"Hyundai" iepazīstina ar "i30 N" – pirmo “jaudīgo” hečbeku kompānijas vēsturē (+ foto) - iAuto

"Hyundai" iepazīstina ar "i30 N" – pirmo “jaudīgo” hečbeku kompānijas vēsturē (+ foto) 4

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 14.jūlijs 2017 6:56

Dienvidkorejas kompānija Hyundai prezentējusi jaunu modeli – jaudīgo hečbeku "i30 N", kas izstrādāts konkurencei ar "Volkswagen Golf GTI", "Peugeot 308 GTi" un "Ford Focus ST".

Sportiskais piecdurvju hečbeks izstrādāts "Hyundai" izpētes un attīstības centrā Vācijā un savu meistarību kaldinājis Nirburgringas trasē. Zināms, ka projektu vadījis bijušais "BMW M" vadošais speciālists Alberts Birmans, bet praktiskie testi jau minētajā sacīkšu trasē aizvadīti vairāk nekā 10 000 km garumā.

Sportiskā automašīna veidota uz piecdurvju "i30" hečbeka bāzes, taču apgādāta ar 4 mm zemāku piekari, jaunu izplūdes sistēmu un elektroniski vadāmu pašbloķējošo diferenciāli.

Komplektu papildina spēcīgākas bremzes, 18 vai 19 collu riteņu diski, aerodinamiskā aprīkojuma komplekts ar lielākiem gaisa pievadiem un difuzoru.

Motortelpā atrodas 2,0 litru četrcilindru turbomotors, kas pieejams divās jaudas pakāpēs un strādā komplektā ar sešu pakāpju mehānisko pārnesumkārbu. Bāzes versijā tas attīsta 250 Zs (353 Nm), kas 100 km/h ļauj sasniegt 6,4 sekundēs, savukārt jaudīgākais variants attīsta 275 Zs, kas līdz simtam ļauj paātrināties par 0,3 sekundēm ātrāk. Maksimālais ātrums abos gadījumos 250 km/h – elektroniski ierobežots.

Vadītāja rīcībā ir pieci braukšanas režīmi: "Eco", "Normal", "Sport", "Sport N" un "Custom N", kurus var viegli mainīt, izmantojot divas pogas uz stūres. Atkarībā no izvēles, elektronika pārveidos amortizatoru, stūres iekārtas un akseleratora darbības algoritmus, izmainīs izplūdes sistēmas skanējumu.  

"Hyundai i30 N" tiks ražots Čehijā un uz konveijera nonāks jau līdz 2017.gada beigām. 

KONKURENTI

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 14.jūlijs 2017 9:03
2 0 Atbildēt

Brīnums, ka divlitru motors nevis 1.4 litru. Tādu jaudu var panākt arī ar pēdējo, tikai vajag divas turbīnas. Bet ja paņem trīs cilindru 1.2 motoru tad var uzlikt trīs turbīnas.

Jo saprotu, ka šādus auto tik un tā pērk santīmpiši kuri skaita cik litrus uz 100 km tērē.

dsa 14.jūlijs 2017 9:46
1 1 Atbildēt

Šitas būšot aizvietotājs tam arhaiskajam no ražošanas noņemtajam Viperim. Performance principā tāda pati, patēriņš 2x mazāks. Troksni meksi uztaisīs pa lēto ar urbmašīnu. Amīši jau rindā stāv...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 29

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO) 9

4.studijā vērsās Ilona, kura ikdienā dzīvo ārzemēs, bet ik pa laikam atbrauc uz Latviju. Vienā no šīm reizēm viņa nolēma aizvest mantas uz noliktavu Baznīcas ielā 12a. Lasīt vairāk

 

Piekabe sāk dancot (+ VIDEO) 12

Volkswagen, kas ved citu Volkswagen, apsteidz lēnāk braucošo, taču īsu brīdi pēc tam piekabe sāk "dancot" un situācija kļūst kritiska. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti