Kārtot: Augošā secībā
1 2
Freijers 28.05.2024 11:36

Piekrītu, bet vilcienos nav iespējams ievērot zolīdu distanci, jo plūsma nemitīgi raustās - kāds pedāli (to, kas pa vidu vai pa kreisi tomātam) rausta, kādam pa kreisi/labi uz pankūkciemiem jāgriežās, vai vēl no pankūkciema jāizgriežās un jāpapirdinās lēnā garā visiem priekšā - vai tad arī jābrauc -20 no vilcieniņa vadoņa.... Normālu distanci, kā praksē pierādījies ir iespējams ievērot vien vagonos, kur brauc +10/15 pa virsu - tādi iet raiti un plūsma izsījājās dabiski. Bet nu ko var gribēt tagad jau sāk vagoni veidoties arī uz retajiem 2+2 ar dažādu kreiso kruizeru palīdzību

Freijers 28.05.2024 9:44

Jau sen ir novērots, ka šī pissināšanās sākās, kur ir 1+1 un blīva (bet neregulāri blīva) satiksme - visbiežāk Pierīgā/Rīgas aglomerācijā....uz Rīgas pseidoapveceļa (tas, kas no Saulkalnes līdz A1) tā nenotiek, jo tur vispār nekāda jēga nav...vidējās kasses posmi protams tur savu ogu piedod ar ~80 km/h braucējiem. Kopumā jau sen pārbaudīts, ka pa klusākiem ceļiem vienmēr var ātrāk, par braukšanas kaifu (tiem, kas saprot, kas tas vispār ir) nerunājot nekā dirsināties kkādos vagonos...

Freijers 24.05.2024 9:29

Pie Irbes ietekas ir ļoti labs LVM uzturēts kempinga/atpūtas vieta, gan piebraukt, gan uzsliet telti, kkadas ugunskura vietas arī ir - te gan jāskatās, kas ar ugunsdrošības -sausā laika prasībām.

Freijers 22.05.2024 11:49

Šīs ir ogas kāršēringa uzvaras gājienam - kā jau ar visu kopējo, visiem ir pie pakaļas, jāj un ber cik vien var + vēl tas, ka pats retāk brauc un lūdzu rezultāts. 

Tā ir ar visām nomām, tikai to kvēlie fanāti no nevar/negrib saprast.

Freijers 22.05.2024 11:45

Nesen gadījās novērto īpatnēju vadītāju ar M zīmi pakaļas logā....kā bremzē un piebremzē pie gājeju pārejas, bet beigās neko nepalaiž, pieber gāzi un gājeja palaišanu laipni atstāj nākamajam vadītājam tas ir šajā gadījumā man, un tā pie pāris pārējām. Nerunājot par to, ka pēc būtibas atkal kāds rausta satiksmi, bet vēl dara to īpaši tizlā un bīstamā veidā. Iepriekš bijan novēroti dirsinātāji, kam uz 40-45 ir jāvelkas, bet uhhh ahhh, kā gāze jāpieber, lai pats pēdējais uz dzeltenā šķērsotu, bet nu īpatņi pie pārejām....

Freijers 22.05.2024 11:41

Mani fascinē tie "neko neiegūst laika ziņā" kārbas pissēji - nu tad kruizē un marinē, vienvārdsakot, nebrauc, bet ļauj citiem braukt, nevis ūber morālajā pārākumā sāc citam pulkstenī skatīties.

Freijers 22.05.2024 11:38

Planēšana un tups kruizerisms komplektā ar viedtelefonu glāstīšanu tagad ir cieņā, to vēl visādi valstiski atbalsta ar vidējā ātruma zoonām un kampaņām pret ļaunajiem ātrajiem braucējiem. Reāli tas rezultējās vnk nebaudāma (var braukt ātri lēni, bet pretīgi ir vienkārši raustīties vagonos) satiksmē pierīgā, kur vidējais ceļu platums ar atsevišķiem izņēmumiem ir tāds pats, kā Kurzemes, Vidzemes un Latgales laukos, bet braucēju daudzums n reizes mazāks. Ari uz retajiem divjoslu ceļiem sāk ieviesties kreisēšana kreisajā joslā - pofig ka labā brīva un pilsētās, piemēram Ogrē D-pils šoseja ir arī grūti braucama, jo abas joslas pilnas, pēc likuma viss čiki un visi čikinās (par laimi atšķirībā no apvedceļa, ne zem atļautā...).

Freijers 09.05.2024 9:23

Diemžēl ir tautā iegājies tupums uz tā ceļa, kas ir slikti kaut vai tāpēc, ka aizvien biežāk arī uz citiem ceļiem, kur ir vairāk par vienu joslu vienā virzienā turpinās dirsināšanās kreisā joslā. Jūrmalenei tā kā ir 3 jsolas, atsevišķai sugai liekas normāli marinēties vidējā joslā.

Te gan jāmin absurda situācija, ka Rīgas pusē no šīs šosejas pie 90 km/h atļautā ir iespēja nogriezties bez jebkādas bremzēšanas joslas uz Mežmalas ielu 90 grādu leņķī.....

Freijers 17.04.2024 11:31

tieši tā, tiw 50Zs ir līdz ar nagiem, līdz ar ko motors pastāvīgi strādā max slodzē, piebērt (jā arī drošības reizēm vajag to darīt...) nav iespējams un noteikti arī patēriņš, piemēram sūda 1.3 žigulis patērē apmēram tikpat cik kāds VAG 2.0 vai agrīno Volvo japāņu 2.4 benzīna motori, par ilgmūžību nerunājot - joki par pulksteņa X apgriezieniem...nebija pamata, ja vien tur nebija t.s. kapitalka taisīta - lietas ar ko neviens praktiski vairs mūsdienās nečakarējās.

Freijers 16.04.2024 9:28

Nesen No Madonas Rīgas virzienā braucu, tas ceļa posms no Madonas līdz Ozolsalas aplim (kas tā padebīli šauri pārbūvēts...bet tā jau laikam laikmeta iezīme..) arī pārbagāts ar nepārslēdzējiem, automātiskajiem jeb aizmāršīgajiem tā ar nevar saprast, bet ja ieslēdz tālos bixenonus tad jau arī sanāk sarunāt sapratni, ka spīdināt acīs nav OK .

Par tiem Zs - tagad jau arī litrīgajām sulas pakām ir ap 130-140 ZēeS noņemti - tas ir apmēram tik cik gadsmintu mijas S80 ar 2.4 piecpodu atmozfēras benzīna degustātoru. Drīzāk jau debīlisms un jebkādā satiksmes izjūtas trūkums (kas daudziem nu jau piemīt, diemžēl) šeit būs pie vainas. Tas, kas tādai teslai vai jebkuram citam elektro nāk klāt ir lielā massa, kas potenciāli jebkuru ČP padara ne pārāk patīkamu.

Freijers 15.04.2024 17:02

Remaps ir labs, vien tad, kad ir jāpaska ir kāds šķībrocis čipsējis auto vai nav t.i. lai pārbauda garāžas maisteru (ne)darbus, par pārējo - īsti jau viņiem, tāpat kā vairumam, bez baigi biezās žūksnes čakarēties negribas. Pēc sindromiem šķiet, ka neuzkačā dīzeli pietiekami ātri, tad nu jāskatās, kas tur ar degvielas spiedieniem un aizdedzes momentiem ir, kā saka reāllaikā. 

Opju argumentiem šajā gadījumā ir vērtība tuvu 0

Freijers 10.04.2024 19:47

iekš CSDD ir arī VIDa kantoris, kas vērtē tādās un šādas rēgistrācijas, sevišķi ievestiem auto un par aizdomām, ja ir par lielu ke$$a apjoms pirkumā bijis...

Freijers 09.04.2024 9:06

Reāli vnk, kā tas bieži gadās, likumu pievelk pie faktiskā - tāpat smagie uz 89 vīlē pa šosejām un aizvien biežāk vagonus veido, kāds kas pirms smagā velkās - lūk kāpēc kāds pabraukt nevar, tas būtu jāskaidro.

Freijers 09.04.2024 9:04

GB12 rakstīja: Vācijā uz reģionālajiem ceļiem max atļautais ir 60 km/h. Satiksmi čakarē pamatīgi. Brīnums, kā mūsu progresīvie pajoliņi nav aizdomājušies līdz tam...

Vācija sen vairs nav satiksmes labais piemērs, sačakarēs ātrgaitas ceļus zaļie pajoļi, pārstās būt vispār.  Latvijā ir jāņem vērā, ka praktiski visu valsti, izņemot pāris posmus pie Rīgas klāj reģionālie ceļi un pārvietošanās ilgums starp Rīgu un lielākajām Rietumu - Liepāja/Ventspils un Austrumu pilsētām - Rēzekne/Dpils ir nesamērīgi ilgs, pat uz Valmieru sanāk pusotra stunda un tas vēl no Juglas, nevis Imantas izbraucot. Satiksmei ir jābūt saprātīgai un drošībai ari.

Freijers 12.03.2024 11:07

Neredzu jēgu pirkt "mazlietotus" auto virs 10K, tad labāk piemest un nullīti. Ar 3/4/5 K hlamiem, ja sūdīgs, beigās nogrūd un viss, par 20K jau esi ķīlā. Plaču spīdīgo sūdu piedāvājumus gan labāk ni ni

Freijers 22.02.2024 18:44

Sanāca no Krasta depo ar visu savu debīlo, pārbāzto stāvvietu, kas  jau tā ir pābruadījums, iepērties Maskačkas ceļu remontos - jei bogu tik stulbu organizāciju nav gadījies manīt, viss ķieģeļos (man uz centru vajadzēja), lai ka +/- Rīgas ielas atminos - to ķieģeli nevis autovadītājiem, bet pašiem būvniekiem un organizētājiem stiklā vajadzēja par to stulbumu, kas tur darās....

Freijers 22.02.2024 18:33

Tā "vācu slimība" nav daudz manīta, bet ar veciem VAGiem esmu braucis ļoti daudz, tiesa gan ne ar 1.9tdi traktoriem - verbūt tur izteiktāk.

Freijers 22.02.2024 18:31

Vienīgais no vecām dīzeļkastēm, kas jebkad man ir bijušas un ir vilkušas uz t.s. raznosu ir Reno (megane 1.9dCi), nezinu kas tām mašīnām ar tām ventilācijām/neventilācijām ir bet tas ir vnk psc, tai skaitā tās kartera ventilācija ir diezgan iidotiski uzbūvēta. Lec un brauc gan tādi mironīgi viltus motori uz urrā, pilnīgi neticami. Man gan atrakcija vēlme pēc 2. gadījuma ātri izbeidzās un pusšŗots tika par godīgām naudiņām (un ar godīgu aprakstu) ātri ssā jaunam ipašniekam atdots.

Freijers 20.02.2024 10:09

RS ielīda treknumā - centra ielu malās, ko "apsaimniekot'', jevroparkam tādā ziņā paliek tikai veikali un kkādi plači pilsētas nomalēs (lai atceramies Rīgas būvvaldes "akcijas" pret stāvvietu plačiem pēc pēdējā RS cenu lēciena), un nu iespējams arī kādi māju pagalmi. Nav jau it kā lielas pretenzijas pret jevroparku (konkurenti ir lielāki kretīni manuprāt), bet gan pret maucību, ka zeme par ko tiek maksāts, nevar šādi izmantot....Tas ir līdzīgi kā - pamēģiniet pagalmos papildus stāvvietas ierīkot - zonējumi, skaņojumi, utt. - praktiski tas ir nelegāls un nerealizējams pataisīts, bet še uztaisīt maksas stāvvietu uz "koplietošanas" zemes - aber lūdzu.....

Ne pa tēmu, bet līdzīga juridiski nihilistika maucība ir par saules paneļiem un jumta logiem - pirmajiem nevajag nekādu tur nahui saskaņojumu, bleķo, slēdz līgumu un liec, otrajiem jau skaitās "fasādes daļa" un vajag skices, skaņojumus un vēl piejāties var pēc pilnas programmas

Freijers 15.02.2024 9:30

Bradypus rakstīja: Ar "piebraukt" bija domāts apstāties - kaut tik daudz, lai kaut ko pievestu. Un kādēļ citur? Kādēļ pie mājas nevarētu būt stāvvieta iedzīvotājiem, nevis tranzīta maģistrāle viesstrādnieku ērtībām?

Bet vispār jau runa bija par konceptu. Nav ko čīkstēt par situāciju, kurā maksājot nomas maksu par dzīvesvietai pieguļošu teritoriju, par šo nomas maksu ir atļauts tikai pārvietoties ar kājām. Piebraukšana ar auto un stāavieta ir atsevišķi maksas pakalpojumi - valsts varas līmenī leģitimizēta pieeja.

Skoliņa tagad rokā un arī citos pagalmos var gaidīt jevroparkus un visus citus šakāļus, veikalu rūpals laikam vairs nerullē (vismaz pazuduši no daudzām vietām "stāvvietu apsaimniekotāji") Ka tikai drīz dzīvoklis nekļūst par virtuālu NI, jo viss pārējais ir "kopīpašums", kur šiverēt var tie, kam to pieļauj......

Freijers 12.02.2024 14:22

Neticās ka neatkarīgi no gada....tādas nodevas, kgna, kādēļ lai kāds vestu teju 20 gadīgu X5 uz Igauniju....teju 2 gadi atpakaļ man viens igaunis nopirka sievas veco Honda CRV, dikti priecīgs bij.

Lv jau arī plačinikiem neiet spoži.

Freijers 11.02.2024 18:12

imzz rakstīja: "Un pati galvenā lieta - tas ka auto nevar piedalīties ceļu satiksmē vēl nenozīmē, ka to kāds neizmanto kā piemājas "traktoru" ..."

Te ir tāds kā atspēkojums, ka ES jau nekonfiscēs un nenodos lūžņos jūsu auto, bet daudz kas no pārējā ir taisnība: cita starpā, vēlas novērst ES auto nelikumīgu eksportu, respektīvi jūsu auto tiek uzskatīts par vērtīgu lūžņu resursu un vienlaicīgi ir potenciāls dabas piesārņotājs, tāpēc ES vēlas turēt uzskaitē jūsu auto visā tā dzīves garumā. Ir ideja ieviest auto "aprites pases": “Šī ir aprites pase, kas attiecas uz aprites ekonomiku. Mērķis ir nodrošināt transportlīdzekļa izejvielu apriti: lai mēs tās izmantotu atkārtoti un veiktu labāku darbu to pārstrādē, ”viņš piebilda.

Kā aprakstīts 13. pantā, transportlīdzekļa aprites pase būs “digitāls rīks, ko izmantos, lai uzlabotu informācijas sniegšanu par drošu transportlīdzekļa daļu un sastāvdaļu noņemšanu un nomaiņu tādā veidā, kas atbilst citiem jau esošajiem digitālās informācijas rīkiem un platformām vai turpina attīstīties automobiļu nozarē”.

citāti no:

europeannewsroom.com/eu-not-working-on-law-to-seize-and-scrap-cars/

Nu visas zemes elektrifikācijai un sekojošam komunismam vajag daudz krāsainā metāla - tad nu sāk laizīties gar veciem lūžņiem.

Freijers 11.02.2024 18:09

Vairākas reizes gan pie t/c vai vienkārši stāvvietās Rīgā, Pierīgā un citur vēl redzu sekojošu ainu - iekāpj cilvēks auto, tūlīt prom brauks, bet huju, sāk kko dročīt un nekustas, it kā jau sīkums, bet stulbi - man kka liekas nesaprotami ko var pisties desmit un vairāk minūtes stāvvietā (šad tad vēl līdzīgi cipiņi, par laimi gan maz, arī DUSos līdzīgi izpildās)….

Freijers 02.02.2024 14:37

Padomu laikos bija druku citādāk - ar veķerāna kartiņu rindai pa priekšu un čekistiem specveikali, kā arī viņu klientiem (stukačiem) ceļojumi un labumi, pārējiem zaļais sovoka minimums ar lētiem sūdīgiem pakalpojumiem un dārgām sūdīgām precēm un pārtiku.

Tas par ko runā bradypus ir "iekļaujošā" sabiedrība, kurā gan nekā iekļaujoša nav vien labumu pārlikšana no vieniem (tiem, kas tos radījuši) uz citiem (kas vēlas patērēt un tajā brīdi ir noderīgi mainstrīmam). 

Šajā video gan neko tādu neredzu, drīzāk viens āmurs citam logu dauza un kko kreviski bļaustās.

Es nezinot situāciju esmu vienmēr rezervēts pret šiem "aculiecinieku" video un tādēļ esmu kategoriski pret jebkādām "tautas tiesas" formām, kur nu vēl vairāk sodīšanu pēc kkādiem iesūtītiem video, kas uzņemti ar kaut kādam nekalibrētām un sertificētām ierīcēm.

Freijers 02.02.2024 14:30

Bradypus rakstīja: Vēl viens stambulists. Tam nav NEKĀDA sakara tostesteronu. Ierkasti googlē "karen" un ieraudzīsi, ka tostesteronu šādai uzvedībai nu nekādi nevajag. 

Angliski ir termins "entitled". Nezinu kā pateikt latviski. Tas arī ir viss, ko vajag, lai šādi uzvestos.

Entitled ir tas pats kas krieviski "mņe položeno" jeb pienākās.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti