Goodyear prezentē jaunu riepu tehnoloģiju elektrisko transportlīdzekļu veiktspējas uzlabošanai

Foto: Publicitātes attēls

Goodyear | 6.marts 2018 10:26

2018. gada Ženēvas Starptautiskajā autoizstādē Goodyear demonstrēja EfficientGrip Performance ar Electric Drive tehnoloģiju - pieaugošajam elektroautomobiļu tirgum paredzētu riepas prototipu, kas jau līdz 2019. gadam būs redzams uz Eiropas ceļiem.

Goodyear testi liecina, ka dēļ elektromotora jaudas un griezes momenta, kā arī smago akumulatoru radītā papildu svara elektroautomobilim uzmontētas tradicionālās riepas var nolietoties pat par 30% ātrāk.

"Pieaugošā regulācija emisiju samazināšanai, vēlme samazināt atkarību no fosilās enerģijas un straujie akumulatoru tehnoloģiju panākumi rada ideālu vidi elektrisko transportlīdzekļu attīstībai," saka Goodyear Eiropas, Tuvo Austrumu un Āfrikas reģiona prezidents Kriss Dilanejs (Chris Delaney). "Mēs sadarbojamies ar automobiļu ražotājiem, lai jau nākamgad ieviestu mūsu Electric Drive tehnoloģiju, kas izstrādāta atbilstoši šī augošā automobiļu segmenta prasībām.”

Papildu augstākai riepu izturībai, autoražotāji sagaida arī uzlabotu rites pretestību elektriskajiem transportlīdzekļiem paredzētajām riepām. Patērētāju prioritāte ir lielāks nobraukums, ņemot vērā nepietiekami attīstītu elektrības uzpildes infrastruktūru vairumā valstu. Klusums un komforta līmenis ir vēl viens būtisks aspekts, jo nelielā ātrumā elektriskie transportlīdzekļi rada aptuveni uz pusi mazāk trokšņa, nekā tradicionālie transportlīdzekļi.

Electric Drive tehnoloģija
Kā atbildi uz šiem izaicinājumiem, EfficientGrip Performance prototips ar Electric Drive tehnoloģiju piedāvā sekojošus risinājumus:
• Inovatīvs protektora dizains: Protektora šaurās rievas (mazie kanāli) nodrošina lielāku gumijas kontaktlaukumu ar ceļa segumu nekā tradicionālās radiālās rievas. Vairāk gumijas uz ceļa palīdz riepai veiksmīgāk tikt galā ar lielu griezes momentu, vienlaikus saglabājot augstu veiktspēju uz mitra ceļa seguma. Protektora dizains arī novērš skaņas viļņa iekļūšanu rievās, tā samazinot iekšējo un ārējo riepu troksni.

• Augstas izturības konstrukcija: Riepas protektora šķērsgriezuma forma ir uzlabota, lai atbalstītu akumulatora radīto papildu svaru, vienlaikus saglabājot optimālu protektora nospiedumu, lai nodrošinātu augstu veiktspēju.

• Palielināts nobraukums: Protektora materiāla īpašības ir pielāgotas ļoti zemai rites pretestībai, lai palielinātu transportlīdzekļa nobraukumu, vienlaikus tiekot galā ar augstu griezes momentu. Turklāt sānu borti ir veidoti tā, lai samazinātu aerodinamisko pretestību, savukārt profils rada mazāku rotējošu masu, kā rezultātā samazinās enerģijas patēriņš.

"Goodyear ir uzņēmums ar 120 gadu pieredzi, kas radot inovatīvus risinājumus, palīdzējis mainīt transporta pasauli. Mēs piedāvājam EfficientGrip Performance prototipu ar Electric Drive tehnoloģiju kā pierādījumu tam, ka Goodyear turpina būt vadošais šajā ceļā uz nākotnes mobilitāti," saka Dilanejs.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Rīgā divu stundu laikā policisti pieķer 40 šoferus par telefona lietošanu pie stūres 20

Valsts policija (VP) šodien reidā Rīgā par telefona lietošanu pie stūres pieķērusi 40 autovadītājus, aģentūru LETA informēja VP. Lasīt vairāk

 

Jau 20 reizi notiek konkurss “Latvijas Gada auto”; dalībnieku vidū arī “Lamborghini Urus” (+ VIDEO) 16

Pirmo reizi “Latvijas Gada auto” tituls tika pasniegts 1998. gadā, un šogad ir konkursa 20 gadu jubileja. Šo gadu laikā konkursam ir gājis dažādi. Ir bijusi gan augšupeja, gan krīzes laikā nācās samazināt konkursa apmērus. Lasīt vairāk

 

Automechanika 2018 uzstāda jaunu rekordu

Vācijas pilsētā Frankfurtē notikušais Automechanika 2018 (11.09-15.09) pasākums, kuru apmeklēja arī iAuto, uzstādījis jaunu rekordu. Lasīt vairāk

 

Uz Latvijas autoceļiem izdevies aizvadīt dienu bez bojāgājušajiem, tomēr bijuši negadījumi ar cietušajiem

Piedaloties Eiropas Komisijas (EK) organizētajā kampaņā "Eiropas diena bez ceļu satiksmes negadījumos bojā gājušiem un smagi ievainotiem cilvēkiem" (EDWARD), Latvijai ir izdevies aizvadīt dienu bez avārijās bojā gājušiem cilvēkiem, tomēr reģistrēti vairāki negadījumi ar cietušajiem, aģentūru LETA informēja Valsts policijas Satiksmes drošības pārvaldes priekšnieks Normunds Krapsis. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti