Sveiki, manam superauto (Opel astra van 2.2dti 2003)parādījās interesanta problēma. Braucot uz mājām pusceļā vienkārši atteicās gāzes pedālis, spaidu kā gribi apgriezieni neceļas. Tad motors tukšgaitā pats uzkāpa līdz 1200-1300 apgriezieniem. Noslāpēju, pielaidu no jauna un uz 3 sekundēm pedālis strādāja un tad atkal nekā. Iemetot līdz 5tajam robam ar 1300 apgriezieniem tiku līdz majam. Nākamajā dienu pielaižu un viss kārtība, vismaz tā līkas. Pabraucu 10-15km un atkal tas pats. Nospļāvos un turpināju braukt ar jauno kruīza kontroli, līdz atkal parādījās gāze. Nesaprotu, vai tas ir sūknis (ļoti ceru ka nē) vai kaut kas ar vadiem. Ko darīt?
Slēgt pie kompja, ko tad vēl. Pa lielam izklausās pēc avārijas režīma, kur vadības bloks netic pedālim, kura izcelsme var būt dēļ problēmām ar pārējo pedāļu gala stāvokļu slēdžiem.
Tam pedālim ir pocis, kas ne pārāk bieži, bet šad tad mēdz arī izbeigties. Cik saprotu, pavisam nesen ir uzlikts kruīzs, ja tā, tad vaina jāmeklē saistībā ar šo.
Kompis uzrāda 1)Main relay opens to early un 2) Ambient air temperature low input, varētu but ka uz to brīdi kad viss bija kārtība kompis arī neko nerada?
Ambient air temperature low input - šitas jau neizklausās pareizi, tipa gaisa masas devējam nav vajadzīgie rādītāji, iespējams spriegums par zemu, tad tev jams easy var ieslēgt kaut kādu drošu režīmu "krūzēšanai". Man līdzīgi ir bijis ar lambdas dīvainu stāvokli (kas kompī vispār neparādījās, tikai pēc kaut kādiem 2 gadiem vai vairāk), kad viss itkā labi, bet pie noteiktiem apgriezieniem sipj prātu.
Normāliem autiņiem, ja ieslēdzās avārijas režīms, par to signalizē lampiņa vai zīme panelī. Ja tādas nav,tad jau droši vien potenciometrs vai vispar kaut kas mehānisks.
Tagad pedālis čakarējas mazāk (vidēji 1-2 reizes 3 dienās un uz dažam minūtēm) esmu pamanījis, ka vairāk čakarējas, kad ir mitrāks laiks, iespējams sakritība. Pieslēdzam opcom, lai pārbaudītu to gaisa masas temperatūru, un parādīja ļoti jocigus rezultātus. Tukšgaitā stāvot rada, ka 30gradiem bet ka dod pedāli tā kāp līdz pat 100gradiem. Pieslēdzam citam opelim tur normali stav 7gradi. Mainījām to pašu dačiku, bet nekā tas pats. Ir iespējams, ka kaut kur vads čakarējās? Domāju ka dēļ tiem nepareizajiem radītājiem arī opelis ieiet drošības režīma
Pilnīgi noteikti ir problēmas ar spriegumu (vads vai kas cits grūti teikt) un iespējams ka tad tas nav tikai gaisa masas mērītājs - pilnīgi iespējams arī kas globālāks. Tātad jāmeklē jēdzīgs auto elektriķis rokā - lai mēģina sadzīt pēdas.
Visdriizaak. It seviskji, ja noveero kad iestaajas mitraaks laiks.
Es shitaa savam auto pat gaazes pedeeli iegaadaajos citu, jo saakaas taada pati piemineetaa raustiishanaas, nakti pastaav, neraustaas.Uz ielas slapjsh, raustaas. Kameer peec moikas vispaar knapi leedz servisam aizbraucu. Pats aizbraucu uz nedeelju projaam, servisa elektrikjis peec tam nedeelju meegjinaaja izkjert raustiishnos - nav un viss. Beigaas uzradaas, kad saakaas atkusnis. Kompis raada, gaazes pedaalis, samekleeju, uzlika, bez rezultaata. Tad saaka iet pa vadiem un atrada bojaatu izolaaciju. kameer slapjsh gljuko, pazhuust, var braukt.
Tagad man ir rezerves gaazes pedaalis. labi ka 40 eur no shrota, nevis paari pa 200 jauns.
Nestrādā gāzes pedālis
Sveiki, manam superauto (Opel astra van 2.2dti 2003)parādījās interesanta problēma. Braucot uz mājām pusceļā vienkārši atteicās gāzes pedālis, spaidu kā gribi apgriezieni neceļas. Tad motors tukšgaitā pats uzkāpa līdz 1200-1300 apgriezieniem. Noslāpēju, pielaidu no jauna un uz 3 sekundēm pedālis strādāja un tad atkal nekā. Iemetot līdz 5tajam robam ar 1300 apgriezieniem tiku līdz majam. Nākamajā dienu pielaižu un viss kārtība, vismaz tā līkas. Pabraucu 10-15km un atkal tas pats. Nospļāvos un turpināju braukt ar jauno kruīza kontroli, līdz atkal parādījās gāze. Nesaprotu, vai tas ir sūknis (ļoti ceru ka nē) vai kaut kas ar vadiem. Ko darīt?