Man 60 vēl nav, maza "astīte" vēl palikusi, bet vienu senioru es droši zinu - tas ir mans tēvs Viņam ir 84,
bet viņš nemitīgi kreisē no Rīgas uz fazendu Cīravā un
atpakaļ, no fazendas uz Liepāju utt.. Principā, cik jūtu, viņam problēmu nav, tomēr, kā pats teica, laikam jau
nākamo termiņu vadītāja apliecībai vairs nekārtošot. Iemesls nav veselības problēmas, bet tas, ka vecumā cilvēks vienkārši ātrāk nogurst un biežāk jāapstājas atpūsties - braukšana pa ceļu jau nav vienkārša pedāļu mīņāšana, turoties pie stūres
zinu dažu senioru, kam vecums ir 78, bet ātrumu pārkāpj krietni biežāk un trakāk kā es. katru vasaru brauc atpūsties uz Horvātiju, kur pa ceļam vienmēr pamanās papļāpāt ar kādas svešas valsts policistiem.
ir tādi, kam 70+, bet ikdienā brauc akurāti un ātrāk par baudāmo Meriva
nedomāju ka augstāk uzskaitītajiem ir nepieciešama šāda akcija, bet tiem, kuri izbrauc 3x gadā tas būtu noderīgi.
Man - 63. Pagaidaam pats nekaadas izmainjas nejuutu, domaaju, kameer ir veseliiba, tikmeer iemanjas nezuud. Kad vairs neredzi kaa naakaas, kad kaajas stiivas un galvinja nespeej pietiekoshi sakariigi un aatri apstraadaat informaaciju, tad nekaada izgliitoshana vairs nepaliidz. Var vieniigi paliidzeet konstateet faktu - viss, laiks pagaajis, jaabeidz! Iespeejams, ka varbuut vajadzeetu ieviest ziimi -senjors pie stuures, lai gan tas dikti diskutabls jautaajums.
Man vienai tantei Kanādā arī ir tuvu 100-tam, bet rullē katru dienu. Tiesa, drīkst braukt tikai pa dienu (ir attiecīgs ieraksts vadītāja apliecībā), jo acīs salikti kristāli.
Es, savukārt, zināju tanti, kas regulāri vadīja auto bez tiesībām 49 gadu garumā, un būtu to vēl turpinājusi, bet vienā dienā Latvija vairs nebija PSRS sastāvā un ilgi vairs nevarēja izlīdzēties ar CCCP augstākās padomes deputāta apliecību, nācās vien apliecināt prasmes, iegūstot LV vadītāja apliecību.
Seniori pie stūres