Lasītāju pieredze par saviem auto

Kia Sportage 2011 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
Pirms 3.5 gadiem tika iegādāta KIA Sportage 1.7 dīzeļmotors ar priekšpiedziņu.
Izvēles iespējas bija starp vairākiem auto, un priekšroka tika dota Nissan Quasqai, bet tajā man galva dūrās griestos, lai arī sēdeklis bija nolaists līdz pašai apakšai. Atkrita.

Pašlaik nobraukti ~110 000km.
Motors. Braucot vienatnē, pilsētā kā arī uz šosejas ir gandrīz pietiekoši. Tie 115zs dara cik var un pie nepieciešamības ātri apdzīt jūti, ka pietrūkst jaudas. Pilsētā ir ok. Kad auto pilns, tad prasās, lai tas motorīts būtu jaudīgāks.
Pirmais ātrums ir salīdzinoši īss, attiecīgi pa Rīgas korķiem sanāk ļoti bieži un apnicīgi slēdzelēties.
Patēriņš. 90% braucu viens. 70% pilsēta, 30% šoseja. Vidējais ~6.2-6.5. Esmu testējais vairākas reizes ar pilnas bākas metodi. Tuvu patiesībai ir. Sēņotājs neesmu, bet uz šosejas ātrāk par 110 km/h parasti nebraucu. Uz 95-100km/h ar kruīzkontroli sanāk ~5.0l.
Dizains. Interjers. Gaumes lieta. Grūti salīdzināt ar iepriekšējiem modeļiem. Manuprāt joprojām ir tāds neliels korejiešu piesitiens, bet auto izskatās glīti un ir diezgan praktisks. Spoguļi ir lieli, visu var redzēt. Priekšējie sēdekļi ir ērti - pārbaudīts arī garākos braucienos. Itālija. Polija. Aizmugurējo sēdekļu atzveltnēm nav regulējams slīpums un tas ir pārāk stāvs. Ir ok ikdienā, bet tālākos pārbraucienos, kad grib nosnausties ir diezgan bēdīgi.
Aprīkojums konkrētajai komplektācijai ir diezgan bagātīgs. Kruīzkontrole, visu sēdekļu apsilde, divu zonu klimatkontrole, bluetooth, mp3, usb, parkin sensori utt.
Tehniskās ķibeles.
Šo 110 000km laikā izņemot piekares detaļas ir mainītas sekojošas lietas:
Ģeneratora gultnis - tipa esot baigi pa peļķēm braukājis.
Sajūga grozs un vēl kaut kas sajūgam. Pie ~80 000km sāka čīkstēt pie braukšanas uzsākšanas. Tehniski viss strādāja, bet skaņa pretīga.

Plusi:
Mazliet augstāks klīrenss kā standarta automašīnām. Patīkami, ka braucot pa meža ceļiem un dažreiz pa pļavām nekas apakšā neskaras klāt. Apmales stāvvietās neskaras klāt.
Vēl joprojām a/m patīk un nav apnikusi : )
Braucot vienam uzrāviens ir ok un pilsētā pilnībā pietiek, lai iekļautos satiksmē.
Ne pie kādiem mīnusiem nav bijušas problēmas ar iedarbināšanu.

Mīnusi:
Pie mīnus 10 grādiem un aukstāk salons silst diezgan ilgi. Jānovālē vismaz 20km, lai sāktu palikt silti.
Īss pirmais ātrums. Ļoti bieži jāsledzelējas pilsētas režīmā.
Gan jau kaut kas vēl, bet nekas kas ļoti kaitinātu.

Kopsavilkumam varu teikt, auto, kurš šo 3.5 gadu laikā vēl nav apnicis, ir interesants.
Vērtējums:8. Nesaku, ka auto ir slikts vai labs, bet attiecīgajā cenu kategorijā vērā ņemams eksemplārs. Izvēloties auto zināju, ka negribu ne Golfu, ne Astru, kaut gan tālākpārdošanas cena noteikti ir krietni zemāka kā augstākminētajiem auto.
ADR @ 10.janvāris 2015 0:00
Kia Carnival 2002 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Ahoi ! Pirmo nedēļu braucu ar KIA Carnival 2.5. benzīns. Cik stulbs modeļa nosaukums , tik foršs komforts, dizains un arī dzinējs pietiekami jaudīgs un kluss. Iekšā viss ādā, koka imitācija u. tml. Pilns ar elekltronavarotiem, pārnesumu pārslēdzējs augšā, pa rokai un no vad. sēdekļa ļoti laba pārredzamība. Pirms šī Carnivala bija Vojagers (grands) - jūtos tomēr stipri labāk Carnivalā. It kā rets dzinēja variants priekš Carnivala tas 2.5 benzīns, bet nu kluss un pietiekami jaudīgs, lai 6vietīgu, ļoti compaktu salonu līgani nestu uz priekšu. Pilnīgi vēl nezinu kādi "brīnumi" būs ar detaļām, servisa lietām u. tml., bet nu sobrīd ir baigi OK. Pagadījās vāģis ar stipri ticamu 50 t noskrējienu, attiecīgi viss kā jauns - nav kur piesieties.
Par mīnusiem - varbūt varētu būt čuķ agstāks klīrenss un klimatkontrole (ir condiška), kā arī tumšie aizmugures logi (rūpn. tonējums). Tiešām vēl nezinu par detaļu dabūšanas lietām u. c., bet ir kādi 3 dīleri jau, kas ņemas ar KIAām - ceru, ka tuvākā laikā neko no viņiem nevajadzēs. ĀĀA - cena !!! Maxāja tas frīks uz PUSI lētāk, kā Vojāgs vai kaukāds tur WV Sharāns, kas ir paliels "cirvis" jau pēc definīcijas : ).
To be continued...
Kija @ 10.decembris 2007 0:00
Kia Cee'd 2006 Novērtējums: 9 Komentāri [9]
Sakumam precizesu ka raž gads ir 2007.
Auto tika iegadāts jūlija beigās jau noripoti ir 3000 km, patreiz neko negativu nevaru atrast.
Par auto. Motors 1,6 crdi, 115 zirgi, EX komplektacija, kas sevi ietver 16" litie diski, lietus sensors 4 x el logi, klimatkontrole, pašaptumšojošs atpakalskata spogulis, CD/MP3 atskaņotajs ar USB un line- in pieslegumiem + vel visadas fignjas.
Motors kluss, ar labu celienu un paterinju, tiesa gramata rakstito nevaru sasniegt, bet laikam man kaja pasmaga.
Piekare pacieta, bet man tas netrauce, klusa, izņemot grants celjus. Stabils uz visada veida celjiem.
kamdelj izvelejos šo auto? isuma sakot vairak auto par to pasu naudu, jo lidzigas komplektacijas, bet ar svakaku motoru MAZDA 3 maksa min. 5 tk EUR vairak.
Auto pirku GROSSā, attieksme pozitiva un patikama. Dabuju patikamu atlaidi. Pie lizinga un citu dok kartošanas palika neizrunats jautajums par OCTA, taču ka kompensaciju piedavaja izveles numurus.
Pagaidam esmu apmierinats. A ir viens "minuss"- nejut atrumu, delj ka kolegis uzravas uz 30 Ls, jo likas "ka braucu ap 60".
Edgars25 @ 21.augusts 2007 0:00
Kia Ceed 2006 Novērtējums: 9 Komentāri [15]
Bija tā laime pa brīvdienām paripināt pa Latvijas ceļiem ar KIA Ceed 1.6 automātu. Pašam gan automāti ne visai, bet vnk citu nebija un gribējās notestēt, kāds šis autiņš īsti ir. Aprīkojums - ne ta LX versija ne EX, kkas pa vidu (sēdekļu apsilde, kondiška(ne klimata kontrole), el. spogļi, priekšējā loga apsilde, 6 skaļruņi utt) Sākšu ar salonu.....

Salons liels, vietas diezgan (gan platumā gan garumā). Jāsaka, ka apdare ir visai kvalitatīva (drusku gan besīja durvju atvēŗšanas rokturi, uz kuriem korejieši nezkādēļ sagribējuši ieekonomēt un plastmasas kvalitātes rēķina). Bet visā visumā salons kvalitatīvāks nekā piektajam golfam. Nekas negrabēja(kas liekas neraksturiigi priekš KiA)!!!! jo daudz mīksto detaļu. Pēc pāris gadiem moš grabēs : D: D Vidējā konsole ērti izstrādāta no ergonomikas viedokļa. Aizmugurē sēdošajiem jāblenž priekšējo sēdeļu galvas balstos, kuru aizmugure ir no plastmasas.... laikam Slovākijā audums ir dārga štelle: D. aizmugurē sēdošie par vietu sūdzēties nevarētu (ja neskaita kaadu 2 un ščemta tēvaini ar garām kājām). Baigi pārsteidza ļoti ērtie sēdeļi (gan priekšējie, gan aizmugurējie)!!! kā arī stūres forma un lielums. Šeit korejieši ir pamatīgi piestrādājuši. Interesants, bet vienkārš panelis. Naktī izskatās tīri smuki. ja grib sevi paspīdzināt, var naktī paneļa apgaismojumu uz pilnu katušku uzgriezt - bezmazvai kabatas baterija : D ok ir uz min apgaismojuma spilgumu. Bagažņiks nav liels. Ja taisās uz īriju braukt zemenes lasīt, visām parpalām vietas var nepietikt. Bet pa latviju braucot ir ok. +nolaižot sēdekļus ir līdzena grīda.

Tas mazais motoriņš ir tīri žiperīgs (pēc datiem 11,4 s līdz 100 (automātam!!!!), kas, nav tik uz paīra)!! Sūdzēties nevar(ja grib sporta auto, tad protams būs par īsu). Apdzīt var kaa uz 100 tā uz 120 bez īpašām problēmām. Takā nevajag pīkstēt, ka 1.6 motors ir nīkulis...... (par VW gan tā ir taisnība : ( )Braucot uz sotaku, salonā motoru nedzird, riepas gan ir dzirdamas....... bet tas netraucē. motors paliek skaļš pie kādām 5 štukām. Dinamiku gan nesanāca pārbaudīta, jo automāts taču...... pietam četrpakāpju : (. Jāteic gan, ka pie brīvgaitas, ieslēdzot kondišku, ir jūtams, ka motors biku sāk mocīties (uz īsu brīdi). Drusku izbrīnī, ka šodien vēl ražo autiņus ar divplecu sviru pievadu vārsiem (jāregulē ik pa 90k km). !!!!!Liekas biku arhajiski..... ja var ielikt VVT, tad par kompensatoriem jau nu arī KIA takā varēja iedomāties......

Par hadeni..... bedres ir jūtamas, tačū sitieni nav asi (nav tāda sajūta, ka brauktu ar nelielu autiņu, kkas līdzīgas skoda octavia, audi A4). Jāteic, ka tas autiņš ir baigi stabilais līkumos un ar mazu sānsveri (prasījās sporta sēdekļi, jo drusku no oriģinālajiem slīd nost, bet ja brauc mierīgi (+- pēc noteikumiem) ir ok). Salonā dzirdami akmeņu sitieni pret grīdu un arkām..... tas kaitina

Mūzika - cepuri nost. Itkā Ceed esot Blaupunkt skaļruņi (šim bija 6 gb) un siemens maģis. Kvalitāte laba + lasa mp3 un USB flash. Ārējo cieto disku caur USB gan nevarēja pieslēgt, nepietika barošanas...... tātad lētais vads iebūvēts: (

Secinājums:


+cēliens (priekš 1.6 motora)
+ stabils
+kvalitatīva salona apdare
+mūzika(šei varētu ielikt divus plusus, jo toč ir ok)
+sēdekļi
+daudz vietas
+labs dizains (tas gan subjektīvi)

- nosaukums KIA....
- pie 5000apgr/min motors skaļš
- automāts (vajag piecpakāpju)
- akmeņu sitieni ir dzirdami........
- nav kompensatori

Autiņš ir ok par to cenu, ko maksā. Nav jēgas par golfu vai astru maksāt vairāk, jo kvalitāte nav labāka. Pērkot labāk tomēr ņemt manuālo kārbu, jo parastais automāts, ja nav DSG vai Tiptronic, galīgi nerullē(subjektīvi protams). Šis KIA vairs nav tas pats, kas bija pirms gadiem pieciem, sešiem........ lai gan japāņu un korejiešu nīdēji to tāpat nesapratīs: D: D
kishmish @ 25.marts 2007 0:00
Kia Cerato EX 2006 Novērtējums: 9 Komentāri [5]
Šī gada jūlija mēnesī pēc ilgām pārdomām (nevarēju izvēlēties starp OPEL, VW un FORD) tomēr nolēmu iegādāties KIA CERATO EX, ko arī izdarīju. Auto iegādājos uz operatīvā līzinga. Formalitāšu nokārtošana noritēja veiksmīgi un arī no E&S puses nekādu nepatīkamu pārsteigumu nebija.
Automašīnas komplektācija ir sekojoša: Modelis CERATO EX, Hečbeks. automātiskā ātrumkārba, 2,0L 16V bendzīna dzinējs, Klimata kontrole, iekšējais gaisa filtrs, kruīza vadība, ABS, EBD, TEC, drošības spilveni, pilnīga pretkorozijas apstrāde, apsildāmi sēdekļi, pilna elektriskā pakete, borta dators, 16 collu lietie diski, Pioneer stereo iekārta. Nevienai no citām minēto marku automašīnām tādu komplektāciju neatradu, ja bija, tad auto maksāja samērā dārgi. Mans mērkis bija iegādāties jaunu auto par pieņemamu cenu. Auto cena 15.000 EUR.
Uz doto brīdi esmu nobraucis 5500 km. Ar auto esmu ļoti apmierināts. Ir braukts dažāos apstākļos. salons ir apbrīnojami plašs. Tas ir lielāks kā golfam un Corollai. Pats patīkamākais pārsteigums bija tas, ka automašīnā, pārveidojot aizmugurējos sēdekļus ir iespējams ērti gulēt divatā. Mans augums 1,76 m, kas ļoti atvieglo ceļošanu, kas man ir būtuska. Auto ir stabils, pat braucot ap 140 km/h, ātrāk vēl neesmu mēģinājis. Degvielas patēriņš sākumā bija liels, kā jau jaunai, bet tagad vidējais patēriņš ir 6,7 l. (mērījums tika izdarīts braucot pa pilsētu, autoceļiem un grantēta seguma ceļiem). Uzrāviens pamatīgs. savu lomu laikam spēlē 2,0 l motors un 16 vārsti. Auto darbojas klusi, ērts manevrēšanai, jo max apgriešanās rādiuss ir 5,4 m. Mašīna ļoti dinamiska. Mašīnai ir sporta tipa sēdekļi. Praksē tas izpaužas tā, ka braucot lielus gabalus nenogurst mugura un pakaļa. Salona aizmugurē ir daudz vairāk vietas kā Golfā. Vispār salons ērts. Automašīnai ir ļoti labas (spilgtas) apgaismes ierīces, kuras nevar salīdzināt ne ar VW ne ar Audi. Arī bremzes kā naži.
Mīnusi- Mašīna varētu būt nedaudz mīkstāka, bet tāda nu viņai tā bāze (sporta tipa). Braucot pa bruģi un grants segumu nedaudz grab plastmasas spārnu ielikņi. Nesen noskairoju, ka tādas komplektācijas KIA Cerato vairs neražo, ir pieejami tikai LX versija ar mazo motoru un parasto kārbu, bez ekstrām. Mašīnai ir gaišs salons.
Par rezerves daļām vēl neko nezinu, vienīgais ko meklēju- bleķa diskus priekš ziemas riepām uz 15 collām, it kā derot no citu marku mašīnām, bet praksē izrādījās, ka neder viss, nācās pirkt jaunus orģinālos pa 40 LS gabalā. Kopumā mašīnai ir 5 g. garantija bez nobraukuma ierobežojuma, pagaidām nezinu kā tas izpaudīsies praksē. Pagaidām Uzskatu, ka esmu izdarījis pareizu izvēli un esmu laimīgs, ka nenopirku Astra Clasic vai golfu, kuros vispār nekā nav. Arī drošība sagādā mazāk galvassāpes, jo KIA nav riska grupā pēc zādzību izdarīšanas.
Oskars @ 12.oktobris 2006 0:00
Kia RETONA 2000 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Savu mazulīti iegādājos pirms 1,5 gada!Tas ir 3durvju džips - NORMĀLS džips, ražots SUV vajadzībām, sākotnēji ražoja tāds Korejiešu uzņēmums ka AZIA un to vienkārsi esot KIA pārpircis, so tā īsti tas nav Kia.
Pagaidām tādi iekš LV ir divi!

Viennozīmīgie mīnusi:
1) Rezerves daļu cenas un pasūtīšana;
2) Salona apdare priekšejam panelim,
3) Rūsēšana (iepriekšējais saimnieks būs nerūpējies!)
4) Neskaidrības ar vadiem - daudz un nevar saprast, kas un kapec ir savilkts!
5) Aerodinamika sūkā!
6) Uzrāviena 5ātrumam nav!
7) Maza baka - 40l
8) Neērti sānskatu spoguļi.

Viennozīmīgi plusi:
1) -25t panes bez problemām,
2) Pie laicīgas tehniskās apkopes veikšanas problēmas nerodas,
3) Izturīgs pret lauzšanu!
4) Manevrētspejīgs - apgriežas uz vietas!
5) Viegli pielāgojamas neoriģinālas detaļas apdarē un viegli modificējams,
6) Nav dārgs,
7) Maz elektronikas,
8) Laba sēdekļu apdare un ērti sēdēkļi, sevišķi aizmugurē.

Gribētos, lai tiktu ražoti arī 5durvju un lielāku dzinēju varianti!
Pa šo laiku ir viennozīmīgi skaidrs, ka šamo nepārdošu, jo:
1) Neviens nepirks pa man pieņemamu cenu;
2) Auto tomēr ekskluzīvs;)
2) Pārāk daudz mīlestības un darba ieguldīts.
 
Felidae @ 29.jūnijs 2006 0:00
Kia Sephia 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
U menja KIA sephia, 98/99 god vipuska, ja mashinoj ocenj dovolna, pokupali v salone mashine bil 1 god, letom mashina kushaet 7 litrov po gorodu, zzimoj konesno pobolshe, primerno okolo 10 litrov. Za vse 5 let, ja pomenala, granatu, pilniki na granatu, nedavno pomenala sceplenie i sharovuju oporu, mashina proexala 111000 km, ranshe ezdila mashinu proveratj v KIA centrs na Vagonu, graznij i otvratitelnij serviss, ocenj rada sto teperj pojavilsja oficialnij diller KIA, Gross auto, teperj ja pokupaju detali i cinju mashinu tolko tam, naprimer ja iskala sharovuju oporu, i nasla v magazine Scorpions za 30 Ls, ja kupila, i eta sharovaja mne ne podosla, i ja kupila druguju uze normalnuju v Gross auto i stoila ona 17 Ls. Voobshe v Gross auto klasnoe obsluzivanie, prijatno ezditj v takoj centr. Teperj ja xocu svoju mashinu pomenatj na novuju KIA Sorento. Ja dovolna mashinoj KIA.
Olga @ 11.marts 2004 0:00
Kia SHUMA 2000 Novērtējums: 3 Komentāri [10]
Ha, nu būšu pirmais pašnāvnieks, kas te kaut ko ierakstīs. Nu, iegādājās man te darba mašīnu KIA SHUMA, 200 gada, pilnīgi jauna, vekalā divi gadi puvusi ( nezin kāpēc : ) ) Nu lūk. Pašam savā laikā bija 92. g. bmw 316, pēc pimās darba mašīnas iedalīšanas to pārdevu, nu protams šitas KIA, kaut 11 gadus vecam, bet bmw blakus nestāv, tas man jāsaka, es domāju, ka nava: )
Nu par mašīnu pašu - dzinējs 1.5 DOHC , pēc veikala datiem bija jāēd benzīns 6 - 7 litri, man tas maita, tagad ziemā, vidēji rij 9.2 - 9.5 litri !!!!!!!!!!! Protams, tas, ka tajā KIA "centrā" izlamājos par šito jautājumu, ir kaķim pie astes : ) Labi, ka nava jālej pa savu naudu, bet nu principa pēc..... Rāviens auto it kā ciešams, priekš šitā dzinēja, kā nekā masa - tonnai drusku pāri, bet pie ātruma virs 140 km/h gan tā masa laikam drusku par mazu bet mashīna pēc izmēriem par lielu, nu pārāk liela stabilitāte īsāk nava. Nopakojums - nekāds, vienā vārdā - nekāds, paverot haubi, liekās, ka dzelži ribās tūliņ sadursies un braucot, kaut mazākā vēja pūsma vai akmentiņš - skaņa tīri labi dzirdama, bet, ja mūziku uzgriež - ciest var : ) Līdz ar to - ziemā siltumu slikti tur - mašīnu noslāpē un pēc neilga laika jau ir auksts salons. Nu tādus sīkumus, kā to, ka ne pelnu taukā, ne uz miglas lukturu pogām, un vēl dažām, nava apgaismojuma lampiņu - ar to arī nākās samierināties. Mašīna ar radio nebija aprīkota, labi, ka tumbas bija, tās gan tikai priekšā - bet nu - no sliktākajām gan nava. Pēc pirkšanas nestrādāja pakaļējā loga apsildīšana, jaunu stiklu gaidīju 4 mēnešus !!!!!! Un arī pēc uzlikšanas - silda draņķīgi. ABS nava.
Iteresanti kaut kā stūre izveidota, bieži grozoties stāvietās, ja griez stūri ar vienu roku, tad pastāvīgi nospiežās signāla poga, tas tāds jautrs pasākums, ta uzreiz visi apkārtējie pievērš uzmanību MAN : )
Garantiju iedeva 1 gadu vai 50 000 (!!!!!!!!!) parasti esot 100 000
Nu pagaidām nobraukti 20 000 un it kā vēl ripo, it kā ziema arī "pārciesta", hadene it kā arī vēl kopā turās, salons gan jau drusku piečīkst, bet nu no plastmasām arī vairāk neko nevar gribēt. Interesanti, kas būs pēc tiem 50 000 : )
Īsāk mašīna atbilst savai cenai - neko vairāk nevar arī no tās prasīt, protams, ka pa to cenu būtu labāk kaut ko no Vācu brīnumiem pirkt, nu attiecīgi krietni vecāku: ))))
Nu, tas viss būtu nieks - pats kronis visam ir tas KIA "centrs" - kaut kādas netīras drausmīgi, piecūkotas garāžas, vīriņi kaut kādos nenoteicamas krāsas kombenzonos, Latviski reti kurš māk runāt, un ja runā, ta liekās, ka viņš ir Tavs niknākais ienaidnieks : ) Kamēr bija darba Opelītis - tak prieks bija Adam Auto ieiet, vismaz tīrība un civēciska attieksme. Piem. tajā KIA iedzinu pēc 4 mēnešu gaidīšanas to stiklu nomainīt pa garantiju (pasvītroju) !!!!!! Tak iznāk kaut kāds nošmulējies vīrelis un šķībi skatās uz to auto...... Ārā ziema, protams auto drusku netīrs...... Šamējais savelk prezidenta ģīmi un saka, ka nevarot stiklu mainīt, jo mašīna esot netīra, jo šis apkārt strādājot NOSMĒRĒŠOTIES.......... Bāc, tak es tur uz vietas gandrīz vai nokritu un sāku zviegt, pēc tā, kad to šmuli biju nopētījis : ) Protams, ka tad, kad es ilgi un dikti pa telefonu runāju par to stikla maiņu, neviens neteica, ka jāmazgā iepriekš mašīna... Nu pienāca kaut kāds maiņas meistars un pateica, ka tikšot ar visu paši galā. Nu pie vienām sāpēm, teicu, lai paskatās ko tas benzīna patēriņš tāds paliels, priekš 1.5 dzinēja (jauna), labi - būšot izdarīts..........
Vakarā atnāku pēc auto - jā - stikls nomainīts - garantija viss čotka, saņemu rēķinu - 3 Ls, par mašīnas mazgāšanu !!!!!!! Un 2 Ls par "kompja testu" uz patēriņu, viss esot robežās - tā tam jābūt........ Nu vot te ta es drusku ah.... el, par to naglosķ, es saku - dodiet man tā "kompja" izdruku, kāpēc ta pērkot mašīnu tika solīts patērīņš 6 - 7 litri ???????? Nē, kompja izdruku viņiem neesot!!!!!!!!!!! Un vispār, ko es iedomājoties : ) Nu karoče tees vispār sapratu, ka neemsu ne vajadzīgajā laikā ne vietā: )))))) Nācās samaxāt piečuku velns viņ zina par ko un stūrēt spīdošā KIA SHUMA uz māju pusi, kamēr vēl nava mani lamāt sākuši vai nu es tur sācis ālēties: )))))))))))
Īsāk mašīna priekš tās cenas ir braucama, bet nu KIA "centrs" : )))))))) Tas ir što ta: ))))))) Ja kaadi jautājumi, ha, ta varat uzdot i- auto portālā - nicks "Piparučio", sev un pa savu naudiņu es ķaut ko tādu nebūtu dadomājies pirkt - bet nu galīgā izmisumā.................. toreiz tādā arī bijām, jo bez auto nekādīgi......... Vēlu veiksmi..........
Piparuchio @ 13.marts 2003 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti