Automašīna: Mazda 6 2004 gads. 2.0 dīzelis 89 kw/121 hp
Mašīnai patstāvīgi kopš nopirkšanas brīža deg check engine lampiņa. Automašīna itkā darbojas labi izņemot patēriņš kas šķiet lielāks nekā vajadzētu. Pievienoju diagnostikas iekārtai. Kļūdas kods: P0510: Closed Throttle Position Switch Malfunction. Intermittent.
Interesē vai kādam ir bijusi problēma ar šo vai vismaz ideja kur man būtu jāpieliek roka šim Japānas spēkratam?
Tieši tā ka ir teikts - ir pārejoša problema ar droseles (gāzes pedāļa) "sensoru"/slēdzi aizvērtā stavoklī (tad jad gāzes pedalis atlaists) . Es gan nezinu vai tev pedālis elektronisks (tad sensors ir pie paša pedāļa) vai vēl joprojām ir trose līdz motortelpai (tad būs jāmeklē motortelpā pie gaisa padeves vārsta).
Kaut gan samuldējos TPS vienmēr būs pie gaisa vārsta/droseles nevis pie pedāļa. Attiecīgi ja vien problēma nav pašā štekerī, tad vieglāk man liekas ir nomainīt to sensoru.
Mazda 6 Check engine
Sveiki lietotāji!
Automašīna: Mazda 6 2004 gads. 2.0 dīzelis 89 kw/121 hp
Mašīnai patstāvīgi kopš nopirkšanas brīža deg check engine lampiņa. Automašīna itkā darbojas labi izņemot patēriņš kas šķiet lielāks nekā vajadzētu. Pievienoju diagnostikas iekārtai. Kļūdas kods: P0510: Closed Throttle Position Switch Malfunction. Intermittent.
Interesē vai kādam ir bijusi problēma ar šo vai vismaz ideja kur man būtu jāpieliek roka šim Japānas spēkratam?