"Hyundai" iepazīstina ar "i30 N" – pirmo “jaudīgo” hečbeku kompānijas vēsturē (+ foto) - iAuto

"Hyundai" iepazīstina ar "i30 N" – pirmo “jaudīgo” hečbeku kompānijas vēsturē (+ foto) 4

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 14.jūlijs 2017 6:56

Dienvidkorejas kompānija Hyundai prezentējusi jaunu modeli – jaudīgo hečbeku "i30 N", kas izstrādāts konkurencei ar "Volkswagen Golf GTI", "Peugeot 308 GTi" un "Ford Focus ST".

Sportiskais piecdurvju hečbeks izstrādāts "Hyundai" izpētes un attīstības centrā Vācijā un savu meistarību kaldinājis Nirburgringas trasē. Zināms, ka projektu vadījis bijušais "BMW M" vadošais speciālists Alberts Birmans, bet praktiskie testi jau minētajā sacīkšu trasē aizvadīti vairāk nekā 10 000 km garumā.

Sportiskā automašīna veidota uz piecdurvju "i30" hečbeka bāzes, taču apgādāta ar 4 mm zemāku piekari, jaunu izplūdes sistēmu un elektroniski vadāmu pašbloķējošo diferenciāli.

Komplektu papildina spēcīgākas bremzes, 18 vai 19 collu riteņu diski, aerodinamiskā aprīkojuma komplekts ar lielākiem gaisa pievadiem un difuzoru.

Motortelpā atrodas 2,0 litru četrcilindru turbomotors, kas pieejams divās jaudas pakāpēs un strādā komplektā ar sešu pakāpju mehānisko pārnesumkārbu. Bāzes versijā tas attīsta 250 Zs (353 Nm), kas 100 km/h ļauj sasniegt 6,4 sekundēs, savukārt jaudīgākais variants attīsta 275 Zs, kas līdz simtam ļauj paātrināties par 0,3 sekundēm ātrāk. Maksimālais ātrums abos gadījumos 250 km/h – elektroniski ierobežots.

Vadītāja rīcībā ir pieci braukšanas režīmi: "Eco", "Normal", "Sport", "Sport N" un "Custom N", kurus var viegli mainīt, izmantojot divas pogas uz stūres. Atkarībā no izvēles, elektronika pārveidos amortizatoru, stūres iekārtas un akseleratora darbības algoritmus, izmainīs izplūdes sistēmas skanējumu.  

"Hyundai i30 N" tiks ražots Čehijā un uz konveijera nonāks jau līdz 2017.gada beigām. 

KONKURENTI

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 14.jūlijs 2017 9:03
2 0 Atbildēt

Brīnums, ka divlitru motors nevis 1.4 litru. Tādu jaudu var panākt arī ar pēdējo, tikai vajag divas turbīnas. Bet ja paņem trīs cilindru 1.2 motoru tad var uzlikt trīs turbīnas.

Jo saprotu, ka šādus auto tik un tā pērk santīmpiši kuri skaita cik litrus uz 100 km tērē.

dsa 14.jūlijs 2017 9:46
1 1 Atbildēt

Šitas būšot aizvietotājs tam arhaiskajam no ražošanas noņemtajam Viperim. Performance principā tāda pati, patēriņš 2x mazāks. Troksni meksi uztaisīs pa lēto ar urbmašīnu. Amīši jau rindā stāv...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Plānotās izmaiņas vinješu likmēs attiecas tikai uz kravas automašīnām 3

Plānotie grozījumi Autoceļu lietošanas nodevas (ALN) likumā nosaka vinješu jeb likmju izmaiņas, kuru mērķis ir mazināt negatīvo ietekmi uz vidi un autoceļiem. Likmju paaugstināšana nodrošinās taisnīgāku līdzdalību infrastruktūras izmaksu segšanā – jo lielāka transportlīdzekļa radītā slodze uz autoceļiem, jo lielāks maksājums. Lasīt vairāk

 

Ford Bronco būs arī Eiropā, taču – ne tāds kā ASV 4

2027. gadā Eiropas tirgū Ford modeļu piedāvājumu varētu papildināt jauns SUV ar nosaukumu Bronco, kas no tādā pat vārdā nosauktā aizokeāna radinieka diezgan būtiski atšķirsies. Lasīt vairāk

 

Jaguar jaunais tēls – galveno dizaineri palūdz aiziet (+ FOTO) 11

Pirms dažām dienām no amata atkāpās JLR izpilddirektors Adrians Mardels, un nu tiek ziņots, ka uzņēmums atlaidis arī ilggadējo dizaina komandas vadītāju Džeriju Makgovernu. Lasīt vairāk

 

iAuto.lv rīta pārdomas par satiksmes organizēšanu Rīgā, braucot kopā ar prezidentu uz darbu! 1.daļa (+ VIDEO) 19

Pārdomas par satiksmes organizēšanu Rīgā – no jaunā Depo krustojuma līdz Kalnciema ielai. Rīta brauciens kopā ar Latvijas Valsts prezidentu izgaismo tipiskās problēmas: sastrēgumi, luksofori un joslas? Skaties un dalies ar savām domām! Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti