlējās 'mani' un vai tas ir taisnīgi, ja citi turpina pārsniegt bez sekām, kamēr 'man' raksta protokolu!

 Ja visi turpina hroniski braukt +15/+20 tātad soda apmērs par šo ātrumu pārkāpumu ir par mazu, jo gandrīz neviens autovaditājs no tā nebaidās..

Pilsetā pārsniedzot ātrumu līdz 20km/h brīdinājums vai 40€! Kas ir smieklīgi,jo ātrumu parsniedz par 40%, kas  pilsētā pie neparedzētas situācijas ir ļoti daudz!

 (tapēc jau arī poliči pa lielam piever acis un atļauj skriet jo paši negrib ņemties ar papīriem deļ kādiem brīdinājumiem, bet šādi pieverot acis, arī izveidojas šie hroniskie skrējēji kuri ir pārgudri un vairs nespēj barukt pēc likuma panta.) 

  Sodi visā ātruma spektrā būtu jāpalielina x2 vai pat x3! Un jānoņem tā muļķīgā +/- 10km/h bufera zona, kas velkas līdz no psrs laikiem-būves, ka ražotne nemacēja kvalitatīvi nokalibrēt spidometrus! Ta braucot uz 50, vienam žigulim rādija 45kmh, otram 60kmh 😅

 Bet kā tiek pacelts šis jautajums uzreiz 'hroniskie' vaimanā un ķērc pilnā balsī (nesenie centieni stingrākam likumam) Tad uzreiz ir tiesības, konstitūcijas un sazin vēl kas lai tikai atstātu esošo situāciju.

 Ik dienu ļoti labi izjūtu, cik autovadītāji ir nedisciplinēti un brauc kā patīk, nevis brauc pēc likuma. Radot gan agresiju gan avārijas situācijas, gan arī avārijas.

Lohs!

core 14.05.2024 19:33

Kura tad ir tā alternatīva?

core 04.05.2024 18:35

Un kāpēc būtu jāreklamē, ka tas ir auto? Un pie tam vēl, ka balts?

core 27.04.2024 20:34
core 21.03.2024 16:43

Es tikko tirgoju mašīnu, tieši tāpat dariju, sagaidīju pieprasījumu, naudu, tad apstiprināju.

core 18.03.2024 20:29

msh rakstīja:

GK1968 rakstīja: Ir, ir vēl auto, kuriem spidometra sensors saņem signālu ar mehānisku pievadu no kārbas, nevis caur ABS sensoriem.

Tikai sadabūt vietā tādu pašu nesanāca.

Toties ir garāks 5. robs. Motors tāpat pavelk un daudz klusāka braukšana atļautajos ātrumos.

Par to, kā tikt galā ar šo situāciju vajadzēja domāt pirms kārbas maiņas, nevis pēc. Piemēram, ir kaut kādi nullto gadu fofāgeni kam lai arī spidometrs arī lieto ātruma signāla devēju, to teorētiski var pārkonfigurēt lai tas tā vietā izmantotu ātruma signālu no ABS bloka.

Abet par garāku piekto robu - man golfam rudenī nācās ielikt TDI kārbu - pirms tam esošajai G60 kārbai difera satelītu ass pameta savu vietu un izlauza caurumu korpusā, un uz sitiena un bez maksas varēja dabūt tikai TDI kārbu - jā, motors pavelk, bet vairs nav nekādas braukšanas baudas un pārnesuma skaitļi ir tā izvietoti, ka nu pa pilsētu var mierīgi braukt arī trešajā, un pie tā, ar cik augstu ieplūdes spiedienu motors darbojas, es intereses pēc nesen uztaisīju eksperimentu - uzliku lai dators rāda patēriņu litros stundā [motora vadības bloks ātrumu neredz, tāpēc litri uz simtu nesanāca] un pabraucu pa šoseju pārmaiņus ceturtajā un piektajā; secinājums - labākajā gadījumā ceturtajā patēriņš ir tāds pats kā piektajā, sliktākajā - piektajā patērē vairāk.

Tad jau sanāk, ka tev tur joprojām tāds nīkulis vien ir

core 14.03.2024 10:34

feciic rakstīja: Kapēc lai viņa sūdīgi stūrētos, straujos pagriezienos, jo sevišķi uz atpakaļ dabūn riepas drusku vairāk ierīt vai uz mīkstāka seguma rises sataisīt stumdoties.

Par pašām asīm-kautkā novērojies ka prasti tie ir treileri/piekabes kam platforma pāri riteņiem, attiecīgi var lielākus agregātus uzkraut.

Nu tieši tāpēc, ka jāpieliek lielāks spēks, lai to piekabi sagrieztu. Tāpat kā smagais ar divām asīm aizmugurē stūrējas sūdīgāk par tādu kam tikai viena, un smiltīs vai dubļos vispār nestūrējas, jo aizmugure stumj priekšu taisni ar sagrieztiem riteņiem.

core 12.03.2024 20:34

Aaa, tu par to. Nē, tur leitis ir nepareizi ierakstījis, tur pilna massa ir 3500. Re kur principā tāda pati lietota: m.ss.lv/msg/lv/transport/other/trailers/binfdl.html

core 12.03.2024 20:31

Nu ir rakstīts, ka tahogrāfu vajag tiklīdz tiek pārsniegtas 3,5t ar vai bez piekabes. Bet tālāk jāskatās izņemumi. Tik nesaprotu kāpēc Vernons piemin asu skaitu, jo ir divasīgas ar pilnu masu 750, ko var vilkt ar gandrīz jebkuru vieglo mašīnu, bet es savam 3,5t busam piekabinot velosipēda piekabi pārsniedzu 3,5t.

core 12.03.2024 20:26

Pag, ar BE tak var vilkt līdz 3500kg, vai es ko jaucu? Nu, protams, jāskatās arī uz vilcēju, bet normāls cilvēks jau nevilks tādu ar golfu.

core 12.03.2024 20:11

Man arī šobrīd aktuāls piekabes jautājums, esmu meklējumos. Kāds ir braucis ar trīsasīgo piekabi? Nav tā ka tāda baigi sūdīgi stūrējas? Kā piemēram šāda: m.ss.lv/msg/lv/transport/other/trailers/bxekcj.html

Vai labāk tomēr divasīgo? Jāvadā ap 2,5 tonnām.

core 12.03.2024 20:07

www.atd.lv/lv/jaunumi/tahogr%C4%81fu-lieto%C5%A1anas-iz%C5%86%C4%93mumi

Te ir par tahogrāfa lietošanas izņēmumiem, ja nevalkā to piekabi komerciāliem mērķiem, tad nekādu tahogrāfu nevajag.

core 22.02.2024 9:29

GB12 rakstīja: Moš no kovid vakcīnas Navaļnijs nomira?

Tu gribēji teikt "no švakcīnas"? 100% ka no tās.😂

core 08.02.2024 11:04

Un kuru apgalvojumu tu ar šo apgāz? Ko jaunu ar šo pateici?

core 03.02.2024 19:55

650 rakstīja: Un? Ko tev tagad ir jādara, kā Jārīkojās?

Nu varbūt tas ir kā sadzīves tehnikai, jo tuvāk A jo labāk 😂

core 03.02.2024 15:20

Es redzēju arī 5 Y

core 30.01.2024 19:57

GB12 rakstīja: Priekš elektroauto tas ir lēti. Lētāk var nopirkt tikai zapiņu Dacia Spring. Turklāt, ja ņem privātpersona, nāk vēl 4500 euro valsts atbalsts, plus šādā gadījumā obligātā dīlera atlaide 1200 euro, sanāk pie 19000... C4 par to naudu nesanāk ne pa kam.

m.ss.com/msg/lv/transport/cars/citroen/ami/pxlep.html

Nē, šis ir vēl lētāks 😂 bet ja nopietni, jā, varbūt lēti priekš elektroauto, bet tēma sākās ar to, ka daži apgalvoja, ka tagad maksājot vienādi ar iekšdedzes auto.

Nu C4 ir sākot no 23000, dāvanā vēl degviela 2000 vērtībā, tad sanāk 21000, jā, 2000 dārgāk, bet tā jau ir mašīna klasi augstāka, kurā var sasēdināt ģimeni. Gribēju salīdzināt ar parastu C3, bet saprotu tādu vairs nav, tāpēc paņēmu C4. C3 noteikti jau būtu stipri lētāks. Un papētīju to e-C3, maza kaste uz riteņiem, bez bagažnieka, maksimālais ātrums 135km/h, nobraukums līdz 300.

Un ja es pirktu jaunu mašīnu, ņemtu uz firmu, tad jau pat C4 sanāk stipri lētāks.

core 30.01.2024 10:14

Un tas ir lēti? C4 ar motoru var lētāk nopirkt. Vēlreiz uzsveru -C4.

core 30.01.2024 6:15

Vislabākā pārbūve, bet galā tāpat sanāk, citējot tevi - izsmiekls.

Man savukārt ir diezgan pajāt gan uz tādu v10 saabu, gan uz to kadiju, jo neviens no mums tāpat tādu nebūvēs, tieši tāpēc es teicu, ka tā ir tīri teorētiski iespējama jauda. Bet lielākā daļa tautasvāģu tāpat ir garlaicīgi sūdi ar smieklīgas jaudas motoriem.

core 29.01.2024 20:14

Dārgi ar gatera algu. Lai arī esi turīgs 😂

core 29.01.2024 20:13

Tā arī nesapratu tavas domas lidojumu, bet nu lai...

Nezinu kā viņi to izdarīja, un arī neinteresē, gan jau fleksēja un metināja, bet stāsts nav par to, stāsts ir pa to, ka sabūvēt var visu ko, tāpēc ir diezgan muļķīgi stāstīt, ka vot tā mašīna ir baigi labā, jo re kur viens čalis tajā mašīnā baigo spridzekli uzbūvēja. Un tā ar tevi ir katru reizi, tu katru reizi cilājot līdzīgas tēmas aizej savos stāstos ko tur kāds ir sabūvējis, nu tad jau tu man piekrīti, ka parasts standarta golfs ir nereāli garlaicīgs? 😂

Stipri savādāks vai ne stipri, bet golfā nenāca. Gan jau motora kods atšķiras, tad jau vw arī uzskata ka tas ir cits motors.

core 29.01.2024 17:47

Kanibaals rakstīja: Ko nu fleitē. Kvēlspudzes aizliedza spiežot pirkt toskiskos atkritumus ekonomisko spuldžu izskatā, kuras citādi neviens nepirka. Spuldzīte maksāja 0.10 Ls, kamēr neekonomiskā 2.5Ls, kas nekad neatmaksājās. Pie tam kvēlspuldze vēl apsildīja sanmezglu uzlabojot komfortu acīm un ausīm.

Tad, kad aizliedza kvēlspuldzes, ledi jau gāja uz urrā. Tās sūda ekonomiskās spuldzes es vispār izlaidu, no kvelspuldzēm uzreiz uz led.

core 29.01.2024 12:44

Oi, viņš ne par to vien gaudo.

core 29.01.2024 8:22

Nē, tas pieder pie lietas runājot ar personu, kura visu laiku melo un sagroza faktus.

core 29.01.2024 7:15

Kādā ziņā parodija? Jaudas? Nu tev jau visu laiku bija vēl lielāka parodija, un tagad ir kaut kas līdzīgs 😂

Nē, nekļūdos, ir tieši tā kā pateicu, tas motors golfā nav bijis. Par bāzīti visiem motoriem ir ņemts pirmais benzīna motors, tad jau viņi visi ir vienādi. Un nesaprotu tavu bezgalīgo muldēšanu par to kāds kaut kur ir ielicis. Ir arī saabs kurā ielikts vaipera v10, un? Atkārtošu vēlreiz, 90%, ja ne vairak, no golfiem uz ielām ir kaut kādi nīkuļi.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti