Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
kaspx 27.06.2005 13:35

anonimikis rakstīja:zondes bāzi jaunas vai no šrota?

Zondes jaunas, bet varbūt ne-brandi

kaspx 27.06.2005 13:55

Flints rakstīja:Katalizators zondi neiespaido.Visdrīzāk nepareizi temperatūras režīmi( vēla aizdedze vai kāds daļēji strādājošs cilindrs, kura degviela sadeg izplūdes caurulē un pārkarsē zondi)

Uz pārmērīgu temperatūru izpūtējā arī man ir aizdomas, bet aizdedze vai cilindrs diez vai šoreiz būs pie vainas ...

Vai ir vēl kādi priekšlikumi?

Kas vēl varētu iznīcināt zondi? Pārmērīgs spriegums/strāva no melnās kastes? Varbūt pati melnākaste taisa šmuces?

kaspx 27.06.2005 14:15

Uudensputns rakstījapriežot pēc CO līmeņa atgāzēs vaina varētu būt barošanas sistēmas regulēšanā...Kāda tev viņam ir-mehāniskā vai jau elektriskā?

Vot, to es gan nezinu.

kaspx 27.06.2005 16:10

Ozz rakstīja:Atlikt tir$anu!

barosanas sisteemas uzdevumos ietilpst arii spiediena kontrole riepaas!

Bet ja nopietni-cilveeks spiitiigi maina zondes ik pa 30 km (ko vinjam servisos arii labpraat izdara)bet rezultaats ir 0

Man ir tikai (1) viena lambda zonde, ta atrodas aptuveni kur aizmugurejas durvis. Un auto ir 89 gada, iepriekš kļūdijos.

kaspx 27.06.2005 16:16

Un zondei ir 4 izvadi - 2 balti kas ir spirāle ~1,5-2 omi - sildīšanai, viens vads - masa, un pēdējais - ar baigo gumijas zvaniņu virsū - ministrāvas 0,1-0,9V ražotājs, cik sapratu no aprakstiem. Sāksim ar to ka nomērīsim vai tur kas nāk ārā, un tad redzēs ko tālak. Ja strāva nenāk - zonde ir beigta, ja strāva nāk tad vaina ir citur.

kaspx 27.06.2005 22:03

Vārdu sakot tika izmērīts spriegums ko dod ārā Lambda. Pēc aprakstiem jābūt no 0.1-0.9V, neatvienojot no sistēmas. Ir: neatvienojot no sistēmas = 0V, atvienojot 3,5V const. (vai nu tur gāzē, lai radītu siltumu, vai ko dara). Izskatās ka lambda ir beigta. Iemesls varētu būt ka kaut kad braukts ar neetilētu degvielu (ir aizdomas, bet nav pierādījumu).

Paldies visiem par idejām, ja izdosies sataisīt došu ziņu par rezultātu. Gribētu sameklēt motora dzinēja bojājumu kodus un kas jādara lai tos nolasītu.

kaspx 28.06.2005 8:31

Kāda starpība, bet braukts ar "nepareizo", tobish "sarkano" benzīnu, kurš ar svinu

kaspx 11.08.2005 9:39

amaz rakstīja:Klau, kaspx!

Kā tad beidzās ar to zondi? man ir divi V240 un līdz šim neko nebiju dzirdējis pat tādu brīnumu!

Nekas vēl nav beidzies, autoss stāv laukos un gaida savu kārtu pie daktera. Kolēģi sastāstīja ka kreisās zondes var ātri izbeigties pēc nomaiņas (~50km), gluži kā man. Domāju kādreiz aizdzīt uz Šmerļa servi/šrotu lai tur sataisa, solijās iekļauties 50-60Ls par visu.

kaspx 11.08.2005 9:54

AutoNets rakstīja:

googoo rakstīja:arnij.. man te pa restaurāciju ar ieminējās. tik cipars lielāks - +/-40 ls! a no tādas restaurētas ir tolks? vai tā tik tāda caurumu lāpīšana??? btw kur ar to griezties - mans regulāri apmeklētais serviss uz to neparakstās.

Vakar ka reizi biju uz piekares diagnostiku un ieminejaas, ka labaja pusee sharene ir uz robezas, driiz jasaak kaut kas domat. Un cena ir no 85-105 Ls. Bet tas ir plaukts, sailentbukses un lodveida balsts viena gabala.

A cik km aptuveni tas plaukts (lodveida balsts) kalpo? Nu puslīdz normālas firmas ražojums ...

kaspx 16.08.2005 8:16

miezis rakstīja:Vajadzīgs padoms.

850 vagonam izdedzis caurums gofrā, kas piemetināta pie kolektora (tagad pa gabalu mani var dzirdēt).

Vai kādam kas līdzīgs nav bijis, varnūt zinat kur mainīt.?

Mārupes Saša ieteica uz griezties uz Novumu (Berģos), bet jamie teicās ka neko tādu nedarot, gofru neesot utt.

Man kolēģis tikko Saabam nomainija gofru - iepirka Ape (tirgo pec diametriem, vajag paprasit atlaidi ) un nomainija "parasta" servisa, netalu no csdd. Tikai japiemetinot esot nenonjemot no auto (nezinu gan vai Tavam auto tur tiek klat).

kaspx 23.08.2005 9:49

Piedāvāju ziemas riepas Pirelli Carving 175/70/R14, bez radzēm(ir iespēja radžot). Bilde redzama katalogā www.pirelli.lv, brauktas 1 ziemas sezonu, protektors 8-9 mm (jaunai bij 9mm), pārdodu sakarā ar auto nomaiņu. Pagaidām stāv uz dzelzs diskiem kas der Mazdai 626 līdz 91.g. Tuvojoties sezonai tiks nomontētas. Tirgojas arī diski (kopā vai atsevišķi). Kaspars 9134407.

kaspx 25.08.2005 10:37

Nesteidzīgi lūkojos pēc Volvo 850, universāli 96-97 gada dīzeli, krāsa - tumša (zaļa, melna vai zila). Ja kādam ir kāds tiesām laps eksemplārs ko piedāvāt, lūdzu sūtiet ziņu uz e-pastu: kaspx@inbox . P.s. pirms pirkuma auto tiks testēts pa maximumu un tiks pirkts uz kredīta (vajadzēs braukt novērtēt, vēlams lai jau būtu sakarīga signalizācija utt.)

kaspx 29.08.2005 19:09

A mosh Tu sajūgu sarāvi reizinātājos? Man tā vienreiz gazikam bija - izrāvu sajūga diskam vidu ... gāja iekšā visos robos bet ne no vietas, un tas viss ar atlaistu saj. pedāli

kaspx 29.08.2005 20:41

Nu tas bij tikai minējums, protams nezinu kas Tev tur. Gan jau ka kārba, līdzjūtības

kaspx 13.09.2005 21:12

Nu un ko tas maina parastiem šādu auto lietotājiem?

kaspx 19.09.2005 11:06

[par cik?

Pārdots

kaspx 21.09.2005 9:43

Sveiciens visiem Volvo braucējiem! Pavisam nesen esmu ticis pie 850 2.5Tdi un šajā sakarībā ir neliels jautājums: ko nozīmē sarkana lampiņa uz paneļa: kvadrātā iezīmēts propellers un apakšējā trešdaļā šķidruma līmenis. Šī lampiņa mēdz iedegties berot virsū aukstam dzinējam. Siltam dzinējam neiedegas. Par ko tas varētu liecināt? Paldies iepriekš par atbildi!

kaspx 21.09.2005 11:05

Alex-GT rakstīja:2 kaspx

tosola liimenis!!!

Paldies Alex-GT!

kaspx 02.10.2005 21:51

Jautajums Volvo guru: aizmugurē 850 vagonam ir Novomat amortiņi un abiem ir ieplīsušas putekļu gumijas. MM saka ka tādas gumijas atsevišķi bez dārgajiem amortiņiem dabūt nevar. Varbūt ka tomēr kaut kur var? Ja var tad - kur?

kaspx 14.10.2005 16:28

Nu man, piemēram, ir nesen iegādāts 96' 850 dīzelis, pēc MM teiktā reālais noskrējiens turpat 450Kkm. Nu bišķi dūmo (melni dumi) dzinējs, nekādi specifiski trokšņi nav novēroti, vai man gaidīt drīzu dzinēja/turbīnas izbeigšanos? Eļļa zūdamība nav novērota, nobraukti pagaidām pie 2Kkm, patēriņš ~ 6 pa šos, 9-10 pilsēta. Kāds resurss vispār ir dīzelim un vai ir iespējams ka Beļģijā no kurienes šis auto ir nācis kaut kas jau dzinējam/turbīnai ir remontēts? Ceru ka ar sliktām eļļām tas nav barots ...

kaspx 14.10.2005 20:41

Paldies ivka par viedokli, fakts ir viens, - jābrauc, tad ju redzēs.

kaspx 17.10.2005 11:06

curmis; Crash Tagad pie +4/+6 ir tā ka pielekt jau pielec bet ne tā ka tik pagriez atslēgu un ir, drusciņ jāpazāģē (4-5 sek); Piestartējot nogriežas neliels dūms un tad pazūd, bet kā kuru reizi (atkarībā no skursteņa tīrības laikam)

Gvido28 - āķis ir bet baigi maz dilis (melna krāsa virsū), universāliem āķi liekot pie pirkuma vai grib vai nē

Kamēr ies tikmēr braukšu, tad arī sākšu ķēpāties. Laikam jāsāk ar kompresijas mērīšanu un smidzinātāju maiņu, ja būs nepieciešams. Biju MM par zobenes lietām, uzskatīja par vajadzīgu nomainīt tikai 1 rulli un pašu siksnu. Vēl nav mainīti gaisa un degv filtri.

Taisnība ka padūmo tad kad turbīna sāk griezties.

Paldies visiem par komentiem

kaspx 17.10.2005 12:31

Alex Gt

Man darbā jauns opels lec ureiz , tapec es piekasos , bet opelim ir "atras" kvelsveces kas silst sekundi (ceru ka pareizi izteicos)

Paterinsh man ari apt tads pac ap 9 pilseta, nav kompis lai pateiktu precizak. Uz shosi gan tiesham maz ed braucot ar vienmerigu atrumu (100-105km/h) - ap 6.

kaspx 17.10.2005 12:34

Alex Gt

Vai Tu lej motora 1/2 sintetiku?

Man pilniba sasilst Sarkandaugava-Akmens tilts (ap 7-8km)

kaspx 17.10.2005 12:44

OK, ta vish ir - nav ko kaski meklet , galvenais - apkopes, filtri utt.

man vienmerigi uzsilst un stav tieshi vidu starp min un max (raditajs atrodas horizontali)

A cik tavs noskrejis neesi interesejies vai ari kompis ari sagrozits?

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti