Ivars Godmanis cietis satiksmes negadījumā (+ foto) 46

 
18.jūnijs 2008 16:34

Šodien ceļā uz Rīgas pili Ivara Godmaņa automašīna Brīvības un Kalpaka bulvāra krustojumā cieta sadursmē ar mikroautobusu.





Pēc negadījuma slimnīcā nogādāts gan Ministru prezidents, gan mikroautobusa šoferis, tomēr dzīvībai bīstamas traumas nav gūtas.

fotogrāfs: Edijs Pālens
 
Visi komentāri
 
258451. viesis 18.jūnijs 2008 16:45
0 0 Atbildēt

Par Ivaru žēl, par Radzeviču škrobe

258452. viesis 18.jūnijs 2008 16:51
0 0 Atbildēt

годманис позорник

258454. viesis 18.jūnijs 2008 16:57
0 0 Atbildēt

Tas nekas, ka mikroautobusa šoferis nav vainīgs, tāpat pataisīs par vainīgu...

258456. viesis 18.jūnijs 2008 17:02
0 0 Atbildēt

Lai veseļojas dīdžejs, žēl šoferīša..

258457. viesis 18.jūnijs 2008 17:03
0 0 Atbildēt

Paraugs, kā jānesās visiem, kas uz ceļa, kā jaieslēdz bākugunis nesoties, kā rodas nihilisms pret likumu un satiksmes drošību.

258458. viesis 18.jūnijs 2008 17:06
0 0 Atbildēt

258457. viesis 18.06.2008 17:03

Paraugs, kā jānesās visiem, kas uz ceļa, kā jaieslēdz bākugunis nesoties, kā rodas nihilisms pret likumu un satiksmes drošību.

Pats saprati ko uzrakstīji???

258459. viesis 18.jūnijs 2008 17:09
0 0 Atbildēt

Man te viens aculiecinieks ziņo, ka nekādas asinis Godmanim nav lijušas, tas esot bijis kāds tehniskais šķidrums no mašīnas.

258461. viesis 18.jūnijs 2008 17:16
0 0 Atbildēt

Ja būtu lietotas drošības jostas ..... tad, iespējams, vizīte uz slimnīcu nebūtu nepieciešama.

258463. viesis 18.jūnijs 2008 17:33
0 0 Atbildēt

Izskatās pēc karmas.

Vienīgais, ko varu novēlēt - ātru un vieglu izveseļošanos.

258464. viesis 18.jūnijs 2008 17:33
0 0 Atbildēt

zjeel ................... mosh aatraak wajadzeeja braukt .

258465. viesis 18.jūnijs 2008 17:34
0 0 Atbildēt

=> 258458. viesis

To atkārtoju jau daudzus gadus! Tu - vienīgais pamanīji!

258467. viesis 18.jūnijs 2008 17:40
0 0 Atbildēt

Uz asfalta visticamāk ir bremžu šķidrums, savādi ka auto velk prom ar striķi (bremžu tak varētu nebūt), spriežot pēc bildēm TVNETā.

Vai tad Airbeg aizskari A8 durvīs nenostrādāja?

Veselību Bundziniekam ;)

258468. viesis 18.jūnijs 2008 17:43
0 0 Atbildēt

Ja nebija sprādzējies, moš arī nenostrādāja.

258469. viesis 18.jūnijs 2008 17:43
0 0 Atbildēt

Logs nav izsists. Bruņustikls?

258474. viesis 18.jūnijs 2008 18:14
0 0 Atbildēt

njaa, es jau sen gaidiju kad kadu eskortu nokers, vini loti biezi brauc nepareizi noformetas kolonas, un atrumu uztuir kudi paari 70, kas, skiet, viniem pilseta bija atlauts, +20laikam viniem drikst. Tas ka sirenu iesledza pirms isi pirms krusta ari ir ticams, labi ka ne krusta vidu.

Vispar loti gaidu Godmana un ta busa soferisa komentaru.

Ka ari interesanti ko godmanis teiks par jostam, vai vinam bija vai nee? Zinu ka zatlers nespradzejas...

Un tad vajag vainu kkadu citu skanu tai kollonai, vai ari nelaut viniem braukt vispar.

Reizem centra vispar ir nereali saprast kas kur gaudo, vai jastajas mala vai kas...

audi brunu? Dikti jaunu svaki samicija...

258478. viesis 18.jūnijs 2008 19:13
0 0 Atbildēt

******* šamiem to konvoju vajag? Tipa baigi svarīgās *******s ved, visi grib viņus nogalinat utt, tāpēc var klaji ignorēt noteikumus?

Gan būs visi veseli, bet vainīgs taps nevainīgais mikriņa vadītājs, jo LV amatpersonas tak likumus ievēro, tātad nevar kļūdīties un būt vainīgi.

258479. viesis 18.jūnijs 2008 19:37
0 0 Atbildēt

Mjā, ko tādu no iAuto nebiju gaidījis. Pārpublicēt Delfi komentārus tas ir vienkārši 3,14zdec. Reitingu varbūt sev pacelsiet, bet cieņu vairs nekad neatgūsiet!

Redaktors 18.jūnijs 2008 19:40
0 0 Atbildēt

Komentārs (viens) pārpublicēts (citēts) ar attiecīgu atsauci. Neredzu problēmu.

258482. viesis 18.jūnijs 2008 19:51
0 0 Atbildēt

Problēma jau ir tanī, ka cienījamas masmēdijas sniegtājā informācijā ir atsauce uz neidentificētu vervelējumu, kam nav nekāda spēka. Komantāra autors varbūt atrodas Aluksnē, dzer šnabi un bārsta komentārus delfos. Bez tam delfi komentāru sadaļa ir mazgadīgu kompleksainu indivīdu forums, kurā ielūkojas vai nu tādi paši indivīdi, vai arī tie, kuriem gribas mazliet humoru pusdienas pārtraukumā.

258484. viesis 18.jūnijs 2008 20:17
0 0 Atbildēt

ziņās jau ir vainīgais,un mani pat neizbrīna kurš . tendenciozi preses sekretārelis tā arī pateica: vainīgs mikroautobusa vadītājs. JO premjera auto esot (automātiski ? jauns punkts CSN?) PRIEKSROCIIBA - UN NE VAARDA par spec signaaliem/ugunjiem !!! VNK IR PRIEKSROCIIBA UN VISS !!! super,ne?

258486. viesis 18.jūnijs 2008 20:29
0 0 Atbildēt

......Sadauzītais bundzinieks........

TaBu

258487. viesis 18.jūnijs 2008 20:46
0 0 Atbildēt

Kādam vajadzētu uzlikt sodu par drošības jostu nelietošanu.Un kur tad bija novietotas pieminētās bākugunis?Uzjumta jau nu noteikti nebija bet zem redelēm ir tas pats kas bagažniekā. Gan jau būs kārtējais streločņiks kam piešūs visus grēkus.

258488. viesis 18.jūnijs 2008 20:50
0 0 Atbildēt

Cerams, ka tas negadījums ar galvu uzlabos viņam prātiņu.

Zēl tikai mikriņa soferīti un to sievieti.

258489. viesis 18.jūnijs 2008 21:10
0 0 Atbildēt

Žēl ka tas godmanis nedabūja kaŗtīgi, cienu viņu kā SWH raidījuma vadītāju, bet ne kā ministru.

Manuprāt prms gadiņa te bija raksts par gdmaņa brauksanas stilu.

258493. viesis 18.jūnijs 2008 22:27
0 0 Atbildēt

ko jus te rakstat??? nezinat kaa tie atmarozaki ar mikrinjiem braukaa? pasi lien kuraa katra skirba un ar citiem by default nerekinas. vai te visi komentetaji ir seenes, kas brauc ar dizelgolfiem un no krusta izkustas, kad pusszaljiais ir jau nodzedzis!? un nav tajaa krustojuma tik maz vietas, lai divi auto celju nesadalitu, ja abiem pie stures sez vaditaji ar normalu reakciju, kas jedz braukt.

258495. viesis 18.jūnijs 2008 23:07
0 0 Atbildēt

Delfi komentārs ir pilnīga buļļa kaka. Nupat pa TV redzēju mikriņa bremzēšanas pēdas - viņš ir sācis šļūkt jau krietni PIRMS krustojuma, krustojuma vidū ietreicies auģukā, apmetot to pa 180 grādiem, un vēl vismaz 2 mikriņa korpusus (~10 metri) pēc sadursmes turpinājis šļūkt! Kamikadze ar 17 upuriem salonā! Sākotnēji pēc fotogrāfijām spriežot izskatījās ~70km/h mikriņa ātrums, bet tagad domāju ka visi 90-100km/h bijis. Godmanim noveicās ka trāpīja pa aizmugurējo asi, būtu trāpījis stoikā iespējams ka būtu gaidāmas sēru dienas...

258496. viesis 18.jūnijs 2008 23:22
0 0 Atbildēt

Storms. Pirms mētāties ar vārdiem, paņem savu auto, ieskrienies līdz 50 km/h stundā un tad iespied bremžu pedāli grīdā, pats taisni izstiepies. Tici man, būsi pārsteigts! Esmu jau mērījis. Patestē arī ar 60 un 70 km/h.

258498. viesis 19.jūnijs 2008 0:45
0 0 Atbildēt

Po par to, vai busiņa vadītājs bremzēja daudz vai maz.

Nevienam operatīvajam transportam nav tiesības bliezt iekšā krustojumā pie sarkanā, NEPĀRLIECINOTIES PAR MANEVRA DROŠĪBU.

Tāpēc avāriju busiņa vadītājam piešūt nav reāli, ja nu vienīgi spectransporta nepalaišanu (ja nepierādīs, ka eskorts bija bez migalkām un sirēnas)

Lielāki mēsli būs drošībniekiem, kas palika zem sitiena to personu, kuru vienīgo no visiem trijās mašīnās sēdošajiem NEDRĪKSTĒJA apdraudēt.

Pirmajam džipam bija jāmauc virsū busiņam, audi vadītājam bija laicīgi jāgriež citur, lai sitiens trāpa citur - kaut vai tam pašam Radzēvičam.

258502. viesis 19.jūnijs 2008 8:16
0 0 Atbildēt

Šito lietu nevajadzētu atstāt bez uzmanības. Mēs te paļarkstēsim pāris dienas un pēc tam pamazām aizmirsīsim. Un šito valsts vīri zin.

258505. viesis 19.jūnijs 2008 8:54
0 0 Atbildēt

Varbūt tagad arī aukšgalā pamanīs kas notiek uz latvijas ceļiem :)

Žēl mikriņa šoferīša, lai arī tie mauc kā traki, tomēr vairāk nosliecos ka šamējais nav vainīgs.

258513. viesis 19.jūnijs 2008 9:27
0 0 Atbildēt

mja, dodu 99.99% ka mikrinja shoferis bus vainiigs. :(

It kaa jau vajadzeetu buut zheel cietushaa valsts vira, bet, loti atvainos, nejuutu zheelumu.

258515. viesis 19.jūnijs 2008 9:34
0 0 Atbildēt

šitais jau Bruņotais Audi A8 L

Tāpēc jau ar tik maz sasists.

258516. viesis 19.jūnijs 2008 9:39
0 0 Atbildēt

Domāju, ka drošibniekiem pēc ši gadījuma būs daudz ko pārdomāt. Labi, ka viss bez smagām sekām, bet jebkurā gadījumā tā nedrīkstēja notikt. Uzskatu, ka drošibnieku un Godmaņa šofera (kurš arī ir drošibnieks) rīcība bija neprofesionala. Izskatās, ka drošibniekiem nopietni jādomā par savu profesionalo zināšanu nostiprināšanui un papildināšanu - ATBILDĪBA pārvadājot pirmās valsts amatpersonas ir milzīga.

258518. viesis 19.jūnijs 2008 9:45
0 0 Atbildēt

Rashns - šķiet esi sajaucis saitus. Kārtējais delfu neveikminieks, kurš atļaujas necienīgi izteikties par ministru prezidentu. Īrijas kāpostu lauki pēc Tevis raud.

258521. viesis 19.jūnijs 2008 10:26
0 0 Atbildēt

100 percenti – drošībnieku lohisms. Ieslēdz savus trokšņu pīkstuļus pirms paša krusta vemstīšanās režīmā – vjēp... vjēp... vjēp.... – un mauc. Nesodāmības un tupisma sindroms plešas plašumā. Tā vietā lai divas minūtes iepriekš ierubītu normālā režīmā un visi sadzirdētu – visiem būtu skaidrs, visi dzirdētu ka jādod ceļš. Bet nē domā ka tāpat jau visi zina kas brauc. Un tad vēl noslēpjam lampiņas zem kapota kā tādu mīkliņu – uzmini nu kas brauc. Lohi arī dabūja par savu lohismu.

Tālāk Zivtriņa kungam ar iekšlietu ministru ir pamats nākamai kampaņai – pat ministram ir jāsprādzējas.

258524. viesis 19.jūnijs 2008 11:00
0 0 Atbildēt

100% ka mikriņa vadītāju pataisīs par āzi :( llai gan, te noteikti ir jābūt kā minimums "obojudkai", jo ļoti labi zinu, kā MK eskortē... vairākkārt biju liecinieks MK eskorta maigi izsakoties cūcībām...

Labākais piemērs bija pirms dažiem gadiem , kad pie šprices vēl aigariņš bija - braucu pa jūrmaleni virzienā no centra, tuvojos Sky veikalam, tur kur pagrieziens pa labi - uz Sky un K-rautu, trafiks diezgan blīvs, bet neskatoties uz to plūsma kustas ar normālu ātrumu, bet tieši pie Sky kaut kāds konkrēts torķis izveidojies - gan iebraucot Sky, gan izbraucot... tur tā plūsma samazina ātrumu līdz ~50kmh... pēkšņi skatos, no tās vetas kur visi pa labi nogriežas uz Sky, taisnā hodā manā joslā, nemaz neiekrienoties pa malu, izmočī vieglais (ja nemaldos, arī A8), bet aiz viņa divi džipi, izbraukšanas brīdī laikam viens no džipiem uz dažām sekundēm ierubīja skaņas sirēnu, un, iespējams, arī bākugunis.... pidzec... likties vairs nebija kur - pa kreisi josla arī pilna, pa labi vispār trafiks stāv, tā nu es metu pa bremzēm, labi vēl ka auto bija tukš, riepas labas, ceļa apstākļi ideāli, ātrums ap 50 - paspēju savākties burtiski 2cm no praideru eskorta....

tā kā... žēl, ka mikriņa šoperis tagad norausies konkrēti pēc pilnas programmas, lai gan paša bundzinieka lopi uz ceļa uzvedas maigi izsakoties - kretīniski...

258530. viesis 19.jūnijs 2008 12:39
0 0 Atbildēt

To Juze un Storms:

un papildus tam vēl klāt pielieciet padsmit cilvēku masu...

258531. viesis 19.jūnijs 2008 13:14
0 0 Atbildēt

»Kalnietis [?] 19.06.2008 12:39

To Juze un Storms:

un papildus tam vēl klāt pielieciet padsmit cilvēku masu...»

Nu ņefiks braukt ar busu kam ritentiņi no bērnu trīsriteņa, tāds ar dajebkādu masu apstāsies krietni vēlāk kā busi ar normāla izmēra ripuļiem. Tā teikt ekonomējat – vot jums ekonomija — šajā gadījumā ripuļu izmērs un platums tiešā veidā ietekmē bremsēšanas ceļu.

258538. viesis 19.jūnijs 2008 16:16
0 0 Atbildēt

Ja nevar dzirdēt skaņu un mirgojošas bākugunis, tad nav ko sēdēt pie mašīnas stūres, kur nu vēl pasažierus pārvadāt.

258539. viesis 19.jūnijs 2008 16:30
0 0 Atbildēt

Miesassargi mums labi, vienīgais cietušais avārijā ir tas, kuru viņi apsargā. Pie kam tas notiek viņu pašu bezatbildība dēļ.

Bija vai nebija bakugunis ir otršķirīgs jautājums. Tev kā apsargam ir jānodrošina, ka ar personu, kuru Tu sargā nekas nenotiek, bet Tu neredzi tieši virsū nesošos busiņu. Tātad tu vispār neko neredzi un savu darbu nemāki.

Gadījums perfekti parāda, ka esošā apsardze ir slikti apmācīta un faktiski bezjēdzīga. Ja nespēj pasargāt no busiņa, tad no reāla, iepriekš plānota uzbrukuma nenosargās ne tik.

258541. viesis 19.jūnijs 2008 17:45
0 0 Atbildēt

drošibniekiem iekšās...un ir pilnīgi po, kurš bija vainīgs pēc būtības tai avārijā. Bet nedrīkstēja ciest, kas tai eskortējamā auto. absolūta neprofesionalitāte. Kāda jēga tad no drošībniekiem...

258546. viesis 20.jūnijs 2008 6:19
0 0 Atbildēt

Kolonu veda operatīvais ar sarkanu bākuguni un busiņa vadītājs to nevarēja neredzēt. Vienkārši nesaprata ka tā nav atsevišķa operatīvā mašīna bet eskorts. Maz jūs tur Rīgā par šito tēmu dresē.

www.iauto.lv/article.php?sid=14317&id=49

258549. viesis 20.jūnijs 2008 8:11
0 0 Atbildēt

Pēc liecinieka stāstīstā, vakar rādīja Degpunktā, nekāds operatīvais pa priekšu nav braucis, tikai Godmanis un džips aizmugurē.

258554. viesis 20.jūnijs 2008 8:51
0 0 Atbildēt

Mazāk klausies ko tur žunalameri muld. Godmaņa auto bildē redzēji? Vari iedomāties ka ar šitādu kāds braucējs zem sarkanā signāla krustojumā līdīs?

258555. viesis 20.jūnijs 2008 9:18
0 0 Atbildēt

Un kas tad tur Godmaņa auto ir tāds? Nēkā tur neradzēju, parasts mobīlis...

258559. viesis 20.jūnijs 2008 10:42
0 0 Atbildēt

to 258554. viesis 20.06.2008 08:51

Parasts banditu auto. Sitadi parasti pie zala nemaz nebrauc.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 9

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 6

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti