Parasti jau tur tā jauda rakstīta tikai tādai aptuvenai informācijai. Ja Tu gribi lai tev tas pasē parādas, tad maini, bet normāli neviens to nepārbauda...
Kāpēc amīši? Nezinu, drīzāk ja jau dramatiski ceļ jaudu, tad jāmaina bremzes. To var ļoti vienkārši izdarīt-salīdzini savas bremzes ar 9-3aero-ja ir tādas pašas un lielāku jaudu kā aero arī necelsi, tad bremzes vari nemainīt. Bet amortizatorus-nu vienīgi, ja sāksi ātrāk braukt, tad varbūt standarta sāks likties par mīkstu un būs jāmeklē risinājums. Var jau arī mainīt atsperes.
Rudais rakstīja: Njā! Sābisti tik runā par labiem amortizātoriem, bet brauc ar o.e. Sarkanie ir eļļenieki, dzeltenie gāzenieki. Esmu braucis tikai ar sarkanajiem, nogrieztiem līdz galam. Auto bija ciets, līkumos gāzu ka traks. Atsperes ieteiktu mainīt uz pakāpi cietākām, jo standarta nespēj strādāt kopā ar Koni. Regulāri izsita. Nekad nelietojiet sēdinātās atperes ar standarta amīšiem. Izdursiet štokus caur haubi. Sarkanie KONI pirms likšanas ir "jāatgaiso", jo pastāv risks, ka guļot noliktavas plauktā tajos iekļuvis nedaudz gaisa. Garantija bija lielāka ja pirka visus 4 kopā.
Nu nezinu kādi sarkanie tie ir bijuši, bet KONI visi ir gāzes amortizatori
turbopiile rakstīja: tikai nesmejieties.. bet vai ir iespējami tādi amortiņi, kas nav cieti pa bedrēm un grubuļiem braucot, bet pagriezienos, lai mašīna nešūpojas..
Ja negriezīsi cietākus, tad būs tevis vēlamais efekts...
Man ir sarkanie uz 900 og, un aizmugure bija par mīkstu, tāpēc šogad uzgriezu uz MAX cietību (2) Priekšu arī laikam likšu uz 2
Nu jā laikam ka bremzes tādā gadījumā tomēr būtu lietderīgi pārjaukt, bet motoru un kārbu TEORĒTISKI nevajadzētu pārjaukt dēļ stāvēšanas vien. Varbūt, ka sajūgs nestrādās.
Varētu būt problēmas ar bremzēm, ka tās nekust nu nekādi un ar to, ka vienkārši nevar piešķilt motoru. Bet no stāvēšanas vien tur itkā nekam trakam nevajadzētu būt. Protams ja būs bijušas arī problēmas ar to mašīnu pirms nolikšanas nost, tad varētu būt trakāk. Pērkot 96 par tādu cenu jārēķinās, ka roku tur tomēr pielikt vajadzēs.
Normāli 96 ar standarta jaudu kārbas tur diezgan labi un nejūk.
LV teh. pasē rakstīts 94, tas ir laiks kad auto ievilka Anglijā no ASV
Mani mulsinaja 2 lietas, kas isti negaja kopa:
1. Sture ir ka og pedejo gadu modeliem, ja nemaldos 91.-93.
2. Antispars iet gar saniem tikai lidz drosibas siksnai, kas butu lidz 90.g., jo jaunakajiem gadiem ta pufiga antispara gumija turpinajas ari uz durvim lidz pat atpakalskata spoguliem.
Tadel ari jautaju kurs kads, kaut gan reali to varetu pateikt pec VIN#.
Pēc antispārna vērtējot tam jābūt līdz 90 g. ( kā var izkost pēc VIN ? ), bet dotajam tas tā nav.
Stūri mainījis neesmu , bet tavi vārdi raisa pārdomas , bet neko vairāk ...starp citu esmu nopircis no AN 2 jaunu bēšīgu ādas stūri , bet man nav sajēgas vai tas ir līdz 90 vai pēc.
Lai vilktos uz kolekcijas modeli būs jānomaina stūre
taa beeshiigaa aadas stuure it kaa ir paredzeeta peec 1990.gada...bet taa kaa vinja ir bez air bag, tad vajadzees bikit pielaagot dazhas detaljas no vecaaka modelja
Tu tok zini ka virs `90. gada? Nu tā stūre? Vienkārši ir redzēta tāda diezgan daudz, arī uz vecākiem. Bet nu, es nepiekasos, vienkārši jautāju... Varbūt to stūri visi uzskata par smuku un tāpēc arī liek...
Ir tikai viena problēma ar tiem 30k - odometrā ir tikai 5 iedaļas Tik pat labi tur var būt 130k, 230k vai 330k. Bet tas būtībā neko nemaina, jo tur nav īpaši daudz kam jukt dēļ kilometrāžas. Un manuprāt no tām bildēm neko nevar pateikt no rūsas pakāpes vai tehniskā stāvokļa. Nu labi, izskatās ka nav redzama vizuālā rūsa. Pārsvarā jau visi auto par līdzīgu cenu ir jājauc ārā un jārestaurē...
walcc rakstīja: nu nezin...pats vinju netaisos pirkt, bet man taa cenas liekas pilniigi adekvaata mashiinas staavoklim...Ir jaasamierinaas ar to, ka labiem klasiskajiem 900 cena pieaug ...shis ir viens no tiem...par 2000euro neko labu vairs nevar dabuut...
Nu es tomēr peikrītu walcc, jo arī manuprāt konkrētā mašīna ir adekvāta cenai. Ja rūsē durvjapakša(un nevis caurrūsē)-tas ir 2 dienu darbs. Vienīgais tur tās pāris kniedes kautko gan maksā, ZingZeng labāk zinās teikt, bet vienvārdsakot jēdzīgs piedāvājums, kur līdzšinējā stāvoklī nav nekas liels jāiegulda. Un vizuāli arī auto ir labi saglabājies. Lai gan šī nav reklāma...
snow rakstīja: i doma migliniekos ielikt narva azzuro dzeltenas spuldes.
te jautajums no pieredzes vai tiesham dzeltena gaisma migla, lietu i labaka pa parasto ?
liekas Francija esot redzeju tur lielakai dalai dzeltena gaisma.
Aizmirsti! ja vien neesi dzeltenaa tonja fans. Neko vinjas tur + redzamiibai nedod, vnk shis spektrs mazaak "sit"atpakalj, liidz ar to , iespeejams, redze to uztver mieriigaak. Bet..... nepameegjinaasi - nesapratiisi!
Dzeltenā gaisma tiešām mazāk atstarojas no ūdens lāsēm miglā, līdz ar to braukt ir it kā vienkāršāk, bet pati gaisma ir tumšāka. Vairākus gadus miglas luturi mums ir aprīkoti ar Philips Allweather lampām, kurās ir kombinēts gaismas spektrs. Ja šai kombinācijai būtu vēl +50% versija, tad tas būtu ideālais produkts.
Arnij, ir speciālas rallijam domātas lampas ar dzelteno cokolu un 110/80w jaudu. Tas lietū ir labais produkts arī i-auto pasākumiem. Žēl tikai, ka dzeltanās pamatgaismas ir aizliegtas.
Tgd uz sitienu neatceros kura, bet viena tuning firma saviem uzlabotajiem saab ķibināja klāt uzrakstiņu TROLL. Arī mobile.de šitādi brīnumi ir redzēti, tikai pārsvarā aero...
Kopumā tiešām bija ok, OZ pat nemaz nebija tik grūti tos punktus atrast (salīdzinot ar to, kā bija agrāk ).
Ar to veco SAABu vismaz var pabraukt pa ūdeni, tiesa gan vietējiem tā šļakstīšanās dažbrīd negāja pie sirds.
#5