Kā radies stereotips par sievieti autovadītāju 49

 
29.jūlijs 2005 11:06

Geštaltterapeite, Mag.psych. Solvita Vektere uzskata, ka ir vērts laiku pa laikam pārvērtēt sabiedrībā esošos uzskatus, stereotipus, biežāk paustās vārdu formulas.

Par statistiku lasiet šeit »»
„Daudzi būs dzirdējuši joku stāstus par blondīni, kura meklē motoru mašīnas bagāžniekā,” stāsta S. Vektere. „Bet! Var jau būt, ka automašīnas to izveidošanas sākumā bija bīstamas un sarežģītas un to lietotājam patiešām vajadzēja prast ne tikai to vadīt, bet arī zināt tās uzbūvi un prast to salabot meža vidū. Tomēr laiki mainās, un tagad vairs nav jāsaprot motora uzbūve, lai varētu sekmīgi pārvietoties ar šo degvielas dzīto spēkratu, pietiek, ja cilvēkam ir mazliet naudas un nepieciešamība, kura liktu pārvarēt iedzimto slinkumu un iemācīties ceļu satiksmes noteikumus.”

Kas ir labāki autovadītāji?
Sievietes
Vīrieši
Abi labi
S. Vektere atzīmē, ka atrašanās uz ceļa vairs nav tikai pārvietošanās pretim mērķim – tā ir satiksme uz ceļa jeb attiecības uz ceļa, kas paredz savu nerakstīto likumu un noteikumu zināšanu un ievērošanu. Un tas, kurš ir spējīgāks šādu attiecību veidošanā, ir veiksmīgāks mērķa sasniegšanā.

Attiecību mākslu cilvēki ir apguvuši gadu tūkstošiem un pilnveidojušies fizioloģiski un psiholoģiski, stāsta S. Vektere. Tomēr sieviete ir dāsnāk apdāvināta ar attiecību prasmēm. Sieviete ir ātrāk apguvusi ķermeņa, sejas mīmikas un acu zīlīšu valodu.

„Sieviete vienkārši zina, ka ir jāpaskatās acīs, lai saprastu otra cilvēka nodomus un izjūtas. Ar gadiem sievietes uztveres spējas ir izveidojušās tā, ka, piemēram, redze ir specifiski periferiāla, nevis fokusēta kā vīrietim. Sieviete redz visu laukumu uzreiz, negrozot acis un galvu. Vīrietis labāk redz tālē, ātrāk pamana “medījumu”.

Sieviete briesmu gadījumā reaģē sastingstot, viņai jākļūst it kā nemanāmai un mazai vai arī jācenšas iežēlināt ienaidnieks, lai izdzīvotu (šādi sievietes joprojām rīkojas, īpaši, kad ceļu satiksmes policists grib sodīt). Vīrietis briesmu brīdī sākumā sit, bet tad domā, kas tas bija par objektu, kuram trāpīts,” skaidro S. Vektere.

„Vīrietim ir nepieciešams darbības produkts, sievietei labāk padodas veidot procesu. Tas izskaidro atšķirīgo braukšanas manieri un uzvedību uz ceļa. Tas izskaidro vīrieša nepacietību un neiecietību pret “konkurentiem” uz ceļa. Mašīnā vīrietī mostas mednieks, kas devies pēc medījuma, – viņš galvā redz ceļa karti, jau iepriekš paredz ceļu, pa kuru braukt, viņš necieš kavēkļus. Sievietei visi mūsdienu autoceļa lietošanas noteikumi ir dabiski pieņemamāki un psiholoģiski nerada tik lielu diskomfortu.”

Meklējot atbildi uz jautājumu, kādēļ dažiem vīriešiem nepatīk “sieviete pie stūres”, S. Vektere pieļauj – galvenais iemesls laikam ir tas, ka viņas ir citādākas, atšķirīgākas, tādēļ šķiet mazāk prognozējamas un bīstamas. Tas, iespējams, rada vīriešos pārākuma izjūtu un ilūziju par “pareizo” un “nepareizo” braukšanu.

Piemēram, ja pa kreiso joslu ar atļauto maksimālo ātrumu brauks mašīna, pie kuras stūres sēž sieviete – tad viņa ir “bāba pie stūres” un brauc nepareizi, bet, ja autovadītājs ir vīrietis, tad “viņam droši vien drīz būs jānogriežas pa kreisi” (vai kāds cits svarīgs iemesls) un viņš braucot “pareizi”, lai arī kaitina, jo maisoties pa kājām (riteņiem).

Indivīda pārākuma izjūta (gan vīriešu, gan sieviešu) uz ceļa varētu būt viens no nesaprašanās iemesliem ceļu satiksmē jeb attiecībām uz ceļa, jo tā rada neiecietību un necienīgu izturēšanos vienam pret otru. Aizvainojums un dusmas rada negatīvu atmosfēru uz ceļa, kas beigu beigās nepatīk nevienam ceļu satiksmes dalībniekam.
„Automašīna (dzelži un mehānismi) ir vīriešu stihija, bet pārvietošanās pa ceļu (uzmanīgas un otru respektējošas attiecības) vajadzētu būt sieviešu psihes modelim tuvākas,” saka S. Vektere. „Interesanti ir tas, ka pieredzējuši autobraucēji ar laiku iemācās labāko no abām pasaulēm – vīrieši grūtā situācijā noņem saulesbrilles un nolaiž durvju stiklu, lai “sameklētu” otra cilvēka acis, pirms izdarīt riskantu manevru, bet sievietes cenšas nebraukt pa kreiso braukšanas joslu bez īpašas vajadzības.”

Taču geštaltterapeite atklāj arī kādu sieviešu lielo noslēpumu – stereotipus visbiežāk uzturot tieši sievietes, jo tas ir labs manipulācijas ierocis: būt upurim bieži vien ir tik izdevīgi… Ak, šie raupjie un neiejūtīgie vīrieši, viņi dara mums pāri. Par to mums pienākas kompensācija! Kaut vai īpašu apdrošināšanas noteikumu izskatā.

 
Visi komentāri
 
173929. viesis 29.jūlijs 2005 11:29
0 0 Atbildēt

Njirdziigi katraa gadiijumaa :)

173933. viesis 29.jūlijs 2005 11:35
0 0 Atbildēt

Tas aprēķins nav objektīvs, jo neietver sevī intensitāti jeb to cik satiksmē piedalās vīrieši un cik sievietes.No konteksta ir izrauti dati par to ka sievietes mažak pārkāpj noteikumus, bet nav salīdzinājuma cik km nobrauc vīrieši un cik sievietes?

173935. viesis 29.jūlijs 2005 11:36
0 0 Atbildēt

Psiholoģijas studente, otrais kurss. Viszinība pa katru poru.

173936. viesis 29.jūlijs 2005 11:37
0 0 Atbildēt

Autoskolās vajadzētu mācīt ko nozīmē tālo gaismu signāli. Bolās virsū un neko nedara, bet svētlaimē: ko tu man te? Vēl jāiemāca, ka pirms kustības uzsākšanas no rīta ir jāpārliecinās par auto tehnisko stāvokli. Šonedēļ divus gabalus piedzīvoju, kuriem nedeg neviena bremžu uguns.

173941. viesis 29.jūlijs 2005 11:48
0 0 Atbildēt

Kārtējā dažu "apdalīto" sieviešu "cīņa" par "vienlīdzību" ar vīriešiem, pieprasot sev tādas haļavas, kādas ir tikai retam vīrietim. Vienlīdzība šo dažu sieviešu izpratnē=nolīdzināt vīrieti ar zemi.

Interesanti, ja par starpnacionālā naida kurināšanu var dabūt gadiņus, kā būtu ar pierādītiem starpdzimumu naida kurināšanas faktiem? :)

Vismaz daži sieviešu žurnāli to neslēpti propogandē, kamēr vairums "vīriešiem domātu" žurnālu aizraujas tikai ar krāna pagarināšanu.

Vispār tāda cīņa par vienlīdzību ir tāda fikcija vien ir, cilvēki ir dažādi, nemaz nerunājot par dzimumiem, kas tas par sviestu panesies pieprasīt kaut kādu virtuālu "vienlīdzību", nesaprotu...

Var būt vienlīdzība likuma priekšā, algas vienlīdzība utml... bet citādi - cilvēki tak nav vienādi, atšķirībā spēks! :)

173943. viesis 29.jūlijs 2005 11:49
0 0 Atbildēt

MURGS! PAT NESPĒJU IZLASĪT LĪDZ GALAM! NU TIK TIZLS RAKSTS

173944. viesis 29.jūlijs 2005 11:50
0 0 Atbildēt

Kas par stulbumu, ātgādināšu, pie stūres nav jāblenž acīs un jābloķē kustība, bet gan jābrauc! Nav problēmas palaist kādu sievieti, ja vajag pārkārtoties no joslas joslā, utt., bet ir tā, ka gaidīt kamēr kāda (kāds) blisināsies meklējot acu kontaktu man nav laika gaidīt un veidot "korķi". Rādiet pagriezienu un brauciet kad ir jābrauc! Bez rakstītajiem ceļu noteikumiem, ir arī nerakstītie, bieži vien elementāras pieklājības noteikumi: pārkārtoties, lai palaistu garām ātrāk braucošu mašīnu (tas neattiecas uz blīvu kustību), nevilkties pa 3 jsolu bez vajadzības. Vakar tieši redzēju kārtējo piemēru: braucot pa Brīvības ielu, pa 2 joslu, lai pārkārtotos uz 3-šo, automašīna nevis vienā plūsmā ar citām to izdara (bija vairākas iespējas), bet gan apstājas, radot avārijas situāciju, nobremzē visu 2 joslu, un tad mēģina pārbraukt uz 3. Pie stūres, protams, sieviete. Vo tev acu kontakts, citi vadītāji meklēja tādu acu kontaktu, ka maz nelikās:)

173946. viesis 29.jūlijs 2005 11:55
0 0 Atbildēt

Sieviete briesmu gadījumā reaģē sastingstot, viņai jākļūst it kā nemanāmai un mazai vai arī jācenšas iežēlināt ienaidnieks, lai izdzīvotu (šādi sievietes joprojām rīkojas, īpaši, kad ceļu satiksmes policists grib sodīt). Vīrietis briesmu brīdī sākumā sit, bet tad domā, kas tas bija par objektu, kuram trāpīts,” skaidro S. Vektere.

Jā jā jā jā - uz šito esmu aplauzies. Avārijā iesaistītas divas mašīnas - abas vada sievietes, no kurām viena brauca krustojuma pa sarkano!

Rezultātā vainīgā ir tik ļoti "galvā sastingusi", ka izlec no mašīnas dzinēju neizslēgusi, no ātruma (kārba - automāts) neizņēmusi un apdullusi bizenē apkārt, kamēr auto savā nodabā ripo virsū citiem auto (man).

173949. viesis 29.jūlijs 2005 12:00
0 0 Atbildēt

Vairums sieviešu un daudzi vīrieši manuprāt nesaprot vienu braukšanas principu - galvenais ir nezaudēt ātrumu (kā iznīcinātāju pilotiem) un bīstams ir nevis ātrums, bet ātrumu atšķirība.

Tas arī ir tas sieviešu "sastingums" - ieraugam škērsli (e.g. trolejbusu savā joslā), mentāli sastingstam, nobremzējam līdz 0 un tad mēģinam kaut kur izbraukt.

173950. viesis 29.jūlijs 2005 12:02
0 0 Atbildēt

Es, piemēram, vissus braucējus iedalu nevis vīriešos un sievietēs, bet gan tajos, kuriem Dieviņš ir devis spēju braukt labi, un tajos, kuriem autovadītāja apliecība ir, bet uz ceļa tomēr labāk nerādīties.

Pazīstu vairākas sievietes, kurs ir ļoti labas, pat izcilas, braucējas, bet tieši tāpat zinu arī vairākus vīriešu kārtas paŗstāvjus, kuri patiešām brauc kretīniski.

Tā kā nevar viennozīmīgi teikt, ka viss sievietes ir sliktas braucējas, bet vairums, gan. Praksē patiešām ir novērots, ka sievietes uz ceļa, lai arī rūpīgāk ievēro CSN, tomēr ir krietni nepieklājīgākas uz ceļa, tajā pašā laikā gaidot īpašu attieksmi no vīriešiem. Te es domāju elemntāru rāvējslēdzēja princpu, kā arī citas praksē novērotas parādības, piemēram, Rīgas - Jelgavas šoseja - 2,5 joslas katrā virzienā. No Jūrmalas apvedceļa viadukta uz šoseju grib nobraukt, piemēram, fūra, normāli būtu pārkārtoties kreišajā joslā, lai fūrai nav jābremzē un jāgaida, kamēr viens vīnīgais auto uz šosejas pabrauks garām. Diemžēl šādu manevru no sievietēm ir grūti sagaidīt!

Arī manai sievai autovadītāja apliecība ir 11 gadus, tomēr brauc pie stūres ļoti, ļoti reti. Tā jau tā statistika aī veidojas.

Tā vienreiz viena amerikāņu aviokompānija nāca klajā ar paziņojumu, ka lidmašīnas ir visdrošākais transporta līdzeklis, tā kā ir vismazāk avāriju un bojāgājušo. Viņi tikai aizmirsa norādīt, ka minētā statistika bija balstīta nevis uz absolūto reisu skaitu, bet gan uz nolidotu kilometru skaitu. Nav grūti saprast, ka viens reiss parasti paŗsniedz dažas labas automašības 2 mēnešu normu.

173956. viesis 29.jūlijs 2005 12:10
0 0 Atbildēt

shogad esmu 4 reizes braukusi ar auto ! un tiesiibas man 6 gadus ! visas 4 rezies esmu braukusi nelielaa alkohola reibumaa, bet ljoti praatiigi ! esmuljoti laba vadiitajaa ! ja taa paskaita, tad shos 6 gadu laikaa ar auto esmu brauksui aptuveni 30 reizes ! un neviena paarkaapuma, jo paarsvara braucu alkhola reibumaa, un taapeec 2-x uzmaniigaak sekoju ziimeem un CSN. Domaaju, ka es esmu ljoti laba autovadiitaja !

un visi viirieshi ir cuukas !

Sarmiite Bebrs

173957. viesis 29.jūlijs 2005 12:10
0 0 Atbildēt

HA HA HA :D

173961. viesis 29.jūlijs 2005 12:13
0 0 Atbildēt

Komentārs ir strikts. Sākumā domāju, ka tas ir joks par "Dāmu komplektu", tad sapratu, ka esmu nedaudz atpalicis no pasaules, un tomēr tā liekas diskriminācija pēc dzimuma pazīmes. Pēc manas (vīrieša - džentelmeņa) domāšanas, veiksmīgāks un loģiskāks solis ir cilvēkus dalīt tikai cilvēkos un piešķirt atlaidi skatoties autobraucēja vēsturē.

173969. viesis 29.jūlijs 2005 12:27
0 0 Atbildēt

apaljais_buss [?] 29.07.2005 12:00

vo, shitais ir vistraapiigaakais komentaars, pilniiga taisniiba - galvenais ir nezaudeet aatrumu!

173970. viesis 29.jūlijs 2005 12:27
0 0 Atbildēt

btw, ko noziimee `Geštaltterapeite`? :D

173974. viesis 29.jūlijs 2005 12:41
0 0 Atbildēt

Vēl sievietes brauc ar neadekvātiem apaviem. Pedāļus nejūt. Vai arī ja bez apaviem, tad attiecīgi nevar pielietot vajadzīgo spēku.

173976. viesis 29.jūlijs 2005 12:45
0 0 Atbildēt

no vācu : Gestalttherapeut - tēla terapeits. Latviski sakot - mozgu drāzējs.

173977. viesis 29.jūlijs 2005 12:51
0 0 Atbildēt

Kreisās joslas sēnes no manas puses nešķirojot dzimumu vai sociālo stāvokli tiek nopūsti.

173983. viesis 29.jūlijs 2005 13:12
0 0 Atbildēt

manas domas ka tikai 10-15% sievieshu normaali bruadz nju varbuut bik vairaak :P

bet no taam veel tikai 5% ieveero braukshanas kultuurai kautvai tas pats raaveejsleedis, nerunaajot par paldies ja kaads vinju palaizh. tuerkaat jamaas nepako nelaidiis varbuut principa peec bet fakts.

173985. viesis 29.jūlijs 2005 13:15
0 0 Atbildēt

"Sieviete briesmu gadījumā reaģē sastingstot, viņai jākļūst it kā nemanāmai un mazai vai arī jācenšas iežēlināt ienaidnieks, lai izdzīvotu".

No pieredzes zinu vienu gadījumu. Priekšā izmetās viens gončiks un nobremzē (pietiekoši tālu, lai paspētu nobremzēt ne gluži kaucošām riepām, bet pastrauji), jebkurš vīrietis instinktīvi būtu nobremzējis. A sieviete iesaucās - "ko darīt?" Un blaukš pakaļā.

173988. viesis 29.jūlijs 2005 13:26
0 0 Atbildēt

Hmm, vai tiešām iauto rakstus komentē tikai aprobežotākie indivīdi...?

173992. viesis 29.jūlijs 2005 13:31
0 0 Atbildēt

Sievietes nav labakas brauceejas liidz bridim, kad esi vafele! :)

173993. viesis 29.jūlijs 2005 13:34
0 0 Atbildēt

Hmm, pēc iauto komentāriem spriežot - sievietes ir aprobežotākie indivīdi uz ceļa...

173995. viesis 29.jūlijs 2005 13:38
0 0 Atbildēt

Aburtais loks...bet rakstu komentee tikai sievietes!!! :))))

174000. viesis 29.jūlijs 2005 13:57
0 0 Atbildēt

Da, neprot vairākums sieviešu vadīt auto un viss.

174002. viesis 29.jūlijs 2005 14:08
0 0 Atbildēt

Mans viedoklis šajā jautājumā ir sekojošs: manuprāt, vislielākā Latvijas autobraucēju problēma ir nerēķināšanās ar pārējiem satiksmes dalībniekiem (respektīvi, ja braucu pēc noteikumiem, pārējiem nav nekāda darīšana par to, ko un kā es daru), turklāt, kā jau tas ir pierādīts sieviete nedomā par braukšanas maršrutu, bet gan par nokļūšanu pie galamērķa. Gribu teikt, ka viedoklis par sievieti autovadītāju nav stereotips, bet gan realitāte, jo iepriekš minētās lietas tomēr vairāk attiecas uz sievietēm (pēc personīgās, 8 gadu autovadītāja pieredzes).

174007. viesis 29.jūlijs 2005 14:36
0 0 Atbildēt

Geštaltteraipeite Maģiskais Psihs – ko vērts vien ir šis apzīmējums

174011. viesis 29.jūlijs 2005 14:38
0 0 Atbildēt

Ak vai! Aizmirsu – vēl ir tāda kategorija – "Kepka un vēlams pie VAZa vai ZAZa stūres. Nāvīgs numurs

174017. viesis 29.jūlijs 2005 15:01
0 0 Atbildēt

80% sievietes autovadītājas ir agresīvas braucējas.Vai nu velkās, vai nu lido nezin kur it kā būtu vienas pašas uz ceļa.

Kaut arī 99% pensionāri uz ceļa veido dažādus brīnumus.

174031. viesis 29.jūlijs 2005 16:03
0 0 Atbildēt

Nu veel tikai Tvnetaa nav bijis shis raksts.... pirmie bija apollo. peec tam delfi... peec dienas te.....

Varbuut uzspeeleejam totalizatoru, kad buus Tvnetaa ..:D

174038. viesis 29.jūlijs 2005 16:36
0 0 Atbildēt

Sieviesu brauktspejas statistiku tiesam butu jarekina objektivi - t.i. uz nobrauktajiem kilometriem, nevis izsniegtajam vaditaja apliecibam.

Bet tam, kur te lidmasinu drosibas statistiku piemineja ka neobjektivu salidinajuma ar auto laikam pilniba nav nekadas sajegas par so temu. Gribeju intereses pec paskatities ineta skaitlus, bet atradu skaistu frazi, kas izsaka vairak neka cipari: "terrorists could take down 50 more planes with 60 passengers each and-if we kept flying-we'd still have been safer this year in planes than on the road". Sis salidzinajums ir par ASV statistiku - domaju, ka nav ipasi jaatgadina, ka uz latvijas celiem drosiba ir vel "augstaka" limeni.

174039. viesis 29.jūlijs 2005 16:38
0 0 Atbildēt

Dievs, pasargi Latviju no šādiem psihologiem un statistiķiem!

Diemžēl Aldim Lāmam klibo statistikas interpretācija (skaitļi ir nepietiekoši izdarīto secinājumu pamatošanai), bet Solvita Vektere varēja izstāstīt par visām vīriešu/sieviešu psiholoģiskajām īpatnībām. Arī tām, kas runā pretī tēzei par to, ka sievietes ir labāki autovadītāji.

174041. viesis 29.jūlijs 2005 16:42
0 0 Atbildēt

Es atvainojos, bet šitas bija neliels sviests..

174042. viesis 29.jūlijs 2005 16:44
0 0 Atbildēt

un vel...

kad biju jaunaks un ar mazaku pieredzi, patike meitenem macit vadit auto, bet tad notika TAS - t.i. "Sieviete briesmu gadījumā reaģē sastingstot, viņai jākļūst it kā nemanāmai un mazai vai arī jācenšas iežēlināt ienaidnieks, lai izdzīvotu"

Reali uz cela preteja josla paradijas liela fure - to ieraugot tika atlaista sture, lai varetu ar rokam aizspiest acis un kajas iemitas grida ar visu speku (protams ar gazes pedali pa vidu). Efekts protams diezgan ekstremals, ipasi nemot vera, ka pirms tam tika braukts leni un uzmanigi ar 3 parnesumu.

Situacija tika veiksmigi atrisinata izsledzot aizdedzi un atlikuso cela gabalu sturejot no blakus sedekla, bet kops tas reizes labak izvelos bezalkoholisko alu vai taksi, neka sievieti pie stures majupcela.

174043. viesis 29.jūlijs 2005 16:55
0 0 Atbildēt

Seene: luuk, man liidziigi gadijaas (173985. viesis 29.07.2005 13:15)

174055. viesis 29.jūlijs 2005 19:53
0 0 Atbildēt

Kaut arī esmu sieviete, bet rakstam un vairumam komentu pilnīgi piekrītu. Labi vadīt mašīnu prot labi, ja 10% sieviešu (esmu to skaitā... :))) ), visas pārējās ir pilnīgs murgs. Sievieti vai pensionāru kepkā pie stūres var pazīt pa gabalu, pavērojot braukšanas stilu..

Kopš pati esmu pie stūres, esmu iemācījusies rupji lamāties. Pie sevis gan.. :))

174073. viesis 30.jūlijs 2005 2:38
0 0 Atbildēt

"... Piemēram, ja pa kreiso joslu ar atļauto maksimālo ātrumu brauks mašīna, pie kuras stūres sēž sieviete – tad viņa ir “bāba pie stūres” un brauc nepareizi, bet, ja autovadītājs ir vīrietis, tad “viņam droši vien drīz būs jānogriežas pa kreisi” (vai kāds cits svarīgs iemesls) un viņš braucot “pareizi”, lai arī kaitina, jo maisoties pa kājām (riteņiem).... "

No dzīves - ja pa Jūrmalas šoseju Rīgas virzienā, pa vidu starp Jūrmalas robežu un Babītes pārvāda pa kreiso joslu ar ātrumu 90 km/h nesas auto - tad ir sekojoša vārbutība: pie stūres 99% ka ir sieviete un 98% kā pie Rīgas robežas ta taisas apgriezties braukšanai pretēja virzienā un tad jau noteikti viņa SAVLAICĪGI ieņema pareizo joslu.... :D

174130. viesis 31.jūlijs 2005 19:03
0 0 Atbildēt

bullja kaka shis raksts ir, sievietes uz celja kriit aciis tieshi ar savu kreiso braukshanu un paranormaalo logjiku. kaa arii brauc pilniigi jebkuraa situaacijaa peec csn graamatinjas un taa kaa instruktors ir maaciijis (tb taa kaa vinja ir sapratusi instruktora maaciishanu :D).

bet vispaar latvijaa uz celjiem 70% ir mudaki un es nesaprotu kaa vinji visi tiesiibas ir nolikushi :D

MOnk

174167. viesis 1.augusts 2005 10:44
0 0 Atbildēt

Sievietes pie stūres laist nedrīkst! Ja uz normāla ceļa bez citām automašīnām braucot ar ātrumu 50 km/h priekšā ir T-veida krustojums, pa labi ir lēzenāks pagrieziens, kuru normāli varētu ar tādu ātrumu izbraukt, bet pa kreisi ap 90 grādu pagrieziens, un tad ieraugot ceļa norādi, ka pa kreisi ir tā pilsēta uz kuru jābrauc, tad strauji pagriežot stūri un bremzējot, apgāzt mašīnu(pēc tam arī uz otriem sāniem) un iznīcinot tā ka remonta vērtība 2 reizes pārsniedz apdrošināšanas vērtību, nu tad nezinu, kur ir jābūt tādam prātam??? Pats esmu laidis uz 160km/h un vēl citādās situācijās, bet nekad es neko tādu nebūtu izdarījis, Būtu nobremzējis un tad griezis. Esmu vienkārši nikns!

174180. viesis 1.augusts 2005 11:30
0 0 Atbildēt

Par iepriekšējo komentu, par niknumu ņemu vārdus atpakaļ, jo uzzināju atbildi no apdrošinātājiem, ka manu auto tomēr labos. Tā ir labākā vēsts pagaidām šajā laikā :)

174190. viesis 1.augusts 2005 12:12
0 0 Atbildēt

"Sieviete briesmu gadījumā reaģē sastingstot" - un ielido k-kur!

"Vīrietis briesmu brīdī sākumā sit, bet tad domā, kas tas bija par objektu, kuram trāpīts" - Sit pa pedāli automātiski un 99% pa BREMZI! Es tač nobremzēju!

174567. viesis 4.augusts 2005 14:22
0 0 Atbildēt
181359. viesis 7.oktobris 2005 9:47
0 0 Atbildēt

Kas ir šī raxta autors????????????

Man nepatīk lasīt pārkopētus raxtu no grāmatas "Kāpēc vīrieši neklausās, bet sievietes neprot noparkot auto" Vismaz varēja pielikt atsauci uz grāmatu!!!!!

185957. viesis 21.novembris 2005 15:26
0 0 Atbildēt

Sievietes pie stūres ir diezgan lielas maukas..

192141. viesis 3.februāris 2006 16:05
0 0 Atbildēt

nu tad kāds no visvarenajiem večiem varētu atņemt tiesības n-tajiem tūkstošiem sieviešu tikai tāpēc, ka viņas ir sievietes. :) Make me stay home or walk. :)

207380. viesis 3.augusts 2006 0:07
0 0 Atbildēt

Tāda vīriešu attieksme tik uzkurina nevajadzīgas dusmas.

Vienu nevaru saprast,kapēc kad apdinu vīrieti pie stūres,šis pa visu varīti apdzen mani un atkal velkās kā sprāgonis pa priekšu.Es protams viņu apdzinu,bet tas atkal mani apdzen.Un tā kādas 4x.Tagad gudrie vīrieši lūdzu paskaidrojiet šādu stulbu rīcību,kad parasti teiktu''bāba pie stūres'',vai blondīne.

207381. viesis 3.augusts 2006 0:11
0 0 Atbildēt

Aizmirsu piebilst ka vilkās pa kreiso joslu.Un nogriezties viņam toč nevajadzēja.

231101. viesis 3.aprīlis 2007 19:21
0 0 Atbildēt

Es sevi neuzskatu par ideālu autovadītāju neskatoties ,ka man ir 28 gadu profesionāla autovadītāja stāžs un spēju "kustēties" ar visu kategoriju tehniku ,bet man ir patiess kauns ,ka daži ;"vīri" sevi iedomājas par auto dieviem ,lai gan es ar savu "niecīgo" pieredzi ļoti bieži esmu pateicīgs mūsu daiļajam dzimumam par sapratni uz ceļa.Un cenšos nedusmoties par viņu nespratni, jo galu galā es arī nepiedzimu uz šosejas.Pilnībā noliedzu to, ka sievietes nemāk braukt, jo uz ceļa nemāk braukt pārāk daudz "autovadītāji".

231102. viesis 3.aprīlis 2007 19:27
0 0 Atbildēt

Sieviete, kas apgalvo, ka pārvalda auto vadīšanu jau vien pati par sevi ir fenomens. Un ar pamatīgu pašapziņu, kas, iespējams, stipri pārsniedz reālās iespējas... :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 7

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti