Erm, ja šim BMW kategoriskajam nīdējām rodas vēlme nopirkt mašīnu, bet auto tiek izvēlēts nevis pēc tā, kas pašam patīk, bet gan pēc principa - ko citi padomās - vai tā nav ta pati krāna staipīšana, ko tik traki visi mīl piedāvāt bmw vadītājiem?
Par to BMW un "sastrādāšanu" - Atceros arī anekdotisko gadījumu ar paštaisno šoferi, kurš, ieraudzījis, ka BMW lien garām bez rindas, bija atvēris logu un sācis BMW vadītaju audzināt, kā rezultātā aizrāvies un ielicis priekšā braucošajam pakaļā.
Ar BMW un sastrādāšanu poats esmu saskāries - agrak, braukajot ar BMW tīri bieži gadījās, ka pārbraucot pār slāvu tiltu un pēc tam mēģinot tikt pa kreisi uz maskaveni (vot cūcība, ne? kur lien agresīvais bembist?), ford sierra, escort, vw passat, koltu, getzu un citu visnotaļ godīgu un pieņemamu auto vadītāji nu nelaida mani joslā, paretam pat uzsvērti degunu paceļot gaisā - sak kur, stulbeni lien, pārsvarā nācās gaidīt kamēr brauc kāds atsaldēts bmw vai džipa īpašnieks, kurš ar bez īpašām emocijām parasti palaida, pat uzmirkšķinot. Vot atsaldeņi, ne?
Par to BMW un "sastrādāšanu" - Atceros arī anekdotisko gadījumu ar paštaisno šoferi, kurš, ieraudzījis, ka BMW lien garām bez rindas, bija atvēris logu un sācis BMW vadītaju audzināt, kā rezultātā aizrāvies un ielicis priekšā braucošajam pakaļā.
to es atceros, bija kaut kaadaa japaanju auto forumaa, kaa iemeta kaut kas linku ieksh iauto, taa tas topiks tika dzeests
Ja nemaldos, tad viņš vēl esot mentiem sūdzējies, a šie redz tikai pasmējušies, kkāds tāds tur bij skumjās fabulas noslēgums.
Un apvainojumi diez vai parādītos, ja kompaktklašu īpašnieki neklāstītu savus aprēķinus par to, ka 95% BMW vadītaju ir atsaldeņi.
Visnekulturālāk uz ceļa izturas darba piešķirto kabluku vadītāji . Tāpēc taču nebļausim, ka visi ekspeditori ir smerdeļi un atsaldeņi un kablukiem vajadzetu papildus ceļa nodokli uzlikt?
Uz dēļiem tv BMW stāv, jo darbs tev ir piešķīris mašīnu, un acīmredzot šis BMW tev ir bijis baisi draņķīga stāvoklī, attiecīgi - neko citu, ka uz dēļīem turēt neatliek
Ērm...Mums laikam atsķiras izpratne par CSN. Es pa kreisi niogriežos no kreisās, nevis labās joslas. Savukārt lai tiktu tālāk uz Ķengaragu, nevis atkal grieztos pa kreisi un brauktu atpakaļ uz slāvu tiltu, man uz maskavenes ir japārkārtojas.
DM. Tavs pasataisnums ir apsveicams. varbūt izskaidrosi - kā tu brauktu, ja tev vajadzētu pārbraucot slāvu tiltu, nokļūt uz Maskavas ielas un nogriezties pa kreisi?
Dļa osobo tupih. Vēlreiz atkārtoju. Nomik, pareizi uztvēri - es runaju par situāciju, kas rodas, nobraucot no apļa uz Maskaveni . man nav grūti pastavēt uz tilta sastrēgumā, bet man tracina tieši manevrs jau uz Maskavenes. Pārbraucot Slāvu tiltu, izbraucot apli un griežoties pa kreisi - ir jātiek labajā joslā. apstāties un gaidīt uz apļa nevar, jo tu traucē aizmugurē braucošajiem. kreisajā joslā gaidīt, līdz palaidīs uz labo arī tu nevari, jo tu atkal traucē aizmugurē braucošajiem - attiecīgi - lai šajā ~ 30 metru garajā posmā tiktu uz labo joslu, diemžēl bieži nākas nekaunīgi līst - jo manis minet pieklajīgo autovadītaji līdzīgi tev uzskata "kur tas draņķis te tagad lien" un lepni paceltu galvu tīri bieži apzināti nelaiž.
P.S. chepmen, aplis tātad tur ir tāpat vien uzbūvēts, nevis lai pa viņu nogrieztos pa kreisi?
P.P.S. Šis bija mans pēdējais skaidrojums, jo nav jēgas konkrētu problēmu skaidrot cilvēkiem, kuriem cik noprotu par doto ceļa posmu nav ne mazakās nojēgas - piemēram chepmenam.
viagris rakstīja: Un nevis atmaksaasies, bet buus pa nulleem, peec 120000 saaks atmaksaaties.
Bt nu kaa man patiik tie klienti. Iebrien salonaa, a Primera diizelis ir? Es? A nakuj diizeli, cik nobrauc gadaa? Nu 10-15 tk km. Es saku, ka nemuuzham neatmaksaasies, a cilvis nesaprot, ka grib paarmaksaat 2000 euro plus bankas procenti no 2000 euro, a redz meenesi 10 lati mazaak baakaa ielies.
Dīzeļa priekšrocība ir tā, ka tas labi velk pie maziem un vidējiem apgriezieniem. Vakar braucu no tehniskās apskates un pa ceļam bija dafiga mācībnieku. Tos ar dīzelīti bija ērti tā žiperīgi apdzīt.
Es tiešām vēljoprojām ceru, ka vwfans mūs visus nes cauri.
Ja tas patēriņa rādītājs Tev ir tikai turpceļā, tad to noteikti ir uzlabojis spēcīgais rietumu vējš, kurš pūta visas brīvās dienas. Man arī turpceļā līdz Munameģa apkaimei bija stiprs ceļavējš, bet atpakaļceļā diezgan stipri pūta pretī.
Šādiem gadījumiem varu ieteikt uzstādīt savai Merivai brezenta buru. Ja vēja virziens atkal atbildīs nepieciešajam - benzīna patēriņš nokritīsies līdz baudāmajai nulles atzīmei. Nu a atpakaļceļa - būs vienkārši mazliet jāpagaida ceļavējš.
Ksneps taču topika sākumā teica, ka brauca ar 70 km/h vietā, kur maksimālais atļautais ātrums ir 70 km/h. Un pa priekšu braucošā Škoda-Octavia, cik var noprast, arī braukusi līdzīgi. Kādi, lūdzu, vēl iebildumi?
Savas domas nemainu - mūslaiku Latvijā būtiski liela daļa Porsche-Cayenne vadītāju ir ļautiņi, kam nauda cēlusies no tumšiem darījumiem. Ir taču viedoklis, ka narkobizness, prostitūcija, korupcija pastāv. Tad ar kādiem auto brauc šo netīro lietu bīdītāji? Taču ne ar 2001.gada Opel-Astra Caravan, vai ne?
Tu tak esi viens riktīgs, skaudīgs smerdelis
Ir tāda maza ninase ka lielākā daļa šo te jauniešu zem 30 uz kuriem tu tik baltu aci skaties, pārsvarā darbojas ar nekustamajiem īpašumiem - tu vari lamāties par braukšanas kultūru - bet nu tev galīgi nav tiesību škirot cilvēkus pēc tā, kas viņiem pieder - jo to nu var raksturot ka prastu skaudību un nenovīdību.
Protams tas ir tikai subjektīvs viedoklis - bet atzīšos - esmu CHr 300M lietotajs un man šis auto ir 7er aizvietotājs . Diez vai iekļaušos modena definētajā lietotāju klasē, kas amerikāņus liek augstāk par 7o sēriju - starp E38 un 300M nācās izšķirties prozaiska iemesla ēl - finansēm. Un neiet šeit runa par cenu starpību modeļiem iegades brīdī - BMW ir par 60% dārgāks par 300M - ja dikti grib, vienmēr var piespiesties. runa iet par uzturēšanas izmaksām.
E38 un E65 ir fantastiski auto - tikai tie nu galīgi nav auto kuram katram - uzturēt 7er labā stāvoklī izmaksā ļoooti dārgi. Pārāk man patīk 7 sērija, lai es viņu nolaisti līdz līmenim, kādā diemžēl pa Rīgu brauka daudzi e38 - manas finanses tādēļ pieļauj braukt ar lētāku alternatīvu un toties es aºī spēju viņu uzturēt labā stāvoklī. Un ka alternatīva 7er es 300M uzskatu par vislabāko.
īsi sākot - tu tikko aprakstīja tipiskos santīmp****us... kuriem nav naudas normāli uzturēt NORMĀLO auto - tādēļ šie garīgi nomāktie cilvēki izvēlās jaunākus un lētākus amerikāņu širpotrebu
Tev uz ielām jau nepietiek dūmojošu e38 ar pakaļu gaisā, jo pašregulējošo amīsu vieta ir uzlikti parastie, ar lisām riepām?
Da ko var cepties. Kur gan citur ja ne muļķu zemē Latvijā ir jāatrodas monumentam par godu visas pasaules idiotiem. Un kāda atšķirība - vai tas atradīsies mūsyu vai tikai virtuālajā realitātē
batka rakstīja: tad noperc zemes pleķi uz meness ar.Negribi???Tas nekas ka nekad pa turieni nestaigasi za to kads bus uzvarijies uz tava reķina
Zemes pleķis uz mēness gan ja godīgi ir atbalstāmāks pasākums ar humorīgu pieskaņu - būtībā lieliska iespēja kraiņikā uzdāvināt kādam zemes pleķi uz mēness, ja nu galīgi nenāk prātā dāvana un neviens to nepiedāvā visā nopietnībā - atšķirībā no šī projekta autoriem, kas mēģina iedvest citos pārliecību, ka viņi tiešām grasās nākamajām paaudzēm atstāt šo liecību, par mūsu paaudzes 1% nepārprotamu stulbumu.
theerny rakstīja: Kolēģei kautkur daugavpils pusē vakar pa nakti nomira autiņš, dēļ ģeneratora kirdika.
Atvilka no latgales plašumiem uz bensonu pa 200Ls , tagad piedāvā pa 580+darbs+10dienu gaidīšana nomainīt. Garantijas vairs nav, tāpēc jautājums - vai ir kāds cits kantoris kur var par saprātīgākām cenām palīdzēt?
200 LVL par vilkšanu????
tas ir iemesls pārdomām, vai izvēlēties auto ar automātisko kārbu....
Tas ir iemesls pārdomām par dārga autiņa iegādi. Var tak pirkt tādu zem 200 ls vērtības un pēc šāda negadījuma nopirkt vēlvienu tādu un braukt cepuri kuldams. vai ne?
Izskatās, ka esi tirsējs, jo pirms ievietoji šo pavisam korekto jautājumu, tev tak bija pazīstams džeks Norvēģijā kurš pa labām naudām auto bij gatavs jau atdot
Vai kāds nevar dot padomu pilnīgam profānam? Ar kādām, cik sarežģītām darbībām un cik lielu naudu jārēķinās, ja Latvijā ieved auto no Norvēģijas? Pazīstams džeks Norvēģijā grib man pārdot savu auto, pats apsolās to bez maksas piegādāt līdz Latvijai. Norvēģijā šis auto jau ir noņemts no uzskaites. Kādi dokumenti ir vajadzīgi, kādas formalitātes sagaidāmas, cik naudas vajag? Auto ir 2001.gada Toyota Yaris. Cena tam ir apt.3000Eur. vai un kam jāmaksā muita, kādi un cik lieli tēriņi un prakstiskās darbības ir veicamas CSDD, kādi tieši papīri vajadzīgi? Vai iespējams kaut kā atvieglot visu?
Andreass rakstīja: nu nez, serbiem manaas aciis baigais fekaalijs uz skatuves bija. Ilgi briiniijos, kaa vinji no pusfinaala aaraa tika.
Gruzija patika, kaut kas jauns un nebijis.
Par muuseejiem arii neliels soks, bju domaajis, ka desmitniekaa buusim.
Par ukrainiem prieks, ka var paraadiit savu dumiibu viesai pasaulei, nu kur praats to kakiino Veru suutiit uz eiroviiziiju, man buutu kauns ja es taadaa dziivotu, tad jau labaak peedejaas vietas, nekaa transvestiitu aizsuuta uz skatuvi. Tagad rodas sajuuta, ka vinji visi atbalsta taadu dziives veidu un lielakaa valsts dalja meeginaas vijiem liidzinaaties. Nu pii kaut kaads.
Vispār jau Vera nav transvestīts - tā ir veselīga, skarba pašironija par Krievijas un NVS pop un estrādes mūziku, un tās "kvalitāte" kā arī parodija par tiem pašiem transvestītiem - tā teikt kāds izskatītos transvestīts pēc slāvu gaumes. Un lai to saprastu, nemaz tik daudz pat smadzenes piepūlēt nevajag.
Un par tevi man aºī prieks - parādīt visam iauto community, ka tu esi totāls stulbenis arī nav slikti. gan jau ka Kazahstāna tev ar nepatīk - ja jau redz dokumentālajā filmā par Boratu un kazahstānu tāds atstojs tika rādīts?
Erm, ja šim BMW kategoriskajam nīdējām rodas vēlme nopirkt mašīnu, bet auto tiek izvēlēts nevis pēc tā, kas pašam patīk, bet gan pēc principa - ko citi padomās - vai tā nav ta pati krāna staipīšana, ko tik traki visi mīl piedāvāt bmw vadītājiem?
Par to BMW un "sastrādāšanu" - Atceros arī anekdotisko gadījumu ar paštaisno šoferi, kurš, ieraudzījis, ka BMW lien garām bez rindas, bija atvēris logu un sācis BMW vadītaju audzināt, kā rezultātā aizrāvies un ielicis priekšā braucošajam pakaļā.
Ar BMW un sastrādāšanu poats esmu saskāries - agrak, braukajot ar BMW tīri bieži gadījās, ka pārbraucot pār slāvu tiltu un pēc tam mēģinot tikt pa kreisi uz maskaveni (vot cūcība, ne? kur lien agresīvais bembist?), ford sierra, escort, vw passat, koltu, getzu un citu visnotaļ godīgu un pieņemamu auto vadītāji nu nelaida mani joslā, paretam pat uzsvērti degunu paceļot gaisā - sak kur, stulbeni lien, pārsvarā nācās gaidīt kamēr brauc kāds atsaldēts bmw vai džipa īpašnieks, kurš ar bez īpašām emocijām parasti palaida, pat uzmirkšķinot. Vot atsaldeņi, ne?