Kā jau teicu, IMHO Volvo nav nekas tik specifisks, lai to nevarētu salabot "parastajos" servisos. To, ka tas ir Volvo, pieminēju tikai tāpēc, lai būtu skaidrs, par ko ir runa - ja nu kas.
18C ir temperatūra, pie kuras jūtos komfortabli. Un tā nav zemākā - vēl var arī uzlikt 17C, un ir vēl viens zemāks stāvoklis, bet tas laikam nozīmē nepārtrauktu auksto gaisu (par to neesmu drošs).
2. Jā, ir klimatkontrole. Bet prasītā temperatūra nav ne tuvu āra temperatūrai, un tā netiek sasniegta. Patiesībā, pēc atslēgšanās kļūst pat diezgan karsts. Ja interesē - es lieku, lai pūš uz 18C. Normālos apstākļos tad sanāk, ka auksto gaisu pūš visu laiku (paskaties pats, cik tagad ārā termometrs rāda).
No otras puses - ja džeks patiesi ir ūber hakeris, tad varbūt viņš ir uztaisījis savu disku. Solās jau tur, ka derēs visam un visiem. Ja tā, tad arī ar kopēšanu nevajadzētu būt problēmām. Galu galā - tas disks noteikti būs mājās pašrakstīts, kas nozīmē, ka ja jau viņš to varēja ierakstīt, tad mēs arī.
Dažos vārdos - Jā, Volvo ir izlaidis disku arī ar LV kartēm, bet tas ir tikai autiņiem ar jaunāko MMM2 sistēmu. Lielākajai daļai, protams, tādas nav. Sistēma ir tikai S80 (no 2007. gada), V70 (no 2008. gada) un XC70 (arī no 2008. gada).
IMHO tur tomēr bija kaut kādi 3 tizli krustojumi, aiz kuriem bija aizmirsts uzstādīt 70, un punktus deva par tiem (jo pēc tā ir jābrauc ar 50). Vismaz man par to deva punktus. Par to, ka pats krustojums ir jāpārbrauc ar 50, gan nekad nav dzirdēts, ka liktu punktus. Tas jau ir absurdi.
* Pro/kontra D5 vs. "parastie" motori (vai pat edīcijas?)
* Uz ko tieši skatīties, kad pērk šo auto? Motora diagnostika ir pēc defaulta, bet kas vēl šim auto ir vājās vietas, kam jāpievērš uzmanība? Lai nesanāktu nopirkt "labi nolietotu".
Hmm... sieva nupat piemetināja, ka esot dzirdējusi, ka dīzeļiem aukstā laikā lēnāk uzsilstot salons. Tur ir arī kāds patiesības grauds?
D5 ir krutākais variants. Man nav vēlēšanās pēc diži jaudīga auto, jo uz ceļa trikus netaisu. Domāju, ka derēs arī parastākas edīcijas. Nu, protams, galīgu nīkuli jau arī negribas, ar kuru nevar pat apdzīt kārtīgi.
Eļļas/filtru maiņa ziemā - tas jau ir vienādi kā dīzelim, tā benzīnam, ne? Ziemas dīzeļdegviela - es tāpat lietotu Statoil, jo tur ir atlaižu karte. Un viņiem ir tikai viena dīzeļdegviela, kas, aukstumam sākoties, kļūst par ziemas variantu, ne? Tātad, par to arī nebūtu jāuztraucas. Akumulators savukārt nemaksā pārāk daudz, ja vispār būs jāmaina.
Kā ir ar remontu izmaksām dīzelim? Jo viens ir skaidrs - šito auto es pirkšu uz vismaz 5 gadiem, ja ne vairāk. Tā kā eventuāli tur kaut ko nāksies labot - pat ja tā būs tikai motora ķēde. Esmu dzirdējis nelāgus stāstus par kaut kādu "augstspiediena sūkni" (vai kaut kas tamlīdzīgs), kura remots esot ar 4 cipariem rakstāms...
Tieši par šādu dīzeli - jā. Lasīju jau. Bet šim cilvēkam, škiet, nav nācies saskarties ar dīzeļa remontu. Jebkurā gadījumā, es gribētu uzzināt dīzeļa vs. benzīna plusus un mīnusus ka tā.
Tikai mani patiesi mulsina manuālās/benzīna kombinācijas trūkums. Ko ta tā nez?
Enīvei, varbūt tad jāskatās uz dīzeli. Ko jūs sliktu/labu varat pateikt par dīzeļiem? To, ka mazliet lētāka degviela, es jau zinu. Bet nebija arī tā, ka vairāk lūzt/dārgāki remonti/ož/utml? Tās, protams, ir tīrās baumas, kas arī atkarīgas no katra cilvēka subjektīvā viedokļa... bet tomēr?
Kā jau teicu, IMHO Volvo nav nekas tik specifisks, lai to nevarētu salabot "parastajos" servisos. To, ka tas ir Volvo, pieminēju tikai tāpēc, lai būtu skaidrs, par ko ir runa - ja nu kas.