Toyota C-HR 2016 tests, atsauksmes un iespaidi

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Jaunā Toyota C-HR 2016, kāda pieredze?

 
1 2
iAuto Reģ.: 17.07.2001
15 1 Atbildēt

Ieskatījāmies jaunajā Toyota C-HR 2016

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
17 10 Atbildēt

Konkurents juke.

Kā man, pat pretīgi uz tādu skatīties. Bet ir daudz nabagu, kuri grib uzlēkt augstākā statusā, tāpēc pirks uz nebēdu.

iciks Reģ.: 29.05.2013
14 9 Atbildēt

Jāatzīst, arī es šitādus mērkaķus neatzīstu un nesaprotu. Izķēzīts vieglais auto, kas kādam rada sajūtu, ka viņam ir kas vairāk, kā vieglais auto, kam ir 2 izmērus lielāki diski un daudz elitāras plastmasas autiņam visapkārt bampera līmenī. Un citas izmaksas, saprotams.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
20 0 Atbildēt

Jaunais Toyota C-HR mani sajūsmina. Labprāt tādu nopirktu bāzes komplektācijā!

iAuto Reģ.: 17.07.2001
14 0 Atbildēt

Būs jāieliek Juke fotogalerija. Daudzi teica fui par dizainu, bet pārdošanas rādītāji arī Latvijā tam ir augsti.

C-HR ar 1.2 turbo benzina dzinēju šākas no 17 000 EUR, ja zem 20 000 ir nokoplektēts, tad tirgosies.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
11 1 Atbildēt

Cena.

Tāpēc arī pērk.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
14 0 Atbildēt

Varbūt es būšu Toyota C-HR pircējs...

iAuto Reģ.: 17.07.2001
10 0 Atbildēt

Es izbraucu ar Peugeot 3008 GT 2L 180Zs auto, ļoti patika, bet 42 000 EUR???? Lai apsvērtu tā iegādi vismaz - 10 000 eur.

Jā, cenai ir ļoti liela nozīme. Tas arī ir galvenais Nissan + Bija man dažus gadus vecs pirmās paaudzes Qashqai, braucot pa Kalnciema šoseju bija sajūta, ka tas sadalīsies pa reizinātājiem, bet pērk taču...

Tātad perkot jaunu nokomplektētu auto tam ir viens no labākajiem piedāvājumiem cena - kvalitāte - komplektācija

AnK Reģ.: 06.10.2014
16 1 Atbildēt

Tas vispār ir interesanti - ar kādu nolūku dīleri kā demo auto ņem maksimāli aprīkotus vāģus ar tādām opcijām, ko mērķauditorija neizmantos?

Vai tiešām pircējs ir tik stulbs, ka pēc testa brauciena ar maksimāli aprīkotu 3008 GT par 42 štukām domās, ka viņa paņemtais vidējās komplektācijas vāģis par 25000 ar pavisam citu motoru būs tas pats izjūtu un komplektācijas ziņā? Un ja tas ir tā, vai nav baigais risks tikt pie neapmirināta klienta, kas jūtas apkrāpts?

Vai arī paši autožurnālisti ir tik "stulbi", ka uz šo iekrīt? Nu, ka uzraksta lielisku recenziju, jo konkrētais eksemplārs par 42000 "piedūra"?

Nesaprotu.

Man kā pircējam interesē izbraukt ar auto, kuras virsbūves forma ir identiska ar vēlamo (nu, ja ir, piemēram, gan hečbeks, gan universālis), kā arī ar tieši to dzinēju un pārnesuma kārbu, ko vēlos (vai pēc iespējas tuvākas opcijas).

Komplektācija varbūt nav tik svarīga, jo skaidrs jau ir, ka ja manis izvēlētās komplektācijas aprīkojuma sarakstā nav iekļauta septiņpadsmit zonu klimata kontrole ar iebūvētu masieri no Taizemes, kas ik pa pusstundu veic maigu sprandas masāžu, tad tai ekstrai testa brauciena laikā nav jāpievērš uzmanība.

Bet būtu interesanti zināt motivāciju šādai rīcībai.

Janozaurs Reģ.: 19.12.2015
12 0 Atbildēt

Mārketings.

Uz to arī iet, ka žurnaļugas lielīs, potenciālais klients iemīlēsies.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
9 0 Atbildēt

Ne tikai. Pilnās komplektācijas demo auto vajag, lai potenciālajiem pircējiem parādītu, kā konkrētā fīča strādā uz ceļa. Piemēram, ja mani interesē aklās joslas sensors, kā es to varu pārbaudīt, ja demo mašīnai tā nav? A tam, kuram tas nevajag, kāda starpība, vai viņš brauc ar vai bez lielā ekrāna, stikla jumta vai sensoriem?

Nu, nebūs nekad tā, ka dīleri turēs demo mašīnas pilnīgi visu dzinēju/kārbu/komplektāciju mašīnas. Pat bagātajās R-Eiropas un Skandināvijas valstīs tā nav. Parasti ņem kādus 2-3 pieprasītākos. Un jā - pēc iespējas pilnākas komplekācijas, lai nodemonstrētu, kā kas strādā.

Savā laikā, kad strādāju opelī, bija viens dusmīgs potenciālais klients par to, ka dīlerim nebija sarkanas krāsa demo vectras, jo viņš, redzies, gribot izmēģināt, kā no iekšpuses ir braukt ar sarkanu mašīnu... es viņam pārdevu melnu

AnK, a kā tu zini, ka neizmantos?

AnK Reģ.: 06.10.2014
13 0 Atbildēt

Nu, par aprīkojumu var saprast, to jau rakstīju. Kā arī par to, ka nevar turēt visas kārbas/dzinējus, tas jau arī skaidrs.

"AnK, a kā tu zini, ka neizmantos?"

Cik esmu redzējis statistikas datus, ļoti mazs procents pircēju izvēlās pašu ūberkrutāko versiju ar ūberkrutāko motoru u.t.t. It īpaši, ja runa ir par "tautas" vāģiem.

Izejot no tiem cilvēkiem, ar ko esmu sastapies un kas ir potenciāla jaunu auto pircēji, neviens neņemtu 3008 GT par 42 000. Ja ņemtu 3008 (vai Qashqai, vai citu tml. auto), ņemtu par 25000 (aptuveni). Savukārt tie, kas ir gatavi maksāt 40-50000 par auto, ņems kaut ko no Premium segmenta - piemēram, Q5 vai ko tamlīdzīgu.

Bet man, kā potenciālam pircējam, testa brauciens ar 3008 GT būtu pilnīgi lieks, jo nu, salīdzināt to vāģi ar 1.6 120zs dīzeli (kas, tīri loģiski spriežot, varētu būt pieprasītākais no dzinējiem) galīgi nevar, īpaši ja runa ir par MT versiju.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
10 0 Atbildēt

Tieši tā, salonā apskatījos arī versiju par 27 000 EUR, galvenais no aprīkojuma bija, vienīgi izbraukt gan nevarēja

VWfans Reģ.: 21.02.2004
11 0 Atbildēt

Es Peugeot-3008 pirktu knapākajā Access komplektācijā: vai nu benzīnnieku par 20 K, vai dīzeli par 21 K.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
11 0 Atbildēt

Ārzemju ietekmīgākajiem žurnālistiem autoražotāji iet vēl tālāk un kā demo iesmērē speciāli sagatavotus auto, kas tikko noripojuši no konveijera, bet ir pāršpaktelēti, saregulēti un pārkrāsoti samazinot atstarpes un atšķirības starp virsbūves detaļām kā arī ar uzlabotu izolāciju. Dabū labas atsauksmes un it kā nekas slikts, bet kamēr konveijerā atstrādā ražošanu tikmēr pirmie pircēji ne tuvu nebrauc ar tādu auto, kā bija demo.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
11 0 Atbildēt

Da labi, tas tikai pašā sākumā - jauns modelis, attiecīgi, PR. Vēlāk noteikti parādīsies arī citas versijas... kā jau rakstīju, pamatā tur populārākās versijas...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
13 0 Atbildēt

Man Toyota-CH-R ļoti patīk:

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
6 1 Atbildēt

VWfans rakstīja: Man Toyota-CH-R ļoti patīk:

Izskatās pēc PSRS laiku ''samoģelkas'' no žurnāla ''Ķehņika i Moloģož''

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
5 2 Atbildēt

Kungi un Dāmas , ar pilnu ,šā kroplā segmenta celmlauža-Juke, lietotāja nožēlu , iesaku mest lielu līkumu šāda veida grabažām .

P.S. Sēdēju Nipponā ,dzēru kapiju un blenzu uz HRV-nevarēju saprast kas man viņā nepatīk ??!! Iepriekš šķita tīri neko un arī testadraivs pa maskačku un krasteni bija ''baudāms'' .Blenzu,blenzu un attapu - tas tokšš plikais variants ,bez lediem kujediem utt. nu čista ņe ļica ne figuri

imzz Reģ.: 27.02.2015
4 1 Atbildēt

ar pilnu ,šā kroplā segmenta celmlauža-Juke, lietotāja nožēlu- ko , patiešām bija Juke ? Man ir iespaids, ka galvenā Juke, kā arī šīs Toyotas mērķauditorija ir "stilīgas meitenes"

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
2 0 Atbildēt

un ''īstie'' puiši ,pa vrīgas bruģīti , mauc ar Hummeriem H1 ??

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Eh, nē. Hummers ir par platu. Vecrīgā, izbraucot cauri vienai otrai ielai, namīpašnieki varētu brīnīties, kur viņu atkritumu konteineri palikuši. Īsti vīri izvēlas kaut ko iespaidīgu ;) vai praktisku. Manis pēc kaut vai Kia Ceed. Bet Juke un šī Toyota nav ne iespaidīgi , ne praktiski. Nu, kas tas par auto, kam ne velosipēdu nevar salonā ietūcīt ;)

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
1 0 Atbildēt

1.Kārt tu esi vājš ''īstais vīrs'' -jo konteineru stūmējs vrīgā

2.Kārt jūkā var pat ļoti daudz ko ierūmēt ,tsk vello'

3.Kārt labāk jūks ne ceed , tam vismaz ir ''seja''.

4.Kārt jūks ir ļoti praktisks , bet globalizācijas sekas viņu ,jau saknē ,ir radijušas par sū_u ,kurā nau ne smakas no japāņu kvalitātes + dīleris(i) arī ir sū_s.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
3 0 Atbildēt

un P.S. BMW 520d Xdrive ar biznesa pakotni - 42keur ,jauns maksāja

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

Es gan par Toyota CH-R jūsmoju, un, iespējams, tādu pirktu, taču budžets ir nedaudz par mazu.

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Labāk nevajag - tāpat neko labāku par esošo fabiju nenopirksi - droši, brauc vēl 15 gadus.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

Nopirkšu gan... Iespējams, ka jauno Fabiju universālu ar 1,2 litru 110 zirgspēku benzīna motoru, kuram ir sešpakāpju mehāniskā ātrumkārba!

msh Reģ.: 16.04.2007
5 0 Atbildēt

Neaizmirsti jau laicīgi sakrāt 2-3 štukas gāzes iekārtai. Vēl jāprasa kāda iksa pēc sešinieci kārbu - četras reizes pārslēgties par maz, vajag piecas?

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 0 Atbildēt

Tā nu laikam būs gan, ar prasto šitajai fabijai lietoto gāzes sistēmu vis nepietiks...

msh Reģ.: 16.04.2007
4 0 Atbildēt

Nu, ir arī ceturtā paaudze ar pielāgojumu priekš tiešās iesmidzes, bet tas noteikti ir par to tēmu "patērē nedaudz benzīna" - vismaz poļu AC ir izlaidis blokus, speciāli paredzētus konkrētiem populāriem dzinējiem, lai uzliktu ceturto paaudzi - pamatā fofāgena 2.0 FSI/TFSI.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

Ja nopirkšu Fabia Combi 1,2 TSI, tad gāzes iekārtu nelikšu.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
5 0 Atbildēt

blē ,FSI ,GDI ,TFSI un pārējie 0,x litru turbo - pasarg' dies' gāzēt , bez gāzēm knapi 100k izvelk

P.S. Un arī ''parastos' ,''normālos'' atmosfēriskos benz. dzinējus ir iemācijušies safist ekakolõģijas vārdā . pilns nets ar vaimanām .

VWfans Reģ.: 21.02.2004
7 0 Atbildēt

Manai 1,2 bez-turbo Fabijai 79.431 km, un ar motoru viss ideāli.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
5 0 Atbildēt

Turpini baudīt, varbūt Teu paveiksies

Eļļu gan ieteiktu mainīt ik pa 10kkm , un kompresiju cilindros uzpasēt .

VWfans Reģ.: 21.02.2004
6 0 Atbildēt

Izbraucu 46 km pa dažādiem ceļiem ar Toyota C-HR hibrīdu automātu un paliku sajūsmā par baudāmo gaitu. Cena labi nopakotam auto nedaudz zem 30 tūkst.EUR, bet sākumcena ar mazo motoru un mehānisko kārbu ne-hibrīdam ir 18 tūkst.EUR.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Man nepatīk dizainiski, attiecīgi nekādas intereses arī tehniski. Diemžēl, arī citi jaunie Toyota modeļi jau sanāk dīvaini dizainiski - jaunais Prius man šķiet atbaidošs utt.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
5 0 Atbildēt

Nu baigi nepārliecina šitais vāğis. No ārpuses simpātisks, bet pie stūres sēžot salasās visādi sīkumi, kas kaitina. Nekādi nevaru ērti iekārtoties - vai nu kājas nav kur likt, vai stūri nevaru aizsniegt. Pilsētas pārbraucienos var pieciest, bet pa šoseju rodas nogurums. Lielais displejs liekas 10 gadus vecs, digitālais pulkstenis 20.. 1.8 dzinējs kopā ar variatoru šķiet samocīts. 3/4 no baterijas vienmērīgā pilsētas režīmā iztērējās 10 min. laikā - degvielas patēriņš 5.8 l/100 km. Bagāžniekā ir JBL subvūferis, bet nav gaismas. Patīkama vadāmība un komfortabla balstiekārta. Apdare arī ļoti labā līmenī, ja nu vienīgi melnās spīdīgās plastmasas būs nosētas ar pirkstu nospiedumiem. Pretēji VWfanam,man ir grūti pielīdzināt Audi Q2, ja nu vienīgi pēc stila un dimensijām.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
1 0 Atbildēt

Pardon, lampiņu bagāžniekā atradu, bet nemācēju ieslēgt.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Man nepatīk dizainiski, attiecīgi nekādas intereses arī tehniski. Diemžēl, arī citi jaunie Toyota modeļi jau sanāk dīvaini dizainiski - jaunais Prius man šķiet atbaidošs utt.

Es drīzāk teiktu, ka šitais ir viens no pirmajiem Toyota modeļiem pēdējo gadu laiku, kam dizains šķiet labi izdevies. Pēc visiem neglītajiem Rav4, Auris, Avensis, LC150, Hilux u.c. Vienīgais, tā arī nesaprotu, priekš kam tas lēti zilais plastmasas sūds salonā vajadzīgs...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
7 2 Atbildēt

Tas zilais plastmasas ielaidums norāda, ka automobilis ir hibrīds. Ar mazo 1,2 litru motoru tādas zilas joslas nav.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Un atkal - cik ļaužu, tik viedokļu. Man tiešām nepatīk

Bet, es vispār neatzīstu un nesaprotu konkrētās klases auto.

Tāpēc gan labāk klusēju nekā klaji apkāšu (kā te viens draugs to dara regulāri).

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Tas tāpēc ka tu nesaproti, bet es saprotu. Konkrētā klase, kā parasti, ir ražotāju radīta jauna "niša" [lasīt - mode] lai varētu piebāztā tirgū fiksi kaut ko relatīvi pārtikušiem pircējiem nogrūst. Tāpēc saradās gan visi džipi, gan pseidodžipi, gan pilsētu bezceļnieki, gan šitentā cacmobīļu klase. Ja bankas nogrieztu kredītus, tad visas šitās klases izmirtu pašas no sevis, jo neviens tās vairs nepirktu.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
0 0 Atbildēt

Kas jāpērk?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

"bet es saprotu"

Atļaušos pasmaidīt...

Scotinsh77 Reģ.: 14.05.2016
5 0 Atbildēt

Kaa kas jaapeerk?!?!...golfs2, vai muca80

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Noprotu, ka tas tēmēts Msh virzienā, bet ja nopietni -

tā būtu daudz loģiskāka izvēle par šito izķēmoto vieglo automobili, kas varbūt kādam rada sajūtu, ka viņš brauc ar ko vairāk.

Neizprotu, kāpēc Kasiņš augstāk saka, ka nepatīkot, bet kritiski neizteiksies. Nu kāpēc gan ne? Izskatās tikpat cēli kā Nissan Puke u.tml. brīnumi - manuprāt, samērā atbaidoši.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
6 0 Atbildēt

Nu jau kādu laiku ir sanācis braukt ar daudz un dažādiem automobiļiem. Un arvien vairāk pierādās tas, ka, lai cik loģisks automobilis šķistu, ļoti svarīgi ir tas, kādas emocijas tas rada - un šeit jau parādās stipri subjektīvs viedoklis, ko nevar izmērīt cenā, degvielas patēriņā, vai ledusskapi var ielikt bagāžniekā u.t.t. Protams, ļoti bieži ir jāiziet uz kompromisiem un kaut kas kaut kā labā ir jāupurē, taču uzskatu, ka nevajag automobili mērīt tikai loģiskās kategorijās. Šis arī ir mans subjektīvais viedoklis, apzinos, ka būs daudzi, kas domā pilnīgi pretēji. Katram sava taisnība, gaume, izvēle.

Tāpat arī būs daudzi, kas pirks 'neloģisko' C-HR, kurš, lai cik nepraktisks būtu, spēj sagādāt priecīgus brīžus starp tā iegādi un atkārtotu pārdošanu.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 4 Atbildēt

Daļēji varu piekrist. Daļēji - jo galvenās izjūtas ir tās, kas rodas sēžot pie stūres, un tās neietekmē tas, vai no ārpuses mašīna izskatās pēc ķieģeļa, olas vai nākamā gadsimta kosmosa kuģa. Tikmēr ražotāju veikalings ar visu spēku spiež uz nenopietnu buļļa sūdu - pietiek tepat palasīt visus tos reklāmrakstus, kur izrādās, ka piemēram, jaunā opeļmoka izskatoties "muskuļaina" un visādas citādas šāda veida pērles. Ja tev pērkot mašīnu būs pieejams tikai sedans, universālis un hečbeks, jo nekā cita nebūs, tu vienu pēc savas gaumes izvēlēsies un gūsi tajā savas izjūtas, un tas nekas ka brauksi ar praktisku mašīnu, nevis niecīgu wannabe ņivu [nissana joks] vai kaut ko tamlīdzīgu, nekam nederīgu, bez motora, bez salona ietilpības un bez nekā cita. Es domāju ka jeņķi no saviem pikapiem arī gūst sajūtas - lai arī tā ir otra galējība.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
2 0 Atbildēt

Nu tikpat labi man VW Passat līdz šim neko īpašu neizteica - jā, funkcionāls, praktisks un ērts - nav īsti kur piesieties, bet garlaicīgi. Izbraucot ar GTE priekšstats mainījās - konservatīvais Passat var būt ļoti interesanta un aizraujoša automašīna. Tikpat labi es arī varu domāt, ka tāds BMW M3 būs baigi aizraujošais vāģis, bet izbraucot sapratīšu, ka īsti neuzrunā, kamēr citi par to čurās karstu. Tiesa, ar M3 neesmu braucis - tas tik piemērs. Līdz ar to, kamēr nav izbraukts, var vien pa gaisiem filosofēt, bet pirms totālas norakstīšanas, ir ar vāģi jāizbrauc. Varbūt, ka tā Lada Vesta ar nav tik traka, kā mums šķiet

Un ļoti forši, ka mums ir iespēja izvēlēties starp dažādu formu un pielietojuma automašīnām, nevis visi braucam ar vienādām kastēm, kurā kāds priecāsies, bet otrs dabūs grauzt nagus, jo neko citu vienkārši nevarēs izvēlēties.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jebkuras mašīnas bāzīte ir garlaicīga kaste - te vienkārši ir atšķirība starp jēdzīgiem un garlaicīgiem ražotājiem - pirmie piedāvā mašīnai pie aprīkojuma ieķeksēt motoru, otrie ne. M3 ir topmodelis - teiksi ka 316i ir interesants? Es tur redzu vācu žiguli - nemotors priekšā, velkošā ass aizmugurē. Mans golfs no dzimšanas arī bija neinteresanta mašīna - pabraukt varēja, apdzīt varēja, viss - ieliku 2x jaudīgāku motoru un ja nav ko darīt, var dzenāt garlaicību izdzenāt uz visām pusēm pēc sirds patikas. Diez vai tas pats passāc ar jaudīgāku 2.0 TSI vai 3.6 VR6 [jeņķiem] ir garlaicīgs - vienkārši visiem ir garlaicīgi dīzeļi.

Par tām "vienādajām kastēm" - ko diez darīja autobraucēji pirms 20 gadiem un agrāk, kad mašīnas pa lielam ražoja ar funkciju, un ja mašīna bija maza, tad pārdomāti izveidota lai tā vienalga būtu ietilpīga [oriģinālais minis, piemēram] - nav gadījumā statistika, cik daudzi autovadītāji izdarīja pašnāvību dēļ tā ka jābrauc ar "vienādām kastēm" jo neko citu nevar izvēlēties - ? Bija ļoti daudzas un dažādas mašīnas ko izvēlēties, vienīgi nebija iespējams izvēlēties bezjēdzīgas mašīnas, kamēr tagad tās reklamē visās malās, uzsverot visādas muļķības, bet noklusējot mašīnas funkciju trūkumu. Protams, skaidrs, kāpēc tā - mode, lai cik bezjēdzīga, veicina pieprasījumu, un, kā teica viens cilvēks "lai ražotājs varētu uzražot mašīnu ar astoņiem cilindriem, viņam ir arī vajadzīgs nabaga cilvēks kas nopirks mašīnu ar četriem cilindriem" - vēl viens iemesls kāpēc mikro-pseido-džipu mode ir panesusies.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
10 0 Atbildēt

Ja mans budžets būtu nevis 15 K, bet 18 K, tad, iespējams, būtu pircis nevis Honda-Jazz, bet Toyota C-HR un pēc tam par to priecājies un cildinājis.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 11 Atbildēt

Kārtējais geju un bērnu automobīlis. Varētu derēt arī sievietēm, bet tās ar tādiem nebrauc. Parasti izvēlas kaut ko lielāku, piemēram - lexus rx.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
1 4 Atbildēt

nebaidieties, neesmu homofobs. Nepatīk geji, bet tos nediskridēju. Man vienalga - maizi, kuru ēdu taisīja gejs, vai vesels cilvēks. Man vienalga, ka gejs paiet man garām, utt. Pat vienalga, ka viņi braukā ar savām geju mašīnītēm.Visi ir cilvēki. Es reiz lasīju, ka geji bieži tādi paliek embrionalās stadijas laikā, kad ne līdz galam izveidojas vīriešu dzimumorgāni un dzimumhormoni. Tāpēc - gejus vajag pat žēlot, jo ir slimi.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
8 0 Atbildēt

Kādam te viena tēma tāda īpaši tuva... domāju, ka nav jābūt dikti izglītotam, lai saprastu kāpēc...

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 0 Atbildēt

Baudāms video:

Redaktors Reģ.: 31.08.2001
2 0 Atbildēt

Oho! Paskatījis, cik Tev degvielas litru ....

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 2 Atbildēt

Šodien sanāca uz minūtēm 20 šo auto patestēt. Pilnajā hibrīda versijā. Teiksim tā, no 10 punktiem liktu 6. Pie plusiem varētu pieskaitīt japāņiem neraksturīgi labo audiosistēmu. Nav, protams, prēmiums, bet, nu, ar mazāk kropļiem, labākiem basiem kā Nissaniem, Hondām. Pie stūres var iekārtoties ērti, labas regulēšanas iespējas, kopumā diezgan patīkama salona apdare. Ja neskaita to, ka aizmugurē kaut kas dikti nelāgi grabēja. Bet pieļauju, ka tas tā bija konkrētajam auto un ir novēršams. Ā, un kaut kādu tumši zilu grubuļainu plastmasu uz durvīm. Tā zilā josla, kas nāk hibrīdiem, dzīvē izskatās labāk kā bildēs, bet, ja tā josla tumsā spīdētu (līdzīgi kā Mercedesiem vai tam pašam Renault Talisman), būtu labi, bet tā plikā plastmasa tomēr sit cauri kaut kādu lētuci. Balstiekārta komfortabla - nav cieta, bet arī neļurinās - kā saka, pašā laikā. Patika stūres atsaucība.

Un tagad pie mīnusiem (un te gan ir ko teikt):

Pirmkārt, ātrumu pārslēgs. Dizainiski padevies, smuki guļ rokās, bet - ar kuru galu inženieri domāja, konstruējot to pogu, kas jāpiespiež, lai sviru varētu bīdīt. Ar pirkstu galiem tā ir jāsatausta un, nevis kā normāli būtu jābūt jāpiespiež, bet jāvelk uz augšu. Knaģus tā var izmežģīt;

Otrkārt, paātrinājums un dzinēja darbība. Par pirmo kopumā neko sliktu teikt nevar - auto ātrumu uzņem labi un uz Vairoga tilta gandrīz mati stāvus sacēlās, redzot, ka spidometra bultiņa teju sasniegs 140 km/h atzīmi, kaut arī likās, ka reāli ātrums varētu būt ap 100. Bet tā rēkoņa paātrinoties gan ir atbaidoša. Un, starp citu, braucot ap 50 un iespiežot gāzi grīdā, auto kādu sekundi nereaģē vispār, pēc tam kaut kā nopuņķojas un tikai tad sāk braukt.

Treškārt, multimediju sistēma. Nerunāsim par izšķirspēju un ekrāna kvalitāti, bet dīvaini, ka tik dārgam auto atpakaļskata kamerā nemainās trajektorija atkarībā no stūres griešanas. Tad vēl - ilgi ir jāpēta, lai saprastu, kur kas uz tās planšetes jāspiež - viss apzīmēts ar simboliem, pie kuriem tomēr ir jāpiešaujas. OK, stāvot to var mēģināt izkost (kaut gan, mani personīgi kaitina, ka lietas uztaisa tik sarežģītas, ka nevar ātri saprast), bet, ja jābrauc, tas tomēr kaitina. Piemēram, nospiežot pogu ar uzzīmētu laikam ceļu, kas norāda, ka varētu būt saistīta ar navigācijas sistēmu, parādās logi, kuros vadīt adresi, bet pati karte neparādas. A kur lai karti dabū? Pēc laika iedomājos nospiest to pogu vēl. Nu jā, tad parādījās. Nissanam tas viss ir vienkāršāk - ir uzrakstīts "Navigaton", "Map", "Setup", ieej iekšā un atkal viss ir uzrakstīts un normāli saprotams. Tā arī nesapratu, kāda jēga no skārienjūtīgā audiosistēmas skaļuma regulatora. ja grib spaidīt, priekš tam ir pogas uz stūres. A viduskonsolē normāli būtu griežamais, lai vajadzības gadījumā varētu ātri pagriezt klusāk (vai varbūt skaļāk). Tas pats ar klimata kogām. Vai tiešām bija tik grūti kaut kā stilīgi izdomāt, kā to pogu nozīmi apzīmēt? Ir 4 pogas. Par malējām skaidrs - regulē temperatūru. Bet par vidējām? Nav nekāda apzīmējuma (varbūt ir, bet, nu, redzams nav) un, lai saprastu, kādas tām ir funkcijas, jāsāk spaidīt un tikai tad var saprast, ka kreisā regulē gaisa plūsmas stiprumu, a labā virzienus.

Ceturtkārt, var jau saprast, ka dizaineri grib ieviest kaut ko savādāku, bet kāpēc bija jārada tik tizli aizmugurējo durvju rokturi un kāpēc atvēršanas leņķim jābūt tik stulbam? Atkal gandrīz roka jāizmežģa, lai dabūtu vaļā durvis. Ņemot vērā to, ka tās atrodas diezgan augstu un ir horizontālas, prasītos, ka tās būtu veramas uz leju, nevis uz sānu. Par roktura šaurību sūdzējās pat kolēģe, ar kuru kopā to mašīnu testējām un kurai roka ir, tā teikt, maza un sievišķīga.

Kopumā? Lielos vicienos, pozitīvas emocijas atstāja tikai dizains, kas, manuprāt, ir izdevies. Tā, protams, ir gaumes lieta, bet, manuprāt, ja salīdzina ar Corollu, Hilux vai Rav4, pēc šī auto izstrādes nav sajūta, ka gribētos dizainerim atņemt zīmuli. Bet es teiktu, ka šis auto nav tās naudas, ko par to prasa dīleri, vērts.

viencexperc Reģ.: 13.02.2017
3 0 Atbildēt

Pirmkārt, paldies par izklāstu. Malacis.

Otrkārt - lai normāli notestētu, vajag nobraukt vismaz 200 km. Nedaudz pie tā pierast.

Redaktors Reģ.: 31.08.2001
1 0 Atbildēt

Jaunajam Toyota C-HR Euro NCAP drošības testos piešķirts maksimālais piecu zvaigžņu novērtējums

www.iauto.lv/pie-stures/satiksmes-drosiba/24619-jaunajam-toyota-c-hr-euro-ncap-drosibas-testos-pieskirts-maksimalais-piecu-zvaigznu-novertejums

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti