un ko nozime sport. nelielas izmainas piekare krasotu plastmasa ka aluminijs un ala sporta benki un dzinejs ar 115 zs. Tad jau labak nemt ar akciju tagad vai lietotu mongiku max komplektacija
Cik tad viņs tagad maksā? 13kEUR? Ja tā, tad varbūt var domāt. Bet Sport tomēr nozīmē komplektācijas līmeni nevis kādu //M paku. Un Sport nemaz nav "krutākais" no iespējamiem.
bet nu tas 115zs motorīts īstenībā ir dikti labs priekš 1.6. kā reiz pa brīvdienām biju pavilcis ar 2.5 un pēctam uzreiz sēdos 1.6 115zs un īpaši apdalīts nejutos
Šobrīd darba auto ir "parastais" fokuss ar 1,6 115zs motoru. Šo pērkot skatījos arī uz "SPORT", bet vienīgās atšķirības ir zemāks (īsāks atsperu gājiens), un īsti vairs neatceros vai bija vai nebija disku bremzes aizmugurē ("parastajam" ir trumuļi, bet bremzē tā par ļoti OK), un protams daži vizuāli uzlabojumi. Pārējie tehniskie risinājumi vienādi. Līdz ar to toreiz nospriedu ka nav jēgas no tā "sport" nodsaukuma, bet spried pats...
Nu ko: nobraukti jau pirmie 8000km...esmu mieraa! griezhas labi, viegli vadaama! tik neesmu sapratis orģinālās signalizācijas (ja tāda vispār tur ir)... Ir??? un vēl neesmu sapratis nozīmi pogai, ar kuru it kā atver bagazhas nodalījumu...kaada tai jeega!
wiiruss rakstīja: Nu ko: nobraukti jau pirmie 8000km...esmu mieraa! griezhas labi, viegli vadaama! tik neesmu sapratis orģinālās signalizācijas (ja tāda vispār tur ir)... Ir??? un vēl neesmu sapratis nozīmi pogai, ar kuru it kā atver bagazhas nodalījumu...kaada tai jeega!
nav signalizācija, ir rūpnīcas imobilaizers (atslēgā)
un tā poga IR paredzēta bagāžas nodalījuma atvēršanai....
nu labi,labi tas sport nosaukums bij tik uzraksts pie pārdošanas... kautgan zemāks vish ir kā parastais modelis! es sapprotu, ka poga domāta bagazhnieka atvēršanai, bet kāda tam jēga, ja jaatver tāpat - ar roku! kaada šķirba - atveru piespiežot pogu bagāžniekā, vai spiežu pogu atslēgā un atkal smērēju rokas atverot.... es saprastu ja piespiezhot pogu atslēgā bagāžnieks atvērtos valjā arī pats... un vēl: ja atver motora pārsegu, neatslēdzot ar pulti salonu, sāk ķērkt! tobiš kautkāda aizsardzība ir domāta, ne tikai imobilaizeris.....
wiiruss rakstīja: ...un vēl: ja atver motora pārsegu, neatslēdzot ar pulti salonu, sāk ķērkt! tobiš kautkāda aizsardzība ir domāta, ne tikai imobilaizeris.....
da vietējais izplatītājs iesprindzis.... sūnainu signalizāciju par 60 rubuļiem ierakstījis auto aprīkojumā par latiem 300...
wiiruss rakstīja: nu labi,labi tas sport nosaukums bij tik uzraksts pie pārdošanas... kautgan zemāks vish ir kā parastais modelis! es sapprotu, ka poga domāta bagazhnieka atvēršanai, bet kāda tam jēga, ja jaatver tāpat - ar roku! kaada šķirba - atveru piespiežot pogu bagāžniekā, vai spiežu pogu atslēgā un atkal smērēju rokas atverot.... es saprastu ja piespiezhot pogu atslēgā bagāžnieks atvērtos valjā arī pats... un vēl: ja atver motora pārsegu, neatslēdzot ar pulti salonu, sāk ķērkt! tobiš kautkāda aizsardzība ir domāta, ne tikai imobilaizeris.....
pieskruuvee bikshugumiju pie jumta un vaaka -tad vaaks pac leks valjaa
Ford Focus sport 1,6, 115 zs
ko varat pateikt par šito aparātu? ir vērts virināt autosalona durvis???